APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argyris στις Σεπτέμβριος 13, 2014, 03:55:30 μμ
-
σωστα τα λες και προσθετω επισης εκκεντροφορους και μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο διαφορετικα πιστονια και τελευταια η εξατμιση λογω μεγαλυτερης της διατομης. ολα τα υπολειπα ειναι ιδια. με εκκεντροφορους ,πιστονια ,σωματα ψεκασμου και χαρτογραφηση παμε στα 118 αλογα του futura
Βασίλη άσε βρε παλικάρι μου τους ανήσυχους, ήσυχους!! :P :P
-
σωστα τα λες και προσθετω επισης εκκεντροφορους και μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο διαφορετικα πιστονια και τελευταια η εξατμιση λογω μεγαλυτερης της διατομης. ολα τα υπολειπα ειναι ιδια. με εκκεντροφορους ,πιστονια ,σωματα ψεκασμου και χαρτογραφηση παμε στα 118 αλογα του futura
Βασίλη άσε βρε παλικάρι μου τους ανήσυχους, ήσυχους!! :P :P
:thnk: :thnk: :thnk: :them1: :them1: :them1: :them1: :them1: :them1: :them1: :them1: :hammer :hammer :hammer :a22 :a22 :a22 :a22 :tez: :tez: :tez:
-
Υπενθυμιζω, οτι, το μοτερ του futura ειναι ιδιο με του caponord, μονο που βγαζει παραπανω αλογα (αυτα ειναι λογια γνωστη πανω στα μηχανακια της aprilia-εαν θελει μας λεει περισσοτερα). Η διαφορα τους στα αλογα αλλα και στην λειτουργια τους, προερχεται κυριως απο το προγραμμα στην ECU, το αβανς και απο τα σωματα ψεκασμου (51mm εναντι 47mm του capo)
σωστα τα λες και προσθετω επισης εκκεντροφορους και μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο διαφορετικα πιστονια και τελευταια η εξατμιση λογω μεγαλυτερης της διατομης. ολα τα υπολειπα ειναι ιδια. με εκκεντροφορους ,πιστονια ,σωματα ψεκασμου και χαρτογραφηση παμε στα 118 αλογα του futura
Αν μας δοθεί η ευκαιρία, δώσει ο θεός, και το φέρουν οι συγκυρίες ευνοϊκά, θα προτιμήσουμε να πάρουμε τα 118 άλογα του φουτουρα μαζί με το φουτουρα πακέτο. :ohyes: :ohyes:
Στο καπο τα 98 μου φτάνουν, και μου περισσεύουν κιόλας :ohyes:
-
Υπενθυμιζω, οτι, το μοτερ του futura ειναι ιδιο με του caponord, μονο που βγαζει παραπανω αλογα (αυτα ειναι λογια γνωστη πανω στα μηχανακια της aprilia-εαν θελει μας λεει περισσοτερα). Η διαφορα τους στα αλογα αλλα και στην λειτουργια τους, προερχεται κυριως απο το προγραμμα στην ECU, το αβανς και απο τα σωματα ψεκασμου (51mm εναντι 47mm του capo)
σωστα τα λες και προσθετω επισης εκκεντροφορους και μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης απο διαφορετικα πιστονια και τελευταια η εξατμιση λογω μεγαλυτερης της διατομης. ολα τα υπολειπα ειναι ιδια. με εκκεντροφορους ,πιστονια ,σωματα ψεκασμου και χαρτογραφηση παμε στα 118 αλογα του futura
:thnk: κ ποσο να κοστιζει αραγε να το (κ)φουτουρισω :thnk: :dry: ???
-
θα χρειαστεις με την σειρα....
http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr
κατοπιν....
http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr
και αν θες να κατεβασεις και μοτερ για να αλλαξεις πιστονια θα χρειαστεις αυτα...
http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809
-
δηλαδη 245 δολ. ???????? για αυτα , ++++++++++++ ??????? :thnk: :thnk: :thnk: τι αλλο???
-
για τοποθετηση σωματα και εκκεντροφορους μαζι με μεταβλητο χρονισμα υπολογισε κανα 180 με 200. αν θελει κ κατεβασμα μοτερ για να μπουν τα πιστονια τοτε χρειαζεται λαδια και παραφλου κ ισως φλαντζες καυσης οποτε παμε για συνολικα κανα 400 με 450...χοντρα χοντρα
-
μου βαζεις :dvl! :dvl! :dvl! οχι :trampala: ναι και εχεις ενα CAPO :a20 :f1: :whist: :whist: :whist:
:a22 :a22 :a22
-
ανοιξαμε δουλειες.. :whist: :cl% !!
-
θα χρειαστεις με την σειρα....
http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr)
κατοπιν....
http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr)
και αν θες να κατεβασεις και μοτερ για να αλλαξεις πιστονια θα χρειαστεις αυτα...
http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809 (http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809)
Βασιλη θελει και εγκεφαλο η ο ιδιος απο το capo?? Αν ειναι ο ιδιος θελει αλλη χαρτογραφηση? Μετα απο καταναλωση μετα τι θα λεει? Ρωταω γιατι τα εχω ολα αυτα και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο για 20 αλογα παραπανω. :thnk:
-
2O αλογα δεν ειναι λιγα Νικολα για το CAPO !!! τωρα για την καταναλωση οταν θελεις να κανεις κατι τετοιο, για καλυτερα γκαζια
δεν το συζητας , αν και ολα ειναι σχετικα αναλογα με το ποσο βαρυ δεξι χερι εχεις !!! :ohyes: για τον εγκεφαλο θα μας πει ο Bill
αυτο που θελω να ρωτησω τα κυλινδρα μενουν ιδια η τρωνε ρεκτιφιε ??? δεν ειναι over size τα πιστονια ε ??? και γενικα τι
ανοχες εχει μετα η μηχανη ??? απο μοτερ μεχρι δεσιματα σκελετου ??? :thnk:
-
ώραία πάμε για δευτερο δέμα " μετατροπη caponord" :D :D :D
-
Αν το μοτερ έχει αντοχή .....και τα λεφτά είναι τόσο (λίγα) για συν 18 άλογα τότε Βασίλη ετοιμάσου.Σε ησυχία δεν θα μας αφήσετε μου φαίνεται.
-
Συνεχιστε ελευθερα :D
Οι στροφαλομπιελες αντεχουν και τα αλογα των νεων μοτερ (rsv-r, tuono r) οποτε δεν εχει προβλημα με τα αλογα του futura.
Τα +20 εγω παντως τα θεωρω υπεραισιοδοξα. Τα tuono εβγαζαν 110, χωρις ρυθμιση εκκεντροφορων. Και το capo, μετρημενο βγαζει 90 αλογαΤΑ στον τροχο.
ps. Αγνοηστε καμπυλες, ειναι δικο μου λαθος κατα την δυναμομετρηση.
-
Προφανώς αφεντικό η ιπποδύναμη δια την οποία γίνετε λόγος και στο φουτουρα 118 και στο καπο 98 είναι αποδιδόμενη ισχύ στο στρόφαλο και ουχί στον τροχό. :ohyes: :ohyes:
Οπόταν τηρουμένων των αναλογιών η πραγματικη διάφορα στον τροχο στην μεταξύ τους ιπποδύναμη κάπου εκεί γύρω στους 20 ίππους θα πρέπει να ευρίσκετε.
-
το CAPO εχει 98 αλογα και 90 τροχο αν πηγαινει καπως ετσι τα 118 μηχανη αντε να ειναι 110 ροδα μια χαρα μου φαινονται :kalo: :kalo: :kalo: τρελλλα :tez: :tez: :tez: θα σκοτωνει το εργαλειο :a20 :a20 :a20
-
Μπορεί να ρωτάω μλκια αλλά στα ρεύματα δεν πειράζεισ κάτι??
-
θα χρειαστεις με την σειρα....
http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr)
κατοπιν....
http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr)
και αν θες να κατεβασεις και μοτερ για να αλλαξεις πιστονια θα χρειαστεις αυτα...
http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809 (http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809)
Βασιλη θελει και εγκεφαλο η ο ιδιος απο το capo?? Αν ειναι ο ιδιος θελει αλλη χαρτογραφηση? Μετα απο καταναλωση μετα τι θα λεει? Ρωταω γιατι τα εχω ολα αυτα και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο για 20 αλογα παραπανω. :thnk:
Θεωρητικά απο τα λεγόμενα του bill θές και τον αντίστοιχο χάρτη του futura! Ο catfish είναι συνδιασμός χάρτη απο futura και capo με custom δουλειά σε δυναμόμετρο απ'οτι έχω διαβάσει άρα αλλαζοντας τα του κινητήρα θές και τον αντίστοιχο χάρτη για να αποδώσουν τα προσδοκώμενα.
-
Μη μου πεις ότι άρχισες να ψήνεσαι απο τώρα ακόμα δεν το πήρες :ohmy: :ohmy: :ohmy:
-
Τι ακομα δεν το πήρε? Τόσο καιρό το έχει! :tez:
Έχει αλλάξει ψαλίδι, πηρούνια, ζάντες, φρένα, βάψιμο κτλ…. Στο μοτέρ θα κολλήσει! Ούτως η άλλως έχει ολόκληρό μοτέρ tuono που περιμένει!
Υ.Γ Θείο εσύ πας να ψαρέψεις με πετονιά εγώ κάνω χρόνια ψαροντούφεκο…. ;) ;) ;)
-
στα ρευματα δεν αλλαζεις κατι, μιας και το futura εχει ακριβως τα ιδια ηλεκτρικα. βαζεις το προγραμμα του futura και λειτουργει μια χαρα αλλα και του catfish μπορεις να αφησεις και απλα να το κανεις λιγο πιο πλουσιο. ο χαρτης του futura δεν θα δουλεψει ιδανικα λογω οτι το futura εχει ram air οποτε στα ψηλα θα ειναι λιγο πλουσιο.
η καταναλωση δεν θα εχει διαφορα στην καθημερινη φυσιολογικη χρηση αλλα ενδεχεται να ειναι κ χαμηλοτερη. αν του ζητας δυναμη τοτε σιγουρα η καταναλωση θα ναι κατι παραπανω απο ενος μαμα caponord. στο δικο μου ας πουμε, με μαμα εγκαφαλο, μαμα εξατμισεις αλλα με πιστονια ,κεφαλες κ εκκεντροφορους, με μαμα σωματα μιας και πρωτα εφτιαξα το μοτερ κ μετα τα ηλεκτρικα εβγαζα αυτονομια πανω απο 420km με ενα τεποζιτο με ταχυτητες 130-150km/h
90hp στον τροχο για ενα νορμαλ capo. τα 105 με αυτα που προανεφερα ειναι εφικτο νουμερο. τα +5 ακομα βγαινουν απο χρονισμα 106-109 και απο την αλλαγη στις μοιρες του αβανς στον εγκεφαλο.
βεβαια υπαρχει κ αλλη λυση κ αυτην πολυ φθηνη , βαζοντας εγκεφαλο απο παλιο mille -tuono με το αναλογο τσιπακι και περνουμε κατι παραπανω ακομα,εκει βεβαια θα χρειαστουμε κ βολαν, καπακι βολαν και πολλαπλασιαστες(που δεν καιγοντε κι ολας ) αυτος ο εγκεφαλος στο ebay ξεκιναει απο 50ευρω
-
στα ρευματα δεν αλλαζεις κατι, μιας και το futura εχει ακριβως τα ιδια ηλεκτρικα. βαζεις το προγραμμα του futura και λειτουργει μια χαρα αλλα και του catfish μπορεις να αφησεις και απλα να το κανεις λιγο πιο πλουσιο. ο χαρτης του futura δεν θα δουλεψει ιδανικα λογω οτι το futura εχει ram air οποτε στα ψηλα θα ειναι λιγο πλουσιο.
η καταναλωση δεν θα εχει διαφορα στην καθημερινη φυσιολογικη χρηση αλλα ενδεχεται να ειναι κ χαμηλοτερη. αν του ζητας δυναμη τοτε σιγουρα η καταναλωση θα ναι κατι παραπανω απο ενος μαμα caponord. στο δικο μου ας πουμε, με μαμα εγκαφαλο, μαμα εξατμισεις αλλα με πιστονια ,κεφαλες κ εκκεντροφορους, με μαμα σωματα μιας και πρωτα εφτιαξα το μοτερ κ μετα τα ηλεκτρικα εβγαζα αυτονομια πανω απο 420km με ενα τεποζιτο με ταχυτητες 130-150km/h
90hp στον τροχο για ενα νορμαλ capo. τα 105 με αυτα που προανεφερα ειναι εφικτο νουμερο. τα +5 ακομα βγαινουν απο χρονισμα 106-109 και απο την αλλαγη στις μοιρες του αβανς στον εγκεφαλο.
βεβαια υπαρχει κ αλλη λυση κ αυτην πολυ φθηνη , βαζοντας εγκεφαλο απο παλιο mille -tuono με το αναλογο τσιπακι και περνουμε κατι παραπανω ακομα,εκει βεβαια θα χρειαστουμε κ βολαν, καπακι βολαν και πολλαπλασιαστες(που δεν καιγοντε κι ολας ) αυτος ο εγκεφαλος στο ebay ξεκιναει απο 50ευρω
A ρε bill και ειπα πως τελειωσα!! Δλδ στην δευτερη περιπτωση δεν ανοιγεις μοτερ απλα αλλαζεις εγκεφαλο πολλαπλασιαστες και βολαν?
Δεν χρειαζετε και η καλωδιωση του tuono? Γιατι οι φισσες του εγκεφαλου ειναι διαφορετικες.
-
η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.
αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
-
η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.
αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
Thanks bill :kalo:
-
να μαστε λοιπον κ μεις οι ...βελτιομενοι .... :P :tez:
το λοιπον μετα την αναγνωση προ μηνων του συγκεκριμενου θεματος λεω δε το κουτουραω να δω τι θα γινει...
απλο : τηλεφωνο στο Γιατρο ..μπλα μπλα κλπ
Στις 20 και κατι μερες ηρθαν εξ Αμερικης τα σωματα του futura οι εκκεντοφοροι απο rsv 2005-06 ησαν ετοιμοι και το μηχανακι μπηκε χειρουργειο....
αλλαχτηκαν σωματα -εκκεντροφοροι , κοπηκε-αφαιρεθηκε ο καταλυτης και εγινε επεμβαση στο προγραμμα απο τον doctor...
(οπως εχει ξαναγραψει ο bill για πανω απο 10 αλογακια θελει αλλαγει πιστονιων αλλα το δικο μου εχει 43.300χλμ κ δε μουκανε καρδια να το ..''χειρουργησω'' τοσο βαθια)
Το μηχανακι σε 2μερουλες ηταν ετοιμο.Εφυγα απ τον Γιατρο με καιρο ετοιμο για βροχη , βγηκα στην Εθνικη με αερα να λυσομαναει .. η περιεργεια ομως εκανε το δεξι χερι ναχει φαγουρα..
Στο μηχανακι να πω οτι Γιατρος εβαλε 15αρι γραναζι καθοσον εχουμε χασει το κατι τι μας στις χαμηλες.Το λοιπον χαμηλα θελει γκαζι κ αν ξεχαστεις με μια ταυχτητα πανω θα στο κανει κ το σκορτσαρισμα του ..αν ομως δωσεις γκαζι εκει αρχιζει το καλο...ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟ... το μηχανακι απο τις 4.800 περιπου κ μετα τραβαει γραμμικα κ με ροπη που σε κανει να θες παιχνιδια .Σηκωνει απο 140 στα 200 με 6η μεχρι να πεις κιμινο.Το βαλα προ ημερων κ στο στροφιλικι στις στροφες του Λεωνιδιου στις στροφες η ροπη του ειδικα κατα την εξοδο ειναι τρέλααα :D σε βοηθαει να βγεις απο τη στροφη κ λειτουργει σαν παιχνιδομηχανη ...
Μη ρωτησετε τελικες κ τετοια δε ξερω να πω δε βρεθηκε καταλληλος καιρος κ δρομος να το τερματισω ...
Οσο για καυσιμο δεν ειδα τπτ τρελα νουμερα ο bill μου ειπε να υπολογιζω 1λιτρο + στο οτι εκαιγε πριν ,αλλα μεταξυ μας ουτε κ με νοιαζει τι θα καψω φτανει που το φχαριστιεμε :ohyes: :kalo: .. υπολειπετε ακομη μια επισκεψη στο Γιατρο να κανει τις τελικες ρυθμισεις κ μετα δρομοι να πιστολιζω..
να και η σημερινη δυναμομετρηση του
(http://s21.postimg.org/g74kfhoon/dynamo_2_001.jpg)
(http://s28.postimg.org/f5dbaqnhp/dynamo_3_001.jpg)
(http://s14.postimg.org/e8axr1f2p/IMG_20150311_091610.jpg)
-
επειδη δε διακρινεται καλα στις φωτο , το συγκεκριμενο δυναμομετρο εδειξε:
ιππους/τροχο : 98,001 στις 8.812rpm
ιππους στροφαλο: 111,956 /8.812rpm
κιλα ροπης: 7,97 /6.914rpm
απωλεια απο στροφαλο εως ροδα: 13,95%
θελει μια ρυθμιση το AFR απο τις 5.750 εως 6.500 ..
-
αντε μπρε καλοριζικο , δηλαδη σου εδωσε 8 αλογα στον τροχο ??? !!! :ohyes:
15αρι μπροστα ???? !!!!! θα γεμιζει πολυ γρηγορα ρε Γιαννη :thnk:
-
15αρι μπροστα ???? !!!!! θα γεμιζει πολυ γρηγορα ρε Γιαννη :thnk:
γεμιζει οντως γρηγορα αλλα οχι κ της απελπισιας ...ψηλα ομως ειναι αλλο πραμα!! :kalo:
-
M γειες με γειες Κ.Γιάννη ...αντε βουρ στο παιχνίδι πλέον!Τις σούζες πρόσεχε! :P
-
M γειες με γειες Κ.Γιάννη ...αντε βουρ στο παιχνίδι πλέον!Τις σούζες πρόσεχε! :P
δεν κανω σουζες ωρε ..μονο κανα EDO .... :tez: :P
-
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....
-
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....
αμα δεν 250ριζει αστο καλυτερα :P :tez:
-
Γιατί δε βάζετε ένα μοτέρ και ηλεκτρονικά από Mille/Tuono να τελειώνετε??? :dry:
-
Γιατί δε βάζετε ένα μοτέρ και ηλεκτρονικά από Mille/Tuono να τελειώνετε??? :dry:
δεν γλυτωνεις το λυσιμο ρε αργυρη, θα ταν καλη λυση το ανεβα κατεβα ενα μοτερ αλλα δεν υπαρχει λογος να το πληρωσεις ολο το μοτερ γιατι θα το ανοιξεις μιας και θα εχει αναποδο σασμαν αν το βαλεις οπως ειναι. αλλαζεις αυτα που διαφερουν και ειναι το ιδιο, βεβαια ο εγκεφαλος ειναι ενα θεμα
-
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....
απο χρημα εισε καπου στη 500αρα (αναλογα ποσο θα βρεις τα ανταλακτικα στο e-bay) το δυναμομετρο το πληρωσα ενα 20αρι κ ενα εσπρεσσο 2πλο με μαυρη ζαχαρη.. :P θεμα αξιοπιστιας οπως μου πε ο bill δεν υφισταται μιας κ (σε παλαιοτερη κουβεντα) μου χε πει οτι απλα εκμεταλευομαστε μονο το 55% του μοτερ (αν δε κανω λαθος).. ;)
-
Τι πιστευετε οτι κερδισες στις μεσαιες κ τι ψηλα εν σχεση με μονο τον χαρτη? Κακως δεν ειχες κανει δυναμομετρηση πριν.
PS. Για να εκμεταλλευτεις τα πραγματα, θες εξατμισεις παντως.
-
PS. Για να εκμεταλλευτεις τα πραγματα, θες εξατμισεις παντως.
Αυτό πιστεύω και εγώ!!! :ohyes:
-
η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.
αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
ελατήρια πιστονιού αλλάζεις η βάζεις τα αρχικά του κάπο?
-
Αλαζεις ..... Εάν έχεις 80-100 χιλιάδες km
Δέν υπάρχει αλλιώς λόγος!!!
-
ναι σίγουρα αν έχεις τόσα χιλιόμετρα και αυξήσεις την συμπίεση και τον ρυθμό περιστροφής αλλάζεις ελατήρια πιστονιών και ίσως και άλλα όπως ελατήρια βαλβίδων ή ρουλεμάν και κουζινέτα άλλα τότε μιλάμε για συνoλικό rebuild. εγω μιλαω για ενα μοτέρ με καμιά 40 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβίδες δεν θα καθαρίσεις? τα ελατήρια τους? τα αφήνεις ίδια?
-
Φίλε φαντασου ότι έχεις ένα μοτέρ mille.... Άρα δεν νομίζω ότι εάν είχα ένα mille θα αλλαζα βαλδιδες ελατήρια πιστονια κτλ χωρίς λόγο έτσι απλά για σέρβις!!
-
ναι σίγουρα αν έχεις τόσα χιλιόμετρα και αυξήσεις την συμπίεση και τον ρυθμό περιστροφής αλλάζεις ελατήρια πιστονιών και ίσως και άλλα όπως ελατήρια βαλβίδων ή ρουλεμάν και κουζινέτα άλλα τότε μιλάμε για συνoλικό rebuild. εγω μιλαω για ενα μοτέρ με καμιά 40 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβίδες δεν θα καθαρίσεις? τα ελατήρια τους? τα αφήνεις ίδια?
Ελατήρια πιστονιών αλλάζεις μόνο αν καις λάδια ή είναι οι ανοχές με τους κυλίνδρους εκτός προδιαγραφών. Ο ρυθμός περιστροφής?? Μήπως εννοείς τη γραμμική ταχύτητα εμβόλου? Αυτή γιατί αλλάζει αν δεν ανεβάσεις στροφές??
Βαλβίδες ίδιες, ελατήρια ίδια...για caponord μιλάμε παίδες, όχι να κατεβάσουμε αγωνιστικό στη Ιταλία! :P :P