APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: dimos στις Δεκέμβριος 23, 2018, 11:08:07 πμ
-
Καλημερα,πηρα το καπο χτες μετα απο 1 μηνα ακινητο και πηγα κατευθειαν για βενζινη σε ενα βενζιναδικο καλης μαρκας αλλα..αμφιλεγομενης ισως ποιοτητας,τελος παντων..
Αρχισε να κανει χαζα,να μην ανεβαζει στροφες εν κινησει,ενω σταματημενος που το γκαζωζα μπας κι εχει πιασει κανενα σκουπιδακι,ανεβαζε κανονικα αλλα εβγαζε εντονο μαυρο καπνο απο τις εξατμισεις..
Σε πορεια παει σαν χαζο,δεν ανεβαζει στροφες,δεν "φευγει",αλλα αμα κλεισω λιγο το γκαζι και το ξανανοιξω,φευγει αλλα παλι μπερδευεται..
Καμμια ιδεα κανεις?
Σκεφτηκα νερωμενη βενζινη
-
Αμα τα ''προβληματα'' αρχισαν αμεσως μετα την βενζινη που εβαλες, τοτε η μαλλον η αιτια θα ειναι αυτη.
Αλλιως ξεκινα ελεγχους απο τα πιο απλα και ευκολα, π.χ ρευματα (μπαταρια, πολλαπλασιαστες, μπουζοκαλωδια) και τροφοδοσια (αλλαγη βενζινας, σωληνακι τσακισμενο, βουλωμενο φιλτρο).
Αλλά απο τα συμπτωματα που λες, για μαπα βενζινα το βλεπω εγω!
-
Αμα τα ''προβληματα'' αρχισαν αμεσως μετα την βενζινη που εβαλες, τοτε η μαλλον η αιτια θα ειναι αυτη.
Αλλιως ξεκινα ελεγχους απο τα πιο απλα και ευκολα, π.χ ρευματα (μπαταρια, πολλαπλασιαστες, μπουζοκαλωδια) και τροφοδοσια (αλλαγη βενζινας, σωληνακι τσακισμενο, βουλωμενο φιλτρο).
Αλλά απο τα συμπτωματα που λες, για μαπα βενζινα το βλεπω εγω!
Αρχισαν οντως μετα την γαμωβενζινη.τα υπολοιπα τα τσεκαρα και τα σωληνακια τα αλλαξα περσι που εκανε κατι παραπλησιο.
Τωρα που εχει μεσα 6-7 λιτρα βενζινη,τι να κανω?
Να βαλω λιγη 100αρα να αραιωσει?
-
Καλυτερα να την αδειασεις ολη και να βαλεις φρεσκια!
-
Καλυτερα να την αδειασεις ολη και να βαλεις φρεσκια!
Δημο εαν μετα απο αυτο δεν δουλεψει σωστα τοτε δες πολλαπλασιαστη, για να κανει σκασιματα και μπερδεματα μαλλον
καποιος απο τους κεντρικους πολλαπλασιαστες :bye: