APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Nikos B στις Ιανουάριος 31, 2022, 01:29:51 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους. Ανοίγω νέο θέμα για αυτό παρά το οτι μπορεί να έχει ήδη αναφερθεί εντός άλλου θέματος. Αν υπάρχει θέμα ας ρυθμιστεί απο τους admins.
Λοιπόν, ψάχνω να φτιάξω/αγοράσω πλαϊνά wind deflectors με στόχο να μειώσει επιτέλους το γνωστό wind buffeting. Εχω κατά 99% καταλήξει οτι το πρόβλημα δεν προέρχεται μόνο απο τη μπροστινή ζελατίνα (στην οποία έχω αποστάτες του Πολωνού) αλλά απο τα πλαϊνά και απο κάτω προς τα πάνω...
Τα είχε και το MK1 αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία για το αν επαρκούσαν.
Οι GS φοράνε ήδη τέτοια και ψάχνω κάπου να έχουν ή να φτιάχνουν. Υπάρχει κανείς που έχει ή που ξέρει που τα βρίσκουμε?
Thanks!
-
Kαλησπέρα, κάπου έχουμε ένα θέμα για flaps. Με είχε βοηθήσει τότε ο xristos69.
Κάνουν δουλίτσα πάντως αλλά είναι ασχημούλικα.
-
Έχω δει κι εγώ να φτιάχνονται απο plexiglass κυρίως.
Πιστεύω πως κάνουν δουλειά μιας και ομοίως έχω την ζελατίνα του Πολωνού, αλλά δεν είμαι 100% ευχαριστημένος, ενώ κάτοχοι GS μιλάνε για τρομερή διαφορά με δαύτα.
Δεν έχω βάλει ακόμη και δεν ξέρω αν θα βάλω, όχι λόγω αισθητικών λόγων, αλλά επειδή θέλουν τρύπημα τα πλαστικά και δεν θέλω να κάνω μη αναστρέψιμες παρεμβάσεις.
-
Επειδή τα έχω, κάνουν δουλειά. Παίρνεις άλλα 10-20 χμ παραπάνω χωρίς στροβιλισμούς. Δεν θέλουν τρύπημα, μακρύτερες βίδες αντικαθιστούν τις ήδη υπάρχουσες, απλά σκουριάζουν λίγο. Επίσης πιστεύω ότι έπρεπε να τα πάρω μάυρα, γιατί μαζεύουν μπίχλα και φαίνεται.
-
Για βάλε μερικές φώτο απο όλες τις πλευρές να δούμε
Ίσως να το επιχειρήσω :thnk:
-
Σου ανεβάζω μία πρόχειρη. Στα κόκκινα βελάκια είναι οι βίδες.
(https://i.imgur.com/yOkrAHE.jpg)
-
όταν μπορέσεις βάλε και καμία κοντινή, επειδή με ξεγελάει το σχήμα. ;)
-
Επειδή τα έχω, κάνουν δουλειά. Παίρνεις άλλα 10-20 χμ παραπάνω χωρίς στροβιλισμούς. Δεν θέλουν τρύπημα, μακρύτερες βίδες αντικαθιστούν τις ήδη υπάρχουσες, απλά σκουριάζουν λίγο. Επίσης πιστεύω ότι έπρεπε να τα πάρω μάυρα, γιατί μαζεύουν μπίχλα και φαίνεται.
Σίγουρα κάνουν δουλειά, αλλά έτσι όπως το βλέπω μάλλον θέλει και απο τα φλας απο κάτω... στο σημείο που τελειώνει η ζελατίνα δεξιά και αριστερά...
Αυτά, τέλος πάντων τα έφτιαξες μόνος σου?
-
Σας είπα, μου τα έφερε ο Χρήστος. Δεν θέλει τρύπημα, ούτε καμιά τρελή δουλειά. Έχει ήδη αναμονές το εργαλείο.
Τώρα δεν το καταλαβαίνετε, γιατί είναι κούκλα η γριά μου :ohmy: και θαμπώνεστε, αλλά θα προσπαθήσω να σας βγάλω καλύτερες φωτογραφίες.
-
Βασικά μία διόρθωση, επειδή δεν τα πέρασα εγώ. Νομίζω ότι δεν θέλει τρύπημα, μη με κράζετε μετά, να βάλω disclaimer.
-
Καλησπέρα. Είχαμε φτιάξει πριν από μερικά χρόνια, πάνω σε ένα πατρόν του Nautilou. Έχω το πατρόν, αλλά νομίζω ότι θέλει δυο εκατοστά περίπου πιο μεγάλο το πλαϊνό του. Αν θυμάμαι καλά μου τα είχαν χρεώσει 25 ευρώ το σετ. Αλλά το πλεξικλάς ήταν λίγο λεπτό. Αν κάνετε λίστα με άτομα, μπορώ να ρωτήσω τιμή σε πιο παχύ υλικό.
-
Βασικά μία διόρθωση, επειδή δεν τα πέρασα εγώ. Νομίζω ότι δεν θέλει τρύπημα, μη με κράζετε μετά, να βάλω disclaimer.
Θέλει δύο τρύπες, μία στο πλάι και μία κάτω που πιάνει η βίδα του ρεζερβουάρ.
-
Εγώ είμαι σίγουρος πως κάνουν δουλειά και για έναν ακόμη λόγο. Το είχα γράψει και παλιότερα.
Πριν απο αυτό το Caponord που έχω τώρα, είχα το MK1 με τα ενσωματωμένα φλάς.
Δεν είχα ποτέ θέματα με τον αέρα και το μονο που είχα προσθέσει ήταν μια επέκταση ζελατίνας.
Σε αυτό το μοντέλο με τα ξεχωριστά φλας, έχω θέμα με τον αέρα. Το έχω φέρει σε καλό επίπεδο αλλά και πάλι όχι όπως στο παλιότερο μοντέλο.
Τα ενσωματωμένα φλας στο παλιό μοντέλο έπαιζαν και ρόλο ανεμοθραύστη.
-
Ο Χρήστος ξέρει καλύτερα αν θέλει τρύπες, εγώ θυμάμαι ότι δεν ήθελε. Λυπάμαι αν έκανα λάθος.
Εδώ θα δείτε τα 2 σημεία που πιάνει.
(https://i.imgur.com/me2EAp2.jpg)
(https://i.imgur.com/gsi5xEt.jpg)
-
Επειδη άρχισα τα πειράματα, ενα απο τα Mods που θα κάνω εινια και οι χούφτες του 1200 στο 1000ρι. νομίζω οτι και αυτές θα βελτιώσουν θεαματικά κάποια πράγματα. Αν δε υπάρχει το σχέδιο μπορουμε να το έχουμε για να το κάνουμε 3D εκτύπωση?
-
Ο Χρήστος ξέρει καλύτερα αν θέλει τρύπες, εγώ θυμάμαι ότι δεν ήθελε. Λυπάμαι αν έκανα λάθος.
Εδώ θα δείτε τα 2 σημεία που πιάνει.
(https://i.imgur.com/me2EAp2.jpg)
(https://i.imgur.com/gsi5xEt.jpg)
Bλέπω το φτερό μπροστά σου και δεν ξέρω αν ειναι βρωμιά ή το πλαστικό την έχει ακούσει. Επειδη πέρα απο το Carbon που φοράω , έχω και το RAID το μικρό και έχει παρόμοια εικόνα, στις προσεχείς μέρες θα το βγάλω θα το πλύνω και θα το περάσω με ένα bumper μαυρο σπρέι να ξανανιώσει.
Το σπρέι bumper ειναι για προφυλακτήρες και ειναι πανεύκολο στην εφαρμογή.
-
Το πλαστικό την έχει ακούσει και θα το πάω κάποτε για βάψιμο.
-
Βλέποντας τις φώτο και πηγαίνοντας και στην μοτο να δώ το σημείο που μπαίνει το plexiglass, δεν φαίνεται να χρειάζεται άλλες τρύπες απο αυτές που ήδη έχει, αν πιάνει μόνο στα δύο σημεία που διακρίνω.
Βέβαια κοιτάζοντας το προσεκτικά, δεν ξέρω κατα πόσο αυτή η μικρή μετατροπή μπορεί να φέρει αισθητή απόδοση.
-
Βλέποντας τις φώτο και πηγαίνοντας και στην μοτο να δώ το σημείο που μπαίνει το plexiglass, δεν φαίνεται να χρειάζεται άλλες τρύπες απο αυτές που ήδη έχει, αν πιάνει μόνο στα δύο σημεία που διακρίνω.
Βέβαια κοιτάζοντας το προσεκτικά, δεν ξέρω κατα πόσο αυτή η μικρή μετατροπή μπορεί να φέρει αισθητή απόδοση.
[/quote
Καλημέρα. Τρύπες, θέλει μόνο το πλεξικλας και πιάνει σε αυτές που βλέπεις. Τώρα, όσο για την αποτελεσματικότητα, σίγουρα κάτι κάνει. Εξάλλου δεν ήταν και τόσο απαγορευτικό το κόστος για να κλαις τα λεφτά σου. Αν ήταν από την MAKAN, τότε σίγουρα θα κλαίγαμε όλοι μαζί. χαχαχαχαχαχα
-
Καλημέρα. Τρύπες, θέλει μόνο το πλεξικλας και πιάνει σε αυτές που βλέπεις. Τώρα, όσο για την αποτελεσματικότητα, σίγουρα κάτι κάνει. Εξάλλου δεν ήταν και τόσο απαγορευτικό το κόστος για να κλαις τα λεφτά σου. Αν ήταν από την MAKAN, τότε σίγουρα θα κλαίγαμε όλοι μαζί. χαχαχαχαχαχα
To μελετάω... :thnk:
Πάντως αν το αποφασίσω, πιθανότατα δεν θα το κάνω με πλέξιγκλας. Μάλλον εκτύπωση κατόπιν σχεδίασης και βάψιμο στα χρώματα της μηχανής.
-
Η εκτύπωση όμως δεν κάνει κούρμπες ή λύγισμα, σωστά?
Και εγώ προσανατολίζομαι για σχεδιασμό στην ίδια λογική με τις φωτογραφίες που βλέπουμε αλλά με λίγες μικροαλλαγές. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θα γίνει απο λαμαρίνα λεπτή ή απο πλέξιγλας/ακρυλικό... :thnk:
Επίσης λέτε να γλυτώσουμε και τους αποστάτες της ζελατίνας (έχω του Πολωνού) ή πάντα θα χρειάζονται?
-
Η εκτύπωση όμως δεν κάνει κούρμπες ή λύγισμα, σωστά?
Και εγώ προσανατολίζομαι για σχεδιασμό στην ίδια λογική με τις φωτογραφίες που βλέπουμε αλλά με λίγες μικροαλλαγές. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θα γίνει απο λαμαρίνα λεπτή ή απο πλέξιγλας/ακρυλικό... :thnk:
Επίσης λέτε να γλυτώσουμε και τους αποστάτες της ζελατίνας (έχω του Πολωνού) ή πάντα θα χρειάζονται?
Δεν θα λυγίζει. Θα πρέπει να σχεδιαστεί με κλίση εξ αρχής.
Δεν είναι όμως αυτό που με προβληματίζει, όσο τα δομικά χαρακτηριστικά σε σ΄χεση με την πίεση του αέρα.
Το πλέξιγλας δεν μου αρέσει αισθητικά πάντως,
Οι αποστάτες του Πολωνού κάνουν άλλη δουλειά. Νομίζω πως τους χρειαζόμαστε όπως και να έχει, επειδή η κύρια υποπίεση δημιουργείται απο την ζελατίνα.
-
Καλησπέρα σε ολουςΗ γνώμη μου σχετικά με την καλή αεροδυναμική είναι η εξης Όλα τα capo από 2004 και μετά έχουμε πρόβλημα. Τα παλαιότερα capo πριν το 2004 έχουν άριστη συμπεριφορά γιατί η ζελατίνα στηρίζεται σε 6 βίδες. Οι 2 παραπάνω βίδες δεξιά και αριστερά την κάνουν άκαμπτη. Η δική μας κουνιέται και μάλιστα πολύ γιατί έχει 4 βίδες στηριξης . Αυτό που θα κάνω εγώ είναι μια παντεντα . Θα προεκτεινω την στήριξη με μια βάση που θα πιάσει τις 4 υπάρχουσες συν 2 που θα πιάνουν την ζελατίνα 15 με 20 cm ψηλότερα όπως η bmw στα gs 1200 adventure. Είχα adventure και η αεροδυναμική του ήταν τέλεια σε σχέση με gs1200 απλό που επίσης είχα και στηριζοταν επίσης σε 4 βίδες. Αν επιμένετε όμως για πλαϊνά wind deflectors ο Κώστας Γρίβας της mpf στην Καλλιθέα ίσως μπορεί να φτιάξει ότι θελετε
-
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση Ηρακλή! :bye:
-
Επιτέλους, παραδέχεσαι οτι το δικό μου είναι
καλύτερο!!! :tez:
Ευτυχώς πήρες Aprilia, μπήκες στον σωστό δρόμο!
Καλα δεν λέω Αποστόλη? :bye:
-
Επιτέλους, παραδέχεσαι οτι το δικό μου είναι
καλύτερο!!! :tez:
Ευτυχώς πήρες Aprilia, μπήκες στον σωστό δρόμο!
Καλα δεν λέω Αποστόλη? :bye:
Καιρός ήταν να δει και αυτός το φως! :D
Για την αεροδυναμική (μιας και έχω τύχει κάτοχος και του παλιού και του νεότερου μοντέλου) το έχω ξαναγράψει. Το παλιό είχε σαφώς καλύτερη ανεμοκάλυψη, χωρίς στροβιλισμούς, με προσθήκη απλά ενός σπόιλερ. Στο νεότερο θέλει δουλίτσα να έρθει εκει που πρέπει.
-
Καλησπέρα σε ολουςΗ γνώμη μου σχετικά με την καλή αεροδυναμική είναι η εξης Όλα τα capo από 2004 και μετά έχουμε πρόβλημα. Τα παλαιότερα capo πριν το 2004 έχουν άριστη συμπεριφορά γιατί η ζελατίνα στηρίζεται σε 6 βίδες. Οι 2 παραπάνω βίδες δεξιά και αριστερά την κάνουν άκαμπτη. Η δική μας κουνιέται και μάλιστα πολύ γιατί έχει 4 βίδες στηριξης . Αυτό που θα κάνω εγώ είναι μια παντεντα . Θα προεκτεινω την στήριξη με μια βάση που θα πιάσει τις 4 υπάρχουσες συν 2 που θα πιάνουν την ζελατίνα 15 με 20 cm ψηλότερα όπως η bmw στα gs 1200 adventure. Είχα adventure και η αεροδυναμική του ήταν τέλεια σε σχέση με gs1200 απλό που επίσης είχα και στηριζοταν επίσης σε 4 βίδες. Αν επιμένετε όμως για πλαϊνά wind deflectors ο Κώστας Γρίβας της mpf στην Καλλιθέα ίσως μπορεί να φτιάξει ότι θελετε
Iraklis αυτό δε θα σήμαινε να ψηλώσει η ζελατίνα στο βαθμό που θα αναγκάζεσαι να βλέπεις μόνο απο μέσα?
Είμαι σχεδόν πεπεισμένος οτι το πρόβλημα είναι ο πλαινός αέρας που έρχεται κάτω απο τα φλας και κατευθείνεται προς τα μέσα και προς τα πάνω. Τα ΜΚ1 είχαν τα ενσωματομένα φλας απου ανοιγαν τη μούρη προς τα έξω, σε συνδυασμό με τα αυτάκια απο κάτω.
Οι αποστάτες της ζελατίνας όπως έχουμε βάλει μερικοί βοηθάει αρκετά πάντως...
Σε κάθε περίπτωση, καλή επιτυχία στη δοκιμασία - αναμένουμε νέα
-
Παιδιά ενδιαφέρομαι και εγώ για τα πλαϊνά φλαπς πως τα λένε τα καβλιτσεκια. Έχουμε το σχέδιο να πάω να μου το κόψουν;
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το κύριο πρόβλημα είναι στα abs μοντέλα η κακή στήριξη της ζελατίνας Αν την πιάσεις με το αριστερό χέρι στην κορυφή όταν είσαι στην εθνική σταματάνε οι στροβιλισμοί. Είμαι 1,76 και οδηγω με κράνος enduro με γείσο. Δεν είναι πρόβλημα μήκους. Έχει αρκετή καλυψη
-
Παλαιότερα είχα after market ψηλότερη ζελατίνα. Πάλι είχε στροβιλισμους. Και αυτή κουναγε πολύ στο επάνω τελειωμα. Σίγουρα πάντως τα ενσωματωμένα φλας αλλά και τα wind deflectors του πρώτου capo βοηθούσαν στην καλύτερη ροή αερα Προχωρήστε την πατέντα. Έχει ενδιαφέρον. Και εγώ θα προχωρήσω την στήριξη του επάνω μέρους της ζελατινας. Καιβλεπουμε. Αν αποτύχουμε θα ψάχνουμε μεταχειρισμένο μουτρο από το πρώτο capo !!!
-
Το κύριο πρόβλημα είναι στα abs μοντέλα η κακή στήριξη της ζελατίνας Αν την πιάσεις με το αριστερό χέρι στην κορυφή όταν είσαι στην εθνική σταματάνε οι στροβιλισμοί. Είμαι 1,76 και οδηγω με κράνος enduro με γείσο. Δεν είναι πρόβλημα μήκους. Έχει αρκετή καλυψη
Αν είναι αυτό το πρόβλημα τότε ίσως αν κολλήσουμε με κάποιον τρόπο δεξιά και αριστερά το κάτω σημείο της ζελατίνας στο πλαίσιο τότε ίσως δεν κουνιέται καθόλου. Και οι στροβιλισμοί να σταματήσουν.
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk