APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Σέργιος Φανίκος στις Ιούλιος 15, 2006, 09:35:16 πμ
-
Μάλλον πρόκειται για κάτι τις το δύσκολο γιατί από δύο συνεργεία που πέρασα δεν έχω πάρει πειστική απάντηση.
Το μηχανάκι το έχω 2 εβδομάδες και δε λέω να κατέβω. Του κάνω όσα πιό πολλά χιλιόμετρα μπορώ γιατί είναι μ@μ@το.
Όμως μου παρουσίασε το πρόβλημα αυτό δύο φορές. ΑΠό Πάτρα για Αθήνα, με 160 για ώρα, κάποια στιγμή αφήνω το γκάζι και αρχίζω να κατεβάζω ταχύτητες με σκοπό να κόψω για να μπω σε βενζινάδικο. Όταν πλέον έχω δεύτερη στο σασμάν και με πολύ χαμηλή, πλέον, ταχύτητα, το μηανάκι σβήνει και μου μπλοκάρει τον πίσω τροχό. Στα ματάω, το βάζω μπροστά, παίρνει αμέσως αλλά δεν κρατάει ρελαντί. Ξανά και ξανά\, 5-6 φορές τα ίδια. Συνεχίζω το ταξίδι, κανένα πρόβλημα. Μπαίνω Αθήνα, το πρόβλημα συνεχίζετε. Στα φανάρια σβήνει. Φτάνω, κρυώνει και μετά όλα καλά.
ΑΠό τότε δεν το ξαναπαρουσίασε παρά μόνο προχθές. ΑΠό Λάρισα για Πλαταμώνα, πάλι με πολλά χιλιόμετρα σταθερά και κόβω για τα διόδια στα Τέμπη. Τα ίδια. Φτάνω στα διόδια και σβήνει. Συνεχίζει την ίδια συμπεριφορά μέχρι που φτάνω σρτον προορισμό μου. Μετά από ένα καλό ύπνο (;) έστρωσε πάλι.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!! Το μόνο κοινό που "βλέπω" εγώ στις δύο περιπτώσεις είναι η σταθερή και μεγάλη ταχύτητα πριν το κάνει. Βέβαια δεν ξέρω αν έχει σχέση.
Any ideas ... anyone;
-
Σε εμένα δεν κράταγε γενικά το ρελαντί, από ότι μου έιπαν ότι υπάρχει ένας σερβομηχανισμός για το ρελαντί(και αυτό άλλαξαν), από τότε κανένα πρόβλημα.
-
λοιπον εχω μια ακρως δελαστικη προταση για καπονορντ,παροτι δεν το σκεφτομουνα και παρουσιαζει αυτο το θεμα δηλ,οταν ειναι σταματημενο σβηνει..ενω πορεια κτλπ δεν εχει κανενα θεμα..
το μηχανακι capo 2007 abs με καμια 50000χλμ.Δεν ειναι στο car και ειναι απο πολυ καλο φιλο.το μηχανακι βρισκεται στη θεσσαλονικη.καμια ιδεα?
-
λοιπον εχω μια ακρως δελαστικη προταση για καπονορντ,παροτι δεν το σκεφτομουνα και παρουσιαζει αυτο το θεμα δηλ,οταν ειναι σταματημενο σβηνει..ενω πορεια κτλπ δεν εχει κανενα θεμα..
το μηχανακι capo 2007 abs με καμια 50000χλμ.Δεν ειναι στο car και ειναι απο πολυ καλο φιλο.το μηχανακι βρισκεται στη θεσσαλονικη.καμια ιδεα?
Εχεις κι αλλο φιλο με καπο στη σαλονικη πυξιδα?? :bye:
Να παει για μπριζωμα,και καυσαναλυση να του πεις,ετσι θα φανει κ μετα βλεπει.
-
λοιπον εχω μια ακρως δελαστικη προταση για καπονορντ,παροτι δεν το σκεφτομουνα και παρουσιαζει αυτο το θεμα δηλ,οταν ειναι σταματημενο σβηνει..ενω πορεια κτλπ δεν εχει κανενα θεμα..
το μηχανακι capo 2007 abs με καμια 50000χλμ.Δεν ειναι στο car και ειναι απο πολυ καλο φιλο.το μηχανακι βρισκεται στη θεσσαλονικη.καμια ιδεα?
Εχεις κι αλλο φιλο με καπο στη σαλονικη πυξιδα?? :bye:
Να παει για μπριζωμα,και καυσαναλυση να του πεις,ετσι θα φανει κ μετα βλεπει.
ελα φιλε Δημο τι κανεις?Ταξιδευει αδερφε,ειναι ναυτικος,μεθαυριο μπαρκαρει,οτι γινει εγω θα το κανω
-
εψαξα ολο τα θεματα capo,κανενα δεν λεει για σβησιμο στο ρελαντι..
θα δειξει :pray:
-
εψαξα ολο τα θεματα capo,κανενα δεν λεει για σβησιμο στο ρελαντι..
θα δειξει :pray:
Συνήθως δεν σβήνουν στο ρελαντί. Το μυαλό μου πηγαίνει σε κάνα κομμένο σωληνάκι υποπίεσης κ μετά καποιο πρόβλημα στο μοτεράκι του ρελαντι (χλωμό).
-
εψαξα ολο τα θεματα capo,κανενα δεν λεει για σβησιμο στο ρελαντι..
θα δειξει :pray:
Αν δεν στο κάνει κρύο που τότε δουλεύει η βαλβίδα του ρελαντί που μπορεί να είναι βλαμμένη, τότε δοκίμασε το ποιο εύκολο και σχετικά οικονομικό. Το Caponoδοντο δουλεύει μια χαρά με απλή. Για μια φορά όμως μπορείς να κάνεις και μια εξαίρεση, όταν κοντεύει να αδειάσει γέμισε το με 100αρα και βαλε μέσα και ένα καλό καθαριστικό ιτζεξιον ( εγώ βάζω τη διπλασία από την αναγραφόμενη ποσότητα 1 φορά το χρονο)
-
εψαξα ολο τα θεματα capo,κανενα δεν λεει για σβησιμο στο ρελαντι..
θα δειξει :pray:
Συνήθως δεν σβήνουν στο ρελαντί. Το μυαλό μου πηγαίνει σε κάνα κομμένο σωληνάκι υποπίεσης κ μετά καποιο πρόβλημα στο μοτεράκι του ρελαντι (χλωμό).
Καλησπερα Κοσμα,και του παιδιου που το εχει εκει παει το μυαλο.. επισης
εψαξα ολο τα θεματα capo,κανενα δεν λεει για σβησιμο στο ρελαντι..
θα δειξει :pray:
Αν δεν στο κάνει κρύο που τότε δουλεύει η βαλβίδα του ρελαντί που μπορεί να είναι βλαμμένη, τότε δοκίμασε το ποιο εύκολο και σχετικά οικονομικό. Το Caponoδοντο δουλεύει μια χαρά με απλή. Για μια φορά όμως μπορείς να κάνεις και μια εξαίρεση, όταν κοντεύει να αδειάσει γέμισε το με 100αρα και βαλε μέσα και ένα καλό καθαριστικό ιτζεξιον ( εγώ βάζω τη διπλασία από την αναγραφόμενη ποσότητα 1 φορά το χρονο)
Δεν το κανει κρυο...μονο οταν ζεσταθει φιλε ναυτιλε..ποσο να του ριξω απ το καθαριστικο?
-
Αυτό το φιαλίδιο που παίρνω εγώ γραφεί ότι αναμιγνύετε από 40 έως 60 λίτρα. Εγώ το ρίχνω όλο μέσα στο εντελώς γεμάτο ντεπόζιτο. Και δεν ξαναβάζω βενζίνη μέχρι να έχει ανάψει καλά η ρεζέρβα
-
Αυτό το φιαλίδιο που παίρνω εγώ γραφεί ότι αναμιγνύετε από 40 έως 60 λίτρα. Εγώ το ρίχνω όλο μέσα στο εντελώς γεμάτο ντεπόζιτο. Και δεν ξαναβάζω βενζίνη μέχρι να έχει ανάψει καλά η ρεζέρβα
Εγινε φιλε..με την πρωτη ευκαιρια
-
Μετά πας ταξίδι, όχι βόλτα στην πόλη.
-
Μετά πας ταξίδι, όχι βόλτα στην πόλη.
Για να γυρισει το μείγμα.. καταγραφηκε