APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: stako στις Οκτώβριος 06, 2008, 08:29:40 μμ
-
Αυτό πάλι δεν μου έχει ξανατύχει σε τίποτα και ούτε πίστευα ότι ήταν εφικτό................. Χάνω λάδια από την τάπα ΠΛΗΡΩΣΗΣ λαδιού!!! Δλδ από εκεί που ανοίγουμε και βάζουμε λαδάκι κινητήρα.
Το παρατήρησα προχτές, παρκάρω και πάει το μάτι μου στο σωληνάκι που δείχνει την στάθμη. Σχεδόν άδεια!!! Σηκώνω το μηχανάκι από το πλαϊνό, το ισορροπώ, τα ίδια! Εντωμεταξύ παρατηρώ ότι όλο το σημείο από την τάπα μέχρι κάτω στην ποδιά έχει λεκέδες από λάδια..... Τέλεια λέω, τον ήπιαμε, αυτό έλειπε τώρα..... (δεν έχω καταλάβει ακόμα ότι χάνω από την τάπα και όχι κάποιο άλλο σημείο)
Είχα μισό λίτρο Silkolene οπότε του συμπλήρωσα, έβγαλα ποδιές κτλ, καθάρισα το σημείο από τα λάδια και λέω κάτσε να δούμε τι γίνεται. Προσέχω να μην βάζω το μηχανάκι στο πλάγιο σταντ αλλά πάντα στο κεντρικό για να είναι ίσιο και να μην τρέξει. Αλλά 250 κιλά μηχανάκι δεν είναι κι εύκολο πάντα να μην το ακουμπάς στο πλαϊνό πριν να το βάλεις στο κεντρικό...... Οπότε πάλι έτρεξε αλλά πολύ λίγο. Η στάθμη δεν έχει πέσει σχεδόν καθολου. Οπότε 99,99% πρέπει να είναι από την τάπα και μόνο το πρόβλημα.
Το ερώτημα είναι τι κάνουμε τώρα?!? Είχε κανείς ανάλογη περίπτωση? Είναι σίγουρα από την τάπα? Γιατί αν δεν είναι και είναι να μπλέξω με τέτοιες σκληρές περιπέτειες τότε δεν θα πάρω αλυσιδογράναζα που είχα στο πρόγραμμα να πάρω........ Θα έπρεπε εκεί να έχει κανά oring?!? Αν όχι στην τελική μήπως να φτιάξω κανένα?!?
PS. Ξέχασα να πω ότι η τάπα από την αρχή ήταν όσο πρέπει σφιχτή. Και δεν παίρνει να σφίξει άλλο γιατί από κάποιο σημείο και μετά θα χάλασει το σπείρωμα......
-
Μήπως δεν έχεις το ο-ring τις τάπας? :thnk:
-
Μήπως δεν έχεις το ο-ring τις τάπας? :thnk:
Δεν υπήρχε oring στην τάπα......! Θα έπρεπε να υπάρχει?!?
-
Μήπως δεν έχεις το ο-ring τις τάπας? :thnk:
Δεν υπήρχε oring στην τάπα......! Θα έπρεπε να υπάρχει?!?
Έτσι ξέρω! ;)
-
Μήπως δεν έχεις το ο-ring τις τάπας? :thnk:
η μηπως κοπηκε σαν το δικό μου το o-ring???
παντως το κόστος του ειναι ελάχιστο. αν φταίει αυτό. με 0,10 ευρω πήρα 2.
μάλλον θα έπρεπε να έχει o-ring?! δε ξέρω για σίγουρα, λογικά θα σου πούν οι κάτοχοι καπονορντ περισσότερα...
-
Οκ, υπάρχει ORing, ή μάλλον θα έπρεπε να υπάρχει.......
Πάω αύριο να πάρω καμιά δεκαριά...........
davide σε ευχαριστώ πολύ!
Προσοχή! Ενώ πληκτρολογούσατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.
Ίσως και να κόπηκε, δεν ξέρω, το καλό είναι ότι το πρόβλημα λύνεται με αστείο κόστος......:)
-
Οκ, υπάρχει ORing, ή μάλλον θα έπρεπε να υπάρχει.......
Πάω αύριο να πάρω καμιά δεκαριά...........
davide σε ευχαριστώ πολύ!
Ίσως και να κόπηκε, δεν ξέρω, το καλό είναι ότι το πρόβλημα λύνεται με αστείο κόστος......:)
Παρακαλώ κύριε! :D
-
Πάντως ούτε στο service ούτε στο user manual αναφέρει τίποτα για ORing............. Σαν να μην υπάρχει...... Κρίμα, πολύ κρίμα......
-
Πάντως ούτε στο service ούτε στο user manual αναφέρει τίποτα για ORing............. Σαν να μην υπάρχει...... Κρίμα, πολύ κρίμα......
Σταύρο είναι αυτονόητο ότι θα έπρεπε να υπάρχει. Δεν έχω δει μηχανάκι χωρίς o-ring στην τάπα. Μαλακία αν δεν το αναφέρει αλλά όλα έχουν.
Ρε φίλε, τσέκαρε κάτι γιατί η μέτρηση του λαδιού λογω ξηρού κάρτερ είναι μπελαλίδικη. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι έχεις χάσει τόσα λάδια. Δεν ξέρω ακριβώς τι διαφορά έχουν με το δικό μου μοτέρ, αλλά επειδη σχεδιαστικά είναι ίδιο, το ματάκι στο δοχείο λαδιού δεν δείχνει σωστά αν δεν έχει προηγηθεί μικρή βολτίτσα και μετά το μηχανάκι δουλεύει μέχρι να ανάψει βεντιλατέρ.
Μόνο μετά απ΄αυτό είμαστε σίγουροι ότι βλέπουμε σωστά τα λάδια.
Ο τρόπος μέτρησης δεν είναι δικός μου, αλλά μετά τις οδηγίες του bill. Ίδίως να έχει μείνει το μηχανάκι ακίνητο για μερικές μέρες, δεν δείχνει σωστή ένδειξη ούτε τη 2α παρουσία αν δεν δουλεψει καλά. :bye:
-
Πάντως ούτε στο service ούτε στο user manual αναφέρει τίποτα για ORing............. Σαν να μην υπάρχει...... Κρίμα, πολύ κρίμα......
Σταύρο είναι αυτονόητο ότι θα έπρεπε να υπάρχει. Δεν έχω δει μηχανάκι χωρίς o-ring στην τάπα. Μαλακία αν δεν το αναφέρει αλλά όλα έχουν.
Ρε φίλε, τσέκαρε κάτι γιατί η μέτρηση του λαδιού λογω ξηρού κάρτερ είναι μπελαλίδικη. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι έχεις χάσει τόσα λάδια. Δεν ξέρω ακριβώς τι διαφορά έχουν με το δικό μου μοτέρ, αλλά επειδη σχεδιαστικά είναι ίδιο, το ματάκι στο δοχείο λαδιού δεν δείχνει σωστά αν δεν έχει προηγηθεί μικρή βολτίτσα και μετά το μηχανάκι δουλεύει μέχρι να ανάψει βεντιλατέρ.
Μόνο μετά απ΄αυτό είμαστε σίγουροι ότι βλέπουμε σωστά τα λάδια.
Ο τρόπος μέτρησης δεν είναι δικός μου, αλλά μετά τις οδηγίες του bill. Ίδίως να έχει μείνει το μηχανάκι ακίνητο για μερικές μέρες, δεν δείχνει σωστή ένδειξη ούτε τη 2α παρουσία αν δεν δουλεψει καλά. :bye:
Το γνωρίζω για τον τρόπο μέτρησης, θέλει βόλτα και μετά να τσεκάρεις. Την πρώτη φορά που είδα ότι τα λάδια ήταν οριακά ήταν μετά από αρκετά μεγάλη βόλτα. Αυτό το γράφει και στα manual. ;)
Πάντως στο GSXR δεν έχει ORing στην τάπα πλήρωσης. Ούτε το Runner μου είχε, ούτε το DT μου παλιότερα. Στο Caponord όμως η τάπα είναι αριστερά, από το σημείο που γέρνει η μηχανή στο πλάγιο σταντ οπότε ίσως για αυτό το λόγο να είναι απαραίτητη...
Α, ξέχασα να αναφέρω ότι εμένα το Caponord λόγο πολύ σκληρών ελατηρίων έχει ψηλώσει και γέρνει ακόμα περισσότερο...
-
Πάντως στο GSXR δεν έχει ORing στην τάπα πλήρωσης. Ούτε το Runner μου είχε, ούτε το DT μου παλιότερα. Στο Caponord όμως η τάπα είναι αριστερά, από το σημείο που γέρνει η μηχανή στο πλάγιο σταντ οπότε ίσως για αυτό το λόγο να είναι απαραίτητη...
Ok πάσο... Τα μηχανάκια που έχουν περάσει απ΄τα χέρια μου είχαν και μάλιστα μετά από λίγο καιρό τα αντικαθιστούσα με o-ring σιλικόνης γιατί τα λαστιχένια :bye:
Πάντως απ΄την περιπέτεια σου βγήκε το συμπέρασμα ότι το μοτέρ δουλεύει και χωρίς λάδι...:h22:
-
Πάντως απ΄την περιπέτεια σου βγήκε το συμπέρασμα ότι το μοτέρ δουλεύει και χωρίς λάδι...:h22:
Αφού είναι σκυλιά αυτά τα Ιταλικά!!! :h22: :h22:
-
Πάντως ούτε στο service ούτε στο user manual αναφέρει τίποτα για ORing............. Σαν να μην υπάρχει...... Κρίμα, πολύ κρίμα......
Σταύρο είναι αυτονόητο ότι θα έπρεπε να υπάρχει. Δεν έχω δει μηχανάκι χωρίς o-ring στην τάπα. Μαλακία αν δεν το αναφέρει αλλά όλα έχουν.
Ρε φίλε, τσέκαρε κάτι γιατί η μέτρηση του λαδιού λογω ξηρού κάρτερ είναι μπελαλίδικη. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι έχεις χάσει τόσα λάδια. Δεν ξέρω ακριβώς τι διαφορά έχουν με το δικό μου μοτέρ, αλλά επειδη σχεδιαστικά είναι ίδιο, το ματάκι στο δοχείο λαδιού δεν δείχνει σωστά αν δεν έχει προηγηθεί μικρή βολτίτσα και μετά το μηχανάκι δουλεύει μέχρι να ανάψει βεντιλατέρ.
Μόνο μετά απ΄αυτό είμαστε σίγουροι ότι βλέπουμε σωστά τα λάδια.
Ο τρόπος μέτρησης δεν είναι δικός μου, αλλά μετά τις οδηγίες του bill. Ίδίως να έχει μείνει το μηχανάκι ακίνητο για μερικές μέρες, δεν δείχνει σωστή ένδειξη ούτε τη 2α παρουσία αν δεν δουλεψει καλά. :bye:
Το γνωρίζω για τον τρόπο μέτρησης, θέλει βόλτα και μετά να τσεκάρεις. Την πρώτη φορά που είδα ότι τα λάδια ήταν οριακά ήταν μετά από αρκετά μεγάλη βόλτα. Αυτό το γράφει και στα manual. ;)
Πάντως στο GSXR δεν έχει ORing στην τάπα πλήρωσης. Ούτε το Runner μου είχε, ούτε το DT μου παλιότερα. Στο Caponord όμως η τάπα είναι αριστερά, από το σημείο που γέρνει η μηχανή στο πλάγιο σταντ οπότε ίσως για αυτό το λόγο να είναι απαραίτητη...
Α, ξέχασα να αναφέρω ότι εμένα το Caponord λόγο πολύ σκληρών ελατηρίων έχει ψηλώσει και γέρνει ακόμα περισσότερο...
Μέχρι να πας να παρεις, βάλε ΤΕΦΛΟΝ στις βόλτες της τάπας και θα είσαι οκ,
Κι ο πήγασος έχει oring και μάλιστα πρέπει να το σφίγγεις με το χέρι κι όχι με πένσα αλλιώς όπως είπε κι ο Βύρωνας....... :bye:
Δες ΕΔΩ! (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=276.msg2073#msg2073)
-
@Byron: Δεν έχασε όλο το λάδι, αν γινόταν αυτό θα κλαίγαμε τώρα...... Περίπου 300ml πρέπει να συμπλήρωσα...;)
@powerphot: Ενδιαφέρον, βλέπω είναι κοινό το πρόβλημα... Πάντως σήμερα θα πάω να πάρω 2-3 να υπάρχουν, οπότε its ok...;)
-
@Byron: Δεν έχασε όλο το λάδι, αν γινόταν αυτό θα κλαίγαμε τώρα...... Περίπου 300ml πρέπει να συμπλήρωσα...;)
@powerphot: Ενδιαφέρον, βλέπω είναι κοινό το πρόβλημα... Πάντως σήμερα θα πάω να πάρω 2-3 να υπάρχουν, οπότε its ok...;)
Πλακίτσα κάνω. Αν πας να πάρεις, πάρε σιλικόνης (πορτοκαλί ήταν αυτές που έπερνα) που δεν παθαίνουν τπτ.
-
@Byron: Δεν έχασε όλο το λάδι, αν γινόταν αυτό θα κλαίγαμε τώρα...... Περίπου 300ml πρέπει να συμπλήρωσα...;)
@powerphot: Ενδιαφέρον, βλέπω είναι κοινό το πρόβλημα... Πάντως σήμερα θα πάω να πάρω 2-3 να υπάρχουν, οπότε its ok...;)
Πλακίτσα κάνω. Αν πας να πάρεις, πάρε σιλικόνης (πορτοκαλί ήταν αυτές που έπερνα) που δεν παθαίνουν τπτ.
Προς το παρόν λέω να πάω στην Aprilia να πάρω 2 κανονικά, ένα να το βάλω και ένα να το έχω σαν δείγμα για να ψάξω κάποια στιγμή για σιλικόνης...;)
(εκτός κι αν έχεις επιλογή σε σιλικόνης και λαστιχένια στην Aprilia)
-
Προς το παρόν λέω να πάω στην Aprilia να πάρω 2 κανονικά, ένα να το βάλω και ένα να το έχω σαν δείγμα για να ψάξω κάποια στιγμή για σιλικόνης...;)
(εκτός κι αν έχεις επιλογή σε σιλικόνης και λαστιχένια στην Aprilia)
Δεν το ξέρω αυτό ρε Σταύρο.... Αν είναι ο δρόμος από Σ.Πάτση ή από μαγαζί με τσιμούχες, θα βρείς αμέσως και είναι και πάμφηνες.
-
Επανέρχομαι για να πω ότι μετά από περίπου μια βδομάδα με καινούργιο Aprilia oring όλα πάνε καλά. Δεν δάκρυσε καθόλου η τάπα και δεν έχω χάσει καθόλου λαδάκι στην στάθμη.
Επίσης τελικά υπήρχε oring στην τάπα, δεν το είχα προσέξει κατά την αλλαγή λαδιών. Το έλεγξα οπτικά και με το χέρι και δεν βρήκα κανένα σημάδι που να δείχνει ότι είχε χαλάσει κάπως. Υποθέτω ότι αυτά δεν φαίνονται με γυμνό μάτι, και για αυτό πολλές φορές στα manual λέει "αλλάξτε το ORing" σε κάθε αλλαγή.
Συνεχίζω να θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ότι σε user και service manual Aprilia ΔΕΝ γράφει ΤΙΠΟΤΑ για το oring..........
-
Συνεχίζω να θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ότι σε user και service manual Aprilia ΔΕΝ γράφει ΤΙΠΟΤΑ για το oring..........
Γιαυτό, υπάρχει το AB! :h22: :h22: :h22:
-
Συνεχίζω να θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ότι σε user και service manual Aprilia ΔΕΝ γράφει ΤΙΠΟΤΑ για το oring..........
Γιαυτό, υπάρχει το AB! :h22: :h22: :h22:
:)
Δεν λέω όχι, αλλά κάποιος που δεν ξέρει το AB? Ή από internet? Ή δεν πιάνουν καθόλου τα χέρια του??? Θα δει τα λάδια (ΑΝ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΣΤΑΘΜΗ ΔΛΔ) και θα πει χάνει λάδια, μπουρδέλο το Caponord και η Aprilia. Αν δεν τσεκάρει στάθμη και χάσει το μισό λάδι και κολλήσει μπιέλα θα μπει και σε κανένα φόρουμ να γράψει την "ιστορία" και να πως κολλάνε οι ρετσινιές......
Θα μου πεις αυτός δεν θα αλλάξει μόνος λάδια. Ναι, αλλά κι εγώ θα πω σιγά μην αλλάζουν ΟΛΟΙ οι μάστορες oring σε κάθε αλλαγή.........;)
Μην αναφέρω και τις υπόλοιπες μικροβλακειούλες που μου έχει κάνει το Capo και γράψουμε σεντόνι. Αλλά επειδή εγώ κάτι ψιλοσκαμπάζω από μηχανικά και μαστορέματα και έχω όρεξη, δεν με νοιάζει, τα φτιάχνω εύκολα και συνεχίζω. Ο άσχετος όμως???
-
Μην αναφέρω και τις υπόλοιπες μικροβλακειούλες που μου έχει κάνει το Capo και γράψουμε σεντόνι. Αλλά επειδή εγώ κάτι ψιλοσκαμπάζω από μηχανικά και μαστορέματα και έχω όρεξη, δεν με νοιάζει, τα φτιάχνω εύκολα και συνεχίζω. Ο άσχετος όμως???
Νταξ ρε Σταύρο. Όλα τα μηχανάκια θέλουν τις ψιλοπροσοχή τους. Αν δεις στο moto.gr τις συζητήσεις των 5 κατόχων Yamaha XT660 Tenere, όλα έχουν χάσει λάδια απ΄το oring κατευθείαν. Του Anty12 έχασε λάδια στα πρώτα 300 μέτρα που οδήγησε το νεοαποκτηθέν καμάρι του..
Η aprilia δεν το αναφέρει γιατί το Capo δουλεύει και χωρίς λάδι :h22:
-
Μην αναφέρω και τις υπόλοιπες μικροβλακειούλες που μου έχει κάνει το Capo και γράψουμε σεντόνι. Αλλά επειδή εγώ κάτι ψιλοσκαμπάζω από μηχανικά και μαστορέματα και έχω όρεξη, δεν με νοιάζει, τα φτιάχνω εύκολα και συνεχίζω. Ο άσχετος όμως???
Νταξ ρε Σταύρο. Όλα τα μηχανάκια θέλουν τις ψιλοπροσοχή τους. Αν δεις στο moto.gr τις συζητήσεις των 5 κατόχων Yamaha XT660 Tenere, όλα έχουν χάσει λάδια απ΄το oring κατευθείαν. Του Anty12 έχασε λάδια στα πρώτα 300 μέτρα που οδήγησε το νεοαποκτηθέν καμάρι του..
Η aprilia δεν το αναφέρει γιατί το Capo δουλεύει και χωρίς λάδι :h22:
'Οταν έχω χρόνο θα κάνω μια λίστα με όλες τις μικρο-αναποδιές που είχα με το Capo και επίσης ότι είχα με το GSXR.
Προσοχή, δεν λέω ότι δεν θα ξαναέπαιρνα το Capo! Απλά λέω ότι για λεπτομέρειες απέχει από το να ήταν ένα άψογο μηχανάνημα, λεπτομέρειες που όμως χαλάνε την φάση και δημιουργούν κλίμα. ;)
-
Επανέρχομαι για να πω ότι μετά από περίπου μια βδομάδα με καινούργιο Aprilia oring όλα πάνε καλά. Δεν δάκρυσε καθόλου η τάπα και δεν έχω χάσει καθόλου λαδάκι στην στάθμη.
Τέλος καλό, όλα καλά! ;)
-
Επανέρχομαι για να πω ότι μετά από περίπου μια βδομάδα με καινούργιο Aprilia oring όλα πάνε καλά. Δεν δάκρυσε καθόλου η τάπα και δεν έχω χάσει καθόλου λαδάκι στην στάθμη.
Τέλος καλό, όλα καλά! ;)
Έτσι! :)
Και αστείο κόστος φυσικά το oring, 1,5€ αν θυμάμαι καλά, κάτι τέτοιο.....