APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: faraway στις Σεπτέμβριος 09, 2014, 08:04:34 πμ
-
Που λέτε καλά παιδάκια , όλα καλά με το capo μέχρι που χθες σύνδεσα το tuneEcu και είδα το παρακάτω :ohmy:
Έλα Χριστέ και Παναγία μου :pray: :pray:
τι 2,5 είναι αυτό με catfish map ?
Τώρα τι κάνω ?
α) το πάω αυθαίρετα κοντά στο 4 και ότι γίνει ?
β) το αφήνω όπως είναι και ότι γίνει ?
γ) το βάζω αγγελία και παίρνω gs ? :h22: :h22:
Για πείτε τι έχετε ltft , τι προτείνετε , τι φαντάζεστε .... γράψτε ρε παιδί μου μια εκθεσούλα έτσι να περνάει η ώρα :P
-
Παρε τηλ τον bill για αρχη.
Μπορεις να το δουλεψεις σε ρυθμους ναφτιλος σιγουρα :D
Βεβαιωσου οτι φοραει catfish. Εαν δεν φοραει, φορεσε τον. Βαλτο στο 4 και εισαι καλα με μια ρυθμιση με το αυτι. Περισσοτερα οταν θα εχω χρονο να δεις AFR απο το δικο μου.
-
Γιώργο όντως, πόσο σίγουρος εισαι οτι έχει χάρτη catfish?
Για βγάλε και κάνα μπουζί και δεις την κατάσταση τους.
Όσο για τα νουμερα αν και υπάρχει ένας μέσος μπούσουλας δεν ειναι λίγοι αυτοί που παρατήρησαν ακραίες τιμές ενώ το μηχανάκι δούλευε νορμαλ. :bye:
-
Εχει 10000 rev limit οποτε catfish εχει γιατι θεωρω αδιανοητο αντιπροσωπεια να το εχει ανεβασει με μαμα χαρτη .
Επισης νομιζω μου το χε πει ο Αγγελος οτι ειχε cat αλλα δεν θυμαμαι αν τον ειχε βαλει στο bill η σε επισημο . Μου χε πει δλδ σιγουρα .
Το μηχανακι βεβαια λειτουργει μια χαρα χωρις προβληματα και με σωστες ανασες .... αλλα τα 2,5 μου φαινεται λιγο :thnk:
-
Παιδες καλημερα.θα παω και γω σε συνεργειο να δω που βρισκεται το μηχανακι γιατι πινει και κανει σκασιματα.
Μπουζια αλλαξα...φιλτρο καθαρισα...
Μπορειτε να γραψετε με 2 ( χιλιαδες ) λεξεις τα νουμερα που περναμε στο λαπτοπ;ταυτοχρονα θα το χουμε και σε καυσαναλυτη.που πρεπει να ναι το μονοξιδιο;
-
Ok λυθηκε το μυστηριο ,
Cat φοραει και το εχει βαλει ο Βασιλης οποτε δεν ασχλουμε αλλο :D
-
Ok λυθηκε το μυστηριο ,
Cat φοραει και το εχει βαλει ο Βασιλης οποτε δεν ασχλουμε αλλο :D
:kalo: :kalo: :kalo: Παιδες καλημερα.θα παω και γω σε συνεργειο να δω που βρισκεται το μηχανακι γιατι πινει και κανει σκασιματα.
Μπουζια αλλαξα...φιλτρο καθαρισα...
Μπορειτε να γραψετε με 2 ( χιλιαδες ) λεξεις τα νουμερα που περναμε στο λαπτοπ;ταυτοχρονα θα το χουμε και σε καυσαναλυτη.που πρεπει να ναι το μονοξιδιο;
αν πίνει και κάνεις και σκασίματα και κάνει σκορτσαρίσματα δεν αλλάζεις κανα πολ/στη ???
-
αφού τους έφερε μπροστά νομίζω!
-
Αργυρη ειναι οκ οι πολ.δεν ξερω με catfish τι γινεται.να ξερεις σ ευχαριστω πολυ γιατι χαρη σε σενα πηγαν μπροστα με το ενδιαφερον που εδειξες.πρωτη φορα εφαγε τετοιο πλυσιμο που το καταευχαριστηθηκα
-
Αργυρη ειναι οκ οι πολ.δεν ξερω με catfish τι γινεται.να ξερεις σ ευχαριστω πολυ γιατι χαρη σε σενα πηγαν μπροστα με το ενδιαφερον που εδειξες.πρωτη φορα εφαγε τετοιο πλυσιμο που το καταευχαριστηθηκα
Υψηλή κατανάλωση και σκασίματα ειναι ενδειξη για πολ.στη. Συνδεσε το tuneecu και δες τι ενδειξείς δίνει στους πολ.στες. Θα πρέπει τα νούμερα να εινια σχεδόν ίδια.
-
Εχει 10000 rev limit οποτε catfish εχει γιατι θεωρω αδιανοητο αντιπροσωπεια να το εχει ανεβασει με μαμα χαρτη .
Mπορει να φοραει χαρτη απο futura ή να εχουν ανεβασει το rev limit σε μαμα χαρτη μεσω tuneecu.
Μιλησες με τον bill? Για μενα ειναι πολυ χαμηλα τα LTFT και δεν κανει για ταχυτητες ανω των 100km/h
-
Kαι μένα το 2,5 δεν μου ακούγεται ωραία :thnk:
δεν ξέρω τι κάνει το LTFT , ούτε τι επηρεάζει και που ( αν είναι στα 100χλμ/ωρα ή άνω των 4500 στροφών ή ...κτλ )
αλλά ο cat μιλάει για 4,2 .
Ίσως το ανεβάσω στο 3,8 max και το αφήσω εκεί για δοκιμή .
Το σκέφτομαι :thnk:
-
Και εγω τοσο λεω, 4 ή 4.2
Μπεκα msn να πουμε ;)
-
είμαι στο 3,9 και βάση μπουζί πιστεύω ότι είμαι οριακά προς τα κάτω σε μείγμα Γιώργο. Βέβαια το έχω αφήσει εκεί γιατί το σεττάρισμα μου ειναι τελείως διαφορετικό απο catfish (εξατμίσεις snorkel, φίλτρο κτλ κτλ)
-
Ειναι πολυ χαμηλο το 2,5 θα σας δειξω εικονα μπουζι πισω κυλινδρου και θα καταλαβετε .
Υποθετω οτι μπορει να εγινε για λογους οικονομιας καταναλωσης .
Το γυρισα στο 4,2 και κατεβασα το ift 5 μοναδες περιπου γιατι εμενα περαν των εξατμισεων εχει και φιλτρο KnN
-
Κατεβασε το κι αλλο. Υπαρχει ενας οδηγος που ειχα χρησιμοποιησει απο την ρυθμιση του SXV. Εαν θες μου λες
edit. ειδα φωτο απο το μπουζι :D
-
Για το ift λες ?
Ηταν στο 28 .... αρχικα ειπα θα το κανω -10 δλδ στο 18 αλλα εν τελει πηγα πιο διστακτικα
Υγ ανεβασε. Τη φωτο αν θες γιατι εηω θα γυρισω αργα
-
Λοιπόν ιδού η φωτό που υποσχέθηκα με το μπουζί , το οποίο είναι του πίσω κυλίνδρου .
Και το αναφέρω αυτό διότι ο πίσω κύλινδρος στο capo έχει άλλη χαρτογράφηση από το μπροστά και λειτουργεί εξ ορισμού πιο πλούσια .
Είμαι βέβαιος ότι η εικόνα των μπουζί του μπροστά κύλινδρου θα είναι χειρότερη . :ohyes:
(http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/2014-09-09171240.jpg)
και ιδού οι νέες ρυθμίσεις στο tuneEcu με το LTFT στο 4,2 πλέον και το ift κατεβασμένο κατά 5 μονάδες περίπου αν και μάλλον θα το κατεβάσω λίγο ακόμα . :thnk:
(http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/2014-09-09170747.jpg)
-
Γιώργο η εικόνα του μπουζί καταλαβαίνεις ότι δείχνει φτωχό μειγμα (τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω εγώ), αλλά νομίζω οριακά πιστεύω ότι μία ρύθμιση κοντά στο 3,0-3,2 θα καλυτέρευε την κατάσταση (με δεδομένο ότι αυτή η εικόνα ειναι με ρύθμιση 2,5) Στο 4,2 πως το νοιώθεις το μηχανάκι?
-
Αποκαρδιωτικη ειναι η εικονα του , και υποψιν μιλαμε για πισω κυλινδρο που υποτιθεται λειτουργει πιο πλουσια .
Τα μπροστα μπορει και να εχουν λιωσει . Χαχαχαχαχαχα....
Ο cat εχει knn και εξατμισεις και προτεινει 4,2 επισης 2 γνωστοι μου τους ξερω και τους εμπιστευομαι μιας και σκαλιζουμε χρονι; με το tuneecubταωμοτερ + ψιλομοιαζουμε οδηγικα ο ενας εχει 3,8 και ο αλλος 4,2
Ξεκιναω λοιπον με το 4,2 για αρχη και αν δω τις καταναλωσεις που ξερω (δλδ απο 6 εως 6,5 λιτρα ) το αφηνω εκει που ειναι .
Αν δω μεγαλυτερες και μπουζ8 πισσα καταμαυρα , τοτε μονο θα μπω στη διαδικασια να το κατεβασω σταδιακα . :D
-
Αγορίνα...απάντα ρε συ που ξέρεις σε κάτι ερωτήματα στο chat πέρι αυτού!
-
Ειναι 3 χαρτες συνολικα
Τωρα με επιφυλαξη μιας και δεν ειμαι σπιτι και δεν μπορω να το τσεκαρω 100%
Αυτος που τελειωνει σε 429 ειναι για αισθητηρα λ
Και για τα μοντελα πριν πρεπει να ειναι ενας που τελειωναι σε 123 η κατι τετοιο
Αν μου γραψεις εδω τα 3 νουμερα των χαρτων θα σου πω σιγουρα ποιον χρειαζεσαι :D
-
Άρη όλα τα σχετικά εδω http://www.endorphin-express.com/capo/maps.html
Για χωρίς αισθητήρα Λ ο χάρτης είναι ο 051123
-
Οκ καλά κατάλαβα δηλαδή από αυτά που διάβασα στο site τον 051123 έχω κατεβάσει...μου μένει το καλώδιο μόνο..
Βρήκα ένα στο ebay http://www.ebay.co.uk/itm/TUNE-ECU-CABLE-LEAD-APRILIA-ADAPTOR-REMAP-YOUR-CAPONORD-FUTURA-RST-MOTORBIKE-/380823704808
Έχετε κάτι άλλο κατά νου?
-
Ναι ,
Να σου δειξει καποιος πως και τι :D
-
Έχετε κάτι άλλο κατά νου?
Καυσαναλυση.
Αλλιως κουτουρου με το αυτί μέχρι να πετύχει σωστές καταναλώσει ή να σου κολήσει ο κινητήρας! :P :P
-
Βρε από κατανάλωση είμαι πένα...
Απλά θα ήθελα α το επιβλέπω που και που για να βλέπω που βρισκόμαστε.
*Far..να ζητήσω σεμινάρια στον bill πρώτα ε?
-
Δεν ειναι τιποτα τραγικο .... απλα καλο ειναι να το δεις απο καποιον live
-
Οκ όταν πάω να βάλουμε τους δίσκους του συμπλέκτη θα ζητήσω ένα μάθημα να δω πως και τι στην πράξη.
Ευχαριστώ και τους 2 σας παίδες. :kalo:
-
Αρη οταν παμε για τους δισκους θα περασω και τον χαρτη και θα δεις απο το δικο μου αν ειμαστε μαζι.
( γιατι και εμενα μετα τα 250 αλλαγη 5ης 6ης μου κανει ενα ρεταρισμα, σαν να μην θελει να παει αλλο....) :tez: :tez: :tez:
:P :P :P
-
Οκ όταν πάω να βάλουμε τους δίσκους του συμπλέκτη θα ζητήσω ένα μάθημα να δω πως και τι στην πράξη.
Ευχαριστώ και τους 2 σας παίδες. :kalo:
αν το θες απλά για να βλέπεις πολ.στες ή κάποιο κωδ λάθους τότε μπορούμε να το δούμε μαζί.
Απο κει και πέρα το tuneecu δεν έχει κάποια χρησιμοτήτα πλυν τψν ρυθμίσεων του χάρτη.
Εκτός και αν μιλάμε για καινούργια χαρτογράφιση.
Γενικά εκτός μια που κατέληξα στις τελικές ρυθμίσεις και μια που το άφησα ώς έχει. Δεν ξανασυνδεσα πάνω το tuneecu
-
Λες να το δούμε αύριο στον καφέ?Θα φερεις pc?
-
παιδια δεν ειναι ολα τα μηχανακια το ιδιο. αλλα δειχνουν να δουλευουν στο 4 αλλα στο 3.5 αλλα στο 3.1 lft. παιζει ρολο η κατασταση του κινητηρα, η κατασταση και η παροχη της τρομπας βενζινης οπως επισης και οι εγκεφαλοι διαφερουν. αν στο ιδιο μηχανακι αλλαξεις 2 εγκεφαλους με τις ιδιες ρυθμισεις σε ολες τις παραμετρους ,στον καυσαναλυτη θα δεις αλλα νουμερα οποτε το καθε ενα ειναι μοναδικο, σιγουρα υπαρχουν καποια νουμερα που παιζουν πιο συχνα αλλα δεν ειναι κανονας. το long fuel trim μεταβαλει ολο τον χαρτη σε πλουσιο η φτωχο ενω το idle fuel trim μονο στο ρελαντι.τα μπουζι ειναι μια εικονα αλλα δεν αποτελουν και το απολυτο κριτηριο μιας και αν εισαι φτωχος ψηλα, πρεπει να οδηγησεις σε γρηγορους ρυθμους για τουλαχιστον 5 λεπτα για να χρωματιστει το μπουζι και πρεπει να το σβησεις και να το ελεγξεις αμεσως, αν για καποιο λογο ομως εισαι πλουσιος στα χαμηλα οταν θα οδηγησεις νορμαλ για να γυρισεις σπιτι το μπουζι θα χρωματιστει με τις συνθηκες του πλουσιου. η καλυτερη εικονα ειναι wideband και βολτα στον δρομο η δυναμομετρο.
υγ. γιωργο far ο αγγελος μου ειχε ζητησει να μην καει το μηχανακι του, οπως μου το ζητανε πολλοι που δεν ξεπερναν τα 130km/h ακομα και σε ταξιδι και ετσι το κανω πολυ φτωχο εις γνωση τους , βεβαια με αυτην την ρυθμιση η 5η και η 6η δεν γεμιζουν με τιποτα για τελικη ταχυτητα. ζημια δεν μπορει να βγαλει ο κινητηρας ευκολα απο φτωχο μιγμα γιατι εχει πολυ χαμηλη σχεση συμπιεσης, αν ηταν mille κινητηρας εκει θα ειχαμε θεμα
-
Το ξερω bill , μου το ελεγε ο Κοσμας . :D
Για μενα σιγουρα δεν κανει το 2,5 γιατι και τα 130 θα τα περασω αλλα και το δουλευω ψηλα το μηχανακι .
Ξεκιναω απο 4,2 και βλεπωντας και κανωντας ;) :bye:
-
παιδια δεν ειναι ολα τα μηχανακια το ιδιο. αλλα δειχνουν να δουλευουν στο 4 αλλα στο 3.5 αλλα στο 3.1 lft. παιζει ρολο η κατασταση του κινητηρα, η κατασταση και η παροχη της τρομπας βενζινης οπως επισης και οι εγκεφαλοι διαφερουν. αν στο ιδιο μηχανακι αλλαξεις 2 εγκεφαλους με τις ιδιες ρυθμισεις σε ολες τις παραμετρους στον καυσαναλυτη θα δεις αλλα νουμερα οποτε το καθε ενα ειναι μοναδικο, σιγουρα υπαρχουν καποια νουμερα που παιζουν πιο συχνα αλλα δεν ειναι κανονας. το long fuel trim μεταβαλει ολο τον χαρτη σε πλουσιο η φτωχο ενω το idle fuel trim μονο στο ρελαντι.τα μπουζι ειναι μια εικονα αλλα δεν αποτελουν και το απολυτο κριτηριο μιας και αν εισαι φτωχος ψηλα, πρεπει να οδηγησεις σε γρηγορους ρυθμους για τουλαχιστον 5 λεπτα για να χρωματιστει το μπουζι και πρεπει να το σβησεις και να το ελεγξεις αμεσως, αν για καποιο λογο ομως εισαι πλουσιος στα χαμηλα οταν θα οδηγησεις νορμαλ για να γυρισεις σπιτι το μπουζι θα χρωματιστει με τις συνθηκες του πλουσιου. η καλυτερη εικονα ειναι wideband και βολτα στον δρομο η δυναμομετρο.
υγ. γιωργο far ο αγγελος μου ειχε ζητησει να μην καει το μηχανακι του, οπως μου το ζητανε πολλοι που δεν ξεπερναν τα 130km/h ακομα και σε ταξιδι και ετσι το κανω πολυ φτωχο εις γνωση τους , βεβαια με αυτην την ρυθμιση η 5η και η 6η δεν γεμιζουν με τιποτα για τελικη ταχυτητα. ζημια δεν μπορει να βγαλει ο κινητηρας ευκολα απο φτωχο μιγμα γιατι εχει πολυ χαμηλη σχεση συμπιεσης, αν ηταν mille κινητηρας εκει θα ειχαμε θεμα
Βασίλη στο κομμάτι του ελέγχου σίγουρα ενα wideband ειναι η ιδανική λύση. Όταν όμως δεν έχεις αυτή την δυνατότητα και όταν η καυσανάλυση το μόνο που προσδιορίζει ειναι το IFT το LTFT πλέον το σεττάρεις εμπειρικά.
Σίγουρα η εικόνα του μπουζί δεν ειναι ακριβής αλλά πιστεύεις ότι ειναι τελείως εσφαλμένη?
Θεωρώ ότι ένα μηχανάκι που ακούγεται να αναπνέει καλά και ανεβάζει γραμμικά μέχρι τα 190-200 χωρίς κομπιασματα δίνοντας μία μέση κατανάλωση απο 5,5-6,0 λίτρα είναι σετταρισμένο "σχετικα" σωστά ...
Ποια η γνώμη σου?
-
Λες να το δούμε αύριο στον καφέ?Θα φερεις pc?
Άρη το δικό μου pc δεν έχει αυτονομία μιας που η μπαταρία αποδήμησε! :( :(
-
Λες να το δούμε αύριο στον καφέ?Θα φερεις pc?
Άρη το δικό μου pc δεν έχει αυτονομία μιας που η μπαταρία αποδήμησε! :( :(
Και στο δικό μου το ίδιο πρόβλημα παίζει..έχει καεί η μπαταρία και το δουλεύω μόνο πρίζα.
Θα φέρω 5μετρη μπαλαντέζα να τραβήξουμε ρεύμα μέσα από το μαγαζί :P ..
Ντάξει γμ:#$@το..θα πάω για σεμινάρια κάποια στιγμή.
-
αργυρη η διαδικασια εχει ως εξης
αφου ρυθμισεις tps μετα χαμηλωνεις σταδιακα το ift μεχρι να αρχισεις να εχεις αρυθμιες στο ρελαντι,παντα με κινητηρα πανω απο τους 75 με 80οC, σε εκεινο το σημειο εχεις σε καποιον απο τους δυο κυλινδρους ( αν οχι και στους δυο που ειναι ιδανικο) μονοξειδιο κατω απο 1%. στην συνεχεια ανεβαζεις σταδιακα μεχρι η λειτουργεια του ρελαντι να ειναι ομαλη, δηλαδη το ρελαντι στρωνει μολις το μιγμα γινεται ιδανικο. ολα αυτα ειναι για ρυθμιση βαση ακουσματος και επειριας χωρις καυσαναλυτη, δεν κανεις την καλυτερη δυνατη δουλεια αλλα εισαι σε καλα επιπεδα.
τωρα οσον αφορα το ltft ο δρομος και η καταναλωση ειναι τα μονα που μπορεις να δεις και να συμβουλευτεις χωρις εργαλεια και πραττεις αναλογως.
δεν ειναι λιγα τα μηχανακια , ειδικα στις αρχες που περνουσαμε συνεχεια το catfish , που βαζαμε τον χαρτη με ρυθμισεις 4 το ltft και 20% το ift και απο 10 λιτρα τα 100 επεφτε στα 6,5 ενω καποια αλλα μηχανακια με τις ιδιες ρυθμισεις δεν βλεπαν κατω απο 8 με τιποτα εαν δεν εριχνα το ltft στο 3.2 η και 2.9 . οποτε το καλυτερο μετρο ειναι η καταναλωση.
βεβαια πρεπει να τονισω οτι το capo εχει την δυναμη να βγαλει την τελικη των 240 αλλα εκει εχει μικτης χρησης καταναλωση τα 9 και ταξιδιου με 140῏160km/h τα 7.5 με 8 λιτρα. οι περισοτεροι επιλεγουν οικονομια στα 6 λιτρα και ικανοποιητικο τραβηγμα μεχρι τα 200 . εδω που τα λεμε λογω δοκιμων τελικης στο δικο μου capo, εχω δοκιμασει να δω συμπεριφορες και ανω των 260. η μεγαλυτερη τελικη ηταν 269 με gps και πρεπει να πω οτι λογω μετωπικης επιφανειας και αεροδυναμικης δεν σου εμπνεει εμπιστοσυνη πανω απο τα 240km/h. νιωθεις να ελαφρενει ο μπροστινος τροχος και αρχιζει μια ασαφεια σε ολη την μοτοσυκλετα, οποτε ταχυτητες 200 και 230 ειναι υπεραρκετες για το πλαισιο και τα κιλα του
υγ. το μονοξειδιο που προτεινει ο κατασκευαστης ειναι 1 με 1,5% σε καθε κυλινδρο με maximum διαφορα μεταξυ των το 1%
-
αργυρη η διαδικασια εχει ως εξης
αφου ρυθμισεις tps μετα χαμηλωνεις σταδιακα το ift μεχρι να αρχισεις να εχεις αρυθμιες στο ρελαντι,παντα με κινητηρα πανω απο τους 75 με 80οC, σε εκεινο το σημειο εχεις σε καποιον απο τους δυο κυλινδρους ( αν οχι και στους δυο που ειναι ιδανικο) μονοξειδιο κατω απο 1%. στην συνεχεια ανεβαζεις σταδιακα μεχρι η λειτουργεια του ρελαντι να ειναι ομαλη, δηλαδη το ρελαντι στρωνει μολις το μιγμα γινεται ιδανικο. ολα αυτα ειναι για ρυθμιση βαση ακουσματος και επειριας χωρις καυσαναλυτη, δεν κανεις την καλυτερη δυνατη δουλεια αλλα εισαι σε καλα επιπεδα.
τωρα οσον αφορα το ltft ο δρομος και η καταναλωση ειναι τα μονα που μπορεις να δεις και να συμβουλευτεις χωρις εργαλεια και πραττεις αναλογως.
δεν ειναι λιγα τα μηχανακια , ειδικα στις αρχες που περνουσαμε συνεχεια το catfish , που βαζαμε τον χαρτη με ρυθμισεις 4 το ltft και 20% το ift και απο 10 λιτρα τα 100 επεφτε στα 6,5 ενω καποια αλλα μηχανακια με τις ιδιες ρυθμισεις δεν βλεπαν κατω απο 8 με τιποτα εαν δεν εριχνα το ltft στο 3.2 η και 2.9 . οποτε το καλυτερο μετρο ειναι η καταναλωση.
βεβαια πρεπει να τονισω οτι το capo εχει την δυναμη να βγαλει την τελικη των 240 αλλα εκει εχει μικτης χρησης καταναλωση τα 9 και ταξιδιου με 140῏160km/h τα 7.5 με 8 λιτρα. οι περισοτεροι επιλεγουν οικονομια στα 6 λιτρα και ικανοποιητικο τραβηγμα μεχρι τα 200 . εδω που τα λεμε λογω δοκιμων τελικης στο δικο μου capo, εχω δοκιμασει να δω συμπεριφορες και ανω των 260. η μεγαλυτερη τελικη ηταν 269 με gps και πρεπει να πω οτι λογω μετωπικης επιφανειας και αεροδυναμικης δεν σου εμπνεει εμπιστοσυνη πανω απο τα 240km/h. νιωθεις να ελαφρενει ο μπροστινος τροχος και αρχιζει μια ασαφεια σε ολη την μοτοσυκλετα, οποτε ταχυτητες 200 και 230 ειναι υπεραρκετες για το πλαισιο και τα κιλα του
υγ. το μονοξειδιο που προτεινει ο κατασκευαστης ειναι 1 με 1,5% σε καθε κυλινδρο με maximum διαφορα μεταξυ των το 1%
Άρα όντως εμπειρικά το μόνο που μπορούμε να έχουμε σαν μπουσουλα ειναι το πως "αναπνεει" ο κινητήρας στο ρελαντί και τι κατανάλωση μας δίνει στο δρόμο.
Με προυπόθεση βέβαια όπως επισημαίνεις ότι έχει γίνει σωστή ρύθμιση κυλινδρων και δεν δίνουν διαφορά μεγαλύτερη του 1%
Σημαντικό αυτό που τονίζεις για την θερμοκρασία μιας και επειδή το IFT το έχω οριακά χαμηλα με την καυσανάλυση να μου δίνει co 2% όταν το μηχανάκι ειναι κρύο έχω κάποιες πολυ μικρές αρυθμίες στο ρελαντί η οποίες εξαφανίζονται σε θερμοκρασίες κανονικής λειτουργίας 75-80
Ευχαριστω για τις διευκρίνησεις :bye: :bye:
-
Παιδια, πριν πεσει το παλιο φορουμ, ειχα κανει κλοπη-paste ολο το νημα σχετικα με το tuneecu, οδηγιες, ρυθμισεις, σχολια, κτλ και το εχω σε εγγραφο word (μπορω να το κανω κ pdf).
Οποιος το θελει και εχει ορεξη για διαβασμα ας μου στειλει ενα μεηλ του να του το στειλω!
-
Μιας και καταληξαμε και βγαλαμε συμπερασματα για τη σωστη λειτουργια χαρη στον bill για ακομα μια φορα...
Θα θελα να κανω μια ερωτηση.( τελευταια τ ορκιζομαι :D )
Ειπε ο Βασιλης : ΑΦΟΥ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟ TPS.τι εννοει;ποια ρυθμιση ειναι αυτη;
-
T ι - P οτα - S πουδεο :P :P :P :tez: :bye:
-
Μιας και καταληξαμε και βγαλαμε συμπερασματα για τη σωστη λειτουργια χαρη στον bill για ακομα μια φορα...
Θα θελα να κανω μια ερωτηση.( τελευταια τ ορκιζομαι :D )
Ειπε ο Βασιλης : ΑΦΟΥ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟ TPS.τι εννοει;ποια ρυθμιση ειναι αυτη;
TPS = Throttle position sensor
Πριν περάσεις τον catfish κάνεις reset to TPS και σιγουρέυεσαι ότι οι κυλινδροι ειναι σωστά ρυθμισμένοι.
-
Α οκ.σ ευχαριστω.εγω εχω γατοψαρο αρα δεν θελω ρυθμιση.σ ευχαριστω φιλος.
-
Α οκ.σ ευχαριστω.εγω εχω γατοψαρο αρα δεν θελω ρυθμιση.σ ευχαριστω φιλος.
Τι ενοείς ότι έχεις γατοψαρο και ΔΕΝ θέλεις ρύθμιση????
το ότι έχεις catfish δεν σημαίνει ότι είναι σωστα ρυθμισμένο το TPS και έχει γίνει συγχρονισμός κυλίνδρων.
-
το ότι έχεις catfish δεν σημαίνει ότι είναι σωστα ρυθμισμένο το TPS και έχει γίνει συγχρονισμός κυλίνδρων.
Άστο ρε αγόρι μου να πέσει κάτω !! :h22: :h22:
-
Άστο ρε αγόρι μου να πέσει κάτω !! :h22: :h22:
να πω ότι έχεις άδικο ΔΕΝ έχεις :P :P
-
Λοιπόν στο θέμα μας ... και επειδή έπεσαν πολλά Post από το πρωί και ενδιαφέρον γενικότερα από παλιούς και νέους , με βάλατε στο τρυπάκι να πάω βόλτα να τσεκάρω .
Είπαμε το μηχανάκι αρχικά ήταν στο
LTFT 2.5
IFT 28
και το μπουζί ( του πίσω κυλίνδρου ) ήταν κάτασπρο σαν το γάλα . :ohyes:
Πήγα τα νούμερα στα εξής :
LTFT 4.2
IFT 24
και βγήκα βόλτα .
Δεν είδα κάτι περίεργο .
Μια χαρά άνοιγε με όλες τις ταχύτητες ,
και μέχρι τα 180 που το δοκίμασα μια χαρά άνοιξε .
Επίσης το ρελαντί ήταν σταθερό χωρίς περιεργα σκαμπανεβάσματα.
Γύρισα από την Ιονία και πήγα έπιασα ένα ίσκιο στη λίμνη Άρτας .
Έσβησα και ξανά βαλά μπροστά . Όλα καλά .... αλλά μου φάνηκε πως το ρελαντί
έμενε σταθερό περίπου στις 1400 στροφές ίσως και ελαφρώς παραπάνω .
Αυτό στα μάτιαμου μεταφράστηκε ως ψηλό IFT και ότι θέλει λίγο κατέβασμα .
Πήγα στο δάσύλιο της Άρτας για ησυχία , έπιασα ένα πεύκο από κάτω ,
έβγαλα καλώδια pc κτλ , και άρχισα να παίζω με τα μπλιμπλίκια .
Κατέβαζα το ift να το δω που θα αρχίσει να ρετάρει .
Κάπου στο 18 άρχισε να κάνει σκαμπανεβάσματα .
Είπα ώπα εδώ είμαστε . Το ανέβασα στο 23,4 και το άφησα εκεί .
Παράλληλα κατέβασα και το LTFT στο 4 , έτσι άνευ λόγου .
Το έβαλα μπροστά και όλα καλά . Το πήγα μια βόλτα πάλι και γύρισα
στη far-cave .
Έπιασα απευθείας κλειδί και πήγα να βγάλω το ίδιο μπουζί που έβγαλα και προχθές .
Το μπουζί από άσπρο κάτασπρο είχε πάρει αυτή την ωραία καφετί απόχρωση .
(http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/2014-09-10173439.jpg)
Και λίγο πιο σκούρο θα το ήθελα να πω την αλήθεια , οπότε ξαναγύρισα το LTFT στο 4,2 και άφησα το IFT ως έχει .
Νομίζω είμαι οκ .
Μένει να τσεκαριστεί και ο τομέας κατανάλωσης και αν και εκεί είμαι στα νούμερα που θέλω ( 6 με 6,5 lt/100) είμαι οκ !! :D
(http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/2014-09-10174233.jpg)
Ερώτημα extra
το μπουζί το βλέπεται στη φωτό .
Έχει κάνει ράγισμα ή είναι η ιδέα μου ? :thnk: :thnk:
-
Ερώτημα extra
το μπουζί το βλέπεται στη φωτό .
Έχει κάνει ράγισμα ή είναι η ιδέα μου ? :thnk: :thnk:
Για δείτε το και πιο κοντά .
(http://i1189.photobucket.com/albums/z429/faraway3/2014-09-1017343111.jpg)
-
ειναι οι επικαθησεις της καυσης πανω στην πορσελανη
-
ειναι οι επικαθησεις της καυσης πανω στην πορσελανη
:a016 bill !!
-
Καλησπερίζω. Νεο μελος και νεος ιδιοκτητης caponord.
Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης θεμα.
Παρατηρωντας υψηλη καταναλωση εβαλα το προγραμμα του catfish.
Ολα καλα πηγαινανε μεχρι που αναβει EFI.
Λεει ο μαστορας καμενος πολλαπλασιαστης.
Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.
Επισης ειπε οτι το προγραμμα μπορει να ευθυνεται και για τον πολλαπλασιαστη.
Ο κύριος (επισης ιδιοκτητης caponord) ο οποιος με εξυπηρετησε και μου εβαλε το προγραμμα στον εγκεφαλο μου λεει οτι ο πολλαπλασιαστης ετυχε να καει και δεν παιζει ρολο ο χαρτης.
Ισχυει κατι απο τα παραπανω???
............Τα φωτα σας, σας παρακαλωω!!
-
Το 80 αν όχι το 90% από τα capo που κυκολοφορούν πιστεύω πως έχουν catfish πάνω ..αμα υπήρχε κάποιο τέτοιο ενδεχόμενο δεν νομίζω να τον φοράγαμε όλοι εμείς.
Εκτός και αν αυτός που σου τον πέρασε σου ρύθμισε το μείγμα να είναι πολύ φτωχό.
Πάντως να φταίει κάτι τέτοιο για καμμένο πολλαπλασιαστή δεν νομίζω.
-
Αυτος που μου το περασε εβαλε απλα τον χαρτη, δεν εκανε κατι αλλο.......
Τι αλλο χρειαζοταν?
-
φιλε μου καλοριζικο το CAPO !!! τωρα και εγω αυτο πιστευω οτι δεν πρεπει να φταιει ο catfish για τον πολλαπλασιαστη
και ας μην ειμαι και πολυ φανατικος για τον συγκεκριμενο χαρτη :ohyes: τι χρονολογια ειναι το μηχανακι ???
-
Σχετικες ρυθμίσεις στο LTFT και IFT ..Αν προσέξεις καλά στην φωτο του Γιώργου faraway πάνω που τ ρυθμίζει στο pc θα καταλαβεις.
-
2002 ειναι με leovince πισω (μηπως και παιζει ρολο.....)
Να κρατησω δηλαδη τον catfish παρολες τισ ιστοριες περι πολυ φτωχου μιγματος και τετοια?
-
τα πρωτα CAPO ειχαν τα προβληματα με τους πολλαπλασιαστες φορουσαν sagem, τα τελευταια μοντελα εχουν JCI και ειναι
καπως καλυτερα τα πραγματα
τωρα λενε οτι ειναι πιο καλα οταν εχεις εξατμισεις , φιλτρο αερα κ.λ.π. για το catfish
για τα μειγματα τι να σου πω !!! εκει εχω μπερδευτει και εγω και εκει εχω και τις αμφιβολιες μου :thnk:
-
Πολυ συμπτωση ομως στα 80 χιλιομετρα με το νεο προγραμμα να καει......
Θα ρωτησω βασικα τον μηχανικο αν ο καμενος ηταν sagem. Αλλα αυτος μου λεει οτι θα κανει ζημια στο μηχανακι το προγραμμα........Αλλα ολοι οι υπολοιποι αυτο φορανε......
Θα βεβαιωθω οτι ειναι ρυθμισμενα τα IFT και λοιπα και απο εκει και περα.....οτι μας φωτισει ο θεος.
Ας απαντησει και ο Bill και βλεπουμε ..................
-
Εγω πιστευω πως φταινε οι εξατμισεις.αν θες για να μην εχεις αλλα προβληματα μπορω να θυσιαστω και να παρω τις εξατμισεις σου να μην σε βλεπω να τυρανιεσαι και να μην το χαίρεσαι. :D :D
-
Ονομα και διευθυνση για να προλαβω τα ACS :P
Ως ιδιοκτητης caponord ποια ειναι η δικη σου γνωμη για τα παραπανω??
-
Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.
Εισαι σιγουρος οτι σου ειπε αυτο?
Ο μονος σιγουρος τροπος ειναι να βαλεις ενα AFR logger και να δεις τι ισχυει. Δεν ξερω ποσο χρεωνουν για να στο δωσει καποιο συνεργειο.
Σε αυτο το μυνημα μπορεις να δεις το afr στο δικο μου μηχανακι :bye:
http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/tuneecu-gia-caponord-kai-futura/msg407303/#msg407303 (http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/tuneecu-gia-caponord-kai-futura/msg407303/#msg407303)
-
Σιγουρα κατα λεξη....
Εδω στον βολο.......Δεν ξερω αν υπαρχει πιθανοτητα να βρω κατι τετοιο....
ερε μια αθηνα που μου χρειαζεται....
-
Μου ρχεται να το ανεβασω σε μια οδικη και να το κατεβασω οπως ειναι :thnk:
-
Εδω στον βολο.......Δεν ξερω αν υπαρχει πιθανοτητα να βρω κατι τετοιο....
Eχει για διαγνωστικο το Texas Navigator? :thnk:
-
Η μια λυση ειναι αυτη.να στο κανει κι ενα γενικο ελενχο-σερβις.μπορεις αν θελεις για να ελενχεις και πολ/στες και τα < σφαλματα > να παραγγειλεις ενα καλωδιο που το εχει κανει αναρτηση ο κοσμας και περνωντας το προγραμμα σ ενα pc να βλεπεις που βρισκεσαι.μην φοβασαι τον catfish.δουλευει πιο στρωτα το μηχανακι και οικονομικα.ειναι μια { κολονια } που φοριεται 10 χρονια και υπαρχουν capo με 100000 χλμ με γατοψαρο χωρις να κανουν κιχ.επειδη δεν ξερεις τι εκανε ο προηγουμενος κανε ενα γενικο βαλβιδες-συνχρονισμο μπεκ-καθαρισμα-σωματα κτλ για να δουλευει το μηχανακι ρολοι.εγω τωρα βγηκα απο γενικο και πολυ καλυτερο ρελαντι και χαμηλοτςρη καταναλωση
-
Κοσμα ισως εχει το axon.και εδω πανω οι περισσοτεροι αυτο εχουν και ρυθμιζουν ιταλο.navi μονο ενας εχει.
-
Καλησπερίζω. Νεο μελος και νεος ιδιοκτητης caponord.
Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης θεμα.
Παρατηρωντας υψηλη καταναλωση εβαλα το προγραμμα του catfish.
Ολα καλα πηγαινανε μεχρι που αναβει EFI.
Λεει ο μαστορας καμενος πολλαπλασιαστης.
Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.
Επισης ειπε οτι το προγραμμα μπορει να ευθυνεται και για τον πολλαπλασιαστη.
Ο κύριος (επισης ιδιοκτητης caponord) ο οποιος με εξυπηρετησε και μου εβαλε το προγραμμα στον εγκεφαλο μου λεει οτι ο πολλαπλασιαστης ετυχε να καει και δεν παιζει ρολο ο χαρτης.
Ισχυει κατι απο τα παραπανω???
............Τα φωτα σας, σας παρακαλωω!!
ο πολλαπλασιαστης ηταν να καει και καηκε.δεν μπορει το προγραμμα να τους καψει, το προγραμμα αλλαζει το δεδομενα στον χρονο εναυσης (αβανς) σε σχεση με την θεση στροφαλου και οχι το ρευμα στην εξοδο της ηλεκτρονικης για τους πολλαπλασιαστες ωστε να μπορει να τους κανει ζημια.
το φτωχο μιγμα μπορει να καταστρεψει εναν κινητηρα αλλα οχι τον κινητηρα του capo με 8,5:1 σχεση συμπιεσης, οτι και να του κανεις δεν σπαει.
αυτο για την αμερικανικη βενζινη απλα ειναι χαζομαρες, αλλαζοντας τα οκτανια δεν αλλαζει το μιγμα. με χαμηλα οκτανια πετυχαινεις καλυτερη δυναμη σε κινητηρες με χαμηλη σχεση συμπιεσης, απλα χρησιμοποιοντας βενζινη με υψηλο αριθμο οκτανιων , αρα και ευφλεκτικοτητας , μπορεις να ανεβασεις υψηλη σχεση συμπιεσης και να παρεις περισσότερη δυναμη.
οπως και να χει ο χαρτης δεν ειναι plug n play. μετα απο το flashαρισμα του εγκεφαλου και την παροδο 200 χιλιομετρων χρειαζεται καυσαναλυτη για τις περαιτερω ρυθμισεις
-
Γεια σου ρε Βασίλη!
Πάντα την σωστή ώρα στην σωστή στιγμή! :kalo:
-
ο πολλαπλασιαστης ηταν να καει και καηκε.δεν μπορει το προγραμμα να τους καψει, το προγραμμα αλλαζει το δεδομενα στον χρονο εναυσης (αβανς) σε σχεση με την θεση στροφαλου και οχι το ρευμα στην εξοδο της ηλεκτρονικης για τους πολλαπλασιαστες ωστε να μπορει να τους κανει ζημια.
το φτωχο μιγμα μπορει να καταστρεψει εναν κινητηρα αλλα οχι τον κινητηρα του capo με 8,5:1 σχεση συμπιεσης, οτι και να του κανεις δεν σπαει.
αυτο για την αμερικανικη βενζινη απλα ειναι χαζομαρες, αλλαζοντας τα οκτανια δεν αλλαζει το μιγμα. με χαμηλα οκτανια πετυχαινεις καλυτερη δυναμη σε κινητηρες με χαμηλη σχεση συμπιεσης, απλα χρησιμοποιοντας βενζινη με υψηλο αριθμο οκτανιων , αρα και ευφλεκτικοτητας , μπορεις να ανεβασεις υψηλη σχεση συμπιεσης και να παρεις περισσότερη δυναμη.
οπως και να χει ο χαρτης δεν ειναι plug n play. μετα απο το flashαρισμα του εγκεφαλου και την παροδο 200 χιλιομετρων χρειαζεται καυσαναλυτη για τις περαιτερω ρυθμισεις
ΤΕΛΟΣ !!! :bow: :bow: :bow: ave ave ave ave ave ave ave ave
-
Κοσμα ισως εχει το axon.και εδω πανω οι περισσοτεροι αυτο εχουν και ρυθμιζουν ιταλο.navi μονο ενας εχει.
Αυτος ειναι Βολο. Εχω μια φλασια και ρωταω εαν εχει Navi ;)
-
Αυτός ο μηχανικός στον Βόλο σε όλους το ίδιο παραμύθι λέει ρε σεις? Το έχω ακούσει και πιο παλιά για τις αμερικάνικες βενζίνες κλπ απο τον ίδιο. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια λένε στο χωριό μου.
-
Παιδια ,
επειδη ο καθενας μπορει να εχει τη γνωμη του και να την εκφραζει ελευθερα παραθετωντας και τα καταλληλα επιχειρηματα ,
θα προτεινα να μην μπουμε στη διαδικασια να αφορησουμε τον οποιοδηποτε . ( και να χαλασουμε και τις καρδιες μας με καποιον που οπως ειπωθηκε ειναι και ο ιδιος κατοχος capo )
Στο θεμα του παιδιου , δεν εχω να προσθεσω ουτε μια λεξη παραπανω η παρακατω απο τα λογια του Βασιλη και χαιρομαι που τα εγραψε αυτος .
Τωρα απο κει και περα ο καθενας αναλογα διαβαζει , ζυγιζει καταστασεις και παιρνει τις αποφασεις του .
-
Καλησπερίζω. Νεο μελος και νεος ιδιοκτητης caponord.
Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης θεμα.
Παρατηρωντας υψηλη καταναλωση εβαλα το προγραμμα του catfish.
Ολα καλα πηγαινανε μεχρι που αναβει EFI.
Λεει ο μαστορας καμενος πολλαπλασιαστης.
Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.
Επισης ειπε οτι το προγραμμα μπορει να ευθυνεται και για τον πολλαπλασιαστη.
Ο κύριος (επισης ιδιοκτητης caponord) ο οποιος με εξυπηρετησε και μου εβαλε το προγραμμα στον εγκεφαλο μου λεει οτι ο πολλαπλασιαστης ετυχε να καει και δεν παιζει ρολο ο χαρτης.
Ισχυει κατι απο τα παραπανω???
............Τα φωτα σας, σας παρακαλωω!!
ο πολλαπλασιαστης ηταν να καει και καηκε.δεν μπορει το προγραμμα να τους καψει, το προγραμμα αλλαζει το δεδομενα στον χρονο εναυσης (αβανς) σε σχεση με την θεση στροφαλου και οχι το ρευμα στην εξοδο της ηλεκτρονικης για τους πολλαπλασιαστες ωστε να μπορει να τους κανει ζημια.
το φτωχο μιγμα μπορει να καταστρεψει εναν κινητηρα αλλα οχι τον κινητηρα του capo με 8,5:1 σχεση συμπιεσης, οτι και να του κανεις δεν σπαει.
αυτο για την αμερικανικη βενζινη απλα ειναι χαζομαρες, αλλαζοντας τα οκτανια δεν αλλαζει το μιγμα. με χαμηλα οκτανια πετυχαινεις καλυτερη δυναμη σε κινητηρες με χαμηλη σχεση συμπιεσης, απλα χρησιμοποιοντας βενζινη με υψηλο αριθμο οκτανιων , αρα και ευφλεκτικοτητας , μπορεις να ανεβασεις υψηλη σχεση συμπιεσης και να παρεις περισσότερη δυναμη.
οπως και να χει ο χαρτης δεν ειναι plug n play. μετα απο το flashαρισμα του εγκεφαλου και την παροδο 200 χιλιομετρων χρειαζεται καυσαναλυτη για τις περαιτερω ρυθμισεις
Bill ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση.
Συνηθως δεν ειμαι της αποψης πες μου τι να κανω, αλλα επειδη ως γνωστον σε ολους, καλυτερος ανθρωπος για τα capo δεν υπαρχει απο εσενα.......Πες μου τι να κανω....
Κραταω τους χαρτες ως εχουν, αλλαζω πολλαπλασιαστη και παω σε καποιον που μπορει με το λαπτοπ και το προγραμμα για καυσαναλυση??
-
Ακριβως αυτο. Δεν υπαρχει κατι στο ολο σκηνικο που θα πρεπε να σε αγχωσει. Αν ειδες διαφορα στην καταναλωση τοτε οι λεπτομερης ρυθμισεις θα σου φτιαξουν ενα σωστο ρελαντι κ μια σωστη αποκριση γκαζιου. Για να εχεις ενα σοβαρο μετρο οταν θα κανεις καυσαναλυση θα πρεπει να μετρησεις την καταναλωση σου σε λιτρα ανα 100 χιλιομετρα με φυσιολογικους ρυθμους σε ανοιχτο κ σε κλειστο κυκλο κ αναλογα τα νουμερα θα εξαρτηθει για το αν θα πειραξεις το long fuel trim
-
Εμενα μου εχει καει πολλαπλασιαστης JCI απο υπερβολικο σπρει καθαρισμου καρμπ που περασε στον εμπρος κυλινδρο. Τα μπουζι δουλευουν. :bye:
ps. Ειναι ο ενας και μοναδικος που μου εχει καει ;)
-
καλησπερα σας, μηπως γνωριζει κανεις με σιγουρια ομως , το LTFT στο μαμα προγραμμα εργοστασιο που βγαινει :P ποσο ειναι ;;; :thnk:
-
Πάρε τηλ τον bill. Λογικά θα έχει δει πολλά ώστε να σου πει.
Τί πρόβλημα υπάρχει;
-
Πάρε τηλ τον bill. Λογικά θα έχει δει πολλά ώστε να σου πει.
Τί πρόβλημα υπάρχει;
Το μονο προβλημα ειναι οτι γλυκαθηκε ο μπαρμπα ανεστης
-
:hha% :hha% :hha% γλυκαθηκε η γρια στα συκα :P
απο οτι καταλαβα κανεις δεν ξερει :ohyes:
-
καλησπερα σας, μηπως γνωριζει κανεις με σιγουρια ομως , το LTFT στο μαμα προγραμμα εργοστασιο που βγαινει :P ποσο ειναι ;;; :thnk:
Αγόρι πήρα απάντηση απο τον Catfish στο ερώτημά σου.
There is no "default" value for LTFT in the stock map. Its a calculated value based on how your particular Caponord runs when closed-loop on the O2 sensor. In other words, every Caponord probably has a different LTFT value, unique to itself.[/size]Its not a value you can set permanently, UNLESS you disable closed-loop control in the mapping, or unplug the O2 sensor permanently. Then you can set the LTFT afterwards & the value won't change again.
Ελληνιστί και σε συντομία: Δεν υπάρχει στάνταρ τιμή για το LTFT στον μαμά χάρτη. Κάθε μηχανή έχει διαφορετικό LTFT, μοναδικό στην καθεμία.
-
ευχαριστω ρε φιλε !!!
καταλαβα την γ@μησ@με δηλαδη :P τι ηθελα και σας ακουσα και το πειραζα δεν το αφηνα ετσι να μαμαει και να δερνει :tez:
-
Η αλαζονεία σου σε κατέστρεψε :psdof: . Προσπάθησες να μειώσεις την κατανάλωση πιο πολύ από του Θωμά και δυστυχώς έπεσες στο κενό :D το πάθημα να σου γίνει μάθημα όπως σε όλους μας εδώ μέσα. ΈΝΑΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΘΩΜΆΣ ΚΑΙ ΈΝΑ ΤΟ RAID.
-
Αμα θες να μειωσεις κατανάλωση ριξτο στο 2,5 και άλλαζε ταχύτητες στις 3500 στροφές ... Θα κάψεις απο 4,5 lt /100
-
Η αλαζονεία σου σε κατέστρεψε :psdof: . Προσπάθησες να μειώσεις την κατανάλωση πιο πολύ από του Θωμά και δυστυχώς έπεσες στο κενό :D το πάθημα να σου γίνει μάθημα όπως σε όλους μας εδώ μέσα. ΈΝΑΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΘΩΜΆΣ ΚΑΙ ΈΝΑ ΤΟ RAID.
:a22 :a22 :a22 τι λες ρε συ ;;; !!! :pray: εγω να ριξω καταναλωση ;;
να την παω εκει που ηταν θελω οπως ηταν ΜΑΜΑ !!!
με ειχατε φαει με τον catfish βαλε και θα δεις, βαλε και κανεις, βαλε βαλε ..... μπλα μπλα :P
τι με περασες κανενα βενζινολατρη ;;!!!
Αμα θες να μειωσεις κατανάλωση ριξτο στο 2,5 και άλλαζε ταχύτητες στις 3500 στροφές ... Θα κάψεις απο 4,5 lt /100
να το ξεκιναω με πεταλια καλυτερα ;; :P
οχι Γιωργο με την καμια δεν θελω να ειναι ψοφιο στα ψηλα :ohyes: ;)
τωρα το εχω με μαμα χαρτη ... !!!;;; δεν ξερω ;;; :thnk: στο 3,7 και το ειχα γυρισει απο 3,2 που μου το ειχε κανει στην αντιπροσωπεια
οταν εβγαλα τον catfish :thnk: δεν ξερω ..... δεν ξερω ποσο ηταν οταν ειχα τον περιβοητο χαρτη , ΑΥΤΑ !!!
-
3,8 + λέει η λογική χωρίς να είναι και απόλυτο .
Βασικά αμα ρωτήσεις απο την αντιπροσωπεία , τον ,cat η ακόμα και αυτον που σχεδίασε το μηχανάκι να σου πει τι κανει το ltft ,
κανεις δεν θα σου απαντήσει με σαφήνεια .
Ο καθένας έχει και απο μια εκδοχή .
-
απο οτι καταλαβα με αυτο που ειπε και ο Θοδωρος μαλλον δεν θα ξαναδω ποτε το μηχανακι οπως ηταν, δηλαδη οπως ρυθμιστηκε
απο το εργοστασιο γιατι αλλα τα δεδομενα τα τοτε, π.χ. καινουργια ολα :(
θα ερθει καποια στιγμη ο Αργυρης που εχει τα κοκοψηνια και τα κοκοκοψαρα μπλιμπλικια να το ξαναδουμε , στο ψαξιμο και βλεπουμε
-
υπαρχει τπτ να πειραξω κ εγω;
-
υπαρχει τπτ να πειραξω κ εγω;
Είναι που δεν θα ξανά έβαζες χέρι εσύ... :thnk: :thnk: :thnk:
-
Δεν ξαναβαζω απλά καίει ότι να'ναι όποτε θέλει
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
-
Δεν ξαναβαζω απλά καίει ότι να'ναι όποτε θέλει
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
Εσύ απο την ημέρα που το αγόρασες, δεν έχεις βάλει :kol: κάτω :D :D :D :D :D
-
Δεν ξαναβαζω απλά καίει ότι να'ναι όποτε θέλει
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
Εσύ απο την ημέρα που το αγόρασες, δεν έχεις βάλει :kol: κάτω :D :D :D :D :D
Η αλήθειαν είναι ότι απο τον Οκτώβρη που το πήρα εχω κάνει κάνα 9-10000χλμ.
Πρόβλημα δε μου έχει βγαλει κανένα,πέρα απο τα ελατήρια του συμπλέκτη.
Απλά μου αρέσει να το σκανταλευω.
Βέβαια για κάποιο περίεργο λόγο,εκεί που έκαιγε 5,8/100 ,τώρα είναι στα 8!!
Δεν έχω αλλάξει μπουζι..να είν αυτο;
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
-
Κοίταξε μήπως έχει τσακίσει ο σωλήνας επιστροφής καυσίμου.
-
Ο οποίος είναι;
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
-
Το 4 εάν δεν κάνω λάθος!!! http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-etv-1000-capo-nord-2004-2007-fuel-pump-ii-936.php
-
Δεν ξαναβαζω απλά καίει ότι να'ναι όποτε θέλει
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
Εσύ απο την ημέρα που το αγόρασες, δεν έχεις βάλει :kol: κάτω :D :D :D :D :D
Η αλήθειαν είναι ότι απο τον Οκτώβρη που το πήρα εχω κάνει κάνα 9-10000χλμ.
Πρόβλημα δε μου έχει βγαλει κανένα,πέρα απο τα ελατήρια του συμπλέκτη.
Απλά μου αρέσει να το σκανταλευω.
Βέβαια για κάποιο περίεργο λόγο,εκεί που έκαιγε 5,8/100 ,τώρα είναι στα 8!!
Δεν έχω αλλάξει μπουζι..να είν αυτο;
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
Στην αρχή το φοβόσουνα και δεν το πάταγες προφανώς μιας και το μάθαινες. Τωρα προφανώς του πίνεις το αίμα;
-
Ο οποίος είναι;
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
Αυτός που σου έγραψε ο Μάνος ;)
Ρίξε μία ματιά όταν κατεβάζεις το τεποζιτο μήπως τσακίζει.