0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #30 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 05:03:37 μμ »
Kαλα το Bimota 500V διχρονο τα σπαει! Αλλα πιος εχει τα χερια να το παει

Δεν τα σπάει. Εσπαγε από μόνο του....

Το Duo είναι ένας απ΄τους βασικούς λόγους που έκλεισε η Bimota πριν λίγα χρόνια (πλήρωνε εγγυήσεις σύννεφο για δαύτο....)

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #31 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 05:18:55 μμ »
ηταν η μονη που επεμενε στα διχρονα superbikes κ το πληρωσε δυστυχως.... :(
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1366
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +34
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #32 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 05:25:58 μμ »
Kαλα το Bimota 500V διχρονο τα σπαει! Αλλα πιος εχει τα χερια να το παει

Δεν τα σπάει. Εσπαγε από μόνο του....

Το Duo είναι ένας απ΄τους βασικούς λόγους που έκλεισε η Bimota πριν λίγα χρόνια (πλήρωνε εγγυήσεις σύννεφο για δαύτο....)
Και δεν τα σπαει...και σπαει...και δεν παει....Τουλαχιστον με τον ψεκασμο.
Θα θελα να'ξερα τι σκατα ηχαν στο κεφαλι τους και εβαλαν ψεκασμο. :fask:
Εδω ολοκληρο HRC δεν τα καταφερνε με τπτ και αυτοι εκει να το βγαλουν παραγωγη  :mlk :mlk :mlk
Παρ'ολα αυτα το performance bikes το εχει στα 100 μηχανακια που πρεπει να οδηγησεις :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #33 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 05:29:24 μμ »
to v-due δεν επρεπε να αποκτησει ψεκασμο,μεγα λαθος της παντα πρωτοποριακης bimota..ποτε..αλλα οπως κ να χει,κ γω θα ηθελα πολυ να το οδηγησω..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #34 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 07:01:10 μμ »
Μπράβο σε όλους όσους ανέβασαν φωτογραφίες και πήραμε μία γεύση όσοι δεν μπορούσαμε να δούμε την έκθεση από κοντά. Ευχαριστώ για τις εικόνες που μας μεταφέρατε αλλά με φυτιλιάσατε  :D :bye:

*

Yiannis

RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #35 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 07:57:42 μμ »
Κ το κορυφαιο... :D :D :D :D :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #36 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 07:58:57 μμ »
Μια και δεν έγραψα εκεί στο βιβλίο επισκεπτών, ας γράψω εδώ.

Η έκθεση αυτή ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΗ!
Προσωπικά δεν είχα ξαναδεί ποτέ τόσες πολλές μοτοσυκλέτες
με ανεκτίμητη αξία.
Πάρα πολύ θετική εντύπωση έκανε η ελεύθερη είσοδος, αλλά
αντίθετα με την οικονομική κρίση που βρισκόμαστε, πιστεύω
ότι κανένας ανεξαιρέτως δεν θα είχε αντίρρηση για ένα "συμβολικό"
αντίτιμο σε μια έκθεση που πραγματικά ΑΞΙΖΕ, αντίθετα με άλλες,
"δήθεν" και πανάκριβες εκθέσεις, κάθε είδους, που κόπτονται μόνο
για το εμπορικό κομμάτι της πίτας.
Συγχαρητήρια σε όλους όσους το οργάνωσαν και επίσης
στους ιδιοκτήτες των  απίστευτων "μοντέλων"!
 :brv: :prm :brv:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #37 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 08:00:19 μμ »
Κ το κορυφαιο... :D :D :D :D :D :D :D
Φτού ρε γμτ....το 'χάσαμε. :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #38 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 09:25:02 μμ »
Βαλτε μια φωτο ρε απο το rc45.......................... :blus: :blus:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #39 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 09:44:36 μμ »
Βαλτε μια φωτο ρε απο το rc45.......................... :blus: :blus:
Δεν έχω, μπορεί να έχει ο Βύρωνας.
Να σου πω, αυτή σου κάνει? :D :D

*

kompimen

RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #40 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 09:53:04 μμ »
με τόσα μοτόρια που ήταν εκεί ποιός το  :knt: :knt: :knt: :knt:  το rc45???? :P :P :P :P :P

*

Drakos

RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #41 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 10:21:34 μμ »
 :kalo:





*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #42 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 10:45:41 μμ »
Κοσμά αν έβλεπες πόσα χλμ είχαν στο κοντέρ τους τα RC θα έκλαιγες με μαύρο δάκρυ...
Το RC30 είχε 160, και το RC45 141.... :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #43 - : Φεβρουάριος 16, 2009, 11:24:13 μμ »

Όλες οι μοτοσυκλέτες ήταν ελληνικές και απ΄οσο γνωρίζω από καλό μου φίλο που είχε και το δικό του bimota στην έκθεση, είναι η 1η και πιθανότατα η τελευταία φορά που εμφανίζονται όλα μαζί στον κόσμο.
Ο λόγος είναι ότι πολλά απ΄αυτά δεν βγαίνουν απ΄τα σαλόνια των ιδιοκτητών, είναι πανάκριβα και οι κάτοχοι τους έχουν ξοδέψει τεράστια ποσά για να τα φέρουν στην κατάσταση που είναι.
Ενδεικτικά το Brough Superior έχει κοντά στα 150.000€, ενώ πανάκριβα είναι και κάποια απ΄τα Bimota (SB8 Gobert, κάποια αγωνιστικά Ducati, το Triton κλπ)

Συγχαρητήρια στην Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέτας για την διοργάνωση.

  Kαι λίγο ιστορία από ενα δυο μηχανάκια που είναι μοναδικά. To παρακάτω είναι ένα super σπάνιο αγωνιστικό Lube. Η Lube ήταν Ισπανική εταιρία που χρησιμοποιούσε κινητήρες NSU, και έγινε "γνωστή" καθώς ο θρύλος Santiago Herrero ξεκίνησε την καριέρα του με αυτή. Είναι άγνωστο πόσα μηχανάκι διασώζονται, αλλά σίγουρα είναι μονός αριθμός....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
RE: "Mythic Bikes"
« Απάντηση #44 - : Φεβρουάριος 17, 2009, 12:02:02 πμ »
Το επόμενο είναι το Triton που ήταν ΤΟ απόλυτο cafe racer που πέρασε απ΄το διάσημο Ace Club του Λονδίνου. Το Ace Club ήταν το μέρος όπου συγκεντρώνονταν οι κάγκουρες της εποχής και γενέτειρα του όρου club racer.

Το παράδοξο με το Triton ήταν ότι ποτέ δεν κατασκευάστηκε σε εργοστάσιο. Οι γρήγοροι της εποχής θέλοντας να συνδυάσουν τα γρήγορα και αξιόπιστα μοτέρ της Triumph με τα καλά πλαίσια της Norton, ζευγάρωναν (όχι εύκολα) τις δύο μάρκες και γεννιόταν ένα Triton. Το όνομα άλλωστε βγαίνει απ΄το TRI-umph & Nor-TON.
Eκτός του μοτέρ και σκελετού, άρχιζαν και οι περίεργες μοντίφες με special αναρτήσεις, πειραγμένες κεφαλές, χειροποίητα αλουμινένια ντεπόζιτα κλπ κλπ.
Το παρακάτω είναι ένα εξαιρετικό και πανάκριβο δείγμα από TRITON που εκτός των άλλων είναι και ξηροκάμπανο.... :ohmy:

 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης