APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: alfisti3 στις Μάιος 03, 2017, 03:08:21 μμ
-
Καλημέρα παιδιά, θέλει η μηχανή από ότι συζητησα και με μηχανικό ρουλεμαν τροχού ( μπροστινου) . 2002 μοντέλο 39000 χλμ.
Έχω βρει τα κάτωθι και επειδή δε γνωρίζω πολλά ειδικά όσο αναφορά το συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα κάποιες απόψεις.
http://www.crossoverparts.gr/motorcycle/aprilia/aprilia-etv-1000-caponord-ps004-05-abs/koyo-bearing-6005-2rs
Η εργασία είναι στα 80 ευρώ.
-
Αυτό είναι το ρουλεμάν .
80 ευρακια εεεε ?
Πολλά μου ακούγονται αλλά αν δεν ξέρεις και να το κάνεις μόνος τι άλλη επιλογή έχεις ?
Πάντως εδώ Κέρκυρα με 20 ευρώ εργασια τα βάλε φίλος .
Μήπως να το ψάξεις λίγο ακόμα ,
Ούτε μια ώρα δουλειά δεν είναι για όποιον έχει τα κατάλληλα εργαλεία .
-
Οχι φιλε μου μην του τα δωσεις πηγαινε αλλου, ισως σε εναν λαστιχα
ειναι πολλα για να σου αλλαξει δυο ρουλεμαν στον μπροστινο τροχο :psdof:
-
Για καποιον που ξερει είναι σκαρτα 15 λεπτα δουλεια. Το εχω δει να τα αλλαζει μπροστα μου ο bill. Για τα 80Ευρω που σου ειπε τι να πω....
-
Ενα 20ρικο τα ρουλεμαν και ενα 20ρικο η εργασια και πολλα ειναι,ενα τεταρτακι βαρια,τοσο εκαναν στο δικο μου.
-
Tyreshop για μπροστά 2 ρουλεμάν ή 40 ή 35 φυτεμένα σε 15 λεπτά.
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αλλαγμένα. Όχι φυτεμένα
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ευχαριστώ παιδιά σίγουρα δεν θα τον προτιμήσω τον συγκεκριμένο, εδώ άρχισα να αμφισβητω εάν χρειάζονται αλλαγή. Αλλά ξέρω ότι "πονάει" το capo εκεί οπότε θα τα αλλάξω. Δεν ξέρω εάν υπάρχει κανένας από Θεσσαλονίκη που τα έχει αλλάξει να μου έλεγε κάποιον μάστορα.
-
Πιάσε την άκρη του τιμονιού με το ένα χέρι και κουνά το δεξιά αριστερά ,
αν νιώθεις και ακούς ένα τακ τακ τακ κάθε φορά που αλλάζεις κατεύθυνση στο τιμόνι θέλουν αλλαγμα .
Επίσης αν στα φρένα νιώθεις μια λειτουργία σαν να αφήνουν και να πιάνουν ,
και μια γενικότερη ασάφεια , ελαφρωμα του μπροστινού στις στροφές τότε θες αλλαγμα .
Τα χλμ που γράφεις λίγα είναι , αν είναι πραγματικά , αλλά τα χρόνια τους πολλά .
-
Για το πρώτο δεν ξέρω θα το κάνω, για το δεύτερο δεν έχω παρατηρήσει κάτι, τα χλμ είναι πραγματικά τα χρόνια όμως πολλά :D
-
Τελικά πήγα στον μηχανικο που κάνω service τακτικά το μηχανάκι στη Δ. Θεσσαλονίκη(Ευοσμο) και διαπίστωσε ότι το πρόβλημα είναι στα δύο ρουλεμαν τιμονιου και όχι τροχου. Το κόστος είναι περίπου στα 140 ευρώ. Δεν ξέρω εάν έχει τύχει σε κάποιον από δω. Μου ανέφερε επίσης ότι και από μεγάλη ακινησία συμβαίνει αυτό κάτι που στην περίπτωση μου ισχύει.
-
Το κόστος μού ακούγεται λίγο τσιμπημενο βέβαια εάν βάλεις γνήσια πολύ πιθανό να φτάνει αυτό το ποσό μαζί με τα εργατικά......
-
Τα εργατικά είναι κοντά στα 70. Οπότε αλλα 70 τα ανταλλακτικά. Από τιμές όσο αναφορά τα ανταλλακτικά κάπου εκεί 60-70 μετά από μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα.
-
τιμονιου πηρα απ την skf τα δικα του τα γιαπονεζικα που φορα σε κωνικα 54 ευρω και τα δυο
-
Ακριβα, ακριβα, εαν θυμαμαι καλα του τιμονιου τα ειχα παρει 30 φευγα το πολυ και τα δυο :ohyes: απο SKF σε koyo με κωδικο: 32907 JR-2
για το Capo μιλαω παντα
-
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση αλλά από ότι βλέπω σε μια απλή αναζήτηση βλέπω ότι είναι 32907JR3.
-
Αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν τιμονιού. Το τιμόνι είναι επιτελούς ελαφρύ. έχοντας παραλάβει τα παλιά ήταν ξεκάθαρο το στράβωμα του ενός από τα δύο ρουλέμαν.