APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Polecat81ath στις Απρίλιος 10, 2020, 01:27:19 πμ
-
Παιδιά καλησπέρα και από μένα.Νεος στο φόρουμ και νέος κάτοχος capo.Διαβαζω το φόρουμ εδώ και καιρό και μπορώ να πω ότι είστε πολύ κατατοπισμενοι και αγαπάτε τα ζωντανά σας και αυτό σας τιμάει πολυ.Το αγόρασα πριν κάνα μήνα μοντέλο 2002 με 87.000χλμ. Δυστυχος λόγο μέτρων και λοιπά δεν έχω καταφέρει να του κάνω χλμ αλλά άρχισα να του κάνω μαζεματακια.Αλλαγη λαδιων και φίλτρου σε πρώτη φάση αλλαγή ανωρθοτη από sx που έκανε υπερτάσεις σε mosfet από tdm 900,αλλαγή στα σωληνάκια υποπίεσης που το ένα ήταν στον αερα,αλλαγή φίλτρου αέρα που έκανα και το mod του ambruzzio με το σωληνάκι για να μην γεμίζει το φίλτρο κουτί λάδια μέσα και εκκρεμούν μπουζί που δεν μπορώ να προμηθευτώ λόγο μαγαζιών.Οπως του πέρασα και χούφτες από dorso οι οποίες του πάνε πολυ.Εκανα μια επίσκεψη στον Bill και τον ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί είναι άψογος σε όλα του όπου μου ρύθμισε το tps και μου πέρασε και το γατόψαρο.Οπως αναβάθμισα και τα καλώδια με μεγαλύτερα σε γειώσεις και μίζα.
Τωρα μια ερώτηση όταν επιταχύνω και ξεπερνώ τις 5-6000 στροφές βλέπω τον δείκτη του ταχύμετρου και του στροφόμετρο να έχουν ένα τρέμουλο.Αυτο είναι φυσιολογικό η πρέπει το δω.
Σας ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για την πολυλογια μου.Τασος
-
Καλώς τον φίλο και καλοταξιδο...για το τρέμουλο δεν έχω παρατηρήσει κάτι..
-
Καλώς ήρθες στην παρέα Τάσο...Πάντα όρθιος και καλά km!
Πολύ σωστά έπραξες και διόρθωσες όλα τα παραπάνω για να ευχαριστηθείς απροβλημάτιστα το capo σου.
Σχετικά με το τρέμουλο ούτε εγώ έχω παρατηρήσει κάτι.
Μήπως είναι κάτι μηχνικό στο κοντέρ? Τύπου κανένα γραναζάκι που μπορεί να δίνει κίνηση στη βελόνα ή μήπως να συντονίζει από κάποιες στροφές και πάνω και να προκαλέι το τρέμουλο που λες? Πιο πολύ προς συντονισμό μου κάνει αν στο κάνει και στις δυο βελόνες όπως αναφέρεις.
Το οργανο ειναι καλά βιδωμένο? Εχει και κάποιες λαστιχάκια στις βίδες συγκράτησης για απομόνωση από το πλαίσιο προς αποφυγή κραδασμών μήπως λέιπει κανένα? υποθέσεις κάνω αλλά αν εχεις χρόνο κάνε εναν έλεγχο σε αυτά πρώτα.
-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά και καλός σας βρήκα.Απο ότι έχω παρατηρήσει όταν το κάνει ακούγετε διαφορετικά ο εμπρός κύλινδρος οπότε μάλλον πρέπει να έχει καει κάποιος πολλαπλασιαστής η ακόμα χειρότερα κάπου να χάνει τον σπινθήρα και να το γειώνει πάνω στο πλαίσιο η στο μοτέρ.Το παρατηρησα σήμερα που την εβγαλα μια βολτα.Εχω δει τις πατέντες με πολλαπλασιαστές αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα πάω σε ευρωπαϊκό τύπο beru η να βάλω γιαπωνέζικα κατευθείαν πάνω στα μπουζί.Εχετε καμία γνώμη επί του θεματος.Οποιαδήποτε άποψη δεκτή.Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Στο ιταλικό forum έχουν κάνει και αλλαγές σε πολλαπλασιαστές με τους Magneti Marreli BAE700AK και ισχυρίζονται ότι είναι οριστική λύση στο θέμα αυτό με πολύ καλή απόδοση επίσης! Μάλιστα έχουν ανεβάσει και από παλμογράφο φωτογραφία πως συμπεριφέρεται σαν καμπύλη ο sagem και ο BAE700AK.To σκέφτομαι κι εγώ κάποια στιγμή αν τους βρώ σε καλή τιμούλα τους εν λόγω πολλαπλασιαστές.
Ανεβάζω και μερικές φωτό δικές τους και θα ενημερώσω και το ανάλογο θέμα εν καιρώ...Επίσης και το pdf των πολλαπλασιαστών αυτών.
Οι πολλαπλασιαστές σου είναι οι μαμά ή ειναι αλλαγμένοι με jci και τους έχει αλλάξει θέση ή ειναι πίσω από το ψυγείο?
-
Και μερικές ακόμα...
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολυ.Αυτο δεν το είχα δει το θέμα θα το ψάξω.Δυστυχως από έχω δει είναι μαμά και είναι στην θέση τους.Αλλα θα ειθελα να τους μεταφέρω άλλου γιατί σκέφτομαι να βάλω άλλο ένα βεντιλατερ με χειρισμό από εμένα για τις δύσκολες καλοκαιρινές μέρες της πόλης.
-
Εδώ υπάρχει το θέμα της μεταφοράς που είχε κάνει ο Αργύρης παλαιότερα και είναι ένας πολύ καλός μπούσουλας.
https://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/caponord-metafora-pollaplasiastwn-katw-apo-kauisma/msg406699/#msg406699 (https://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/caponord-metafora-pollaplasiastwn-katw-apo-kauisma/msg406699/#msg406699)
Επίσης έλεγξε αν εχεις JCI ή sagem πολλαπλασιαστές.
Οι sagem ηταν τοποθετημένοι από το εργοστάσιο και καίγονταν πιο εύκολα!
:bye:
-
Θα το κοιτάξω αλλά θέλω να κάνω έτσι και αλλιώς την αλλαγή και σε θέση και σε μάρκα γιατί θέλω ένα αξιόπιστο ζωντανό που να μου κάνει τα χατίρια.Το θέμα είναι ότι τώρα δυστυχώς δεν είναι μαγαζιά ανοιχτά λόγο κορονοιου και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.Ειναι δεμένα τα χέρια μου.
-
Θα το κοιτάξω αλλά θέλω να κάνω έτσι και αλλιώς την αλλαγή και σε θέση και σε μάρκα γιατί θέλω ένα αξιόπιστο ζωντανό που να μου κάνει τα χατίρια.Το θέμα είναι ότι τώρα δυστυχώς δεν είναι μαγαζιά ανοιχτά λόγο κορονοιου και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.Ειναι δεμένα τα χέρια μου.
Ανάλογα τί χρειάζεσαι και online θα μπορούσες να βρείς πραγματάκια...
-
Το λοιπόν μετά από ενδελεχή έλεγχο στο ζωντανό όπου διαπιστώθηκε ότι οι πολλαπλασιαστές δεν είχαν αποδημισει ης κύριο σειρά είχαν τα εμπρός μπουζί.Αφου βγήκαν και το πλαϊνό ήταν σε καλή κατάσταση το κεντρικό ήταν ελεηνο και τρισαθλιο και βραχυκυκλωμενο οπότε με χρήση προς το παρόν μπουζί από τρανσαλπ 650 το ζωντανό απέκτησε και πάλι την σπιρτάδα του και οι δείκτες πλέον έχουν φισιολογικη λειτουργείας σε όλο το φάσμα.Επ ευχέρειας έγινε και συγχρονισμός σώματων και το ζωντανό γουργουριζε και πάλι ευχαριστημένο.Οπως ανέφερα και ποιο πάνω πέσαμε θύματα του κορονοιου.Αλλα δεν χάνω τις ελπίδες μου έχω έναν γνωστό που δουλεύει στην ιαπωνική και μου υποσχέθηκε ότι θα μου φέρει μια τετράδα καινούργια αυριο.Και πάλι σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις άμεσες απαντήσεις και το ενδιαφέρον που δείξατε.Θα τα λέμε από εδώ και πέρα πιο συχνά.
-
Πολύ ευχάριστο που βρέθηκε ο φταίχτης και είναι μόνο το μπουζί. Πολύ σωστά κάνεις που τα αλλάζεις.
Αν θες ανέβασε και καμιά φωτό να δούμε πως ήταν τα μπουζί μήπως θέλει και καμιά ρυθμισούλα το μηχανάκι.
Συνήθως βραχυκυκλώνουν είτε από πολύ πλούσιο μείγμα ή από κανένα επίμονο πλύσιμο με πιεστικό στη γύρω περιοχή.
Θα χαρούμε να τα λέμε από δώ, να τα πούμε και σε καμιά βόλτα όταν με το καλό επανέλθουμε σε φυσιολογικές συνθήκες και φυσικά θα χαρούμε να μας κάνεις και μια παρουσίαση της μοτοσυκλέτας στη αντίστοιχη κατηγορία ΕΔΩ (https://www.apriliabikers.gr/portal/proswpiko-hmerologio-mhxanhs-paroysiash-ths/) να χαζέψουμε και καμιά φωτογραφία :D .
Βασικές οδηγίες γαι το ημερολόγιο μοτοσυκλέτας ΕΔΩ
(https://www.apriliabikers.gr/portal/proswpiko-hmerologio-mhxanhs-paroysiash-ths/plhrofories-sxetika-me-to-hmerologio-ths-mhxanhs-mas/)
-
Το τρέμουλο στις βελόνες του ζωντανού σου πιθανόν να είναι και σπασμένες βάσεις μοτέρ στο κοντέρ.

Ps. Έτσι από περιέργεια, κάνεις παρέα με έναν 65αρη ++ που έχει caponord raid;
-
Όχι το κοντέρ είναι μέσα έξω μπετό.Ηταν βραχυκυκλωμενο μπουζί και έκανε περιεργα με τα ρεύματα του.Αλλαξα μπουζί και έστρωσε.Φωτο από αύριο. :P Όσο για τον 65αρη δεν είναι τόσο :D αλλά γύρω στα 25+ και έχει ένα raid.Pgm αν είσαι από Πάτρα πρέπει να ήξερες το μότο μου γιατί από Πάτρα το πηρα.Ενα πρωην μαύρο που έγινε χρυσό.Τωρα για τα μπουζί το κεντρικό ήταν κατάμαυρο και δεν έδειχνε να πετάει σπινθήρα ενώ το πλαϊνό όπως και τα δύο πίσω ήταν σε άριστη οπτική κατάσταση και τις πορσελάνες τους ανοιχτό καφέ δειγμα καλής καύσης.Α ξέχασα να αναφέρω ότι είμαι μηχανικός οποτε γνωρίζω να διαβάζω μπουζί απλά ασχολουμαι με group vag πιο πολυ.Μηχανακια ασχολουμαι μόνο με φίλων.
-
Καλωσήρθες λοιπόν και με την ιδιότητα του μηχανικού!
Η εξειδικευμένη γνώση είναι πάντα χρήσιμη καθώς οι περισσότεροι από εμάς ανήκουμε στην κατηγορία του ερασιτέχνη που αγαπάει τη μοτοσυκλέτα του και ασχολείται παραπάνω από το μέσο όρο ψάχνοντας λύσεις αλλά και βοηθώντας του υπόλοιπους με όσα πιθανόν έχουμε βρεί στο παρελθόν και γνωρίζουμε και με λύσεις που έχουν δουλέψει στα δικά μας μηχανάκια καλά.
Φυσικά υπάρχουν και παιδιά στο φόρουμ πιο έμπειρα και με καλύτερες γνώσεις αλλά και ο doctor που τα παιζει στα δάχτυλα.
Πάντα είναι ευπρόσδεκτη η ενεργή συμμετοχή και η ανάλογη βοήθεια. :kalo:
-
Όχι το κοντέρ είναι μέσα έξω μπετό. Ηταν βραχυκυκλωμενο μπουζί και έκανε περιεργα με τα ρεύματα του.Αλλαξα μπουζί και έστρωσε.
Μπερδευτηκα γιατι μιλουσες για τις βελονες και το στροφομετρο. Ολα καλα λοιπον.
Δεν το γνωριζω το μηχανακι :D
Όσο για τον 65αρη δεν είναι τόσο :D αλλά γύρω στα 25+ και έχει ένα raid.
Ναι, το εχω καταλαβει οτι συμπεριφερεται σαν 25χρονο.
-
Όχι όντως είναι μικρός γύρω στα 30 οποτε δεν λέμε τον ίδιο.Παντος ρε παιδιά το ζωντανό είναι εκπληκτικό.Εχω οδηγήσει και βαρκαντερο και στρομα 1000αρη δεν έχουν καμία σχέση.Το capo είναι μακράν καλύτερο και από τα 2.
-
Όχι όντως είναι μικρός γύρω στα 30 οποτε δεν λέμε τον ίδιο.Παντος ρε παιδιά το ζωντανό είναι εκπληκτικό.Εχω οδηγήσει και βαρκαντερο και στρομα 1000αρη δεν έχουν καμία σχέση.Το capo είναι μακράν καλύτερο και από τα 2.
Παρεξηγημένο μηχανάκι το capo! Οι αιτίες πολλές. Λάθη της aprilia, λάθη των συνεργείων, άγνοια, προκατάληψη για τα ιταλικά κ.α.
Αυτό οδήγησε ένα μηχανάκι που εκείνη την εποχή θα μπορούσε να κάνει πολύ πολύ καλύτερες πωλήσεις σε μερική ανυποληψία.
Βέβαι αυτό ήταν θετικό για όσους το πήραν μεταχειρισμένο σε καλές τιμές για τα δεδομένα της εποχής όταν οι ανταγωνιστές του έπαιζαν 1.500-2.000 επάνω σε τιμή.
P.S Και όποιος έχει όρεξη να παίξει και λίγο με το μοτέρ εκεί το πράγμα αλλάζει και βγαίνουν άλλα γούστα!
-
Καλημέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Covid 19 και υποχρεωτικά μέσα, ανάγνωση άρθρων και ερωτήσεις:
Οι πολλαπλασιαστές της ΜARELLI μπαίνουν κατευθείαν ή απαιτούνται πατέντες;
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα Μπάμπη και χρόνια πολλά :bye: :bye: :bye:
Δυστυχώς δεν μπαίνουν απευθείας, θέλουν μερικές μικρομετατροπές.
Μόλις βρώ λίγο χρόνο θα μεταφέρω αυτά που έχουν γράψει οι ιταλοί σε ανάλογο θέμα εδώ για όποιον θελήσει να πράξει ανάλογα.
Το σκεφτόμουν κάποια στιγμή να το δοκιμάσω αλλά προέκυψαν άλλα έξοδα και δεν προχώρησα. ;)
-
Σ' ευχαριστώ,
οι τιμές είναι στο 1/5 σε σχέση με τις τιμές της επίσημης αντιπροσωπείας.
-
Ναι πολύ σωστά συν οτι οι ιταλοί αναφέρουν οτι πρόκειται για οριστική λύση. Οι πολλαπλασιαστές αυτοί δεν κάιγονται λένε. :ohyes: :D
-
Δες και το θέμα που έβαλα στο νήμα μεταφορά πολλαπλασιαστών κάτω από την σελα :thup::