APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: akispoulis στις Μάρτιος 26, 2020, 10:13:33 μμ
-
εει βαλει ,καποιος προβολακια σε caponord. μονος του , ? να μπορεσει να μου πει λεπτομέρειες? ελεγα να παρω ρευμα απο μια φισα που ειναι κατω απο την σελα, αλλα ενας συνστρουμφιτης , μου ειπς οχι απο εκει , γιατι ειναι η φισα του εγκεφάλου.δεν θελω να εχει συνεχες ρευμα. θελω με το ανοιξε κλεισε του διακοπτη. Απο που αλλου θα μπορεσω να παρω ρευμα? απο τον διακοτη ισος?
-
Τραβηξε μια γραμμη απευθειας απο τη μπαταρια και παρεμβαλε ενα διακοπτη
-
και παλυ ετσι θα αναβουν αναπασα στιγμη. ακομα και χωρίς κλειδι επανω.
-
Είχε ανεβάσει ο ζήσης πριν κάτι μέρες το ηλεκτρολογικό σχέδιο του Capo αν μπορείς βγάλεις άκρη με σχέδια!
Από την άλλη το να πάρεις ρεύμα για προβολακια από την μαμά πλεξούδα είναι κάτι που δε θα δοκιμάζα έχοντας δει τις διατομες των καλωδίων!!
Σαν μια λύση είναι να βάλεις μια έξτρα ασφάλεια σε προσβάσιμο σημείο έτσι ώστε να μπορείς να την αφαιρείς όταν εσύ κρίνεις!!!
-
Ρελέ και ασφάλεια είναι οι μαγικές λέξεις.
-
Αυτα τα εχω, και ειναι κιτ για προβολεις αλογονου... ρευμα απο που θα παρω?
http://yahoo.aleado.com/lot?auctionID=q78845591
-
Αυτα τα εχω, και ειναι κιτ για προβολεις αλογονου... ρευμα απο που θα παρω?
http://yahoo.aleado.com/lot?auctionID=q78845591
Το link δεν δείχνει προβολακια!
-
αυτα εχω για tτην εγκατασταση, προβολακια εχω να βαλω hella micro de.
-
αυτα εχω για tτην εγκατασταση, προβολακια εχω να βαλω hella micro de.
Αν βλέπω καλά αυτό είναι ρελΕ με ασφάλεια και καλώδιώση!!
Από την μπαταρία θα έπαιρνα εγώ αφού πρώτα τσεκάρω αν δουλεύει χωρίς να κάνω την τελική εγκατάσταση !
-
Στην ουσία το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τραβήξεις απευθείας από την μπαταρία ρεύμα με αντίστοιχη ασφάλεια και να παρεμβάλεις ρελέ το οποίο θα ενεργοποιείται μόλις ανοίξεις το διακόπτη των φώτων και μόνο όταν ο κεντρικός διακόπτης της μηχανής είναι στο on. Σαν αρχή συνδεσμολογίας στο μυαλό μου αυτή είναι η καλύτερη λύση από αυτά που έχω διαβάσει κι εγώ κατά καιρούς.
Με το που γυρίζεις το διακόπτη της μηχανής αν ανοίξεις το διακόπτη των φώτων το ρελέ κλείνει το κύκλωμα και έχει ρεύμα οπότε μετά με το διακόπτη για τα προβολάκια θα μπορείς να τα ανοίξεις και να τα κλείσεις. Ενώ μόλις γυρίζεις το κλειδί ο διακόπτης παύει να έχει ρεύμα το ρελέ ανοίγει κύκλωμα επομένως δεν θα μπορεί να δώσει ρεύμα στα προβολάκια.
Στο μούτρο της μηχανής υπάρχει αναμονή με φίσα που προορίζονταν για τα θερμαινόμενα χερούλια.
Δες το συνημμένο και θα τη βρείς εύκολα. Από αυτή τη φίσα ίσως να μπορείς να πάρεις ρεύμα για το ένα ποδαράκι του ρελέ στο οποίο θα παρεμβάλεται ο διακόπτης σου από την άλλη να έχεις διακόπτη ο οποίος απλά θα κλείνει τη γείωση και άρα στο ρελέ θα δίνει την εντολή και όλα τα ρεύματα για τα φώτα θα τα τραβάει από τη μπαταρία μεσω του ρελέ. Η φίσα που σου δείχνω που ειναι για τα θερμαινόμενα χερούλια παίρνει ρεύμα μόνο όταν γυρίσεις το κλειδί.
Τώρα αν προσέξεις το διάγραμμα θα έχεις τα εξής:
1) Ρελέ 12V 30/40Α με 4 ποδαράκια
2) Ασφαλειοθήκη με ασφάλεια 15-20Α
3) Τα αντίστοιχα καλώδια με σωστή διατομή (δεν ξέρω τι προβολάκια βάζεις να σου πω)
Στα 4 αριθμημένα ποδαράκια του ρελέ 30,87,85,86 θα συνδέσεις ως εξής:
1) Ποδαράκι 87 στο θετικό στα δυο προβολάκια
2) Ποδαράκι 85 γείωση στο πλαίσιο
3) Ποδαράκι 30 με ασφάλεια απευθείας πάνω στη μπαταρία
4) Ποδαράκι 86 συνδέεις το διακόπτη και στο άλλο άκρο του διακόπτη συνδέεις από τη φίσα που είπαμε από τα θερμαινόμενα χερούλια το θετικό (έρχονται 2 καλώδια σε εκείνη τη φύσα δες ποιο είναι το +)
Το - στα προβολάκια το γειώνεις κι αυτό πάνω στο πλαίσιο.
Έτσι όταν γυρίσεις διακόπτη στη μηχανή ο διακόπτης των φώτων έχει ρεύμα και αν τον ανοίξεις οπλίζει το ρελέ το οποίο δίνει ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία στα προβολάκια. :kalo:
Καλού κακού έχε κι ένα πυροσβεστήρα μαζί σου.... :P :P :P
-
Ουπς έγραφα και δεν είδα τη συζήτηση που έγινε παραπάνω στο μεταξύ.
Δες με τη λογική που σου έγραψα παραπάνω πώς αυτά μεταφράζονται στο κιτάκι που έχεις για να δεις τι πρέπει να συνδέσεις που...
-
Αν τις γειώσεις τις γυρίσουμε όλες στον αρνητικό πόλο?
-
Αν τις γειώσεις τις γυρίσουμε όλες στον αρνητικό πόλο?
Κι αυτό μια χαρά είναι πιο πολύ για ευκολία είπα στο πλαίσιο αν δεν ειναι εύκολο να περάσει καλώδιο στον αρνητικό πόλο. Αν μπορεί να τις στείλει όλες στη μπαταρία ακόμα καλύτερα. Μονο να μην μαζεύονται και "100" καλώδια πάνω στον πόλο και γίνεται αχταρμάς.
Όμορφα και τακτοποιημένα...
-
Όταν έρθει η ώρα για τα δικά μου θα προσπαθήσω να ακολουθήσω το σχέδιο!
-
Δες κ εδω αν θέλεις, ισως σε βοηθησει
http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/topouethsh-ejtra-probolakia-se-caponord/
-
Να έχεις υπόψιν ότι το capo ,
δυσκολεύεται να σηκώσει όλο αυτό το ρεύμα σε συνθήκες πόλης .
Ούτε καν σε συνθήκες adv , που και καλά χρειάζονται .
Δηλαδή αν τα δουλεύεις μόνιμα και τα μαμά και αυτά
χωρίς στροφές στο κινητήρα , η μπαταρία σου θα βγαίνει off πολύ συχνά .
-
Τα θερμαινόμενα είναι πολύ ενεργοβορα..για να έχει η μαμά φυσά για αυτά, πιστεύω το έχει προβλέψει, οπότε πάρε όπως λέει ο Ζήσης από εκει
-
Να έχεις υπόψιν ότι το capo ,
δυσκολεύεται να σηκώσει όλο αυτό το ρεύμα σε συνθήκες πόλης .
Ούτε καν σε συνθήκες adv , που και καλά χρειάζονται .
Δηλαδή αν τα δουλεύεις μόνιμα και τα μαμά και αυτά
χωρίς στροφές στο κινητήρα , η μπαταρία σου θα βγαίνει off πολύ συχνά .
Ακόμα και με αλλαγμένο τον ανόρθωτη???
-
το Capo η γεννήτρια του είναι νομίζω ( έχουν περάσει και χρόνια ) 470 watt
2 λάμπες μπροστά από 55w = 110 w
και άλλες 2 τα hella = 110w
και άλλα 100w Που τραβάει το σύστημα όλο γενικά = 320 w
βάλε πίσω φρένο , φλας , usb , gps ...ktl βαραίνει πολύ
-
Το καλύτερο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι τα προβολάκια led! Τραβάνε πολύ λιγότερα Watt και έχουν μια χαρά φώς.
Οι κινέζοι δε παιζουν σε πολύ χαμηλές τιμές...
:bye:
-
εχω λαμπες led για τα hella. θελω να τα εχω ως φωτα ημερας.
-
και με αυτα εχω μείνει
μου λιωσαν ασφαλεια :h22: :h22:
-
εχω λαμπες led για τα hella. θελω να τα εχω ως φωτα ημερας.
Έτσι κάπως καλύτερα
Βάλε και λάμπες led στο κάτοπτρο να είσαι κοπμπλε :kalo:
-
ωχ.... ακομα και με ανορθοτη τυπου ,mosfet?
-
Παιδιά ,
ο ανορθωτής δεν αλλάζει την παραγώμενη ενέργεια της μοτοσυκλετας .
Είτε Mosfewt έχει είτε όχι , την ίδια ενέργεια παράγει η γεννήτρια
-
και με αυτα εχω μείνει
μου λιωσαν ασφαλεια :h22: :h22:
Κάποιον ηλεκτρολογάρα θυμάμαι στην Ιονία δίχως φώτα!!! :P :P :P
-
Ναι φιλε ,
αλλα επειδη ειμαι μεγαλη μορφη
μεσα στο σκαταδι μονος το ελυσα
πεταξα την ασφαλεια , βραχυκυκλωσα με συνδετηρα και εκανα αλλα 100 χλμ μεχρι να γυρισω σπιτι :P
-
Τι λαμπες έχεις βρει για τα hella? Έχω στο δικο μου έχω +προβολακια hella+θερμενομενα χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Πάντα με προσεκτική χρήση και καλη κατάσταση μπαταρίας
-
Αφου εσενα ρε το μηχανακι δεν δουλευει .
Τι δεν εχεις προβλημα ? :h22: :h22:
-
η γεννητρια για τουρερ ειναι μικρη...στην καλυτερη επρεπε να ειναι 550w..οπως τα περισσοτερα μπαμπριζατα
led παντου τοτε....
εγω βεβαια πιστευω οτι το καπο εχει φωταρες και δεν χρειαζεται προβολια
-
Αφου εσενα ρε το μηχανακι δεν δουλευει .
Τι δεν εχεις προβλημα ? :h22: :h22:
Κρύβε λόγια... Μια χαρά δουλεύει απλά το ξεκουράζω λιγάκι αυτήν την περίοδο
-
η γεννητρια για τουρερ ειναι μικρη...στην καλυτερη επρεπε να ειναι 550w..οπως τα περισσοτερα μπαμπριζατα
led παντου τοτε....
εγω βεβαια πιστευω οτι το καπο εχει φωταρες και δεν χρειαζεται προβολια
Ποση ειναι η γεννητρια των αλλων δηλαδη;
-
των καινουργιων ?
700 +
-
η γεννητρια για τουρερ ειναι μικρη...στην καλυτερη επρεπε να ειναι 550w..οπως τα περισσοτερα μπαμπριζατα
led παντου τοτε....
εγω βεβαια πιστευω οτι το καπο εχει φωταρες και δεν χρειαζεται προβολια
Ποση ειναι η γεννητρια των αλλων δηλαδη;
Το 990 πχ είχε 550w
-
η γεννητρια για τουρερ ειναι μικρη...στην καλυτερη επρεπε να ειναι 550w..οπως τα περισσοτερα μπαμπριζατα
led παντου τοτε....
εγω βεβαια πιστευω οτι το καπο εχει φωταρες και δεν χρειαζεται προβολια
Ποση ειναι η γεννητρια των αλλων δηλαδη;
Το 950 πχ είχε 540w
Το απλό gs 600
-
Kαλα το GS λογικο ειναι να εχει 600W γιατι ειναι τεραστια και εξωτερικη που σημαινει οτι βαζουν οτι θελουν. Tα γιαπωνεζικα εχουν μικρες γεννητριες απο οσο θυμαμαι. Για την ΚΤΜ 950 παλι, μου φαινεται απιστευτο να εχει πανω απο 500W. Oυτε για το 990.
Επισης, σημαντικο στις ποσες στροφες μετρανε τα watt
-
τουλαχιστον 6500 +
-
τουλαχιστον 6500 +
Ναι εννοω εαν το ενα εργοστασιο μετραει στις 7000 και το αλλο στις 6000, δεν εχει αξια η συγκριση.
-
Εγώ πάντως τα προβολακια τα είχα συνδέσει μαζί με τα φώτα. Όταν άναβα τα φώτα αναβαν μαζί και δεν είχα θέμα. Τώρα βέβαια δεν έχω ακόμα βάλει γιατί έβγαλα της μπάρες να της φτιάξω μετά την πτώση. Όταν της βάλω πάλι θα βάλω αυτά που μου έστειλε ο Ζήσης και θα δω αν αλλάξω σύνδεση
-
hella προβολακια ?
-
Ναι τέτοια είχα αλλά πάνε τώρα έσπασε το ένα με το πέσιμο. Γι αυτό θα βάλω αυτά που μου έστειλε ο Ζήσης αλλά δεν ξέρω αυτά τη είναι
-
τελικα έκατσε και απέκτησα ,και δευτερο ζευγάρι προβολακια hella. μονο που αυτα εχουν xenon kit. να βαλω αυτα καλητερα? 2/ δεν εχω καγκελα ,και ουτε θα βαλω. εφτιαξα μονος κατο βασεις απο βασεις πινακιδας παπιου kaze r . μηπως υπαρχουν βασεις ?
-
Ναι τέτοια είχα αλλά πάνε τώρα έσπασε το ένα με το πέσιμο. Γι αυτό θα βάλω αυτά που μου έστειλε ο Ζήσης αλλά δεν ξέρω αυτά τη είναι
διον. εαν εχεις ενα (το σπασμενο),και δεν το χρειαζεσε ,το θελω.. στο ενα απο αυτα που εχω εχασα τα λαμακια που πιαμουν την λαμπα ..
-
Δυστυχώς φίλε μου το πέταξα είχε διαλυθεί τελείως :(
-
ψαχνωντας βρικα βασεις ,για τα προβολακια .σε αυτον. https://www.facebook.com/motoharun52/ τον τουρκο.. εχει αγορασει κανεις απο αυτον?