APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argyris στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 03:55:30 μμ

Τίτλος: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: Argyris στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 03:55:30 μμ

σωστα τα λες και προσθετω επισης εκκεντροφορους και μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο διαφορετικα πιστονια και τελευταια η εξατμιση λογω μεγαλυτερης της διατομης. ολα τα υπολειπα ειναι ιδια. με εκκεντροφορους ,πιστονια ,σωματα ψεκασμου και χαρτογραφηση παμε στα 118 αλογα του futura


Βασίλη άσε βρε παλικάρι μου τους ανήσυχους, ήσυχους!!  :P :P
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 05:21:21 μμ

σωστα τα λες και προσθετω επισης εκκεντροφορους και μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο διαφορετικα πιστονια και τελευταια η εξατμιση λογω μεγαλυτερης της διατομης. ολα τα υπολειπα ειναι ιδια. με εκκεντροφορους ,πιστονια ,σωματα ψεκασμου και χαρτογραφηση παμε στα 118 αλογα του futura




Βασίλη άσε βρε παλικάρι μου τους ανήσυχους, ήσυχους!!  :P :P

 :thnk: :thnk: :thnk: :them1: :them1: :them1: :them1: :them1: :them1: :them1: :them1: :hammer :hammer :hammer :a22 :a22 :a22 :a22 :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: naftilos στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 05:32:30 μμ
Υπενθυμιζω, οτι, το μοτερ του futura ειναι ιδιο με του caponord, μονο που βγαζει παραπανω αλογα (αυτα ειναι λογια γνωστη πανω στα μηχανακια της aprilia-εαν θελει μας λεει περισσοτερα). Η διαφορα τους στα αλογα αλλα και στην λειτουργια τους, προερχεται κυριως απο το προγραμμα στην ECU, το αβανς και απο τα σωματα ψεκασμου (51mm εναντι 47mm του capo)



σωστα τα λες και προσθετω επισης εκκεντροφορους και μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο διαφορετικα πιστονια και τελευταια η εξατμιση λογω μεγαλυτερης της διατομης. ολα τα υπολειπα ειναι ιδια. με εκκεντροφορους ,πιστονια ,σωματα ψεκασμου και χαρτογραφηση παμε στα 118 αλογα του futura
Αν μας δοθεί η ευκαιρία, δώσει ο θεός, και το φέρουν οι συγκυρίες ευνοϊκά, θα προτιμήσουμε να πάρουμε τα 118 άλογα του φουτουρα μαζί με το φουτουρα πακέτο. :ohyes: :ohyes:
Στο καπο τα 98 μου φτάνουν, και μου περισσεύουν κιόλας :ohyes:
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: ianai στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 05:41:56 μμ
Υπενθυμιζω, οτι, το μοτερ του futura ειναι ιδιο με του caponord, μονο που βγαζει παραπανω αλογα (αυτα ειναι λογια γνωστη πανω στα μηχανακια της aprilia-εαν θελει μας λεει περισσοτερα). Η διαφορα τους στα αλογα αλλα και στην λειτουργια τους, προερχεται κυριως απο το προγραμμα στην ECU, το αβανς και απο τα σωματα ψεκασμου (51mm εναντι 47mm του capo)



σωστα τα λες και προσθετω επισης εκκεντροφορους και μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο διαφορετικα πιστονια και τελευταια η εξατμιση λογω μεγαλυτερης της διατομης. ολα τα υπολειπα ειναι ιδια. με εκκεντροφορους ,πιστονια ,σωματα ψεκασμου και χαρτογραφηση παμε στα 118 αλογα του futura
:thnk: κ ποσο να κοστιζει αραγε να το (κ)φουτουρισω  :thnk: :dry: ???
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: bill στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 09:40:18 μμ
θα χρειαστεις με την σειρα....


http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr


κατοπιν....


http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr


και αν θες να κατεβασεις και μοτερ για να αλλαξεις πιστονια θα χρειαστεις αυτα...


http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 09:47:29 μμ
δηλαδη  245  δολ. ????????   για  αυτα , ++++++++++++  ??????? :thnk: :thnk: :thnk: τι  αλλο???
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: bill στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 09:52:02 μμ
για τοποθετηση σωματα και εκκεντροφορους μαζι με μεταβλητο χρονισμα υπολογισε κανα 180 με 200. αν θελει κ κατεβασμα μοτερ για να μπουν τα πιστονια τοτε χρειαζεται λαδια και παραφλου κ ισως φλαντζες καυσης οποτε παμε για συνολικα κανα 400 με 450...χοντρα χοντρα
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 10:02:32 μμ
μου  βαζεις           :dvl! :dvl! :dvl!    οχι :trampala: ναι        και  εχεις  ενα  CAPO  :a20    :f1:      :whist: :whist: :whist:



 :a22 :a22 :a22
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: ianai στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 08:04:10 πμ
ανοιξαμε δουλειες.. :whist: :cl% !!
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: pegasakos στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 08:23:37 πμ
θα χρειαστεις με την σειρα....


http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr)


κατοπιν....


http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr)


και αν θες να κατεβασεις και μοτερ για να αλλαξεις πιστονια θα χρειαστεις αυτα...


http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809 (http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809)
Βασιλη θελει και εγκεφαλο η ο ιδιος απο το capo?? Αν ειναι ο ιδιος θελει αλλη χαρτογραφηση? Μετα απο καταναλωση μετα τι θα λεει? Ρωταω γιατι τα εχω ολα αυτα και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο για 20 αλογα παραπανω. :thnk:
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 08:54:41 πμ
2O αλογα  δεν  ειναι  λιγα Νικολα για   το  CAPO !!! τωρα  για  την   καταναλωση  οταν  θελεις  να  κανεις  κατι  τετοιο, για  καλυτερα  γκαζια

  δεν  το συζητας , αν  και  ολα ειναι  σχετικα  αναλογα με  το   ποσο  βαρυ  δεξι χερι  εχεις  !!! :ohyes:   για  τον  εγκεφαλο    θα  μας  πει  ο Bill 

αυτο  που  θελω  να  ρωτησω  τα  κυλινδρα  μενουν  ιδια  η  τρωνε   ρεκτιφιε ???  δεν  ειναι  over  size  τα πιστονια  ε ???  και  γενικα  τι 

ανοχες  εχει  μετα  η  μηχανη  ???  απο  μοτερ  μεχρι   δεσιματα  σκελετου ??? :thnk:





 


 
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: Argyris στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 10:56:44 πμ
ώραία πάμε για δευτερο δέμα " μετατροπη caponord"  :D :D :D
Τίτλος: Απ: Απ: TuneECU για caponord και futura
Αποστολή από: dim cap στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 11:28:04 πμ
Αν το μοτερ έχει αντοχή .....και τα λεφτά είναι τόσο (λίγα) για συν 18 άλογα τότε Βασίλη ετοιμάσου.Σε ησυχία δεν θα μας αφήσετε μου φαίνεται.
Τίτλος: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: bros400pgm στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 11:35:36 πμ
Συνεχιστε ελευθερα  :D


Οι στροφαλομπιελες αντεχουν και τα αλογα των νεων μοτερ (rsv-r, tuono r) οποτε δεν εχει προβλημα με τα αλογα του futura.
Τα +20 εγω παντως τα θεωρω υπεραισιοδοξα. Τα tuono εβγαζαν 110, χωρις ρυθμιση εκκεντροφορων. Και το capo, μετρημενο βγαζει 90 αλογαΤΑ στον τροχο.



ps. Αγνοηστε καμπυλες, ειναι δικο μου λαθος κατα την δυναμομετρηση.
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: naftilos στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 11:52:31 πμ
Προφανώς αφεντικό η ιπποδύναμη δια την οποία γίνετε λόγος και στο φουτουρα 118 και στο καπο 98 είναι αποδιδόμενη ισχύ στο στρόφαλο και ουχί στον τροχό. :ohyes: :ohyes:
Οπόταν τηρουμένων των αναλογιών η πραγματικη διάφορα στον τροχο στην μεταξύ τους ιπποδύναμη κάπου εκεί γύρω στους 20 ίππους θα πρέπει να ευρίσκετε.
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 12:12:16 μμ
 το  CAPO  εχει  98  αλογα και  90  τροχο  αν  πηγαινει  καπως   ετσι  τα  118 μηχανη  αντε  να  ειναι  110  ροδα  μια  χαρα μου  φαινονται  :kalo: :kalo: :kalo:   τρελλλα  :tez: :tez: :tez: θα  σκοτωνει  το  εργαλειο  :a20 :a20 :a20
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: dim cap στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 12:22:17 μμ
Μπορεί να ρωτάω μλκια αλλά στα ρεύματα δεν πειράζεισ κάτι??
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:33:24 μμ
θα χρειαστεις με την σειρα....


http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr)


κατοπιν....


http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr)


και αν θες να κατεβασεις και μοτερ για να αλλαξεις πιστονια θα χρειαστεις αυτα...


http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809 (http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809)
Βασιλη θελει και εγκεφαλο η ο ιδιος απο το capo?? Αν ειναι ο ιδιος θελει αλλη χαρτογραφηση? Μετα απο καταναλωση μετα τι θα λεει? Ρωταω γιατι τα εχω ολα αυτα και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο για 20 αλογα παραπανω. :thnk:
Θεωρητικά απο τα λεγόμενα του bill θές και τον αντίστοιχο χάρτη του futura! Ο catfish είναι συνδιασμός χάρτη απο futura και capo με custom δουλειά σε δυναμόμετρο απ'οτι έχω διαβάσει άρα αλλαζοντας τα του κινητήρα θές και τον αντίστοιχο χάρτη για να αποδώσουν τα προσδοκώμενα.
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: naftilos στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:36:59 μμ
Μη μου πεις ότι άρχισες να ψήνεσαι απο τώρα ακόμα δεν το πήρες :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:50:36 μμ
Τι ακομα δεν το πήρε? Τόσο καιρό το έχει! :tez:
 Έχει αλλάξει ψαλίδι, πηρούνια, ζάντες, φρένα, βάψιμο κτλ…. Στο μοτέρ θα κολλήσει! Ούτως η άλλως έχει ολόκληρό μοτέρ tuono που περιμένει!




















Υ.Γ Θείο εσύ πας να ψαρέψεις με πετονιά εγώ κάνω χρόνια ψαροντούφεκο…. ;) ;) ;)
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: bill στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:34:59 μμ
στα ρευματα δεν αλλαζεις κατι, μιας και το futura εχει ακριβως τα ιδια ηλεκτρικα. βαζεις το προγραμμα του futura και λειτουργει μια χαρα αλλα και του catfish μπορεις να αφησεις και απλα να το κανεις λιγο πιο πλουσιο. ο χαρτης του futura δεν θα δουλεψει ιδανικα λογω οτι το futura εχει ram air οποτε στα ψηλα θα ειναι λιγο πλουσιο.
η καταναλωση δεν θα εχει διαφορα στην καθημερινη φυσιολογικη χρηση αλλα ενδεχεται να ειναι κ χαμηλοτερη. αν του ζητας δυναμη τοτε σιγουρα η καταναλωση θα ναι κατι παραπανω απο ενος μαμα caponord. στο δικο μου ας πουμε, με μαμα εγκαφαλο, μαμα εξατμισεις αλλα με πιστονια ,κεφαλες κ εκκεντροφορους, με μαμα σωματα μιας και πρωτα εφτιαξα το μοτερ κ μετα τα ηλεκτρικα εβγαζα αυτονομια πανω απο 420km με ενα τεποζιτο με ταχυτητες 130-150km/h


90hp στον τροχο για ενα νορμαλ capo. τα 105 με αυτα που προανεφερα ειναι εφικτο νουμερο. τα +5 ακομα βγαινουν απο χρονισμα 106-109 και απο την αλλαγη στις μοιρες του αβανς στον εγκεφαλο.


βεβαια υπαρχει κ αλλη λυση κ αυτην πολυ φθηνη , βαζοντας εγκεφαλο απο παλιο mille -tuono με το αναλογο τσιπακι και περνουμε κατι παραπανω ακομα,εκει βεβαια θα χρειαστουμε κ βολαν, καπακι βολαν και πολλαπλασιαστες(που δεν καιγοντε κι ολας ) αυτος ο εγκεφαλος στο ebay ξεκιναει απο 50ευρω
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: pegasakos στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:45:58 μμ
στα ρευματα δεν αλλαζεις κατι, μιας και το futura εχει ακριβως τα ιδια ηλεκτρικα. βαζεις το προγραμμα του futura και λειτουργει μια χαρα αλλα και του catfish μπορεις να αφησεις και απλα να το κανεις λιγο πιο πλουσιο. ο χαρτης του futura δεν θα δουλεψει ιδανικα λογω οτι το futura εχει ram air οποτε στα ψηλα θα ειναι λιγο πλουσιο.
η καταναλωση δεν θα εχει διαφορα στην καθημερινη φυσιολογικη χρηση αλλα ενδεχεται να ειναι κ χαμηλοτερη. αν του ζητας δυναμη τοτε σιγουρα η καταναλωση θα ναι κατι παραπανω απο ενος μαμα caponord. στο δικο μου ας πουμε, με μαμα εγκαφαλο, μαμα εξατμισεις αλλα με πιστονια ,κεφαλες κ εκκεντροφορους, με μαμα σωματα μιας και πρωτα εφτιαξα το μοτερ κ μετα τα ηλεκτρικα εβγαζα αυτονομια πανω απο 420km με ενα τεποζιτο με ταχυτητες 130-150km/h


90hp στον τροχο για ενα νορμαλ capo. τα 105 με αυτα που προανεφερα ειναι εφικτο νουμερο. τα +5 ακομα βγαινουν απο χρονισμα 106-109 και απο την αλλαγη στις μοιρες του αβανς στον εγκεφαλο.


βεβαια υπαρχει κ αλλη λυση κ αυτην πολυ φθηνη , βαζοντας εγκεφαλο απο παλιο mille -tuono με το αναλογο τσιπακι και περνουμε κατι παραπανω ακομα,εκει βεβαια θα χρειαστουμε κ βολαν, καπακι βολαν και πολλαπλασιαστες(που δεν καιγοντε κι ολας ) αυτος ο εγκεφαλος στο ebay ξεκιναει απο 50ευρω
A ρε bill και ειπα πως τελειωσα!! Δλδ στην δευτερη περιπτωση δεν ανοιγεις μοτερ απλα αλλαζεις εγκεφαλο πολλαπλασιαστες και βολαν?
Δεν χρειαζετε και η καλωδιωση του tuono? Γιατι οι φισσες του εγκεφαλου ειναι διαφορετικες.
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: bill στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:49:58 μμ
η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη  καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.


αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: pegasakos στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:52:30 μμ
η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη  καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.


αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
Thanks bill :kalo:
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: ianai στις Μάρτιος 11, 2015, 04:40:17 μμ
να μαστε λοιπον κ μεις οι ...βελτιομενοι .... :P :tez:
το λοιπον μετα την αναγνωση προ μηνων του συγκεκριμενου θεματος λεω δε το κουτουραω να δω τι θα γινει...
απλο : τηλεφωνο στο Γιατρο ..μπλα μπλα κλπ
Στις 20 και κατι μερες ηρθαν εξ Αμερικης τα σωματα του futura οι εκκεντοφοροι απο rsv 2005-06 ησαν ετοιμοι και το μηχανακι μπηκε χειρουργειο....
αλλαχτηκαν σωματα -εκκεντροφοροι , κοπηκε-αφαιρεθηκε ο καταλυτης και εγινε επεμβαση στο προγραμμα απο τον doctor...
(οπως εχει ξαναγραψει ο bill για πανω απο 10 αλογακια θελει αλλαγει πιστονιων αλλα το δικο μου εχει 43.300χλμ κ δε μουκανε καρδια να το ..''χειρουργησω'' τοσο βαθια)
Το μηχανακι σε 2μερουλες ηταν ετοιμο.Εφυγα απ τον Γιατρο με καιρο ετοιμο για βροχη , βγηκα στην Εθνικη με  αερα να λυσομαναει .. η περιεργεια ομως εκανε το δεξι χερι ναχει φαγουρα..
Στο μηχανακι να πω οτι Γιατρος εβαλε 15αρι γραναζι καθοσον εχουμε χασει το κατι τι μας στις χαμηλες.Το λοιπον χαμηλα θελει γκαζι κ αν ξεχαστεις με μια ταυχτητα πανω θα στο κανει κ το σκορτσαρισμα του ..αν ομως δωσεις γκαζι εκει αρχιζει το καλο...ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟ... το μηχανακι απο τις 4.800 περιπου κ μετα τραβαει γραμμικα κ με ροπη που σε κανει να θες παιχνιδια .Σηκωνει απο 140 στα 200 με 6η μεχρι να πεις κιμινο.Το βαλα προ ημερων κ στο στροφιλικι στις στροφες του Λεωνιδιου στις στροφες η ροπη του ειδικα κατα την εξοδο ειναι τρέλααα  :D σε βοηθαει να βγεις απο τη στροφη κ λειτουργει σαν παιχνιδομηχανη ...
Μη ρωτησετε τελικες κ τετοια δε ξερω να πω δε βρεθηκε καταλληλος καιρος κ δρομος να το τερματισω ...
Οσο για καυσιμο δεν ειδα τπτ τρελα νουμερα ο bill μου ειπε να υπολογιζω 1λιτρο + στο οτι εκαιγε πριν ,αλλα μεταξυ μας ουτε κ με νοιαζει τι θα καψω φτανει που το φχαριστιεμε :ohyes: :kalo: .. υπολειπετε ακομη μια επισκεψη στο Γιατρο να κανει τις τελικες ρυθμισεις κ μετα δρομοι να πιστολιζω..
να και η σημερινη δυναμομετρηση του
(http://s21.postimg.org/g74kfhoon/dynamo_2_001.jpg)
(http://s28.postimg.org/f5dbaqnhp/dynamo_3_001.jpg)
(http://s14.postimg.org/e8axr1f2p/IMG_20150311_091610.jpg)
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: ianai στις Μάρτιος 11, 2015, 04:47:21 μμ
επειδη δε διακρινεται καλα στις φωτο , το συγκεκριμενο δυναμομετρο εδειξε:
ιππους/τροχο : 98,001 στις 8.812rpm
ιππους στροφαλο: 111,956 /8.812rpm
κιλα ροπης: 7,97 /6.914rpm
απωλεια απο στροφαλο εως ροδα: 13,95%
θελει μια ρυθμιση το AFR απο τις 5.750 εως 6.500 ..
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: Anestis στις Μάρτιος 11, 2015, 04:52:39 μμ
αντε  μπρε   καλοριζικο ,   δηλαδη  σου  εδωσε  8  αλογα  στον τροχο ???  !!!   :ohyes:

15αρι  μπροστα ????  !!!!!  θα  γεμιζει  πολυ  γρηγορα  ρε  Γιαννη  :thnk:
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: ianai στις Μάρτιος 11, 2015, 04:56:26 μμ
15αρι  μπροστα ????  !!!!!  θα  γεμιζει  πολυ  γρηγορα  ρε  Γιαννη  :thnk:
γεμιζει οντως γρηγορα αλλα οχι κ της απελπισιας ...ψηλα ομως ειναι αλλο πραμα!! :kalo:
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: Soner στις Μάρτιος 11, 2015, 05:24:44 μμ
M γειες με γειες Κ.Γιάννη ...αντε βουρ στο παιχνίδι πλέον!Τις σούζες πρόσεχε! :P
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: ianai στις Μάρτιος 11, 2015, 05:34:31 μμ
M γειες με γειες Κ.Γιάννη ...αντε βουρ στο παιχνίδι πλέον!Τις σούζες πρόσεχε! :P
δεν κανω σουζες ωρε ..μονο κανα EDO .... :tez: :P
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: dim cap στις Μάρτιος 11, 2015, 11:54:07 μμ
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: Anestis στις Μάρτιος 12, 2015, 06:58:03 πμ
 
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....


αμα  δεν  250ριζει  αστο  καλυτερα  :P :tez:
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: NitroArgi στις Μάρτιος 12, 2015, 08:00:28 πμ
Γιατί δε βάζετε ένα μοτέρ και ηλεκτρονικά από Mille/Tuono να τελειώνετε???  :dry:
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: bill στις Μάρτιος 12, 2015, 02:13:09 μμ
Γιατί δε βάζετε ένα μοτέρ και ηλεκτρονικά από Mille/Tuono να τελειώνετε???  :dry:


δεν γλυτωνεις το λυσιμο ρε αργυρη, θα ταν καλη λυση το ανεβα κατεβα ενα μοτερ αλλα δεν υπαρχει λογος να το πληρωσεις ολο το μοτερ γιατι θα το ανοιξεις μιας και θα εχει αναποδο σασμαν αν το βαλεις οπως ειναι. αλλαζεις αυτα που διαφερουν και ειναι το ιδιο, βεβαια ο εγκεφαλος ειναι ενα θεμα
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: ianai στις Μάρτιος 12, 2015, 08:14:30 μμ
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....
απο χρημα εισε καπου στη 500αρα (αναλογα ποσο θα βρεις τα ανταλακτικα στο e-bay) το δυναμομετρο το πληρωσα ενα 20αρι κ ενα εσπρεσσο 2πλο με μαυρη ζαχαρη.. :P  θεμα αξιοπιστιας οπως μου πε ο bill δεν υφισταται μιας κ (σε παλαιοτερη κουβεντα) μου χε πει οτι απλα εκμεταλευομαστε μονο το 55% του μοτερ (αν δε κανω λαθος)..  ;)
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάρτιος 12, 2015, 11:11:57 μμ
Τι πιστευετε οτι κερδισες στις μεσαιες κ τι ψηλα εν σχεση με μονο τον χαρτη? Κακως δεν ειχες κανει δυναμομετρηση πριν.


PS. Για να εκμεταλλευτεις τα πραγματα, θες εξατμισεις παντως.
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: Soner στις Μάρτιος 12, 2015, 11:29:09 μμ



PS. Για να εκμεταλλευτεις τα πραγματα, θες εξατμισεις παντως.
Αυτό πιστεύω και εγώ!!! :ohyes:
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: theodi στις Μάρτιος 16, 2016, 10:02:51 πμ

η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη  καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.


αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
ελατήρια πιστονιού αλλάζεις η βάζεις τα αρχικά του κάπο?
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: bip-bip manos στις Μάρτιος 17, 2016, 06:59:36 πμ
Αλαζεις ..... Εάν έχεις 80-100 χιλιάδες km
Δέν υπάρχει αλλιώς λόγος!!!
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: theodi στις Μάρτιος 17, 2016, 11:27:51 πμ
ναι σίγουρα αν έχεις τόσα χιλιόμετρα και αυξήσεις την συμπίεση και τον ρυθμό περιστροφής αλλάζεις ελατήρια πιστονιών και ίσως και άλλα όπως ελατήρια βαλβίδων ή ρουλεμάν και κουζινέτα άλλα τότε μιλάμε για συνoλικό rebuild. εγω μιλαω για ενα μοτέρ με καμιά 40 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβίδες δεν θα καθαρίσεις? τα ελατήρια τους? τα αφήνεις ίδια?
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: bip-bip manos στις Μάρτιος 17, 2016, 12:03:37 μμ
Φίλε φαντασου ότι έχεις ένα μοτέρ mille.... Άρα δεν νομίζω ότι εάν είχα ένα mille θα αλλαζα βαλδιδες ελατήρια πιστονια κτλ χωρίς λόγο έτσι απλά για σέρβις!!
Τίτλος: Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
Αποστολή από: NitroArgi στις Μάρτιος 17, 2016, 01:36:52 μμ
ναι σίγουρα αν έχεις τόσα χιλιόμετρα και αυξήσεις την συμπίεση και τον ρυθμό περιστροφής αλλάζεις ελατήρια πιστονιών και ίσως και άλλα όπως ελατήρια βαλβίδων ή ρουλεμάν και κουζινέτα άλλα τότε μιλάμε για συνoλικό rebuild. εγω μιλαω για ενα μοτέρ με καμιά 40 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβίδες δεν θα καθαρίσεις? τα ελατήρια τους? τα αφήνεις ίδια?

Ελατήρια πιστονιών αλλάζεις μόνο αν καις λάδια ή είναι οι ανοχές με τους κυλίνδρους εκτός προδιαγραφών. Ο ρυθμός περιστροφής?? Μήπως εννοείς τη γραμμική ταχύτητα εμβόλου? Αυτή γιατί αλλάζει αν δεν ανεβάσεις στροφές??

Βαλβίδες ίδιες, ελατήρια ίδια...για caponord μιλάμε παίδες, όχι να κατεβάσουμε αγωνιστικό στη Ιταλία! :P :P