:a010 :a010 :a010 κριμα που το χασαμε..αν παιζουν κ αλλες φωτο...
Κι απο μια άλλη οπτική γωνία.
"cockpits" :D
Ενα εχω να πω:
Θελω Moto Guzzi Le Mans I
ΤΩΡΑ !!!!
(http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=7803.0;attach=32052;image)
:blus: :blus:
Kαλα το Bimota 500V διχρονο τα σπαει! Αλλα πιος εχει τα χερια να το παει
Και δεν τα σπαει...και σπαει...και δεν παει....Τουλαχιστον με τον ψεκασμο.Kαλα το Bimota 500V διχρονο τα σπαει! Αλλα πιος εχει τα χερια να το παει
Δεν τα σπάει. Εσπαγε από μόνο του....
Το Duo είναι ένας απ΄τους βασικούς λόγους που έκλεισε η Bimota πριν λίγα χρόνια (πλήρωνε εγγυήσεις σύννεφο για δαύτο....)
Κ το κορυφαιο... :D :D :D :D :D :D :DΦτού ρε γμτ....το 'χάσαμε. :D :D :D
Βαλτε μια φωτο ρε απο το rc45.......................... :blus: :blus:Δεν έχω, μπορεί να έχει ο Βύρωνας.
Το επόμενο είναι το Triton που ήταν ΤΟ απόλυτο cafe racer που πέρασε απ΄το διάσημο Ace Club του Λονδίνου. Το Ace Club ήταν το μέρος όπου συγκεντρώνονταν οι κάγκουρες της εποχής και γενέτειρα του όρου club racer.Εγω πάλι δεν έχω καταλάβει σε τι εξυπηρετει αυτό το άνοιγμα στην σέλα? :thnk:
Το παράδοξο με το Triton ήταν ότι ποτέ δεν κατασκευάστηκε σε εργοστάσιο. Οι γρήγοροι της εποχής θέλοντας να συνδυάσουν τα γρήγορα και αξιόπιστα μοτέρ της Triumph με τα καλά πλαίσια της Norton, ζευγάρωναν (όχι εύκολα) τις δύο μάρκες και γεννιόταν ένα Triton. Το όνομα άλλωστε βγαίνει απ΄το TRI-umph & Nor-TON.
Eκτός του μοτέρ και σκελετού, άρχιζαν και οι περίεργες μοντίφες με special αναρτήσεις, πειραγμένες κεφαλές, χειροποίητα αλουμινένια ντεπόζιτα κλπ κλπ.
Το παρακάτω είναι ένα εξαιρετικό και πανάκριβο δείγμα από TRITON που εκτός των άλλων είναι και ξηροκάμπανο.... :ohmy:
Εγω πάλι δεν έχω καταλάβει σε τι εξυπηρετει αυτό το άνοιγμα στην σέλα? :thnk:
Εγω πάλι δεν έχω καταλάβει σε τι εξυπηρετει αυτό το άνοιγμα στην σέλα? :thnk:
Κι απο μια άλλη οπτική γωνία.
"cockpits" :D
Παρατηρήσατε το κοντέρ που είχαν τελείως ανάποδη φορά; το 0 επάνω και δεξιά και κατεβαίνει..
Παρατηρήσατε το κοντέρ που είχαν τελείως ανάποδη φορά; το 0 επάνω και δεξιά και κατεβαίνει..
Τι να πει κανεις....
Αγγλοι :a009
(η μαλλον κατα το αγγλικο προτυπο.ευτυχως που δεν τους περασε γιατι θα οδηγουσαμε αναποδα)
:kalo: :kalo:Μου είπαν ότι το έδειξε σε κάποιο κανάλι αλλά αφού είχε τελειώσει η έκθεση.
Ρε παιδια,πολυ αξιολογη εκθεση.
Διαφημιστηκε καθολου,η εγω ετυχε να μην ακουσω τιποτα?
(TV,ραδιοφωνο κτλ?)
αγαπητε powerphot νομιζω οτι ξεχασες κανα δυο....Όχι δεν έχω ξεχάσει καμιά φωτό.
1ον ---> benelli 250 sport speciale
2on---> benelli 250 GP!!
3on ---> BSA 650 a 10r super rocket ( απο τις πρωτες που η πραγματικη τελικη αγγιζε τα 180 λμ/ωρα!!)
40ν---> bsa 650 a65ss spitfire mkIV special( η πρωτη νομιζω που αγγιζε τα 190 χλμ/ωρα)
ολες μεσα στη χρυση δεκαετια '60