APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Κώστας στις Νοέμβριος 08, 2006, 03:30:32 μμ
-
Λογω χρησης GPS στο Caponord στα ταξιδακια,θελω να τοποθετησω μια εξτρα υποδοχη-πριζα 12V για να φορτιζω τη συσκευη Gps εν κινησει,αλλά θελω η θεση της να ειναι πρακτικη γιατι αυτη που διαθετει(πλαγια και κατω...)δεν βολευει.Σκεφτομαι να κανω την τοποθετηση στο πλαστικο του ταμπλο ακριβως απεναντι απο το κουμπι του ABS...Γνωριζει καποιος τι πρεπει να κανω;Εχει κανει καποιος κατι αναλογο σε Caponord;Πόσο ευκολη τοποθετηση ειναι; :-) Τι πρεπει να προσεξω;... :-)
-
Athos wrote:
:-) Τι πρεπει να προσεξω;... :-)
ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ CAPO ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ !!!! :lol: :lol: :lol:
-
Athos wrote:
Λογω χρησης GPS στο Caponord στα ταξιδακια,θελω να τοποθετησω μια εξτρα υποδοχη-πριζα 12V για να φορτιζω τη συσκευη Gps εν κινησει,αλλά θελω η θεση της να ειναι πρακτικη γιατι αυτη που διαθετει(πλαγια και κατω...)δεν βολευει.Σκεφτομαι να κανω την τοποθετηση στο πλαστικο του ταμπλο ακριβως απεναντι απο το κουμπι του ABS...Γνωριζει καποιος τι πρεπει να κανω;Εχει κανει καποιος κατι αναλογο σε Caponord;Πόσο ευκολη τοποθετηση ειναι; :-) Τι πρεπει να προσεξω;... :-)
Νομίζω ότι εκτός απο τα υπόλοιπα "τεχνικά ζητήματα" για αυτή την εγκατάσταση θα πρέπει να κοιτάξεις και την...ποιότητα της υποδοχής. Δεν νομίζω πως είναι "ότι καλύτερο" η θέση εκεί στο ταμπλό που βρέχεται μόνιμα απο βροχή και υγρασία, αν βάλεις ένα απλό σύστημα.
Εκτός αν τα "βίσματα" που θα χρησιμοποιήσεις θα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΕΓΑΝΑ.
-
GFiotakis wrote:
Athos wrote:
:-) Τι πρεπει να προσεξω;... :-)
ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ CAPO ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ !!!! :lol: :lol: :lol:
Ειπαμε Γιωργο... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Ή θα παρεις ΑΣΤΕΡΙ ή τίποτα...Γιαυτο και οτι βαζω πανω στο Καπο ειναι τουλαχιστον Α-Ψ-Ο-Γ-Ο... :-)
@Powerphot...με δεδομενο οτι θα ψαξω για οτι καλυτερο σε ποιοτητα κατασκευης,η θεση που σκεφτομαι δεν ειναι ιδανικη;Ως πρακτικη και μη ρισκου για περαιτερω προβληματα;Τι προτεινεις;
-
Athos wrote:
@Powerphot...με δεδομενο οτι θα ψαξω για οτι καλυτερο σε ποιοτητα κατασκευης,η θεση που σκεφτομαι δεν ειναι ιδανικη;Ως πρακτικη και μη ρισκου για περαιτερω προβληματα;Τι προτεινεις;
Κώστα δεν έχω την "εικόνα" του capo στο μυαλό μου για να σου απαντήσω, αλλά αν θες την δική μου γνώμη, θα έβαζα το βίσμα κάπου κάτω απο την σέλα και προέκταση καλώδιο μέχρι εκεί που βρίσκεται το GPS. Έτσι θα είναι προστατευμένο το βίσμα απ' τα πιθανά νερά της βροχής, κι όταν δεν είναι το GPS στο ρεύμα θα μπορείς να μαζεύεις το καλώδιο.
:-D
-
Χρησιμοποίησε μπριζα φόρτισης κλινητού από citroen c3 γιατί έχει καπάκι.
-
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον powerphot.
Αν ήταν οι μηχανές θα είχαν όλες έξοδο στο ταμπλώ.
Δεν ήρθες στην Καστοριά να δεις τί θα πει βροχή!!
Πρακτικά καμιά κατασκευη δεν είναι στεγανή όταν είναι σε τόσο εκτεθειμένη στον ουρανό.
Σου προτείνω το εξής
1.κάτω από τη σέλα
2.υπάρχουν καλώδια USB-όπως στα ποντίκια των laptop -που είναι πτυσσόμενα και μαζέυουν σε μια ροδέλα μεγέθους 2ευρου.Στα τελευταια- να σημειώσω οτι φτάνουν το ένα μετρο μήκος- το βάρος του καλωδίου USB ειναι αμελητέο όταν ο αέρας το ταλαντώνει και πρακτικά δεν ενοχλούν στην οδήγηση
Επιπλέον αποθηκεύεται πανεύκολα από την τσέπη ενός τζάκετ ως κάτω από τη σέλα ;-) ;-)
-
anatil wrote:
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον powerphot.
Αν ήταν οι μηχανές θα είχαν όλες έξοδο στο ταμπλώ.
Δεν ήρθες στην Καστοριά να δεις τί θα πει βροχή!!
Πρακτικά καμιά κατασκευη δεν είναι στεγανή όταν είναι σε τόσο εκτεθειμένη στον ουρανό.
Σου προτείνω το εξής
1.κάτω από τη σέλα
2.υπάρχουν καλώδια USB-όπως στα ποντίκια των laptop -που είναι πτυσσόμενα και μαζέυουν σε μια ροδέλα μεγέθους 2ευρου.Στα τελευταια- να σημειώσω οτι φτάνουν το ένα μετρο μήκος- το βάρος του καλωδίου USB ειναι αμελητέο όταν ο αέρας το ταλαντώνει και πρακτικά δεν ενοχλούν στην οδήγηση
Επιπλέον αποθηκεύεται πανεύκολα από την τσέπη ενός τζάκετ ως κάτω από τη σέλα ;-) ;-)
Συμφωνώ και δεν χαλάς και το μηχανάκι ……………..
:-x :-x :-x :-x
-
Δεν ειναι τοσο δυσκολα τα πραγματα παιδια.Υπαρχουν πριζες τετοιου τυπου που χρησιμοποιουνται στα ιστιοπολοικα.Ειχε βαλει ο αδερφος στο Transalp και δεν εχει κανενα προβλημα καθως το μηχανακι το εχει ακομα.Ειναι στεγανα και ειδακι για αυτην την περιπτωση.Ειναι πολυ πιο ευχρυστο απο το να τραβαει καλωδια απο την σελα.Θα προσπαθησω να μαθω που εχει και θα ενημερωσω.
-
Το οτι το manual του capo λεει να μην φορτιζουμε τιποτα εν κινησει το εχει δει κανεις????
Απορια ειναι και οχι εξυπναδα...
Αληθεια γιατι το λεει αυτο???
-
juha έγραψε:
...θα προσπαθησω να μαθω που εχει και θα ενημερωσω.
Thanks...περιμενω...
Χαριτο,αυτο το γραφει για λογους "ασφαλους κινησης" διοτι η θεση που βρισκεται η πριζα παρεμποδιζει την ελευθερια κινησεων του οδηγου.Πλην αυτου εχει και το μειονεκτημα πιθανης αποσυνδεσης(αποτομης) του καλωδιου φορτισης με αποτελεσμα τον αιφνιδιασμο οδηγου ή να μπερδευτει καπου και να υπαρξει προβλημα στην κινηση της μοτοσυκλετας...Ειναι καθαρα ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟ μετρο που προτεινει η Aprilia και ΚΑΛΩΣ κατ'εμε λογω της θεσης της πριζας...
Το εχω δοκιμασει λοιπον εν κινησει και αυτα που σου αναφερω τα διαπιστωσα κατ'ιδιαν.Γιαυτο και σκεφτομαι την αλλαγη θεσης σε καποια αλλο σημειο,πιο ασφαλες.
Οσο για τη στεγανοτητα...μην τρελλαινομαστε κιολας.Αν ειναι στεγανη πριζα με καπακι και καλη τοποθετηση ΔΕΝ θα παρει ουτε σταγονα νερο...Αλλωστε και η αλλη που εχει η εργοστασιακη πριζα...δεν εχει μπασει σταγονα...και το εχω κανει αμετρητες φορες μπανιο το Capo...φυσικο και τεχνητο... ;-)
-
Φίλε Athos, το GPS είναι πολύτιμο όργανο και θα σε βολέψει πολύ (παρότι φαίνεται σαν μεγάλη glamourιά).
Εγώ προσπάθησα να κάνω κάτι για το θέμα και κατέληξα κατ' αρχήν να "κρεμάσω" ένα στεγανό φις 12ν (που βρήκα σε είδη ναυτιλίας) με δύο δεματικά και 4 μικρές τρύπες στο πλαστικό κάτω από το αριστερό άκρο της κονσόλας (έχω capo του '03).
Ήταν ΟΚ αλλά όχι πρακτικό.
Το πιο, τελικά, πρακτικό είναι το καλώδιο USB προέκτασης (καταλήγει σε θηλυκό δηλαδή) που παίρνει παράλληλα από τον 12ν αντάπτορα που υπάρχει (έχει ήδη ασφάλεια)πάει σε μετασχηματιστή 5ν και στο gps (MIO 168, κρίμα που δεν είναι αδιάβροχο).Αυτά.
-
GiannisV έγραψε:
Φίλε Athos, το GPS είναι πολύτιμο όργανο και θα σε βολέψει πολύ (παρότι φαίνεται σαν μεγάλη glamourιά).
Εγώ προσπάθησα να κάνω κάτι για το θέμα και κατέληξα κατ' αρχήν να "κρεμάσω" ένα στεγανό φις 12ν (που βρήκα σε είδη ναυτιλίας) με δύο δεματικά και 4 μικρές τρύπες στο πλαστικό κάτω από το αριστερό άκρο της κονσόλας (έχω capo του '03).
Ήταν ΟΚ αλλά όχι πρακτικό.
Το πιο, τελικά, πρακτικό είναι το καλώδιο USB προέκτασης (καταλήγει σε θηλυκό δηλαδή) που παίρνει παράλληλα από τον 12ν αντάπτορα που υπάρχει (έχει ήδη ασφάλεια)πάει σε μετασχηματιστή 5ν και στο gps (MIO 168, κρίμα που δεν είναι αδιάβροχο).Αυτά.
Mήπως μπορείς ρε Γιάννη να μας βάλεις και καμμιά φωτογραφία?
-
Οκ! αύριο με το φώς
-
λοιπόον...
εδώ είχα "κρεμάσει" τ 12ν παροχή, κάτω απο το πλαστικό με τις δύο βίδες
(http://xs414.xs.to/xs414/07142/fis4.jpg) (http://xs.to)
-
έτσι είναι το σύστημα τώρα...
(http://xs414.xs.to/xs414/07142/fis3.jpg) (http://xs.to)
-
....και εδώ φαίνεται το πάνω κομμάτι που συνδέεται παράλληλα με τον αντάπτορα 12ν της μηχανής και το κάτω κομμάτι που είναι το τροφοδοτικό-μετασχηματιστής του GPS. Aπό εδώ ξεκινάει το, USB προέκταση, καλώδιο που στη συνέχεια ενώνεται με το ειδικό φις του GPS κάτω από το τιμόνι.
(http://xs414.xs.to/xs414/07142/fis1.jpg) (http://xs.to)
-
και μια ακόμα του μπροστινού μέρους.
(http://xs414.xs.to/xs414/07142/fis2.jpg) (http://xs.to)
-
Φίλε Γιάννη όπως βλέπω έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά. :brv:
Στα υπόψιν μου λοιπόν όταν αγοράσω και γω GPS :ohyes:
-
έτσι είναι το σύστημα τώρα...
γιατί δεν βλέπω την photo? :thnk:
-
έτσι είναι το σύστημα τώρα...
γιατί δεν βλέπω την photo? :thnk:
Πιθανόν χάθηκε κατά την αλλαγή του site.
Θα την ψάξουμε και ελπίζω να βρεθεί και να μπει κι αυτή στην θέση της
όπως πολλές. :kalo:
-
έτσι είναι το σύστημα τώρα...
γιατί δεν βλέπω την photo? :thnk:
Οκ τώρα, νομίζω ότι μπήκαν οι φωτό στις θέσεις τους. ;) :bye:
-
Οκ τώρα, νομίζω ότι μπήκαν οι φωτό στις θέσεις τους. ;) :bye:
ok thanks :kalo:
-
κοιτα και εδω, αν σε βολευει κατι τετοιο
http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2492.0
-
Δυστυχώς οι φωτό δεν φαίνονται...
Μια και βρήκα ένα tank bag που έχει καταπληκτική θέση για GPS σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω την παροχή ρεύματος που έχει το Caponord. Δεν με πειράζει να χρησιμοποιήσω την υπάρχουσα, το θέμα είναι ότι ο φορτιστής του GPS που μπαίνει στο βύσμα του αναπτήρα στο αυτοκίνητο δεν κάθεται καλά στην υποδοχή που έχει το Caponord. Δεν κάνει καλή επαφή καθώς κουνιέται πολύ. Σε καμία περίπτωση δεν κάνει επαφή αν τον αφήσω σκέτο, μόνο αν τον κρατάω σε συγκεκριμένη θέση πιάνει σωστά και φορτίζει.
Γνωρίζει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό? Πρέπει να πάρω κάποιον αντάπτορα ειδικά για την υποδοχή του Caponord? Υπάρχει κάποιο άλλο έτοιμο καλώδιο? (το GPS φορτίζει με βύσμα miniUSB)
-
Όχι δεν χρείαζεται κάποιο ειδικό βύσμα απλά όλα τα βύσματα δεν είναι ίδια και μερικά δεν κουμπώνουν καλά. Άλλαξε ή το ένα ή το άλλο.
Σχετικά με την τοποθέτηση στο ταμπλό να πώ πως υπάρχουν αδιάβροχα βύσματα για σκάφη τα οποία τα πλακώνεις με το λάστιχο και δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Θα απέφευγα γνωστή αλυσίδα που υπάρχει παντού και θα ρωτούσα σε επώνυμα μαγαζιά στον Πειραιά.
-
Δυστυχώς οι φωτό δεν φαίνονται..
Απο τις πολλές "μετακομίσεις" του site έχουν κατέβει κάποιες φωτό απο πάνω του. :(
Θα προσπαθήσουμε να τις βρούμε και να τις ξαναβάλουμε.
-
Δυστυχώς οι φωτό δεν φαίνονται..
Απο τις πολλές "μετακομίσεις" του site έχουν κατέβει κάποιες φωτό απο πάνω του. :(
Θα προσπαθήσουμε να τις βρούμε και να τις ξαναβάλουμε.
Παίδες βρήκα τις φωτό και τις έβαλα πάλι! (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=1955.msg18468#msg18468)
Ελπίζω να μη ξαναχαθούν, τις "κάρφωσα" καλά! :ohyes:
-
φιλε athos να σου προτεινω και εγω τι εχω κανει και με βόλεψε μια χαρα (ταξιδακι ισπανια 7000χμ). καταρχην επειδη το gps δεν ειναι αδιαβροχο αμα βρεχει το μαζευεις, τουλαχιστον ετσι εκανα εγω. λοιπον απο πειραια πηρα σε ειδη ναυτιλιας στεγανο ανταπτορα περιπου 5 ευρω ο οποιος ακομα και τωρα χωρις προβλημα. Τραβηξα καλωδιο απο την ηδη υπαρχουσα παροχη (κατω αριστερα) κατω απο το τεποζιτο μεχρι το σημειο της κλειδαριας στο τιμονι. εκει αφου σύνδεσα τον ανταπτορα στο καλωδιο τον εβαλα διπλα στη κλειδαρια (ορθιο) οπου εχει κατι σιδερακια και τον εδεσα με πλαστικους σφηκτηρες (ετσι αποφευγεις τρύπες σε ταμπλο κτλ.).Επειδη ειναι ορθιος ο ανταπτορας δεν εχεις προβλημα με το βισμα να κουνιεται και τετοια. επισης εβαλα τη βαση του gps (με πατεντα παλι χωρις τρυπες) δεξια κατω και πισω απο τη ζελατινα. ετσι τα εχεις ολα κοντα και χωρις καλωδια να σε μπερδευουν και να ανεμιζουν. εννοειται κανενα προβλημα στη τροφοδοσια εν κινηση. ξερω οτι χρειαζονται φωτο με την πρωτη ευκαιρια θα βαλω. ελπιζω να βοηθησα!!
-
φιλε athos να σου προτεινω και εγω τι εχω κανει και με βόλεψε μια χαρα (ταξιδακι ισπανια 7000χμ). καταρχην επειδη το gps δεν ειναι αδιαβροχο αμα βρεχει το μαζευεις, τουλαχιστον ετσι εκανα εγω. λοιπον απο πειραια πηρα σε ειδη ναυτιλιας στεγανο ανταπτορα περιπου 5 ευρω ο οποιος ακομα και τωρα χωρις προβλημα. Τραβηξα καλωδιο απο την ηδη υπαρχουσα παροχη (κατω αριστερα) κατω απο το τεποζιτο μεχρι το σημειο της κλειδαριας στο τιμονι. εκει αφου σύνδεσα τον ανταπτορα στο καλωδιο τον εβαλα διπλα στη κλειδαρια (ορθιο) οπου εχει κατι σιδερακια και τον εδεσα με πλαστικους σφηκτηρες (ετσι αποφευγεις τρύπες σε ταμπλο κτλ.).Επειδη ειναι ορθιος ο ανταπτορας δεν εχεις προβλημα με το βισμα να κουνιεται και τετοια. επισης εβαλα τη βαση του gps (με πατεντα παλι χωρις τρυπες) δεξια κατω και πισω απο τη ζελατινα. ετσι τα εχεις ολα κοντα και χωρις καλωδια να σε μπερδευουν και να ανεμιζουν. εννοειται κανενα προβλημα στη τροφοδοσια εν κινηση. ξερω οτι χρειαζονται φωτο με την πρωτη ευκαιρια θα βαλω. ελπιζω να βοηθησα!!
Φίλε geokakcapo πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου, για εμάς όμως, μια κι ο Athos δεν έχει πια caponord, αλλά αν θυμάμαι καλά τώρα εχει παρει ένα vfr. :bye:
-
sorru αλλα δεν εχω εμπειρια σε forum και γραψηματα και καπου εχασα ημερομηνιες!!
ομως απο capo εχω εμπειρια καλη 75000 χμ ειναι αυτα και οπου μπορω θα βοηθαω οπως με εχετε βοηθησει πολλες φορες κια εσεις!!
-
Παιδιά εγώ είχα το πρόβλημα ότι χρειάζόμουν παραπάνω από 1 παροχή γιατί έχω εξωτερική bluetooth κεραία και ενδοσυνεννόηση, εκτός από το pda/κινητό..
Να σημειώσω ότι στην τρανσάλπ έχω αντάπτορα με τρύπα στο πλαστικό και δεν είχα ποτέ πρόβλημα, απλά έπρεπε να φορτίζω μια το ένα, μια το άλλο gadget...
Προχτές στο lidl βρήκα αυτό που μου έλυσε τα χέρια:
(http://i237.photobucket.com/albums/ff169/tserts/transalp_forum_2/DC080617001.jpg)
Τραβάω απο τον μαμά αντάπτορα τη συσκευή στο tankbag και από εκεί τροφοδοτώ όποια συσκευή θέλω (μέχρι 3!).. Αυτό που δεν έχω δοκιμάσει είναι αν θα εμποδίζει τα πόδια του συνεπιβάτη, αν θα είμαι δικάβαλος. Πάντως είναι πρακτικό, γρήγορο και δεν κάνουμε σουρωτήρι το ταμπλώ... Έχει 2,4 μέτρα καλώδια οπότε μπορεί να βοηθήσει και αν χρειαστεί και σε άλλες περιστάσεις σαν επέκταση..
Για 4.99 μια χαρά είναι!! ;)
-
Ίσως να το έχω ξαναρωτήσει κι αλλού αλλά................στη μαμίσια υποδοχή σας ταιριάζουν καλά τα βύσματα που χρησιμοποιείτε? Εμένα κουνιέται πολύ και μόνο αν το κρατάω με το χέρι εφαρμόζει σωστά και τραβάει ρεύμα...
Χρησιμοποιώ τον φορτιστή αυτοκινήτου που στο αυτοκίνητο μπαίνει στον αναπτήρα.
-
Ίσως να το έχω ξαναρωτήσει κι αλλού αλλά................στη μαμίσια υποδοχή σας ταιριάζουν καλά τα βύσματα που χρησιμοποιείτε? Εμένα κουνιέται πολύ και μόνο αν το κρατάω με το χέρι εφαρμόζει σωστά και τραβάει ρεύμα...
Χρησιμοποιώ τον φορτιστή αυτοκινήτου που στο αυτοκίνητο μπαίνει στον αναπτήρα.
Και εγώ νόμιζα ότι το βύσμα ήταν ελαττωματικό πιό πάνω που γράφω.. Και εγώ έχω πρόβλημα και πολλές φορές μου έβγαινε καθ' οδόν μέχρι που έβαλα λαστιχάκι και το κρατάει καλά. Αλλά και πάλι χάνει επαφή συχνά και με ξενερώνει. Μάλλον θα τραβήξω μόνιμη γραμμή απευθείας και μόνιμη τοποθέτηση του τριπλού κάπου στη μάσκα γύρω απο τα όργανα...
-
Ίσως να το έχω ξαναρωτήσει κι αλλού αλλά................στη μαμίσια υποδοχή σας ταιριάζουν καλά τα βύσματα που χρησιμοποιείτε? Εμένα κουνιέται πολύ και μόνο αν το κρατάω με το χέρι εφαρμόζει σωστά και τραβάει ρεύμα...
Χρησιμοποιώ τον φορτιστή αυτοκινήτου που στο αυτοκίνητο μπαίνει στον αναπτήρα.
Και εγώ νόμιζα ότι το βύσμα ήταν ελαττωματικό πιό πάνω που γράφω.. Και εγώ έχω πρόβλημα και πολλές φορές μου έβγαινε καθ' οδόν μέχρι που έβαλα λαστιχάκι και το κρατάει καλά. Αλλά και πάλι χάνει επαφή συχνά και με ξενερώνει. Μάλλον θα τραβήξω μόνιμη γραμμή απευθείας και μόνιμη τοποθέτηση του τριπλού κάπου στη μάσκα γύρω απο τα όργανα...
Πιστεύω θέλει κάποιο άλλο βύσμα, δεν μπορεί να είναι τόσο λάσκα και να θέλει πατέντα για να κρατήσει περίπου ικανοποιητικά... Κάτι άλλο πρέπει να είναι. Και το ιδανικό θα ήταν να βρίσκαμε κάτι σε "γάμα" για να μην εξέχει κι όλας.
Θα ρίξω μια ματιά σε σχετικά μαγαζιά μπας και βρεθεί τίποτα.
-
Πιστεύω θέλει κάποιο άλλο βύσμα, δεν μπορεί να είναι τόσο λάσκα και να θέλει πατέντα για να κρατήσει περίπου ικανοποιητικά... Κάτι άλλο πρέπει να είναι.
Δεν είναι φτιαγμένο για χρήση εν κινήσει! Αυτό είναι το θέμα. Οι προδιαγραφές της είναι για χρήση σε στάση, μην το ξεχνάς. Πιστεύω επίτηδες δουλεύει έτσι για να μας αναγκάσει να μην την χρησιμοποιούμε εν κινήσει. Βέβαια ίσως κάποιο πιό καλό βύσμα να κουμπώνει καλύτερα και να μην δημιουργεί πρόβλημα.
Αν βρεις κάτι ενημέρωσε! ;)
-
Πιστεύω θέλει κάποιο άλλο βύσμα, δεν μπορεί να είναι τόσο λάσκα και να θέλει πατέντα για να κρατήσει περίπου ικανοποιητικά... Κάτι άλλο πρέπει να είναι.
Δεν είναι φτιαγμένο για χρήση εν κινήσει! Αυτό είναι το θέμα. Οι προδιαγραφές της είναι για χρήση σε στάση, μην το ξεχνάς. Πιστεύω επίτηδες δουλεύει έτσι για να μας αναγκάσει να μην την χρησιμοποιούμε εν κινήσει. Βέβαια ίσως κάποιο πιό καλό βύσμα να κουμπώνει καλύτερα και να μην δημιουργεί πρόβλημα.
Αν βρεις κάτι ενημέρωσε! ;)
Σωστός, αλλά εμένα ο στάνταρ αντάπτορας αυτοκινήτου δεν πιάνει καν εν στάσει! Θέλει να τον κρατάω με το χέρι σε πολύ συγκεκριμένο σημείο.....
Θα ενημερώσω αν βρεθεί κάτι. ;)