τα οδηγησα σχεδον το ενα μετα το αλλο πριν καμια δεκαρια μερες..
διαφορες..πιο αμεσα φρενα το dd,πιο προοδευτικα αλλα το ιδιο αποτελεσματικα του 1100,
πιο γρηγορο τιμονι το 1100
πιο ηλεκτρικος κινητηρας το dd
καλυτερα φωτα το dd
πιο μαχιμη θεση το 1100
καλυτερη σελα το 1100
καλο ντιζαιν οι καθρεπτες,αλλα οχι και τοσο λειτουργικοι του 1100
λιγο πιο εκτεθειμενος στον αερα στο 1100 λογω θεσης οδηγησης
οργανα πιο ευδιακριτα το dd..
χαμηλα φευγει αρκετα το 1100 λογω κυβικων και ροπης..αλλα ψηλα ελαχιστες διαφορες...
μιλαω για το απλο 1100 και οχι το s..
τελος καταλαβαινεις οτι ειναι πιο ελαφρυ το 1100,αλλα οχι τιποτα τραγικα πραγματα..
και επειδη ειχα Moulti 1000 δηλ ξηρο,ο ξηροκαμπανος στην καθημερινοτητα παροτι ειναι καβλα ο ηχος τρωει δισκακια,επισης θελει υμαντες καθε 20000 χλμ περιπου,αλλοι αλλαζουν και στα 22000-24000 ή καθε 2 χρονια,κοστος κανα 120ε..αυτα