APRILIA BIKERS HELLAS

Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: shivermaniac στις Μάιος 06, 2009, 11:07:49 πμ

Τίτλος: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
Αποστολή από: shivermaniac στις Μάιος 06, 2009, 11:07:49 πμ
Να το και το νεο μετρο για κτεο στα μηχανακια απο τα τελη του 2009. Επιτέλους να μπει λίγη ταξη στο δρόμο. Κάθε φορά που βλεπω τα 50ρακια των κουριερ λυπαμαι τις μανουλες τους
πηγη: ελευθεροτυπια,
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=41616
Τίτλος: Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
Αποστολή από: kompimen στις Μάιος 06, 2009, 11:22:25 πμ
Οταν θα έρθει εκείνη η ώρα θα κάνουμε τράπα εξατμίσεις  :D :D  γιατί όλοι after φοράμε!! :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
Αποστολή από: Stratos82 στις Μάιος 06, 2009, 11:51:30 πμ

 Πω,πω...χαμος εχει να γινει.Να δεις που το μαμα ΜΠΟΥΡΙ που ειχαν τα πρωτα Τουονα θα αξιζει χρυσο...Αντε να βρεις τωρα  :( :( :(
Τίτλος: Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάιος 06, 2009, 11:54:19 πμ
Ελπίζω αυτή τη φορά η εγκύκλιος να είναι φτιαγμένη για τα δίκυκλα κι όχι μια απλή αντιγραφή από την εγκύκλιο των αυτοκινήτων.

Όπως πχ έγραφε σε μια παράγραφο....
"Ο ιδιοκτήτης του οχήματος υποχρεούται όταν προσκομίζει το όχημα του για έλεγχο, να είναι καθαρό μέσα και έξω!...:zl%
Τίτλος: Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 06, 2009, 01:46:02 μμ
Παιδια, δεν ξερω ακομα πολλες λεπτομερειες για το θεμα αλλα επειδη ο αδερφος μου δουλευει σαν ελεγκτης σε ιδιωτικα ΚΤΕΟ και τον ρωτησα ισχυει το εξης τουλαχιστον ως προς την εξατμιση:
Το ΚΤΕΟ το ενδιαφερει να εχεις καταλυτη ωστε να μην ρυπαινεις (δεν μου ειπε για θορυβο) οποτε μηχανες οπως το Super Duke, R6 2006 και μετα κλπ που το τελικο τους ειναι μετα τον καταλυτη και μπορεις να βαλεις aftermarket χωρις να τον πειραξεις δεν θα εχουν προβλημα.Μοτοσυκλετες ομως οπως το RC μου που, τοτε που βγηκαν στην παραγωγη, ο καταλυτης βρισκεται ΜΕΣΑ στο τελικο αν αυτο αντικατασταθει με aftermarket υπαρχει προβλημα.
Οσο για τουμπανιασμενα με εκκεντροφορους, Power Commander κλπ μου ειπε ο προϊσταμενος του ΚΤΕΟ οτι απο την στιγμη που δεν βγαζει μονοξειδια και υδρογονανθρακες (ειναι δηλαδη σωστα ρυθμισμενο) δεν τους ενδιαφερει.
Τωρα κατι XR400 με πισω ψαλιδι απο CBR 400RR Gull Arm που εχω δει αυτοι σιγουρα θα εχουν προβλημα.
Παντως πιστευω οτι και οι σοβαρες εταιριες εξατμισεων θα εξελιχθουν αναλογα ωστε να προσαρμοστουν στα νεα δεδομενα.
Μου ειπε ο αδερφος μου οτι μετα τον Σεπτεμβρη, πιθανων, θα τους ερθει και η αναλυτικη εγκυκλιος για τις προϋποθεσεις που θα πρεπει να πληρουν οι μοτοσυκλετες ωστε να περνουν τον ελεγχο.Οποτε μολις ξερω θα κανω ενα post ωστε να ξερει καθενας τι να κανει για να περασει.
Φιλικα ενας Japan
Τίτλος: Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
Αποστολή από: Baggos στις Μάιος 06, 2009, 02:18:49 μμ
Παιδια, δεν ξερω ακομα πολλες λεπτομερειες για το θεμα αλλα επειδη ο αδερφος μου δουλευει σαν ελεγκτης σε ιδιωτικα ΚΤΕΟ και τον ρωτησα ισχυει το εξης τουλαχιστον ως προς την εξατμιση:
Το ΚΤΕΟ το ενδιαφερει να εχεις καταλυτη ωστε να μην ρυπαινεις (δεν μου ειπε για θορυβο) οποτε μηχανες οπως το Super Duke, R6 2006 και μετα κλπ που το τελικο τους ειναι μετα τον καταλυτη και μπορεις να βαλεις aftermarket χωρις να τον πειραξεις δεν θα εχουν προβλημα.Μοτοσυκλετες ομως οπως το RC μου που, τοτε που βγηκαν στην παραγωγη, ο καταλυτης βρισκεται ΜΕΣΑ στο τελικο αν αυτο αντικατασταθει με aftermarket υπαρχει προβλημα.
Οσο για τουμπανιασμενα με εκκεντροφορους, Power Commander κλπ μου ειπε ο προϊσταμενος του ΚΤΕΟ οτι απο την στιγμη που δεν βγαζει μονοξειδια και υδρογονανθρακες (ειναι δηλαδη σωστα ρυθμισμενο) δεν τους ενδιαφερει.
Τωρα κατι XR400 με πισω ψαλιδι απο CBR 400RR Gull Arm που εχω δει αυτοι σιγουρα θα εχουν προβλημα.
Παντως πιστευω οτι και οι σοβαρες εταιριες εξατμισεων θα εξελιχθουν αναλογα ωστε να προσαρμοστουν στα νεα δεδομενα.
Μου ειπε ο αδερφος μου οτι μετα τον Σεπτεμβρη, πιθανων, θα τους ερθει και η αναλυτικη εγκυκλιος για τις προϋποθεσεις που θα πρεπει να πληρουν οι μοτοσυκλετες ωστε να περνουν τον ελεγχο.Οποτε μολις ξερω θα κανω ενα post ωστε να ξερει καθενας τι να κανει για να περασει.
Φιλικα ενας Japan

Ωραίος ο Μάκης...!! :kalo: :kalo:

Δηλαδή το δικό μου όχι μόνο δεν θα περάσει ΚΤΕΟ αλλά θα το κάψουν κιόλας για παραδειγματισμό..!!Πάνε τα διχρονάκια...!! :( :(....(πφφφ....και τι έγινε...έτσι και αλλιώς μια στο τόσο δουλεύουν... :h22: :tez:)
Τίτλος: Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 06, 2009, 02:26:50 μμ


Ωραίος ο Μάκης...!! :kalo: :kalo:

Δηλαδή το δικό μου όχι μόνο δεν θα περάσει ΚΤΕΟ αλλά θα το κάψουν κιόλας για παραδειγματισμό..!!Πάνε τα διχρονάκια...!! :( :(....(πφφφ....και τι έγινε...έτσι και αλλιώς μια στο τόσο δουλεύουν... :h22: :tez:)

Τα διχρονα φιλε Βαγγ εχουν αλλες προδιαγραφες και σιγουρα μεσα σ'αυτες δεν ειναι ο καταλυτης.Πιο ευκολα θα περασεις εσυ
(Μηπως να κανω το VTR διχρονο τελικα?)  :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
Αποστολή από: Cris στις Μάιος 06, 2009, 06:50:58 μμ
Ελπίζω αυτή τη φορά η εγκύκλιος να είναι φτιαγμένη για τα δίκυκλα κι όχι μια απλή αντιγραφή από την εγκύκλιο των αυτοκινήτων.

Όπως πχ έγραφε σε μια παράγραφο....
"Ο ιδιοκτήτης του οχήματος υποχρεούται όταν προσκομίζει το όχημα του για έλεγχο, να είναι καθαρό μέσα και έξω!...:zl%
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
αυτο μπορω να πω οτι δεν το ηξερα!
αν και στο δικο μας κτεο πρεπει να πας με τα ρουχα τις δουλειας γιατι ειναι ΑΙΣΧΟΣ