APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ευθύμης στις Αύγουστος 09, 2008, 05:17:37 μμ
-
Ξεχασμενο και παρατημενο σε μια γωνια,βλεπωντας τα χρονια να περνουν απο'πανω του...
...Αγρια ομορφια μιας αλλης εποχης...
Με καπακι μαγνησιου παρακαλω... :ohmy:Κατι σε ιταλικο μου κανει. ;)
Αληθεια ξερεις κανεις την ταυτοτητα του και την καταγωγη του? :thnk:
-
...Και μερικες ακομη...
-
ρε μαγκακο ΜΟΝΤΕSA ειναι αν δε κανο λαθος :ohyes:που το πετυχες αυτο;; ;)
-
Μιnarelli ισως? (οχι δεν βγαινει απο το μιναρας :P :P)
-
MONTESA 100% :kalo: :kalo:H6 250 CC 1979
-
Ειδες ο αρχαιοκαπηλος??? Μονο μην του πεις που ειναι το μοτορι, γιατι το βλεπω στην συλλογη του :h22: :h22: :h22: :h22:
-
MONTESA COTA, είναι σίγουρα! Ποιο μοντέλο ακριβώς δεν ξερω! Ισως το 349 του 1980! :kalo: :kalo: :kalo:
-
Ειδες ο αρχαιοκαπηλος??? Μονο μην του πεις που ειναι το μοτορι, γιατι το βλεπω στην συλλογη του :h22: :h22: :h22: :h22:
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
MONTESA COTA, είναι σίγουρα! Ποιο μοντέλο ακριβώς δεν ξερω! Ισως το 349 του 1980! :kalo: :kalo: :kalo:
Ωραιος ο "Leader".... και ο Παναγιωτης βεβαιως... :kalo: :kalo: :kalo:
-
γουστάρω πάντως τις τελευταίες φωτο....πολύ ρετρο στιλ....αλλης εποχής....εναρμονισμένο με το στιλ της μηχανής..... :kalo: αλήθεια ρε που το πέτυχες αυτο???? :thnk:
-
To μηχανάκι είναι ένα H6-360cc και έβγαινε απ΄το 1978. Δεν είναι Cota που ήταν trial μοντέλο. Η montesa ήταν ιστορική μάρκα με πολλές επιτυχίες στο χώμα και κυρίως στο trial.
Δεν εχει κλείσει καθώς εξακολουθεί να παράγει trial μηχανάκια, αλλά ανήκει εδώ και κάποια χρόνια στην Honda. Στις εγκαταστάσεις της συναρμολογούνται Transalp/Varaderο κλπ.
Α.... Είναι ισπανική :bye:
-
βυρωνα εβγαινε και 250 cc
-
To μηχανάκι είναι ένα H6-360cc και έβγαινε απ΄το 1978. Δεν είναι Cota που ήταν trial μοντέλο. Η montesa ήταν ιστορική μάρκα με πολλές επιτυχίες στο χώμα και κυρίως στο trial.
Δεν εχει κλείσει καθώς εξακολουθεί να παράγει trial μηχανάκια, αλλά ανήκει εδώ και κάποια χρόνια στην Honda. Στις εγκαταστάσεις της συναρμολογούνται Transalp/Varaderο κλπ.
Α.... Είναι ισπανική :bye:
Σωστός ο...Λόρδος! :kalo: :kalo: :kalo:
-
βυρωνα εβγαινε και 250 cc
Όντως έβγαινε και 250 όπως και 125 όπως και....74cc
Τα 250/360 είναι όμοια και δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις.
Σπουδαία εταιρία πάντως με μεγάλη ιστορία απ΄το 1945 ως το 1986 που πουλήθηκε στη Honda μετά την κρατικοποίηση της.
Γενικότερα οι Ισπανοί είχαν τρομερά μηχανάκια με συμμετοχές και νίκες σε όλες τις κατηγορίες, με πρώτη και καλύτερη την Bultaco, ενω η μικρή εταιρία racing μοτοσυκλετών J.J Cobas είναι υπέυθυνη για πολλές πρωτοποριακές λύσεις που βρήκαν τον δρόμο για τα μηχανάκια μας ,όπως τα αλουμινένια περιμετρικά πλαίσια που πρώτη παρουσίασε.
Δυστυχώς απ΄όλες αυτές της εταιρίες (Bultaco, Montesa, Derbi, Ossa, Sanglas, Mototrans) οι μόνες που έφτασαν στις μέρες μας ως υποκατασκευαστές πλέον μικρών μοτοσυκλετών είναι η Derbi (Piaggio) και η Montesa που είπαμε... :bye:
-
ψςςςςςςςς αυτά ειναι.....ωραιος ο Βύρωνας.... :kalo:
για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι καινουργοι... ;) :ohyes:
παραθέτω φωτο απο το 75άρι στα καλα του.... :ohyes:
κοιτουσε το θεμα αυτο ο πατερας μου και θυμίθηκε τα νιάτα του τοτε που καβαλουσε τετοια εργαλεία.... :ohyes:
-
μπράβο ρε άκη είχα χρόνια να δω αυτό το εργαλείο !!!!!!
να επιβεβαιώσω και εγώ λοιπόν ότι πρόκειται για cotta montesa ισπανικής (ή πορτογαλικής :thnk: :thnk:) προέλευσης!!!!
αν θυμάμαι καλά είχε αγοραστεί από τη HONDA εκεί γύρο στο 90!!
θα το ψάξω και θα επανέλθω!!!!
-
παραθέτω και μία ακόμα φωτο απο το 360cc μάλλον αγωνιστικό οπως φαινεται... :)
Montesa H6 360cc....
-
βυρωνα εβγαινε και 250 cc
Όντως έβγαινε και 250 όπως και 125 όπως και....74cc
Τα 250/360 είναι όμοια και δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις.
Σπουδαία εταιρία πάντως με μεγάλη ιστορία απ΄το 1945 ως το 1986 που πουλήθηκε στη Honda μετά την κρατικοποίηση της.
Γενικότερα οι Ισπανοί είχαν τρομερά μηχανάκια με συμμετοχές και νίκες σε όλες τις κατηγορίες, με πρώτη και καλύτερη την Bultaco, ενω η μικρή εταιρία racing μοτοσυκλετών J.J Cobas είναι υπέυθυνη για πολλές πρωτοποριακές λύσεις που βρήκαν τον δρόμο για τα μηχανάκια μας ,όπως τα αλουμινένια περιμετρικά πλαίσια που πρώτη παρουσίασε.
Δυστυχώς απ΄όλες αυτές της εταιρίες (Bultaco, Montesa, Derbi, Ossa, Sanglas, Mototrans) οι μόνες που έφτασαν στις μέρες μας ως υποκατασκευαστές πλέον μικρών μοτοσυκλετών είναι η Derbi (Piaggio) και η Montesa που είπαμε... :bye:
Επίσης στα απωλεσθέντα να προσθέσω τα Maico , SWM και φυσικά Sachs. Τώρα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό "αγωνιστικά" τα "καθαρά" (ΜΧ) με τα εντούρο η μόνη διαφορά που είχαν ήταν ότι τα εντούρο είχαν φανάρι (sic!) μπρός -πίσω για να έχουν την δυνατότητα να βγάζουν πινακίδα :P
-
Επίσης στα απωλεσθέντα να προσθέσω τα Maico , SWM και φυσικά Sachs. Τώρα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό "αγωνιστικά" τα "καθαρά" (ΜΧ) με τα εντούρο η μόνη διαφορά που είχαν ήταν ότι τα εντούρο είχαν φανάρι (sic!) μπρός -πίσω για να έχουν την δυνατότητα να βγάζουν πινακίδα :P
Για τις διαφορές των ΜΧ & enduro θα σε γελάσω, και θεωρώ ότι είναι πολύ πιθανόν.
Για τα Maico κλπ που αναφέρεις σαφώς έχεις δίκιο όλα δεν της ανέφερα γιατί δεν ήταν ισπανικές. Για την ακρίβεια απ΄όλες τις εκατοντάδες εταιρίες της Ευρώπης οι μοναδικές εταιρίες που δεν διέκοψαν έστω και για λίγο την παραγωγή μοτοσυκλετών είναι η BMW και η ΚΤΜ... Ουδεμία άλλη γλύτωσε απ΄το τσουνάμι της Ιαπωνίας.
Πιθανόν να πρέπει να συμπεριλάβουμε και την aprilia, αλλά την εξαιρώ καθώς μέχρι το 85 περίπου, η παραγωγή ήταν μικρή. (όπως και της ΚΤΜ που είχε όμως μεγαλύτερη ιστορία με παραγωγή μοτοσυκλετών απ΄το 1955)