APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Κώστας στις Μάιος 20, 2006, 02:30:32 μμ
-
Καθε πότε αλλάζετε τακάκια οι κατοχοι Capo;...Εφαγα ενα φλας εχθες...!!! :-o εχω 3.000 χλμ(και κατι ψιλά... :-D )και σε ελεγχο που εκανα οπτικά και πιο πολυ ετσι για ...τυπικους λογους... στα τακακια ...τα εμπρος -Brembo κιολας-...ηταν λιωμενα...φλύδα λεμε...Και μη μου πει κανεις οτι οδηγω φρεναριστος...Καθε αλλο.Ποτέ μα ποτέ δε χρησιμοποιω φρενο παρα μόνο ΟΤΑΝ χρειαζεται...Και διερωτωμαι.Εσεις καθε πότε αλλαζετε τακακια;...Εχει κανεις υποψην και καμμια εναλλακτικη πάστα στο υλικο τους;...Που να μην φθειρεται ετσι για πλακα λογω μαλακης παστας αλλα και να μην ειναι πολυ σκληρη και τρωνε τους δισκους... ;-)
-
Μετα απο αρκετό ψάξιμο και αρκετές μ@λ@κίες συμπεριλαμβανομένου τα EBC HH θα σου να βάλεις τα ferodo platinum.
-
zeli wrote:
Μετα απο αρκετό ψάξιμο και αρκετές μ@λ@κίες συμπεριλαμβανομένου τα EBC HH θα σου να βάλεις τα ferodo platinum.
[color=99FF33]+1[/color]
-
Ferodo Platinum...Εχω ακουσει γιαυτα...Από αντοχη πόσα χιλιομετρα πανω-κατω βγαζουν;Και τιμη;...Μήπως εχουν σκληρη παστα...και χαράζουν τους δίσκους;...Και σας ευχαριστω ολους σας για τις απαντησεις...
-
Είναι μαλακά.Το πίσω αν θυμάμαι καλά το έχω 4000χλμ και είναι κάπου στην μέση.Για μπροστά δεν ξέρω μιας και έχω τα μεταλλικά της EBC (ΗΗ) 15000χλμ.(Ναι είναι αυτά που «τρώνε» τους δίσκους
-
Και αφου 'τρωνε' τους δισκους γιατι τα χρησιμοποιεις;,......
-
Athos wrote:
Και αφου 'τρωνε' τους δισκους γιατι τα χρησιμοποιεις;,......
Διοτι με πολυ απλα λόγια οι δίσκοι και τα φρένα του Capo είναι "ΓΤΠ" και περιμένω να φαγωθούν τακκάκια-δίσκοι (I don't f care) και να βάλω τους braking με τα platinum.
-
Νομιζω οτι -κατα τη γνωμη μου-αδικεις το Capo ή απλα το Capo δεν σε καλυπτει με αυτα που εχει να προσφερει και πρεπει να αλλαξεις κατηγορια μοτοσυκλετας...Οκ τα φρενα του Capo δεν ειναι καλυτερα απο της Augusta F4 αλλα δεν ειναι και κατηγοριας..."ΓΤΠ"...Τότε τι να πουν και οι κατοχοι ΟΛΩΝ των αλλων mega On-Off;;;Και παλι σε ευχαριστω για τις συμβουλες...Τιμη για τα Ferodo;Μπρος;
-
Ferodo Platinum δαγκωτο!!!!
Γυρω στα 60 ευρω.
-
Κώστα έχεις κάνει βόλτα:
Multi,TDM,KTM,BMW????Αν όχι μπες στον κόπο και κάνε ένα απο αυτά και θα καταλάβεις γιατί τους προσδίδω το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό.Απλά ξεκίνα απ το TDM που έχει γεμίσει ο τόπος....
-
Φιλε...στα λεω αυτα,γνωριζοντας και την συμπεριφορα αλλων μοτοσυκλετων του ειδους και μη...Επισης προηγουμενο μοτο μου ηταν το fazer οποτε σε θεμα οδικη συμπεριφορα ξερω τι λεω για το Capo... Στην παρεα -κολλητη-τυγχανει να υπαρχει ενα ΤDM '06 δυο VARADERO 05 & 06 μια R1200GS και ενα MULTISTRADA 620...Εχουμε λοιπον την συνηθεια να αλλαζουμε μοτοσυκλετες συχνα πυκνα στις βολτες(Γαλαξιδι...να δεις το Capo... :-o :-o ;-) )...Στα στροφιλικια ειναι αρκετες οι φορες που street μοτοσυκλετες ψαχνουν το ασημί που μολις περασε και εξαφανιστηκε...Προτου αγορασω το Capo πηγα και πηρα test ride...TDM,KTM950 adv,VARADERO,R1200GS,V-STROM1000,R1150GS...και κυριολεκτικα την συνολικη εικονα στο τριπτυχο Επιδοσεις-Οδικη Συμπεριφορα-Ανεση δεν την ειδα καπου καλυτερη σε σχεση με το Capo...πριν το Capo ειχα το V-Strom 650 και πριν το ΤΕΝΕΡΕ 660 ενα ΤΕΝΕΡΕ 600 μια ΑΦΡΙΚΑ 650 ...και ...και...και...αρκετες μοτοσυκλετες σε κατοχη επι προσωπικου... Το Capo καλυπτει και εμενα σε θεματα συμπεριφορας- φρενα- επιδοσεις- στησιμο-ανεση-εμφανιση αλλά και την συνοδηγο...(και τις ξερεις τις συνοδηγους...αν αρχισουν τη γκρινια... :-o ))
Παραπονα ως τωρα;ναι...η ισως οχι και τοσο καλη υποστηριξη αντιπροσωπειας,οπου παραγγελνεις κατι και δοκιμαζεται η υπομονη σου,αλλά και τα προβληματα που πιθανον εχει ή θα βγαλει στο μελλον το Capo...
Παντως ζω μαζι του και ειλικρινα στην κατηγορια του και σε συγκριτικα οφελη ολων των μοτοσυκλετων το Capo το θεωρω παρα πολυ καλο... ;-)
Αν ηθελα κατι πιο street θα επαιρνα κατι πιο street...αλλα το Capo μπορει και να μου ελειπε τοτε... :-?
-
Καλημέρα,
Ωπα γιατί νομίζω ότι χάσαμε λίγο το θέμα, όταν αναφέρθηκα στα ανωτέρω μηχανάκια δεν αναφέρθηκα στο σύνολό τους αλλά στα φρένα τους και μόνο που συγκριτικά είναι καλύτερα από αυτά του Capo.(π.χ. το multi και το ktm φοράνε τη χρυσή σειρά της brembo).Όσο για το Γαλαξίδι που λες....I know exactly what you mean mate ;-) ;-) ;-) και εκει είναι που έρχονται οι περιορισμοί απ τα φρένα
-
Συμφωνώ κι εγώ με το zeli. Είναι κρίμα ένα τόσο καλά στημένο μηχανάκι, να πάσχει στα φρένα.
-
zeli wrote:
Καλημέρα,
Ωπα γιατί νομίζω ότι χάσαμε λίγο το θέμα, όταν αναφέρθηκα στα ανωτέρω μηχανάκια δεν αναφέρθηκα στο σύνολό τους αλλά στα φρένα τους και μόνο που συγκριτικά είναι καλύτερα από αυτά του Capo.(π.χ. το multi και το ktm φοράνε τη χρυσή σειρά της brembo).
Ωπα...αν αναφερεσαι μόνο στα φρενα τοτε...συμφωνουμε.Συγκριτικα πάντα ε;...Οχι οτι εντελως χαλια τα φρενα μας, ομως συγκριτικά ειναι υποδεεστερα...Σωστος ;-)
-
Γειά σας παρέα.
Εχω και εγώ το Capo μοντ. 02 με λίγα σχετικά χλμ. (20000). Αλλαξα τακάκια στις 8000χλμ και έβαλα πάλι τα original που αντέχουν ακόμη με εξαίρεση το πισινό που παρέδωσε το πνεύμα του στο Καρπενήσι την Κυριακή -πολλά τα στροφιλίκια- και το άλλαξα με την βοήθεια του Bill (thank you bill). Συμφωνώ ότι τα φρένα δεν είναι τα καλύτερα, αλλά δεν είναι και τα χειρότερα που υπάρχουν σε μηχανή. Εξάλλου το παραδέχονται και οι ίδιοι οι Ιταλοί στο αντίστοιχο site με το δικό μας που έχουνε στην Ιταλία και το παρακολουθώ.Μάλιστα έχουνε κάνει και διάφορες πατέντες ειδικά με το πισινό που υπερθερμαίνετε και το χάνεις κάποια στιγμή κάτω από το πόδι σου για να επανέλθει όταν κρυώσει. Πάντως αυτοί θεωρούν καλύτερα τα Carbon Lorraine ή τα συνθετικά SBS και μετά τα Brenbo rosse ή τα Ferodo. Πάντως η Capo δεν παύει να είναι μία πολύ καλή μηχανή, εγώ την χαίρομαι ιδιαίτερα ιδίως στον ανοικτό δρόμο.