APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: apriliabikers.gr στις Ιούνιος 17, 2007, 09:56:43 μμ
-
Το Παρόν κείμενο συντάχθηκε απο το μέλος hasteve του www.moto.gr.
Η άδεια οδήγησης δικύκλου έχει υποστεί αλλαγές που όπως δυστυχώς φαίνεται γνωρίζουν λίγοι αναβάτες και ακόμα λιγότεροι τροχονόμοι και Ζητάδες με αποτέλεσμα να πέφτουν άδικες κλήσεις για δικαστήρια και άλλα ωραία πρόστιμα!
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!
Η μοτοσικλέτα αντιμετωπιζόταν από τον νόμο ως μια ενιαία κατηγορία οχήματος στην οποία ανήκαν δίκυκλα και τρίκυκλα από 50cc και πάνω χωρίς περιορισμό και για να τα οδηγήσει κάποιος έπρεπε να είναι κάτοχος άδειας οδήγησης Α’ κατηγορίας.
Η άδεια αυτή απαιτούσε μόνο πρακτικές εξετάσεις(σήματα έδινε μόνο όποιος δεν είχε άλλο δίπλωμα) με την ηρωική vespa με το ανεβασμένο ρελαντί για να ξεκινάει χωρίς γκάζι και όπως θυμούνται οι παλαιοί έπρεπε να κάνεις οχτάρια βγάζοντας χέρι αντί για φλας και τα ρέστα!
Λίγο πριν το 1998 αυτό άλλαξε και τότε δημιουργήθηκαν δυο υποκατηγορίες δικύκλων, η Α1 έως 125cc ή 11 kw =14,74 hp και η κανονική Α (χωρίς περιορισμούς) Για να πάρει κάποιος άδεια Α κατηγορίας έπρεπε πλέον να εξεταστεί σε θεωρία και οδήγηση με μεγάλη μότο πάνω από 35 kw = 46,9hp και να είναι πάνω από 21 ετών η δυο χρόνια κάτοχος Α1 διπλώματος στο οποίο ακολουθούταν η ίδια διαδικασία με τη διαφορά ότι η εξέταση πρακτικά γινόταν με 100ρι παπί! Άρα όσοι ήταν “under 21” οδηγούσαν μόνο έως 125άρια ή15 άλογα. Αν τώρα κάποιος με Α1 ήθελε να ανέβει σε κυβικά (125 και πάνω ) έπρεπε να δώσει εξετάσεις πάλι με το μεγάλο μότο μόνο οδήγηση, για να πάρει το Α! Το 2000 έγιναν και υποχρεωτικά μαθήματα θεωρία και οδήγηση!
Το 2002 τον Μάιο άρχισε να ισχύει λοιπόν το εξής καθεστώς που είναι σε ισχύ μέχρι και σήμερα! Η παλιά κατηγορία Α1 καταργήθηκε και έχουμε βάση κοινοτικής οδηγίας νέο διαχωρισμό σε Α μικρή και Α μεγάλη. Όποιος έχει άδεια οδήγησης Α μικρής μότο έχει δικαίωμα να οδηγάει ότι γουστάρει αρκεί να είναι λιγότερο ή ίσο με 25 kw = 33,5 hp ή 0,16kw/kgr (προσοχή σε αυτό το 0,16 γιατί είναι όλα τα λεφτά, το γράφει και το έντυπο της άδειας οδήγησης) Η μεγάλη κατηγορία έμεινε όπως ήταν χωρίς περιορισμό. Αυτό μεταφράζεται ως εξής: ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΒΑΛΑΣ ΑΛΛΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ από την επίσημη έγκριση τύπου του εισαγωγέα!! Έτσι συμβαίνει το εξής κουφό! Υπάρχουν μηχανάκια 400cc που μπορείς να καβαλήσεις με το μικρό δίπλωμα και 80άρια που δεν μπορείς!!!!!
Πχ. Το Yamaha scooter YP 400 Majesty έχει ακριβώς 25 kw από 395cc και βάρος 198 kgr.( 25 kw/198 kgr = 0,13 kw/kgr) που σημαίνει ότι αυτό το 400αρι είναι μέσα στα όρια της μικρής κατηγορίας όπως και άλλα μότο ακόμα και 600αρια! Τώρα το Honda CR 85RB έχει 20 kw από 84cc και βάρος 68 kgr (20 kw/68 kgr = 0,29 kw/kgr) που σημαίνει ότι αυτό το μηχανάκι αν και έχει λιγότερα από 25 kw ισχύ, είναι πολύ ελαφρύ και ξεπερνάει το όριο ισχύος ανά βάρος που έχει η κατηγορία(0.16 kw/kgr) και ΔΕΝ είναι μέσα στην μικρή κατηγορία αλλά στην μεγάλη!!! Όπως είναι προφανές αυτό που κάνει ένα εργαλείο γρήγορο, ανάμεσα στα άλλα ,είναι και η αναλογία ίππων ανά κιλό που εδώ είναι kw/kgr με όριο 0,16 kw/kgr (1kw = 1,34hp). Εάν καταφέρατε να διαβάσετε έως εδώ χωρίς να τα παρατήσετε, και να μπερδευτείτε, και σκεφτόσαστε τι στο διάολο σημαίνουν αυτά, σκεφτείτε τι θα γίνει σε ένα μπλόκο με κάποιον μπάτσο που αγνοεί τα παραπάνω και να επιμένει ότι το μικρό δίπλωμα οδήγησης δικύκλου είναι μέχρι 125 κυβικά και να δίνει κλήση για δικαστήριο σε κάποιον φουκαρά που προσπαθούσε ο άμοιρος να του πει ότι δεν ισχύει αυτός ο περιορισμός πλέον και ότι οδηγάει το 250άρι νόμιμα! ! Παρόλο που κλείνουμε 4 χρόνια από την θέσπιση του νόμου κάποιοι ανημέρωτοι κολλημένοι από την αστυνομία ταλαιπωρούν τον κόσμο ακριβώς γιατί δεν φροντίζουν αυτοί και η υπηρεσία τους να οργανωθούν επιτέλους! Φτιάξτε μια λίστα με όλα τα μηχανάκια σε ποια κατηγορία ανήκουν ή βάλτε στον ασύρματο κάποιον stand by που να ξέρει να δίνει διευκρινήσεις! Επίσης όσοι είναι κοντά στον περιορισμό ας φροντίζουν να μάθουν αν πρέπει να καβαλάνε ή όχι αυτό που καβαλάνε ή που ζαχαρώνουν να αγοράσουν! Αν οδηγάς παράνομα δεν σε πληρώνει εύκολα η ασφάλεια σε μια στραβή ως γνωστόν! Επίσης κάτι που είναι πακέτο με τα παραπάνω είναι ότι για να οδηγήσεις μεγάλο γκάζι πρέπει να έχεις μεγάλο δίπλωμα και για να πάρεις πρέπει να είσαι πάνω από 21 ή να έχεις 2 χρόνια το μικρό το οποίο αλλάζει σε μεγάλο με την χαρτούρα στο υπουργείο τζάμπα χωρίς εξετάσεις και με την μια !! Προσοχή αν κάποιος δικαιούται την αλλαγή αυτή και δεν έχει πάει να κάνει την πράξη στο υπουργείο δεν νομιμοποιείται να οδηγάει ότι γουστάρει! Όσοι έχουν πάρει δίπλωμα παλαιού τύπου Α1 πριν τον Μάιο-Ιούνιο του 2002 αν θέλουν μεγάλο Α δυστυχώς πρέπει να ξαναδώσουν εξετάσεις! Όλα αυτά γιατί γράψανε τζάμπα το ξαδερφάκι μου και δεν ήξερε τι να πει για να την γλιτώσει! Ελπίζω να μην την πατήσει άλλος!
hasteve Απο το moto.gr (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=f07c115f458e89cf7ad26ba588ea13e1&threadid=19947)
-
Το Παρόν κείμενο συντάχθηκε απο το μέλος hasteve του www.moto.gr.
Η άδεια οδήγησης δικύκλου έχει υποστεί αλλαγές που όπως δυστυχώς φαίνεται γνωρίζουν λίγοι αναβάτες και ακόμα λιγότεροι τροχονόμοι και Ζητάδες με αποτέλεσμα να πέφτουν άδικες κλήσεις για δικαστήρια και άλλα ωραία πρόστιμα!
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!
Η μοτοσικλέτα αντιμετωπιζόταν από τον νόμο ως μια ενιαία κατηγορία οχήματος στην οποία ανήκαν δίκυκλα και τρίκυκλα από 50cc και πάνω χωρίς περιορισμό και για να τα οδηγήσει κάποιος έπρεπε να είναι κάτοχος άδειας οδήγησης Α’ κατηγορίας.
Η άδεια αυτή απαιτούσε μόνο πρακτικές εξετάσεις(σήματα έδινε μόνο όποιος δεν είχε άλλο δίπλωμα) με την ηρωική vespa με το ανεβασμένο ρελαντί για να ξεκινάει χωρίς γκάζι και όπως θυμούνται οι παλαιοί έπρεπε να κάνεις οχτάρια βγάζοντας χέρι αντί για φλας και τα ρέστα!
Λίγο πριν το 1998 αυτό άλλαξε και τότε δημιουργήθηκαν δυο υποκατηγορίες δικύκλων, η Α1 έως 125cc ή 11 kw =14,74 hp και η κανονική Α (χωρίς περιορισμούς) Για να πάρει κάποιος άδεια Α κατηγορίας έπρεπε πλέον να εξεταστεί σε θεωρία και οδήγηση με μεγάλη μότο πάνω από 35 kw = 46,9hp και να είναι πάνω από 21 ετών η δυο χρόνια κάτοχος Α1 διπλώματος στο οποίο ακολουθούταν η ίδια διαδικασία με τη διαφορά ότι η εξέταση πρακτικά γινόταν με 100ρι παπί! Άρα όσοι ήταν “under 21” οδηγούσαν μόνο έως 125άρια ή15 άλογα. Αν τώρα κάποιος με Α1 ήθελε να ανέβει σε κυβικά (125 και πάνω ) έπρεπε να δώσει εξετάσεις πάλι με το μεγάλο μότο μόνο οδήγηση, για να πάρει το Α! Το 2000 έγιναν και υποχρεωτικά μαθήματα θεωρία και οδήγηση!
Το 2002 τον Μάιο άρχισε να ισχύει λοιπόν το εξής καθεστώς που είναι σε ισχύ μέχρι και σήμερα! Η παλιά κατηγορία Α1 καταργήθηκε και έχουμε βάση κοινοτικής οδηγίας νέο διαχωρισμό σε Α μικρή και Α μεγάλη. Όποιος έχει άδεια οδήγησης Α μικρής μότο έχει δικαίωμα να οδηγάει ότι γουστάρει αρκεί να είναι λιγότερο ή ίσο με 25 kw = 33,5 hp ή 0,16kw/kgr (προσοχή σε αυτό το 0,16 γιατί είναι όλα τα λεφτά, το γράφει και το έντυπο της άδειας οδήγησης) Η μεγάλη κατηγορία έμεινε όπως ήταν χωρίς περιορισμό. Αυτό μεταφράζεται ως εξής: ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΒΑΛΑΣ ΑΛΛΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ από την επίσημη έγκριση τύπου του εισαγωγέα!! Έτσι συμβαίνει το εξής κουφό! Υπάρχουν μηχανάκια 400cc που μπορείς να καβαλήσεις με το μικρό δίπλωμα και 80άρια που δεν μπορείς!!!!!
Πχ. Το Yamaha scooter YP 400 Majesty έχει ακριβώς 25 kw από 395cc και βάρος 198 kgr.( 25 kw/198 kgr = 0,13 kw/kgr) που σημαίνει ότι αυτό το 400αρι είναι μέσα στα όρια της μικρής κατηγορίας όπως και άλλα μότο ακόμα και 600αρια! Τώρα το Honda CR 85RB έχει 20 kw από 84cc και βάρος 68 kgr (20 kw/68 kgr = 0,29 kw/kgr) που σημαίνει ότι αυτό το μηχανάκι αν και έχει λιγότερα από 25 kw ισχύ, είναι πολύ ελαφρύ και ξεπερνάει το όριο ισχύος ανά βάρος που έχει η κατηγορία(0.16 kw/kgr) και ΔΕΝ είναι μέσα στην μικρή κατηγορία αλλά στην μεγάλη!!! Όπως είναι προφανές αυτό που κάνει ένα εργαλείο γρήγορο, ανάμεσα στα άλλα ,είναι και η αναλογία ίππων ανά κιλό που εδώ είναι kw/kgr με όριο 0,16 kw/kgr (1kw = 1,34hp). Εάν καταφέρατε να διαβάσετε έως εδώ χωρίς να τα παρατήσετε, και να μπερδευτείτε, και σκεφτόσαστε τι στο διάολο σημαίνουν αυτά, σκεφτείτε τι θα γίνει σε ένα μπλόκο με κάποιον μπάτσο που αγνοεί τα παραπάνω και να επιμένει ότι το μικρό δίπλωμα οδήγησης δικύκλου είναι μέχρι 125 κυβικά και να δίνει κλήση για δικαστήριο σε κάποιον φουκαρά που προσπαθούσε ο άμοιρος να του πει ότι δεν ισχύει αυτός ο περιορισμός πλέον και ότι οδηγάει το 250άρι νόμιμα! ! Παρόλο που κλείνουμε 4 χρόνια από την θέσπιση του νόμου κάποιοι ανημέρωτοι κολλημένοι από την αστυνομία ταλαιπωρούν τον κόσμο ακριβώς γιατί δεν φροντίζουν αυτοί και η υπηρεσία τους να οργανωθούν επιτέλους! Φτιάξτε μια λίστα με όλα τα μηχανάκια σε ποια κατηγορία ανήκουν ή βάλτε στον ασύρματο κάποιον stand by που να ξέρει να δίνει διευκρινήσεις! Επίσης όσοι είναι κοντά στον περιορισμό ας φροντίζουν να μάθουν αν πρέπει να καβαλάνε ή όχι αυτό που καβαλάνε ή που ζαχαρώνουν να αγοράσουν! Αν οδηγάς παράνομα δεν σε πληρώνει εύκολα η ασφάλεια σε μια στραβή ως γνωστόν! Επίσης κάτι που είναι πακέτο με τα παραπάνω είναι ότι για να οδηγήσεις μεγάλο γκάζι πρέπει να έχεις μεγάλο δίπλωμα και για να πάρεις πρέπει να είσαι πάνω από 21 ή να έχεις 2 χρόνια το μικρό το οποίο αλλάζει σε μεγάλο με την χαρτούρα στο υπουργείο τζάμπα χωρίς εξετάσεις και με την μια !! Προσοχή αν κάποιος δικαιούται την αλλαγή αυτή και δεν έχει πάει να κάνει την πράξη στο υπουργείο δεν νομιμοποιείται να οδηγάει ότι γουστάρει! Όσοι έχουν πάρει δίπλωμα παλαιού τύπου Α1 πριν τον Μάιο-Ιούνιο του 2002 αν θέλουν μεγάλο Α δυστυχώς πρέπει να ξαναδώσουν εξετάσεις! Όλα αυτά γιατί γράψανε τζάμπα το ξαδερφάκι μου και δεν ήξερε τι να πει για να την γλιτώσει! Ελπίζω να μην την πατήσει άλλος!
hasteve Απο το moto.gr (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=f07c115f458e89cf7ad26ba588ea13e1&threadid=19947)
Ολόσωστος .... τα 250 ( Πχ. το ΑΧ1 που έχω το οδηγάς και με Α1 ) . Αυτό που ήξερα είναι πως αν με Α1 δίπλωμα περάσουν 2 χρονια χωρις ατύχημα γινεται αυτόματα Α με μια αίτηση !!!!!!
-
Αυτό που ήξερα είναι πως αν με Α1 δίπλωμα περάσουν 2 χρονια χωρις ατύχημα γινεται αυτόματα Α με μια αίτηση !!!!!!
Ναι ισχύει αυτό ! ;)
-
Απορία..Είχα βγάλει δίπλωμα για 125cc τον Σεπτέμβριο του 2001.Μετά απο 2 χρόνια έβγαλα και αυτοκινήτου. Το δίπλωμα που πήρα αντι για 125cc, γράφει <25ΚW. Μπορεί να μου πεί κάποιος, τι ισχύει για μένα? ( Μήπως να μην το πώ ούτε του παπά??)
-
Απορία..Είχα βγάλει δίπλωμα για 125cc τον Σεπτέμβριο του 2001.Μετά απο 2 χρόνια έβγαλα και αυτοκινήτου. Το δίπλωμα που πήρα αντι για 125cc, γράφει <25ΚW. Μπορεί να μου πεί κάποιος, τι ισχύει για μένα? ( Μήπως να μην το πώ ούτε του παπά??)
Το <25KW είναι η μικρή κατηγορία (η αντιστοιχη των 125cc). Αυτο εξηγει ο hasteve στο αρθρο του.
-
Τι γίνεται με τα διπλώματα πριν του 1998 ?
Εγώ ας πούμε έχω το παλιό δίπλωμα για μεγάλη μηχανή , από το 1986. Αυτό το δίπλωμα σε ποια κατηγορία ανήκει πλέον ; :thnk: :thnk: :thnk:
-
Τι γίνεται με τα διπλώματα πριν του 1998 ?
Εγώ ας πούμε έχω το παλιό δίπλωμα για μεγάλη μηχανή , από το 1986. Αυτό το δίπλωμα σε ποια κατηγορία ανήκει πλέον ; :thnk: :thnk: :thnk:
Στην κατηγορία τα κάνω ΟΛΑ, διότι με το "μεγάλο" δίπλωμα καβαλάς και τα μικρά, χώρια ότι το έχεις παραπάνω από δύο χρόνια.
ΥΓ Στο μόνο που κινδυνεύεις είναι να ξαναδώσεις εξετάσεις λόγω συμπληρώσεως του 65ου έτους της ηλικίας σου :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Και να φανταστείς ότι τότε πήρα το δίπλωμα δίνοντας με παπάκι 90άρι... :D :D :D
-
τώρα τα πράγματα έιναι λιγο καλύτερα μιας και δίνεις με 500 κκ μηχανή !!!! απλα η διαδίκασία έχει βελτιωθεί αλλα όχι αρκετά !!!!
-
Το Παρόν κείμενο συντάχθηκε απο το μέλος hasteve του www.moto.gr.
Η άδεια οδήγησης δικύκλου έχει υποστεί αλλαγές που όπως δυστυχώς φαίνεται γνωρίζουν λίγοι αναβάτες και ακόμα λιγότεροι τροχονόμοι και Ζητάδες με αποτέλεσμα να πέφτουν άδικες κλήσεις για δικαστήρια και άλλα ωραία πρόστιμα!
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!
Η μοτοσικλέτα αντιμετωπιζόταν από τον νόμο ως μια ενιαία κατηγορία οχήματος στην οποία ανήκαν δίκυκλα και τρίκυκλα από 50cc και πάνω χωρίς περιορισμό και για να τα οδηγήσει κάποιος έπρεπε να είναι κάτοχος άδειας οδήγησης Α’ κατηγορίας.
Η άδεια αυτή απαιτούσε μόνο πρακτικές εξετάσεις(σήματα έδινε μόνο όποιος δεν είχε άλλο δίπλωμα) με την ηρωική vespa με το ανεβασμένο ρελαντί για να ξεκινάει χωρίς γκάζι και όπως θυμούνται οι παλαιοί έπρεπε να κάνεις οχτάρια βγάζοντας χέρι αντί για φλας και τα ρέστα!
Λίγο πριν το 1998 αυτό άλλαξε και τότε δημιουργήθηκαν δυο υποκατηγορίες δικύκλων, η Α1 έως 125cc ή 11 kw =14,74 hp και η κανονική Α (χωρίς περιορισμούς) Για να πάρει κάποιος άδεια Α κατηγορίας έπρεπε πλέον να εξεταστεί σε θεωρία και οδήγηση με μεγάλη μότο πάνω από 35 kw = 46,9hp και να είναι πάνω από 21 ετών η δυο χρόνια κάτοχος Α1 διπλώματος στο οποίο ακολουθούταν η ίδια διαδικασία με τη διαφορά ότι η εξέταση πρακτικά γινόταν με 100ρι παπί! Άρα όσοι ήταν “under 21” οδηγούσαν μόνο έως 125άρια ή15 άλογα. Αν τώρα κάποιος με Α1 ήθελε να ανέβει σε κυβικά (125 και πάνω ) έπρεπε να δώσει εξετάσεις πάλι με το μεγάλο μότο μόνο οδήγηση, για να πάρει το Α! Το 2000 έγιναν και υποχρεωτικά μαθήματα θεωρία και οδήγηση!
Το 2002 τον Μάιο άρχισε να ισχύει λοιπόν το εξής καθεστώς που είναι σε ισχύ μέχρι και σήμερα! Η παλιά κατηγορία Α1 καταργήθηκε και έχουμε βάση κοινοτικής οδηγίας νέο διαχωρισμό σε Α μικρή και Α μεγάλη. Όποιος έχει άδεια οδήγησης Α μικρής μότο έχει δικαίωμα να οδηγάει ότι γουστάρει αρκεί να είναι λιγότερο ή ίσο με 25 kw = 33,5 hp ή 0,16kw/kgr (προσοχή σε αυτό το 0,16 γιατί είναι όλα τα λεφτά, το γράφει και το έντυπο της άδειας οδήγησης) Η μεγάλη κατηγορία έμεινε όπως ήταν χωρίς περιορισμό. Αυτό μεταφράζεται ως εξής: ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΒΑΛΑΣ ΑΛΛΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ από την επίσημη έγκριση τύπου του εισαγωγέα!! Έτσι συμβαίνει το εξής κουφό! Υπάρχουν μηχανάκια 400cc που μπορείς να καβαλήσεις με το μικρό δίπλωμα και 80άρια που δεν μπορείς!!!!!
Πχ. Το Yamaha scooter YP 400 Majesty έχει ακριβώς 25 kw από 395cc και βάρος 198 kgr.( 25 kw/198 kgr = 0,13 kw/kgr) που σημαίνει ότι αυτό το 400αρι είναι μέσα στα όρια της μικρής κατηγορίας όπως και άλλα μότο ακόμα και 600αρια! Τώρα το Honda CR 85RB έχει 20 kw από 84cc και βάρος 68 kgr (20 kw/68 kgr = 0,29 kw/kgr) που σημαίνει ότι αυτό το μηχανάκι αν και έχει λιγότερα από 25 kw ισχύ, είναι πολύ ελαφρύ και ξεπερνάει το όριο ισχύος ανά βάρος που έχει η κατηγορία(0.16 kw/kgr) και ΔΕΝ είναι μέσα στην μικρή κατηγορία αλλά στην μεγάλη!!! Όπως είναι προφανές αυτό που κάνει ένα εργαλείο γρήγορο, ανάμεσα στα άλλα ,είναι και η αναλογία ίππων ανά κιλό που εδώ είναι kw/kgr με όριο 0,16 kw/kgr (1kw = 1,34hp). Εάν καταφέρατε να διαβάσετε έως εδώ χωρίς να τα παρατήσετε, και να μπερδευτείτε, και σκεφτόσαστε τι στο διάολο σημαίνουν αυτά, σκεφτείτε τι θα γίνει σε ένα μπλόκο με κάποιον μπάτσο που αγνοεί τα παραπάνω και να επιμένει ότι το μικρό δίπλωμα οδήγησης δικύκλου είναι μέχρι 125 κυβικά και να δίνει κλήση για δικαστήριο σε κάποιον φουκαρά που προσπαθούσε ο άμοιρος να του πει ότι δεν ισχύει αυτός ο περιορισμός πλέον και ότι οδηγάει το 250άρι νόμιμα! ! Παρόλο που κλείνουμε 4 χρόνια από την θέσπιση του νόμου κάποιοι ανημέρωτοι κολλημένοι από την αστυνομία ταλαιπωρούν τον κόσμο ακριβώς γιατί δεν φροντίζουν αυτοί και η υπηρεσία τους να οργανωθούν επιτέλους! Φτιάξτε μια λίστα με όλα τα μηχανάκια σε ποια κατηγορία ανήκουν ή βάλτε στον ασύρματο κάποιον stand by που να ξέρει να δίνει διευκρινήσεις! Επίσης όσοι είναι κοντά στον περιορισμό ας φροντίζουν να μάθουν αν πρέπει να καβαλάνε ή όχι αυτό που καβαλάνε ή που ζαχαρώνουν να αγοράσουν! Αν οδηγάς παράνομα δεν σε πληρώνει εύκολα η ασφάλεια σε μια στραβή ως γνωστόν! Επίσης κάτι που είναι πακέτο με τα παραπάνω είναι ότι για να οδηγήσεις μεγάλο γκάζι πρέπει να έχεις μεγάλο δίπλωμα και για να πάρεις πρέπει να είσαι πάνω από 21 ή να έχεις 2 χρόνια το μικρό το οποίο αλλάζει σε μεγάλο με την χαρτούρα στο υπουργείο τζάμπα χωρίς εξετάσεις και με την μια !! Προσοχή αν κάποιος δικαιούται την αλλαγή αυτή και δεν έχει πάει να κάνει την πράξη στο υπουργείο δεν νομιμοποιείται να οδηγάει ότι γουστάρει! Όσοι έχουν πάρει δίπλωμα παλαιού τύπου Α1 πριν τον Μάιο-Ιούνιο του 2002 αν θέλουν μεγάλο Α δυστυχώς πρέπει να ξαναδώσουν εξετάσεις! Όλα αυτά γιατί γράψανε τζάμπα το ξαδερφάκι μου και δεν ήξερε τι να πει για να την γλιτώσει! Ελπίζω να μην την πατήσει άλλος!
hasteve Απο το moto.gr (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=f07c115f458e89cf7ad26ba588ea13e1&threadid=19947)
UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
παιδιά έχω κ εγώ κάποιες απορείες με την άδεια οδήγησης....την έχω 1,5 χρόνο....και αυτοκίνητο και μηχανάκι 25kw (34hp). θέλω αν θέσω το εξής ερώτημα...
δικαιούμαι μεγάλου κυβισμού μοτόρι αφού συμπληρώσω τα δύο χρόνια ή πρέπει να περιμένω μέχρι το επόμενο καλοκαίρι να κλείσω τα 21 και μετά να κάνω τα χαρτιά για το μεγάλο.....το ρώτησα σε πολλούς αλλά ο καθένας μου έλεγε τα δικά του...τι φίλους μπάτσους τι στη σχολή οδηγών....όλοι διαφορετικά πράγματα...τι να πεις....????? :psdof: :psdof: :psdof:
θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που γνωρίζει για το τι γίνεται....για να ξέρω αν μπορέσω από οκτώβρη τουλάχιστων να καβαλάω νόμιμα τον πηγασάκο μου ή να περιμένω για του χρόνου.....
σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας......
-
Kοίτα εδώ
http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=362&id=&tid=362
ελπίζω να σε καλύπτει !!!!