APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Epameinondas Demiris στις Μάιος 19, 2021, 08:12:47 μμ

Τίτλος: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Epameinondas Demiris στις Μάιος 19, 2021, 08:12:47 μμ
Καλησπέρα,σκέφτομαι να αναβαθμίσω το capo βάζοντας σώματα και εκκεντροφόρους από tuono σε συνδιασμό με την ανάλογη χαρτογράφηση, έχει υλοποιήσει κάνεις το εγχείρημα να μου πει κάνα δυο πραγματακια συμβουλές;
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 19, 2021, 08:34:27 μμ
Το έχουν κάνει κάποια παιδιά αλλά για να γίνει σωστά η διαδικασία έχεις υπολογίσει τα κόστη για να δεις αν αξίζει?
Πχ μια σωστή χαρτογράφηση και όχι να κοτσάρεις ενα χάρτη από futura να δουλεύει στο περίπου, υπολόγισέ την περί τα €350. Μόνο για το χάρτη.
Μετά δουλειά για σώματα κεφαλές και αν μπείς σε αυτή τη διαδικασία ίσως μετά μετανιώσεις που δεν άλλαξες και πιστόνια... Και να προσθέσω και την ολόσωμη. Αρκετοί μετατρέπουν τα downpipes από tuono gen2 και τα κοτσάρουν σε tuono gen1 ή και caponord. Πολύ καλή βελτίωση για την εξαγωγή των καυσαερίων...

Για μένα αν ξεκινήσεις να κάνεις κάτι κάνε το ολοκληρωμένο γιατί μόνο σώματα και εκκεντροφόρους θα δεις διαφορά στα ψηλά ενώ στα χαμηλά ίσως και να χάσεις λίγο.
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Epameinondas Demiris στις Μάιος 19, 2021, 08:40:45 μμ
Σκεφτόμουν πως το οικονομικό ταβάνι  είναι μέχρι το 1000αρικο, εδώ έχω μάστορα με δυναμομετρο που θα κάνει όλη τη δουλειά αυτός οπότε σκεφτόμουν κάπως έτσι, επίσης χρειάζεται κάτι συγκεκριμένο στο tps γιατί κάτι τέτοιο διάβαζα;
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Sotiirs στις Μάιος 20, 2021, 03:17:43 μμ
Πες μου τι θελεις φιλε μου εχω εγω πραγματα απο μοτερ tuono gen2
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: ifylios72 στις Μάιος 20, 2021, 07:35:54 μμ
Το έχουν κάνει κάποια παιδιά αλλά για να γίνει σωστά η διαδικασία έχεις υπολογίσει τα κόστη για να δεις αν αξίζει?
Πχ μια σωστή χαρτογράφηση και όχι να κοτσάρεις ενα χάρτη από futura να δουλεύει στο περίπου, υπολόγισέ την περί τα €350. Μόνο για το χάρτη.
Μετά δουλειά για σώματα κεφαλές και αν μπείς σε αυτή τη διαδικασία ίσως μετά μετανιώσεις που δεν άλλαξες και πιστόνια... Και να προσθέσω και την ολόσωμη. Αρκετοί μετατρέπουν τα downpipes από tuono gen2 και τα κοτσάρουν σε tuono gen1 ή και caponord. Πολύ καλή βελτίωση για την εξαγωγή των καυσαερίων...

Για μένα αν ξεκινήσεις να κάνεις κάτι κάνε το ολοκληρωμένο γιατί μόνο σώματα και εκκεντροφόρους θα δεις διαφορά στα ψηλά ενώ στα χαμηλά ίσως και να χάσεις λίγο.

Γιατί δεν ρωτάς τον Βασίλη που έχει κάνει ότι μετατροπή υπάρχει και θα σου πει τι να περιμένεις σε κάθε setup;
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Sotirakos στις Μάιος 23, 2021, 09:31:01 πμ
Καλημερα φιλε, ειναι μεγαλο το ταξιδι που σκέφτεσαι, και το χιλιαρικακι δεν φτανει.... Το ολοκληρωνω σε καμια εβδομάδα και θα γραψω εντυπώσεις. Παντως ειναι μεγαλη η βελτιωση και σιγουρα για τα μηχανακια μας μια δεύτερη νιοτη!

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Epameinondas Demiris στις Μάιος 25, 2021, 03:51:51 μμ
Τι έχεις βάλει πάνω φίλε και πόσο σου έχει κοστίσει μέχρι στιγμής χοντρικά;
Το εβαλες δυναμομετρο;
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Thanos90 στις Μάιος 26, 2021, 08:43:55 πμ
καλημερα φιλε..αν θες απλα να παρεις κατι πανω απο μαμα αξιζει η αλλαγη..σωματα απο εξωτερικο futura παιζουν απο 120-200 ευρο..εκκεντροφορους μπορει να βρεις και απο εδω φθηνους..εχω κανει βολτα του μπαμπη απο το φορουμ που εχει τετοιο σεταπ και παει πολυ καλα..απλα χαμηλα χανεις πολυ σε σχεση με μαμα..μετα της 6-7 ομως εχεις αλλο μηχανακι! ειναι μια φθηνη λυση που φτανεις με ενα καλο προγραμμα και εξατμισεις κοντα στα 100 αλογα ροδα! εγω εχω αλλαξει και κεφαλες και πιστονια..βεβαια εχει και αλλο χρονισμο απο μαμα..παντος δεν εχω επαφη με το σεταπ που ρωτησες..εχω δυναμη απο χαμηλα και απο μεσαιες μετα γινεται fun to drive
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 26, 2021, 10:01:24 πμ
100 τροχό είναι ( χοντρικά ) + 12 - 15 % πάνω σε ιπποδύναμη


σαν πολλά μου φαίνονται   :thnk:
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Thanos90 στις Μάιος 26, 2021, 10:14:41 πμ
Γιωργο με βαση του μπαμπη τη δυναμομετριση μιλαω που φοραει σωματα και εκκεντροφορους! με τα λεγωμενα του Βασιλη με το σεταπ που εχω εγω + λαιμους απο gen2 και σωστο προγραμμα εχουν βγαλει ροδα απο 118 μεχρι 122 σε δυναμομετρο παντα και οχι με το μυαλο μας
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 26, 2021, 10:24:25 πμ
Δεν νομίζω ότι ο μπάμπης έχει κάνει ποτέ δυναμομέτρηση , ας τοποθετηθει αν κάνω λάθος .


118 ίππους ρόδα με 122 δλδ φτάνει την ιπποδύναμη ενός tuono gen 2 ,





Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Thanos90 στις Μάιος 26, 2021, 11:13:15 πμ
με τα λεγομενα του Bill ναι..απλα το gen 2 και γενικα ολα αυτα τα μοντελα με τον ιδιο κινητηρα φορανε ποιο γρηγορους εγκεφαλους απο το καπο..στο ξερογκαζο το δικο σου πχ ειναι πολυ ποιο αμεσο απο ενα παλιο τουονο και ποσο μαλλον απο καπο..μλκ που δεν στο εδωσα περσι να το κανεις βολτα να δεις πως παει..φοβηθηκα μη ζητησεις τραμπα και δεν με βλεπω να βολευομαι σε τουονο :P :P :P
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Sotirakos στις Μάιος 26, 2021, 12:48:48 μμ
Τι έχεις βάλει πάνω φίλε και πόσο σου έχει κοστίσει μέχρι στιγμής χοντρικά;
Το εβαλες δυναμομετρο;

Επειδη εχω κανει τις αλλαγες που λες και με εκκεντροφορους και με σωματα futura, κι εχω προσαρμοσει και τις εξατμισεις απο το tuono gen2, φιλτρο ΚΝ και τελικα remus rev (ταπωμενα)
μπηκε και προγραμμα και το μηχανακι αλλαξε εντελώς. Εχει δυναμη πλεον παντου, δεν κρεμαει στις μεσαιες (κρεμαγε και μπερδευε πολύ το δικό μου) και στο δυναμομετρο εβγαλε 108 αλογα ρόδα!
Νομίζω ότι ειναι παραπάνω απο καλά για 20χρονια μηχανακια.
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Thanos90 στις Μάιος 26, 2021, 01:09:08 μμ
Τι έχεις βάλει πάνω φίλε και πόσο σου έχει κοστίσει μέχρι στιγμής χοντρικά;
Το εβαλες δυναμομετρο;

Επειδη εχω κανει τις αλλαγες που λες και με εκκεντροφορους και με σωματα futura, κι εχω προσαρμοσει και τις εξατμισεις απο το tuono gen2, φιλτρο ΚΝ και τελικα remus rev (ταπωμενα)
μπηκε και προγραμμα και το μηχανακι αλλαξε εντελώς. Εχει δυναμη πλεον παντου, δεν κρεμαει στις μεσαιες (κρεμαγε και μπερδευε πολύ το δικό μου) και στο δυναμομετρο εβγαλε 108 αλογα ρόδα!
Νομίζω ότι ειναι παραπάνω απο καλά για 20χρονια μηχανακια.
πιστονια φορας Σωτηρη? κεφαλες ξερεις τι ακριβως ειναι? γιατι αν τα εχεις και αυτα αλλαγμενα τοτε ο γιατρος ηταν πολυ αισιοδοξος με τα νουμερα που ειχε πει για 118+ ροδα ειναι εξωπραγματικα
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Sotirakos στις Μάιος 26, 2021, 01:18:36 μμ
Τι έχεις βάλει πάνω φίλε και πόσο σου έχει κοστίσει μέχρι στιγμής χοντρικά;
Το εβαλες δυναμομετρο;

Επειδη εχω κανει τις αλλαγες που λες και με εκκεντροφορους και με σωματα futura, κι εχω προσαρμοσει και τις εξατμισεις απο το tuono gen2, φιλτρο ΚΝ και τελικα remus rev (ταπωμενα)
μπηκε και προγραμμα και το μηχανακι αλλαξε εντελώς. Εχει δυναμη πλεον παντου, δεν κρεμαει στις μεσαιες (κρεμαγε και μπερδευε πολύ το δικό μου) και στο δυναμομετρο εβγαλε 108 αλογα ρόδα!
Νομίζω ότι ειναι παραπάνω απο καλά για 20χρονια μηχανακια.
πιστονια φορας Σωτηρη? κεφαλες ξερεις τι ακριβως ειναι? γιατι αν τα εχεις και αυτα αλλαγμενα τοτε ο γιατρος ηταν πολυ αισιοδοξος με τα νουμερα που ειχε πει για 118+ ροδα ειναι εξωπραγματικα

κυλινδροπιστονα mille & κεφαλες futura.
Το δυναμομετρο του Σαμιου, μου ειπε ότι εχει μια διαφορα τροχού με μοτέρ 12 με 13%.
Με 12% θα σου πω εγω οτι τα 108 τροχου = 121 μοτερ.
Και οι τιμες μου φαινονται πολύ λογικες αφου το futura ειχε 118hp, και εκει ειμαστε περιπου
Τωρα τα 118hp τροχό (δηλαδή 132 στον στροφαλο), δεν μπορω να καταλαβω απο που θα τα παρεις,
εκτος αν δυναμομετρηθει σε dynojet που δινει και 10-20hp παραπανω για να φευγουν οι πελατες χαμογελαστοι!
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Thanos90 στις Μάιος 26, 2021, 02:23:47 μμ
ναι ρε μαζι σου..απλα οταν σου τα λεει καποιος που εχει κανει παρα πολλα..υπολογιζεις και συ με βαση αυτον..το θεμα ειναι να σε οικανοποιει εσενα οδηγηκα και οχι τα νουμερα.. :kalo:
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 26, 2021, 02:24:47 μμ
Σας εχω δυναμόμετρο δυνατό φίλου! Ανεβάζετε μηχανάκι πάνω, σας το μετράει γνωστό επιφανές μελος του φόρουμ μαμά!
Μετά γυρνάει το διακόπτη στο off και εκ νεου στο on και ξαναβάζει το μηχανάκι μπροστά. Ρυθμίζει λιγο δυναμόμετρο και σας μετραει συν 10 άλογα. Σε κάθε on off έχει αύξηση 10 ίππους...και είναι και οικονομικός...


Άνετα με 3-4 on off φτάνουμε 130 τροχό... :tez: :tez: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Sotirakos στις Μάιος 26, 2021, 02:33:51 μμ
ναι ρε μαζι σου..απλα οταν σου τα λεει καποιος που εχει κανει παρα πολλα..υπολογιζεις και συ με βαση αυτον..το θεμα ειναι να σε οικανοποιει εσενα οδηγηκα και οχι τα νουμερα.. :kalo:

Για 118+ μοτερ θα σου ειπε ο bill, oχι τροχο ρε τρελε μου.
Αν και σκεφτομαι και την οικονομικη λυση του Ζηση....!!  :lol%
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Thanos90 στις Μάιος 26, 2021, 03:56:58 μμ
Ναι του Ζήση ήταν η καλύτερη λύση..εγώ σκέφτομαι κάποια στιγμή να πάρω ένα ολόκληρο gen 2 και να τα βάλω όλα πάνω.. μελλοντικά δλδ
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: babis88 στις Μάιος 27, 2021, 12:16:06 πμ
Το δικό μου capo  είχε δυναμομετρηθει στα 98 άλογα τροχό με εκκεντροφόρους rsv  και σώματα ψεκασεκασμου futura από τον προηγούμενο κατόχου τον Γιάννη. Εγώ πρόσθεσα εξάτμιση οπότε θα έχω φτάσει 100 άλογα λογικά. Δεν έχουν καμία σημασία τα νούμερα. Σημασία έχει να χαίρομαι αυτό που καβαλω και να μου προσφέρει χαμόγελο και το capo μια χαρά τα καταφέρνει
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: lospsi στις Μάιος 27, 2021, 07:45:59 πμ
Νομίζω πως ένα βασικό "πρόβλημα" με τα Καπο είναι το φιλτροκούτι και το σχετικά μικρό του μέγεθος. Δηλαδή ακόμα και μοτέρ Tuono gen2 να βάλεις, πάλι θα βλέπεις λιγότερα άλογα νομίζω. Άσε που εκεί πλέον πρέπει να μπει και πλεξούδα, όργανο κτλ (απ' ότι θυμάμαι από το μηχανάκι του Βασίλη).

Παρόλα αυτά, 100-110 άλογα τρόχο είναι αξιοσέβαστο νούμερο για τις γριούλες σας :P
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Thanos90 στις Μάιος 28, 2021, 10:00:21 πμ
Νομίζω πως ένα βασικό "πρόβλημα" με τα Καπο είναι το φιλτροκούτι και το σχετικά μικρό του μέγεθος. Δηλαδή ακόμα και μοτέρ Tuono gen2 να βάλεις, πάλι θα βλέπεις λιγότερα άλογα νομίζω. Άσε που εκεί πλέον πρέπει να μπει και πλεξούδα, όργανο κτλ (απ' ότι θυμάμαι από το μηχανάκι του Βασίλη).

Παρόλα αυτά, 100-110 άλογα τρόχο είναι αξιοσέβαστο νούμερο για τις γριούλες σας :P
ειναι πολυ καλα αυτα τα αλογα για το καπο..ειναι αυτο που λενε..ο δεν του το χα..προσωπικα το εχω ενα χρονο φτιαγμενο και καθε φορα που το καβαλαω το χαιρομαι περισσοτερο..και σε καθε πατημα μου φτιαχνει τη διαθεση
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: sinister στις Μάιος 28, 2021, 03:01:00 μμ
με 1000 ευρω που λες μηπως να πεταγες ενα μοτερ απο rsv πανω να ξενοιασεις? :thnk:
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 28, 2021, 03:10:58 μμ
Πουλάς ,  βαζεις αλλά 1000 ( που 1000 είναι απλά για ζέσταμα) και παίρνεις tiger 1050 07 με 08 με 115 μάμισια  τρικυλινδρα αλογάκια  :P



Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: sinister στις Μάιος 28, 2021, 03:26:19 μμ
Πουλάς ,  βαζεις αλλά 1000 ( που 1000 είναι απλά για ζέσταμα) και παίρνεις tiger 1050 07 με 08 με 115 μάμισια  τρικυλινδρα αλογάκια  :P
σε αυτα τα λεφτα tiger, το μεσαιο πιστονακι το βλεπω πολυ κοντα στο να συναντηθει με τον δημιουργο του :blus:
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 28, 2021, 03:42:22 μμ
Ναι μωρέ λεπτομέρειες.... και έχει και άλλα 2 άμα χρειαστεί  :tez:
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: aristuono στις Ιανουάριος 27, 2023, 05:02:28 μμ
Καλησπέρα,σκέφτομαι να αναβαθμίσω το capo βάζοντας σώματα και εκκεντροφόρους από tuono σε συνδιασμό με την ανάλογη χαρτογράφηση, έχει υλοποιήσει κάνεις το εγχείρημα να μου πει κάνα δυο πραγματακια συμβουλές;
Τα σώματα θέλουν πολύ δουλειά για να καλιμπραρεις μπεκ καθοτι είναι διαφορετικά και πατέντα στο tps γιατί διαβάζει αναποδα.. Το έχω κάνει βγάζοντας κιόλας 120 άλογα ροδα..
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Cris στις Ιανουάριος 27, 2023, 07:27:55 μμ
Και με τα ίδια σχεδόν χρήματα της μετατροπής
παίρνεις και ένα Tuono και δεν βαριέσαι κανένα
από τα δύο..
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: aristuono στις Ιανουάριος 27, 2023, 07:43:33 μμ
Και με τα ίδια σχεδόν χρήματα της μετατροπής
παίρνεις και ένα Tuono και δεν βαριέσαι κανένα
από τα δύο..
Με 700 ευρώ παίρνεις tuono?
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: bill στις Ιανουάριος 27, 2023, 07:50:37 μμ
Καλησπέρα,σκέφτομαι να αναβαθμίσω το capo βάζοντας σώματα και εκκεντροφόρους από tuono σε συνδιασμό με την ανάλογη χαρτογράφηση, έχει υλοποιήσει κάνεις το εγχείρημα να μου πει κάνα δυο πραγματακια συμβουλές;
Τα σώματα θέλουν πολύ δουλειά για να καλιμπραρεις μπεκ καθοτι είναι διαφορετικά και πατέντα στο tps γιατί διαβάζει αναποδα.. Το έχω κάνει βγάζοντας κιόλας 120 άλογα ροδα..
Αργησες να απαντησεις 2 χρονια βρε Αρη :tez:
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Cris στις Ιανουάριος 27, 2023, 07:52:19 μμ
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: aristuono στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:00:52 πμ
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
[/quote
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:46:32 πμ
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???
Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???
Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! ;) ;) ;)
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: aristuono στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:55:39 πμ
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???
Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???
Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! ;) ;) ;)
Είπα έχω βγάλει δεν είπα μόνο με σώματα και έκκεντρα.. Ο εγκέφαλος μια χαρά είναι καλύτερος από tuono gen1.. Σκάλες ανώτερος... Απλα θα πρέπει να ξέρεις να τον ρυθμίζεις.. Εδώ έχω καταφέρει να καλιμπραρο μπεκ από tuono gen1 και να διαβάζει tps από tuono gen1 100%... Ο εγκέφαλος του gen1 δεν κάνει για τίποτα... Το συγκεκριμένο σεταπ έκκεντρα και σώματα αποδίδει 103-104 άλογα με 5.5-6 λίτρα τα 100 σε ταχύτητες ταξιδιού... 150-160 χλμ... Αυτό στοιχίζει στα 600-700 ευρώ με σώματα έκκεντρα και ρύθμιση και χωνια δικής μου μελέτης μαζί με το κατάλληλο φτιάξιμο στο φίλτροκουτι
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 29, 2023, 01:17:30 πμ
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???
Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???
Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! ;) ;) ;)
Είπα έχω βγάλει δεν είπα μόνο με σώματα και έκκεντρα.. Ο εγκέφαλος μια χαρά είναι καλύτερος από tuono gen1.. Σκάλες ανώτερος... Απλα θα πρέπει να ξέρεις να τον ρυθμίζεις.. Εδώ έχω καταφέρει να καλιμπραρο μπεκ από tuono gen1 και να διαβάζει tps από tuono gen1 100%... Ο εγκέφαλος του gen1 δεν κάνει για τίποτα... Το συγκεκριμένο σεταπ έκκεντρα και σώματα αποδίδει 103-104 άλογα με 5.5-6 λίτρα τα 100 σε ταχύτητες ταξιδιού... 150-160 χλμ... Αυτό στοιχίζει στα 600-700 ευρώ με σώματα έκκεντρα και ρύθμιση και χωνια δικής μου μελέτης μαζί με το κατάλληλο φτιάξιμο στο φίλτροκουτι
Άρη σε έχασα στο σημείο του "καλιμπραρίσματος" των μπεκ. Τι εννοείς με αυτό? Ποιά διαδικασία ακολουθείται?
Τα μπεκ χρησιμοποιούνται για τον ψεκασμό με σκοπό την αύξηση της επιφάνειας του καυσίμου που διαχέεται προς το θάλαμο καύσης μαζί με τον αέρα και μεταξύ τους διαφέρουν ως την ογκομετρική τους απόδοση στη μονάδα του χρόνου (τον όγκο του καυσίμου που ψεκάζουν δηλαδή) αλλά και ως προς τη διασπορά του καυσίμου ανάλογα με τη σχεδίαση τους. Επομένως σε αυτό που αναφέρεις παραπάνω τι αλλάζεις?

Προσωπικά, αυτό που αντιλαμβάνομαι ότι κάνει ένας βελτιωτής κατά την παρέμβασή του ως προς το σκέλος των μπεκ είναι να μειώσει ή να αυξήσει το χρόνο ψεκασμού και κατά συνέπεια τον όγκο του καυσίμου που θα αναμειχθεί με την ποσότητα αέρα κατά την εισαγωγή του μείγματος στο θάλαμο καύσης όπου και θα ακολουθήσει η ανάφλεξη του.

Επίσης στο κομμάτι των εγκεφάλων που αναφέρεις, θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη!
Μου φαίνεται αδιανόητο, το μεγαλύτερο μέρος όσων έχουν ασχοληθεί σοβαρά με βελτιώσεις και υπερκυβισμό στο caponord τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα να αναφέρουν ότι ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αφορά τον περιορισμένων δυνατοτήτων εγκέφαλο της sagem που φοράει το capo και να προτείνουν αντικατάσταση με αυτόν του tuono πρώτης γενιάς μαζί με τα ηλεκτρικά του πρώτης γενιάς για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα και επιλογές μεταξύ διαφόρων τσιπ και εσύ να μας λες το ακριβώς αντίθετο. Η επεξεργαστική ισχύς της ECU του caponord είναι χαμηλότερων δυνατοτήτων και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση που μπορεί να επιτύχει κανείς με αυτόν αλλά και στο πόσο άμεση απόκριση θα έχει λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων του.

Σχετικά με τα βελτιωμένα capo που ανέφερες παραπάνω και με τις αποδόσεις τους, τι παρεμβάσεις έχουν γίνει σε αυτά?
Υπάρχει δυναμομέτρηση πριν και μετά τη βελτίωση ώστε να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το αποτέλεσμα που επιφέρει σε ιπποδύναμη και ροπή η κάθε επιμέρους παρέμβαση?


Ως προς τα velocity stacks τί έχεις φτιάξει? Είναι 3d printed και σε ποιό φάσμα στροφών έχεις στοχεύσει τη βελτίωση?Χαμηλές-χαμηλομεσαίες? Ψηλές?

Έχει ενδιαφέρον το συγκεκριμένο κομμάτι καθώς αρκετά μέλη έχουν επιχειρήσει βελτιώσεις στο capo.
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: Cris στις Ιανουάριος 29, 2023, 10:02:55 πμ
Ένας φίλος μόνο με αλλαγή μπουζί
"πήρε" 8 άλογα...
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: 17inchwheeler στις Ιανουάριος 29, 2023, 11:12:49 πμ
Ένας φίλος μόνο με αλλαγή μπουζί
"πήρε" 8 άλογα...
Και μετά λένε ότι για να πάρει5 άλογα σ' αυτο πρέπει να αλλάξεις τα πάντα.  :tez: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: aristuono στις Ιανουάριος 30, 2023, 01:38:12 πμ
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???
Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???
Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! ;) ;) ;)
Είπα έχω βγάλει δεν είπα μόνο με σώματα και έκκεντρα.. Ο εγκέφαλος μια χαρά είναι καλύτερος από tuono gen1.. Σκάλες ανώτερος... Απλα θα πρέπει να ξέρεις να τον ρυθμίζεις.. Εδώ έχω καταφέρει να καλιμπραρο μπεκ από tuono gen1 και να διαβάζει tps από tuono gen1 100%... Ο εγκέφαλος του gen1 δεν κάνει για τίποτα... Το συγκεκριμένο σεταπ έκκεντρα και σώματα αποδίδει 103-104 άλογα με 5.5-6 λίτρα τα 100 σε ταχύτητες ταξιδιού... 150-160 χλμ... Αυτό στοιχίζει στα 600-700 ευρώ με σώματα έκκεντρα και ρύθμιση και χωνια δικής μου μελέτης μαζί με το κατάλληλο φτιάξιμο στο φίλτροκουτι
Άρη σε έχασα στο σημείο του "καλιμπραρίσματος" των μπεκ. Τι εννοείς με αυτό? Ποιά διαδικασία ακολουθείται?
Τα μπεκ χρησιμοποιούνται για τον ψεκασμό με σκοπό την αύξηση της επιφάνειας του καυσίμου που διαχέεται προς το θάλαμο καύσης μαζί με τον αέρα και μεταξύ τους διαφέρουν ως την ογκομετρική τους απόδοση στη μονάδα του χρόνου (τον όγκο του καυσίμου που ψεκάζουν δηλαδή) αλλά και ως προς τη διασπορά του καυσίμου ανάλογα με τη σχεδίαση τους. Επομένως σε αυτό που αναφέρεις παραπάνω τι αλλάζεις?

Προσωπικά, αυτό που αντιλαμβάνομαι ότι κάνει ένας βελτιωτής κατά την παρέμβασή του ως προς το σκέλος των μπεκ είναι να μειώσει ή να αυξήσει το χρόνο ψεκασμού και κατά συνέπεια τον όγκο του καυσίμου που θα αναμειχθεί με την ποσότητα αέρα κατά την εισαγωγή του μείγματος στο θάλαμο καύσης όπου και θα ακολουθήσει η ανάφλεξη του.

Επίσης στο κομμάτι των εγκεφάλων που αναφέρεις, θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη!
Μου φαίνεται αδιανόητο, το μεγαλύτερο μέρος όσων έχουν ασχοληθεί σοβαρά με βελτιώσεις και υπερκυβισμό στο caponord τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα να αναφέρουν ότι ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αφορά τον περιορισμένων δυνατοτήτων εγκέφαλο της sagem που φοράει το capo και να προτείνουν αντικατάσταση με αυτόν του tuono πρώτης γενιάς μαζί με τα ηλεκτρικά του πρώτης γενιάς για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα και επιλογές μεταξύ διαφόρων τσιπ και εσύ να μας λες το ακριβώς αντίθετο. Η επεξεργαστική ισχύς της ECU του caponord είναι χαμηλότερων δυνατοτήτων και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση που μπορεί να επιτύχει κανείς με αυτόν αλλά και στο πόσο άμεση απόκριση θα έχει λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων του.

Σχετικά με τα βελτιωμένα capo που ανέφερες παραπάνω και με τις αποδόσεις τους, τι παρεμβάσεις έχουν γίνει σε αυτά?
Υπάρχει δυναμομέτρηση πριν και μετά τη βελτίωση ώστε να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το αποτέλεσμα που επιφέρει σε ιπποδύναμη και ροπή η κάθε επιμέρους παρέμβαση?


Ως προς τα velocity stacks τί έχεις φτιάξει? Είναι 3d printed και σε ποιό φάσμα στροφών έχεις στοχεύσει τη βελτίωση?Χαμηλές-χαμηλομεσαίες? Ψηλές?

Έχει ενδιαφέρον το συγκεκριμένο κομμάτι καθώς αρκετά μέλη έχουν επιχειρήσει βελτιώσεις στο capo.
Τι εννοουμαι καλιμπραρισμα στα μπεκ.. Το caponord έχει μπεκ 14 ohm το tuono 12 με αποτέλεσμα αν τα βάλεις πάνω και καταφέρεις να το βάλεις εμπρός ψεκάζει τόσο πολύ βενζίνη με αποτέλεσμα να καίει μπουζί.. Τι γίνεται λοιπόν διαβάζεται ο εγκέφαλος όλο το αρχείο και τροποποιήται ο χρόνος ψεκασμού τα (ms) δηλαδη και τα volt που θα δεχθούν από τον εγκέφαλο και φτιάχνεται από την αρχή το duty cycle... Αυτό διορθώνεται.. Έχουμε το επόμενο εμπόδιο.. Το tps του tuono έχει μεγαλύτερη μεταβάλομενη αντίσταση από του caponord αποτέλεσμα από τελείως κλειστό σε τελείως ανοιχτό διαβάζει 60% πάλι εδώ διαβάζεται όλο το αρχείο από τον εγκέφαλο και αλλάζεται ολη η παράμετρος του αρχείου για να διαβάζεται το tps 99%(γιαυτο λέω ότι ο εγκέφαλος στο caponord είναι ανώτερος από του tuono gen1 καθότι αυτά δεν μπορείς να τα κάνεις) τελειωνουμ λοιπόν με αυτό και το μηχανάκι είναι έτοιμο να προγραμματιστη... Τα μπεκ δεν κάνουν μόνο ψεκασμα βενζίνης.. Ρυθμίζουν χρόνο ανοίγματος κλεισίματος.. Duty cycle και πολλές άλλες λειτουργίες.. Δυναμομετρηση πάντα γίνεται πριν και σε κάθε στάδιο σε όλα τα πατήματα... Μόλις αδειάσω λίγο θα ανεβάσω και από shiver με εκκεντροφορους δικιάς μου σχεδιασης και από caponord και από caponord 1200 και από v4... Τα Χωνια για να βρω τι ήθελα στο μηχανάκι έφτιαξα σε τόρνο πάνω από 10 ζευγάρια τα οποία δοκιμάστηκαν και στον δρόμο και στο δυναμόμετρο.. Οι δουλειές δεν γίνονται τυχαία. Μου στέλνουν από όλη την Ελλάδα..... Υπάρχουν και φωτογραφίες και δυναμομετρησεις... Η περίοδος τώρα είναι πολύ πεσμενη λόγο φόρτου εργασίας και λόγο ότι πάω και Ιταλία.. Αυτή την στιγμή που γράφω σχεδόν 2 το βράδυ τελείωσα την δουλειά.. Και το πρωί από τις 8 πάλι για να προλαβαίνω.... Όποιος έχει απορίες μπορεί να μου στείλει μυνημα να του δώσω το τηλ μου.. Όλα αυτά στον εγκέφαλο εννοείται ότι δεν γίνονται με το tune ecu.. Αυτό είναι απλά για να κάνεις ένα φπε... Αυτά γίνονται με άλλα μηχανήματα τα οποία διαβάζουν όλο το αρχείο από τον εγκέφαλο... Και οι αλλαγές γίνονται με winols... Βρίσκοντας τις access από το κάθε εξάρτημα που είναι στον εγκεφαλο και αλλάζοντας τις τιμές του...
Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 30, 2023, 11:41:07 μμ
Οπότε απ ότι καταλαβαίνω στην πρώτη περίπτωση ρυθμίζεις το % του duty cycle. Αυτό όμως στην πράξη πως μετριέται? Δεν έχει να κάνει με την καυσανάλυση που πρέπει να γίνει παράλληλα κατά τον προγραμματισμό και με wideband ανα κύλινδρο ώστε να έχεις εικόνα ως προς το μείγμα? Μπορείς απλά να μπείς να αλλάξεις τις αντίστοιχες τιμές και να είσαι βέβαιος ότι δουλεύει σωστά?

Μας γράφεις ότι τα μπεκ δεν κάνουν μόνο ψεκασμό καυσίμου αλλά νομίζω αυτό είναι αυτονόητο και αποτελεί μέρος του duty cycle που αναφέρεις.Δηλαδή το μπεκ στην πράξη ανάλογα με το % που θα έχει τεθεί στη μονάδα του χρόνου θα λειτουργεί ψεκάζοντας και ανάλογα θα αλλάζει κατάσταση. Εννοείς κάτι διαφορετικό και δεν το έπιασα?



Σχετικά με τα σώματα και το TPS όσοι έχουμε δοκιμάσει σώματα futura που δεν έχουν διαφορά με του capo ως προς το TPS δεν είχαμε τέτοια θέματα. Για το TPS του rsv/tuono gen1 δεν έχω εικόνα τί γίνεται.


Για τις δοκιμές στο δρόμο έχεις κάποιο data logger?


Θα είχε ενδιαφέρον να μας ανεβάσεις υλικό όπως ανέφερες από τις βελτιώσεις.

Προφανώς αυτά που αναφέρεις απαιτούν πιο εξειδικευμένα software από ένα απλό  Tuneecu για να διαβαστούν και να παραμετροποιηθούν ανάλογα.

Μου κάνει εντύπωση πάντως πως ο εγκέφαλος του capo δίνοντας τις δυνατότητες παρεμβάσεων που αναφέρεις καθίσταται ανώτερος ακόμα κι αν είναι πιο αργός. Κάπου είχα διαβάσει ότι ανέφερες και παρεμβάσεις στους πολλαπλασιαστές. Εκεί σε τι ακριβώς παρεμβαίνεις και με τι σκοπό?


Τίτλος: Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
Αποστολή από: aristuono στις Ιανουάριος 31, 2023, 10:36:56 πμ
Οπότε απ ότι καταλαβαίνω στην πρώτη περίπτωση ρυθμίζεις το % του duty cycle. Αυτό όμως στην πράξη πως μετριέται? Δεν έχει να κάνει με την καυσανάλυση που πρέπει να γίνει παράλληλα κατά τον προγραμματισμό και με wideband ανα κύλινδρο ώστε να έχεις εικόνα ως προς το μείγμα? Μπορείς απλά να μπείς να αλλάξεις τις αντίστοιχες τιμές και να είσαι βέβαιος ότι δουλεύει σωστά?

Μας γράφεις ότι τα μπεκ δεν κάνουν μόνο ψεκασμό καυσίμου αλλά νομίζω αυτό είναι αυτονόητο και αποτελεί μέρος του duty cycle που αναφέρεις.Δηλαδή το μπεκ στην πράξη ανάλογα με το % που θα έχει τεθεί στη μονάδα του χρόνου θα λειτουργεί ψεκάζοντας και ανάλογα θα αλλάζει κατάσταση. Εννοείς κάτι διαφορετικό και δεν το έπιασα?



Σχετικά με τα σώματα και το TPS όσοι έχουμε δοκιμάσει σώματα futura που δεν έχουν διαφορά με του capo ως προς το TPS δεν είχαμε τέτοια θέματα. Για το TPS του rsv/tuono gen1 δεν έχω εικόνα τί γίνεται.


Για τις δοκιμές στο δρόμο έχεις κάποιο data logger?


Θα είχε ενδιαφέρον να μας ανεβάσεις υλικό όπως ανέφερες από τις βελτιώσεις.

Προφανώς αυτά που αναφέρεις απαιτούν πιο εξειδικευμένα software από ένα απλό  Tuneecu για να διαβαστούν και να παραμετροποιηθούν ανάλογα.

Μου κάνει εντύπωση πάντως πως ο εγκέφαλος του capo δίνοντας τις δυνατότητες παρεμβάσεων που αναφέρεις καθίσταται ανώτερος ακόμα κι αν είναι πιο αργός. Κάπου είχα διαβάσει ότι ανέφερες και παρεμβάσεις στους πολλαπλασιαστές. Εκεί σε τι ακριβώς παρεμβαίνεις και με τι σκοπό?
Όπως είπα πριν και θα το ξαναπώ... Τα μπεκ του gen1 έχουν άλλη ωμική αντίσταση οπότε είναι πρακτικά αδύνατον να τα βάλεις επάνω και να δουλέψουν αφού ο εγκέφαλος καταλάβαινει αλλά των άλλων.. Ίσως να μην πάρει και εμπρός ή αν πάρει θα θες 20 ευρώ αν 5 χλμ... Αυτό πρέπει να παρέμβει βαθιά στο λογισμικό να δώσεις τα απαιτούμενα volt και να δηλώσεις ms για να διορθώσεις duty cycle και να μπορέσει ο εγκέφαλος να τα δουλέψει.... Αυτά γίνονται πριν από δοκιμή...μεχρι να τα φέρεις εκεί που πρέπει να έχεις ένα σωστό duty cycle.. Για να μπορέσεις μετά να ρυθμίσεις.. Δεν έχουν καμία σχέση λοιπόν τα μπεκ του gen 1 με του caponord /Futura.. Καθότι είναι μεγαλύτερα.. Από εκεί αρχίζουμε... Δηλαδη του caponord έχουν παροχή στα 3bar 120l/h του gen 1 έχουν  παροχή 180l/h άρα και άλλη ωμική αντισταση..
Σας έχει πει κανένας ότι ένας εγκεφαλος μετριέται αν είναι ανώτερος από κάποιον άλλο μενο με την ταχύτητα του επεξεργαστή; υπάρχουν πόλλοι παράγοντες που κοιτάς σε έναν εγκεφαλο.. Όπως το να κάνεις όλα αυτά τα πράγματα.. Κάτι που είναι αδύνατον να τα κάνεις στου gen1.. Ο οποίος πέρα από μείγμα και αβανς δεν κάνει τίποτα άλλο..εγκεφαλος που πρέπει να βγάλεις τσιπακι για να ρυθμίσεις είναι απλά άχρηστος..
Λοιπόν το tps.. Caponord /Futura έχουν ακριβώς το ίδιο.. Τα ίδια μπεκ τα πάντα το μόνο που διαφέρει είναι η διάμετρο των πεταλούδων.. Γιαυτό τα βάζεις επάνω και τελειώνεις.. Του gen1 έχει μεγαλύτερη αντίσταση το tps με αποτέλεσμα βάζοντας στο caponord στο φουλ ανοιχτό γκάζι διαβάζει 60% και αυτό θέλει να το αλλάξεις από τον εγκέφαλο κοροιδευοντας μια παράμετρο.. Πολλαπλασιαστες έχω βάλει σε αρκετά MSD.. Για να δουλέψεις σωστά μπουζί ιρίδιου σε ένα οποιοδήποτε όχημα που δεν φοράει θα πρέπει να δώσεις και το ανάλογο ρεύμα στους πολλαπλασιαστες από τον εγκέφαλο.. Γιαυτό αν δεις η MSD δίνει και ενισχυτή ρεύματος για κάποια οχήματα που δεν μπορείς να αλλάξεις τα volt και το χρονισμα του ρεύματος.... Όλα αυτά εννοείται ότι δεν γίνονται με το tuneecu το οποίο είναι για να παίζουν τα παιδιά.. Όπως και όλα τα άλλα shiver-caponord καινούρια tuono v4 δεν τα ρυθμίζω από tuneecu...