APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: pan(dvs) στις Μάιος 19, 2018, 10:09:47 μμ
-
Ρε παλικαρια,ποιας χρονιας ειναι το παρακατω???
-
2004 και δώθε
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
2004 και δώθε
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το δωθε δεν ειχε χουφτες και αλλα γραφικα στα πλαινα?
-
Μλκια είπα,δεν έχει αβς άρα νο 2004
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το έψαχνα και εγώ να το πάρω και μου είπε ότι πουλήθηκε.2005 μοντέλο ειναι
-
Μλκια είπα,δεν έχει αβς άρα νο 2004
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παντως στην αγγελια γραφει οτι εχει.
-
Το έψαχνα και εγώ να το πάρω και μου είπε ότι πουλήθηκε.2005 μοντέλο ειναι
Αν αλλαξε χερια λογικα εγινε μεσα στην βδομαδα γιατι ειχα μιλησει μαζι του,αλλα κατι δεν μου καθοτανε.
-
Εγώ τον πήρα δύο φορές και μου είπε ότι το πούλησε.
-
Μλκια είπα,δεν έχει αβς άρα νο 2004
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παντως στην αγγελια γραφει οτι εχει.
Όχι δεν έχει, στον εσωτερικό δακτύλιο φαίνεται το δισκάκι κανονικά. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180519/655e627d83d3bdf35bb890f8d28be84d.jpg)
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οντως δεν εχει μαλλον ειναι πιο παλιο και εχει αλλαξει μουτρα.
-
Τελικα μαλλον ειχα δικιο που δεν μου καθοτανε κατι.Ευχαριστω ολους για την βοηθεια,καλο βραδυ.
-
Ο αισθητήρας του abs πάντως υπάρχει...




-
Νομίζω το είχε ένα παιδί απο την Έδεσσα αυτό ,
και έγραφε και στο φόρουμ παλαιότερα .
-
Εγω στο moto.gr θυμάμαι έναν Γρηγόρη που το είχε. Δε θυμάμαι ομως αν ειχε αλλαχτεί το μούτρο. Δεν το είχα προσεξει.
-
Η συγκεκριμενη μηχανη ηταν στην Θεσσαλονικη και ταξιδευει για Κρητη.
Αν μου επιτρεπετε ομως θα σας ταλαιπωρησω λιγο ακομη. :D
Το τελευταιο ETV 1000,του 2005,ειχε τα ιδια θεματα με τα προηγουμενα σε πυκνωτες,ταχυσυνδεσμους κλπ,η τα ειχε λυσει ο κατασκευαστης?
-
Το τελευταιο ETV 1000,του 2005,ειχε τα ιδια θεματα με τα προηγουμενα σε πυκνωτες,ταχυσυνδεσμους κλπ,η τα ειχε λυσει ο κατασκευαστης?
Τα ιδια Παντελακη μου τα ιδια Παντελη μου, μονο που ειχε αλλαξει πολλαπλασιαστες δηλαδη απο Sagem στα πρωτα μοντελα
σε JCI στα δευτερα μοντελα, επισης απο το 2006 και μετα τα εβγαζε με μαυρο σκελετο, τα τελευταια ETV 1000 ηταν μεχρι
το 2007-08 μετα τελος (το σπασαμε το καλουπι) :P το τελευταιο το εβγαλε σε ασπρο χρωμα, ΑΥΤΑΑΑ :D
-
Οντως δεν εχει μαλλον ειναι πιο παλιο και εχει αλλαξει μουτρα.
Η δεν άλλαξε μούτρο αλλά για κάποιο λόγο άλλαξε τροχό, και αυτός που έβαλε δεν έχει επάνω του το αισθητήριο δισκακι.
Είναι πολύ πιθανόν καθόσον στην μπότα του πιρουνιού υπάρχει η φωλιά με το αισθητήριο του ABS επάνω και το καλώδιο σύνδεσης :thnk: :thnk:
-
Οντως δεν εχει μαλλον ειναι πιο παλιο και εχει αλλαξει μουτρα.
Η δεν άλλαξε μούτρο αλλά για κάποιο λόγο άλλαξε τροχό, και αυτός που έβαλε δεν έχει επάνω του το αισθητήριο δισκακι.
Είναι πολύ πιθανόν καθόσον στην μπότα του πιρουνιού υπάρχει η φωλιά με το αισθητήριο του ABS επάνω και το καλώδιο σύνδεσης :thnk: :thnk:
Το ΑΒS εχει αφαιρεθει λογω βλαβης.
-
[/quote]
Το ΑΒS εχει αφαιρεθει λογω βλαβης.
[/quote]
και το δισκακι γιατι το βγαλανε? για να γλυτωσουνε βαρος? βρε μηπως εχουν βαλει αναποδα την ζαντα ?
-
Το ΑΒS εχει αφαιρεθει λογω βλαβης.
[/quote]
και το δισκακι γιατι το βγαλανε? για να γλυτωσουνε βαρος? βρε μηπως εχουν βαλει αναποδα την ζαντα ?
[/quote]
Δεν γνωριζω.Ετσι μου ειπανε ετσι λεω.Απ οτι γνωριζω ο νεος ιδιοκτητης το πηγε σε συνεργειο της συμπρωτευουσας πριν το περει.
-
Επισης οποιος γνωριζει κοστος ανορθωτη,ταχυσυνδεσμων και μεταφορας των πυκνωτων.
Τελος συνεργειο που να πιανει Aprilia στην Αλεξανδρουπολη η καπου εκει κοντα υπαρχει?
-
Ναι σε συνεργειο διπλα απο το σπιτι μου το ειδα πριν λιγες μερες-σαλονικη.
Γενικα το βλεπω χρονια να κυκλοφορει στη γειτονια μου.
-
Επισης οποιος γνωριζει κοστος ανορθωτη,ταχυσυνδεσμων και μεταφορας των πυκνωτων.
Τελος συνεργειο που να πιανει Aprilia στην Αλεξανδρουπολη η καπου εκει κοντα υπαρχει?
Γεια σου Πανο ,
τα χουμε ξαναπεί στο παρελθόν και τηλεφωνικά , αλλά επειδή είσαι καλό παιδί θα στα ξαναπώ άλλη μία .
1) το ότι ο ανορθωτής σε κάποιους έχει κλάσει δεν είναι και κανένα έγκλημα .
Μπορώ να σου πω δεκάδες μηχανάκια αντίστοιχων χρονολογιών που μετά από αστική χρήση τους έδιναν στη μασχάλη . :P
Επίσης μπορώ να σου πω για capo του 2004 με 100000 + χλμ και μαμά ανορθωτή . :ohyes:
Ωστοσο , εφόσσον η ερώτηση είναι για το κόστος , ένας ανορθωτής νέου τύπου ( mosfet )
θα τον υπολογίζεις από 70 εώς 150 ευρώ ανάλογα από που θα ψωνίσεις . ;)
2) ταχυσύνδεσμους δύσκολο να μην έχει αλλάξει κάποιος ,
αλλά να υπολογίζεις ενα κόστος που μπορεί να πάρει από 30 € με προσωπική εργασία
μέχρι 100 € αναλόγος τι θα αγοράσεις και από που .
3) λογικά αναφέρεσαι στους πολλαπλασιαστές και όχι στους πυκνωτές .
Γιατί να τους φέρεις πίσω ?
Το μονο όφελος σου είναι ενδεχομένος σε ένα ταξίδι αν σου καεί ένας και έχεις μαζί σου spare για να τον αλλάξεις
να μπορέσεις να κάνεις την εργασία πιο γρήγορα .
Θα σε προβληματίσω αλλά να ξέρεις πως μετά από 2 capo και πολλά πολλά πολλά χλμ , δεν μου έχει κάψει ποτέ τίποτα από τα προαναφερόμενα . :ohyes:
-
Επισης οποιος γνωριζει κοστος ανορθωτη,ταχυσυνδεσμων και μεταφορας των πυκνωτων.
Τελος συνεργειο που να πιανει Aprilia στην Αλεξανδρουπολη η καπου εκει κοντα υπαρχει?
Γεια σου Πανο ,
τα χουμε ξαναπεί στο παρελθόν και τηλεφωνικά , αλλά επειδή είσαι καλό παιδί θα στα ξαναπώ άλλη μία .
1) το ότι ο ανορθωτής σε κάποιους έχει κλάσει δεν είναι και κανένα έγκλημα .
Μπορώ να σου πω δεκάδες μηχανάκια αντίστοιχων χρονολογιών που μετά από αστική χρήση τους έδιναν στη μασχάλη . :P
Επίσης μπορώ να σου πω για capo του 2004 με 100000 + χλμ και μαμά ανορθωτή . :ohyes:
Ωστοσο , εφόσσον η ερώτηση είναι για το κόστος , ένας ανορθωτής νέου τύπου ( mosfet )
θα τον υπολογίζεις από 70 εώς 150 ευρώ ανάλογα από που θα ψωνίσεις . ;)
2) ταχυσύνδεσμους δύσκολο να μην έχει αλλάξει κάποιος ,
αλλά να υπολογίζεις ενα κόστος που μπορεί να πάρει από 30 € με προσωπική εργασία
μέχρι 100 € αναλόγος τι θα αγοράσεις και από που .
3) λογικά αναφέρεσαι στους πολλαπλασιαστές και όχι στους πυκνωτές .
Γιατί να τους φέρεις πίσω ?
Το μονο όφελος σου είναι ενδεχομένος σε ένα ταξίδι αν σου καεί ένας και έχεις μαζί σου spare για να τον αλλάξεις
να μπορέσεις να κάνεις την εργασία πιο γρήγορα .
Θα σε προβληματίσω αλλά να ξέρεις πως μετά από 2 capo και πολλά πολλά πολλά χλμ , δεν μου έχει κάψει ποτέ τίποτα από τα προαναφερόμενα . :ohyes:
Γιωργο δεν τα εχουμε πει μονο τηλεφωνικα,αλλα και απο κοντα. ;)
Το παλικαρι που το εχει ειναι ειδικη περιπτωση,Η μηχανη εχει πολυ λιγα χλμ και δεν εχει κανει καμμια αλλαγη.
Αρα ταχυσυνδεσμους αλλαζω οπως και να χει.
Ο καμμενος ανορθωτης φυσικα και δεν ειναι εγλημα.Σκεφτομουνα να τον αλλαξω προληπτικα και ελεγα να το κανω πριν το βγαλω Εγνατια.
Για τους πολλαπλασιαστες,οπως σωστα το λες,εχω ακουσει οτι καιγονται απο τα νερα που πεφτουν πανω τους και ειδα οτι καποιοι τους μεταφερουν.Αν λες να μην το κανω δεν θα το κανω.
Δεν θα με προβληματισεις καθολου.Ισα ισα τα λεγομενα σου ηταν αυτα που με καναν να δω το caponord με διαφορετικο ματι.
Οπως και να χει μεσα στις επομενες μερες θα δω που ειχες δικιο και που αδικο. :D
-
Οπως και να χει,ευχαριστω ολους οσους προσπαθησαν να βοηθησουν την κατασταση.
-
Πολλαπλασιαστές δεν υπάρχει λόγος να τους μεταφέρεις, ΕΚΤΟΣ και πιάνουν τα χερια σου και στην ουσία πληρώσεις μόνο τα καλώδια.
Ούτε εμένα τη έχουν ακούσει ποτέ οι jci, εκτός από μια φορά που έριξα σπρέι καρμπυρατέρ μέσα στα σώματα και για κάποιο λόγο βραχυκύκλωσε το σύμπαν.
Επειδή βρίσκονται πίσω από το ψυγείο, στα πλυσίματα πέφτει νερό πάνω τους αλλά είναι αδιάβροχοι έτσι κι αλλιώς (φισες). Να σκεφτείς ότι έριχνα νερό στο ψυγείο με το πιεστικό και δεν ένιωθαν.
Σε μια περίπτωση ενός φίλου, είχα βρει πρασινιλα στη μεριά του μπουζοκαλωδιου, που σημαίνει ότι περνούσε υγρασία. Ίσως λόγω παλαιότητας δεν έκαναν καλή στεγανοποίηση τα μπουζοκαλωδια.
Τους μετέφερα κάτω από την σέλα για παν ενδεχόμενο στο πλύσιμο (το πάω αρκετά χώμα και πέφτει πολύ νερό γενικώς στο μηχανάκι).
-
Πάνο με το καλό να το πάρεις.Παντως όλα μπορεί να χαλασουν.εγω είχα Άφρικα και σε διάστημα ούτε 8000 Χιλ άλλαξα δύο φορές ανόρθωση και με είχε αφήσει στο δρόμο τρεις φορές.Το παιδί που το πηρε του έκαψε ηλεκτρονική και φυσικά πάλι ανόρθωτη που το είχα βάλει εγώ καινούργιο πριν ενάμιση χρόνο και είχα πληρώσει κάνα 140 υποτίθεται για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Του κολλητού μου το hayabusa τα παίξε το καντράν των οργάνων στα καλά καθούμενα χωριά κάτι ρυθμιστές πίεσης.
-
Πολλαπλασιαστές δεν υπάρχει λόγος να τους μεταφέρεις, ΕΚΤΟΣ και πιάνουν τα χερια σου και στην ουσία πληρώσεις μόνο τα καλώδια.
Ούτε εμένα τη έχουν ακούσει ποτέ οι jci, εκτός από μια φορά που έριξα σπρέι καρμπυρατέρ μέσα στα σώματα και για κάποιο λόγο βραχυκύκλωσε το σύμπαν.
Επειδή βρίσκονται πίσω από το ψυγείο, στα πλυσίματα πέφτει νερό πάνω τους αλλά είναι αδιάβροχοι έτσι κι αλλιώς (φισες). Να σκεφτείς ότι έριχνα νερό στο ψυγείο με το πιεστικό και δεν ένιωθαν.
Σε μια περίπτωση ενός φίλου, είχα βρει πρασινιλα στη μεριά του μπουζοκαλωδιου, που σημαίνει ότι περνούσε υγρασία. Ίσως λόγω παλαιότητας δεν έκαναν καλή στεγανοποίηση τα μπουζοκαλωδια.
Τους μετέφερα κάτω από την σέλα για παν ενδεχόμενο στο πλύσιμο (το πάω αρκετά χώμα και πέφτει πολύ νερό γενικώς στο μηχανάκι).
Ναι πιανουν.Θα το δω με την ησυχια μου.
-
Πάνο με το καλό να το πάρεις.Παντως όλα μπορεί να χαλασουν.εγω είχα Άφρικα και σε διάστημα ούτε 8000 Χιλ άλλαξα δύο φορές ανόρθωση και με είχε αφήσει στο δρόμο τρεις φορές.Το παιδί που το πηρε του έκαψε ηλεκτρονική και φυσικά πάλι ανόρθωτη που το είχα βάλει εγώ καινούργιο πριν ενάμιση χρόνο και είχα πληρώσει κάνα 140 υποτίθεται για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Του κολλητού μου το hayabusa τα παίξε το καντράν των οργάνων στα καλά καθούμενα χωριά κάτι ρυθμιστές πίεσης.
Φιλαρακι θα βγαλουνε και βλαβες τι να κανουμε.Καλο ειναι να ξερουμε που πονανε για να προλαμβανουμε καποιες απο αυτες.
-
Τελος συνεργειο που να πιανει Aprilia στην Αλεξανδρουπολη η καπου εκει κοντα υπαρχει?
:hha% :hha% :hha% :hha%