εχει καμμια βδομαδα που αλλαξα πισω τακακι,εβαλα ΕΒC..,και απο τοτε εχω σοβαρο θεμα!! παταω πισινο,οκ φρεναρει για λιγο-2,3 sec-και μετα βουταει το ποδωστηριο μεχρι να βρει...ασφαλτο!!! το πηγα στην αντιπροσωπεια και το εκανε δευτερη εξαερωση-την πρωτη την εκανε οταν βαλαμε τα νεα τακακια-αλλα τιποτα!!!!! μου ειπε για τρομπα η για μοναδα abs και τρελλαθηκα!!! και ολα ξεκινησαν απο μια απλη αλλαγη πισω τακακιων...
Καλά στα είπε. Κάποια στιγμή η τρόμπα απλά χαλάει λόγω χρήσης-ετών κλπ και θέλει αλλαγή. Άλλαξε την και θα είσαι οκ λογικά.
ευχαριστω, αυτο που με προβληματιζει ειναι γιατι ξεκινησε το φαινομενο αμεσως με την αλλαγη των πισω τακακιων,ενω πριν δεν ειχα κανενα προβλημα. μηπως θελει πιο καλη εξαερωση?
Τώρα που το ξαναδιάβασα παίζει επίσης η δισκόπλακα σου να έχει δόντι και τα κανούργια τακάκια να πατάνε εκεί και να μην πιάνει το φρένο.
το φρενο μολις το παταω,για 2-3 sec πιανει κανονικα,απλα μετα αρχιζει να βυθιζεται το πενταλ και φυσικα δεν πιανει... λεπτομερεια που δεν ειπα:αν το αφησω και ξαναφρεναρω,κανει ακριβως το ιδιο,δηλαδη φρεναρει για 2-3 sec και ξαναβυθιζεται...
δλδ θέλουν λίγο χρόνο ( χλμ ) μέχρι να πατήσουν τα τακάκια στις δισκόπλακες 100%
Κάνε του χλμ και δες αν στρώνει ;)
θα σου πω φιλε, του εκανα 1000χλμ μολις εβαλα τα καινουργια τακακια-πηγα κερκυρα με το μωρο..-απο εγνατια βεβαια,και ουτε κιχ!ολα κανονικα! εχει 3-4 μερες που το κανει το ατιμο!!
Αν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση η λογική λέει οτι πατάς 1-2 και πιάνει το φρένο αλλά δεν φανατίζεται κιόλας αλλά πιάνει. Αν έχει δόντι δεν έχει επιφάνεια να πιάσει οπότε δεν έχεις φρένο αλλά είναι και εύκολο να το δείς μόνος σου.Πήγαινε πάτα το φρένο με το χέρι και δες που πατάει το τακάκι πάνω στην δισκόπλακα. Αν όμως πατάς, πιάνει για 1-2 δεύτερα και μετά βυθίζεται και δεν έχεις φρένο ε τότε η τρόμπα είναι χαλασμένη πια.
Δλδ πατάς συνεχόμενα το πίσω φρένο , για 2-3 sec έχεις φρένο και από το 4ο sec και μετά το χάνεις .
Σωστά ?
ακριβως. μετα απο 2-3 sec που φρεναρω,αρχιζει να βυθιζεται το πενταλ μεχρι τερμα και φυσικα φρενο τιποτα... παιρνω το ποδι μου απο πανω του,επανερχεται το πενταλ στην αρχικη του θεση,ξαναφρεναρω και ολα οπως πριν,δηλαδη ξαναφρεναρει για 2-3 sec και ξαναβυθιζεται μεχρι τελους της διαδρομης το πενταλ... πολυ επικινδυνο παιδες..
Δεν ειναι αναγκη να παρεις καινουργια αντλια. Αν καταληξεις οτι φταιει αυτη αλλαξε μονο τα λαστιχακια που εχει μεσα. Μπορεις να βρεις σε μαγαζια με ανταλλακτικα φρενων. Εγω ετσι εκανα πριν λιγο καιρο γιατι η αντλια ειναι αρκετα ακριβη και δεν αξιζει εφοσον μπορεις να την επισκευασεις και να γινει σαν καινουργια. Βεβαια το προβλημα δεν ηταν εκει αλλα στο σωληνακι που ακουμπουσε επανω στο σασι και εβραζε τα υγρα. Οποτε μετα απο αλλαγη της διαδρομης του σωληνα και μετα απο αλλαγη υγρων επιτελους μπορεσα ξανα να πω και εγω οτι εχω πισω φρενο!
Πήγαινε ρε συ στο μηχανάκι , και όπως είναι σταθμευμένο πάτα το πίσω φρένο και κράτα το πατημένο να δεις αν μετά από 3 , 4 ή 7 sec θα κάτσει κάτω το ποδόφρενο και θα χάσει πίεση .
λοιπον, πηγα και το εκανα μολις, παταω δυνατα και κατεβαινει το φρενο κανονικα και δεν βυθιζεται, μετα το παταω πολυ δυνατα ομως και κατεβαινει κανονικα και δεν βυθιζεται,
αντε πες να ειμαι και λιγο χαζος και να βυθιζεται λιγο, με τιποτα ομως αυτη η βουτια που κανει οταν ειμαι εν κινησει.
Μάπα υγρά ή άλλο dot με αποτέλεσμα να βράζουν ίσως??? Διαρροή απο τα εμβολάκια δεν έχεις δεί ε? Η στάθμη υγρών είναι οκ? Το δοχείο είναι καλά βιδωμένο με το λάστιχο μέσα στην θέση του?
Μάπα υγρά ή άλλο dot με αποτέλεσμα να βράζουν ίσως??? Διαρροή απο τα εμβολάκια δεν έχεις δεί ε? Η στάθμη υγρών είναι οκ? Το δοχείο είναι καλά βιδωμένο με το λάστιχο μέσα στην θέση του?
ποια εμβολακια και που ειναι για να κοιταξω? πες μου μαρκα και dot ,να παω να παρω και να βαλω. σταθμη στην μεση,χρωμα σκουρο.. τι λαστιχακι εννοεις? πω πω,τηλεδιαγνωση το κανα,ευχαριστω ρε παιδια
Τα έμβολα στην δαγκάνα εννοώ βρε. Ίσως η δαγκάνα σου έχει διαρροή απο ξεραμένα-πολυκαιρισμένα λαστιχάκια. Αφού δεν ξέρεις να κάνεις εξαέρωση και να πάρεις υγρά τζάμπα θα πάνε βρε. Δεν γίνεται απλά να γεμίσεις και να φτιάξει αν το dot που σου έβαλε είναι λάθος αν και δύσκολο το κόβω να έκανε τέτοιο λάθος. Πληροφοριακά πάντως dot 4 υγρά μπαίνουν στο capo. Μάρκα οτι πιστεύει ο καθένας οτι είναι καλύτερο. Το χρώμα σκούρο δεν είναι καλό σημάδι γιατί παίζει να μην έχουν αλλαχτεί ποτέ αλλά αν δεν δούμε δεν μπορούμε να σου πούμε. Άνοιξε το δοχείο υγρών και θα δείς ενα λάστιχο μέσα. Τσέκαρε και αυτό τι να σου πω. Ο μάστορας όταν έκανε αλλαγή και εξαέρωση όλα αυτά ήταν οκ?
μαυρα υγρα ?? dot 4 αλλαξε τα εχθες και κανε καλη εξαερωση :ohyes: και τα τακακια οπως σου ειπε ο para αλλαξε τα ;)
βαλε τα μαμα brembo :kalo:
δεν ειναι μαυρα παιδια,προς το σκουρο ειναι ,διοτι στην εξαερωση που εγινε με την τοποθετηση των καινουργιων τακακιων,συμπληρωθηκαν λιγα υγρα,οπως και στην δευτερη εξαερωση την παρασκευη,παλι συμπληρωθηκαν λιγα υγρα. τα γαμωτακακια καινουργια ειναι!!!
Παρακινδυνευμενο αυτο που θα σου πω: δοκιμασε να φρεναρεις με σβηστο το μοτερ, αφου εχεις παρει φορα. Παιζει να ειναι μοναδα abs, εφοσον υγρα ειναι σωστα.
Παρακινδυνευμενο αυτο που θα σου πω: δοκιμασε να φρεναρεις με σβηστο το μοτερ, αφου εχεις παρει φορα. Παιζει να ειναι μοναδα abs, εφοσον υγρα ειναι σωστα.
αυτο με ειπε και ο αντιπροσωπος,οτι παιζει να ειναι η μοναδα abs....
αντε να παρω φορα ρε κοσμα,τι να προσεξω φρεναροντας?
αν κοκκαλωσει με το φρεναρισμα και δεν υποχωρησει το πενταλ, τοτε ναι μαλλον ειναι το abs
το νου σου εεε !!!
τα τακακια δεν ειναι το προβλημα, αλλα δεν ειναι και τα καλυτερα :ohyes:
αμα το χω σβηστο,να εχω κλειστο και τον διακοπτη με το κλειδι?δηλαδη σβηστο εντελως? σ'αυτη την περιπτωση το abs δεν θα λειτουργει ε? ωρε μανα γλεντια!!!
αν κοκκαλωσει με το φρεναρισμα και δεν υποχωρησει το πενταλ, τοτε ναι μαλλον ειναι το abs
το νου σου εεε !!!
τα τακακια δεν ειναι το προβλημα, αλλα δεν ειναι και τα καλυτερα :ohyes:
αμα το χω σβηστο,να εχω κλειστο και τον διακοπτη με το κλειδι?δηλαδη σβηστο εντελως? σ'αυτη την περιπτωση το abs δεν θα λειτουργει ε? ωρε μανα γλεντια!!!
:ohyes: :ohyes: :ohyes: σε μια κατηφορα π.χ. το νου σου ομως μην σου διπλωσει :D ;)
αν κοκκαλωσει με το φρεναρισμα και δεν υποχωρησει το πενταλ, τοτε ναι μαλλον ειναι το abs
το νου σου εεε !!!
τα τακακια δεν ειναι το προβλημα, αλλα δεν ειναι και τα καλυτερα :ohyes:
Δεν ισχυει αυτο Ανεστη. Εαν κολλγσει η βαλβιδα επιστροφης στην μοναδα, παρατηρουμε στο πενταλ οτι χανει πιεση (σαν τα τσιμουχακια που λετε). Εαν ειναι τα τσιμουχακια, θα επρεπε ακομα κ στατικα να παρουσιαζει το φαινομενο της βυθισης.
Στο δικό μου capo η μονάδα ABS είναι off και μια χαρά δουλεύει το φρένο. Επίσης αν ήταν η μονάδα για ποιο λόγο να το κάνει μόνο στο πίσω και όχι στο μπροστά? Εγώ πάντως νομίζω ότι απλά είναι χαλασμένη η τρόμπα.
οχι Κοσμα μαλλον δεν με καταλαβες δεν ειπα για τα τσιμουχακια, απλα του ειπα αν φρεναρει καλα χωρις να πεσει το πενταλ
οταν ειναι σβηστο τοτε μαλλον πιθανον για το abs
και εγω πιστευω οτι μαλλον ειναι η τρομπα και η οχι καλη εξαερωση που λεει ο Θοδωρης
Ο Θοδωρής απο την αρχή λέει τρόμπα αδερφέ!! :psdof: :psdof: Απλά το παλικάρι λόγω ελλειπών γνώσεων θαρρώ δεν μεταφέρει τα συμπτώματα σωστά και έβαλα όλα τα πιθανά σενάρια τι άλλο να κάμω??? :P :P
οχι Κοσμα μαλλον δεν με καταλαβες δεν ειπα για τα τσιμουχακια, απλα του ειπα αν φρεναρει καλα χωρις να πεσει το πενταλ
οταν ειναι σβηστο τοτε μαλλον πιθανον για το abs
και εγω πιστευω οτι μαλλον ειναι η τρομπα και η οχι καλη εξαερωση που λεει ο Θοδωρης
Ο Θοδωρής απο την αρχή λέει τρόμπα αδερφέ!! :psdof: :psdof: Απλά το παλικάρι λόγω ελλειπών γνώσεων θαρρώ δεν μεταφέρει τα συμπτώματα σωστά και έβαλα όλα τα πιθανά σενάρια τι άλλο να κάμω??? :P :P
ο Θοδωρης :ohyes: αυτο ειπα και εγω ρε συ μην τρελενεσαι :P :tez: :a22 :h22:
Μάθε να γράφεις σωστά ρε αγόρι μου. Ελληνικιά Συντακτικιά δεν μάθατε στα χρόνια σου?? "και εγω πιστευω οτι μαλλον ειναι η τρομπα και η οχι καλη εξαερωση που λεει ο Θοδωρης" ενω το σωστό είναι : "και εγω πιστευω οτι μαλλον ειναι η τρομπα που λεει ο Θοδωρης και η οχι καλη εξαερωση"
το λοιπον,το σβησα,εκλεισα και τον διακοπτη και δεν το κανει,δηλαδη δεν βουλιαζει ως την ασφαλτο. βουλιαζει λιγο,αλλα υποθετω οτι ειναι λογικο ,αλλα καμμια σχεση με πριν.
Σιγά μην μαλώσω με τον Ανέστη ρε φίλε. Θα περάσουμε 2 νύχτες μαζί στο ACIM . Θές να φοβάμαι που θα κοιμάμαι δίπλα τα σόδομα και τα γόμορα? Ξεκίνα απο αυτό που σου είπε το καλόπαιδο και βλέπουμε.
το λοιπον,το σβησα,εκλεισα και τον διακοπτη και δεν το κανει,δηλαδη δεν βουλιαζει ως την ασφαλτο. βουλιαζει λιγο,αλλα υποθετω οτι ειναι λογικο ,αλλα καμμια σχεση με πριν.
τωρα τι κανουμε?
ps.ηρθε ο κωλος διπλα μου και μελανιασα...
Εαν εισαι σιγουρος οτι στατικα πατωντας το φρενο μετα απο 20-30 sec δεν πεφτει η πιεση, για μενα δειχνει μοναδα abs. Πιθανον να εχει κολλησει κ λογω παλιων υγρων φρενων (αυτα κυριως τις φθειρουν).
Υπαρχει μια παραμετρος στο ΑΧΟΝΕ διαγνωστικο που φισαρουν την μοναδα του abs κ της κανουν τεστ. Δεν εχω καταλαβει ομως τι ακριβως κανει. Ισως ο bill να ξερει κατι παραπανω.
Το τι θα κανεις νομιζω ειναι πλεον θεμα μηχανικου να εμπιστευτεις μιας κ οι τηλεδιαγνωσεις ειναι δυσκολες.
ολα οκ! αφου βρεθηκαμε η παρεα του ducati club north hellas οπως καθε τεταρτη, αυτη την φορα για ψησιμο κλπ στο σπιτι του Τυρλα,ε δε γινοτανε να μην το φτιαξει ο αθεοφοβος!!!
εβγαλε την τρπμπα και εφταιγε το μεσα λαστιχακι οπως ειπε και καποιος απο εδω.
ημουν και τυχερος γιατι ειχε ανταλλακτικο-τυρλας ειναι αυτος...-και αφου την φτιαξαμε, δοκιμαστηκε το φρενο,εξαερωθηκε,ξαναδοκιμαστικε και ολα οκ παιδια!!!!
θα το εχω στο νου μου βεβαια για λιγες μερες αλλα πιστευω θα ναι οκ!
rispect και πολλα ευχαριστω στον κωστα τυρλα!!! :bye:
Τωρα καπου επρεπε να το βαλω και μου φανηκε εδω σωστο το μερος (αν δεν ειναι ας το μεταφερουν οι συντονιστες )
Αν και ο πισω δισκος ειναι σε αριστη κατασταση εχουν ανοιξει οι τρυπες που πιανει πανω στο κεντρο με αποτελεσμα να κανει θρυβο στης λακουβες και να κουνιεται αρκετα . Ειπα να αλλαξω τα τορξς που εχει με τους αποστατες αλλα δεν ειναι φαγωμενα , οποτε η επομενη λυση ειναι να φτιαξω σε τορνο μεγαλυτερους αποστατες . Καμια λυση ξερει κανεις απο δω να με βοηθησει ?
Ευχαριστω
Συναντησεις στην Αθηνα που γινονται και καθε ποτε ?
Επισης, η τρόμπα του πίσω φρενου , μπορεί να αλλαχτεί με αυτή του ΜΑΝΑ που είναι 13αρα (απο 11αρα των capo,RSV κλπ). Κάπου έχω κ ενα service bulletin της aprilia που το αναφέρει. Νομιζω κ η τιμή είναι χαμηλή.
Καλημερα στην παρεα.Λοιπον Τριτη 12-9 -17 το μηχανακι πηγε για service,οπου μεταξυ των αλλων εργασιων εγινε αλλαγη υγρων φρενου και εξαερωση μπρος πισω.Ολα καλα μεχρι εδω,ομως χθες το βραδυ κι ενω ειχα διανυσει μια αποσταση περιπου τριων χλμ,αρχισε να νιωθω οτι το μηχανακι φρεναρει και σταματωντας ειδα τον πισω δισκο κοκκινο και καπνους να βγαινουν απο τη δαγκανα.Προφανως και βρισκουν τα τακακια πανω στο δισκο και υπερθερμαινεται.Το μηχανακι οταν σταματησα δεν μπορουσε να κινηθει και ο λεβιες του πισω φρενου δεν πατιοταν με τιποτα ειχε πετρωσει.Μετα απο εικοσι λεπτα ξεμαγκωσε και μεχρι να την γυρισω σπιτι εκανε τα ιδια. Τι μπορει να εχει γινει? Υπ"οψιν οτι για τρεις μερες μετα το service, η μηχανη κινουνταν κανονικα χωρις προβλημα.
Καλησπερα..λογικα ξεβιδωσε το αξονακι που ειναι μεταξυ τρομπας κ λεβιε ποδοφρενου απο τους κραδασμους με αποτελεσμα να πατιετε μονιμα...για τσεκαρε το κανονικα πρεπει να εχει μποσικα(λιγο κενο)....
Καλημερα στην παρεα.Λοιπον Τριτη 12-9 -17 το μηχανακι πηγε για service,οπου μεταξυ των αλλων εργασιων εγινε αλλαγη υγρων φρενου και εξαερωση μπρος πισω.Ολα καλα μεχρι εδω,ομως χθες το βραδυ κι ενω ειχα διανυσει μια αποσταση περιπου τριων χλμ,αρχισε να νιωθω οτι το μηχανακι φρεναρει και σταματωντας ειδα τον πισω δισκο κοκκινο και καπνους να βγαινουν απο τη δαγκανα.Προφανως και βρισκουν τα τακακια πανω στο δισκο και υπερθερμαινεται.Το μηχανακι οταν σταματησα δεν μπορουσε να κινηθει και ο λεβιες του πισω φρενου δεν πατιοταν με τιποτα ειχε πετρωσει.Μετα απο εικοσι λεπτα ξεμαγκωσε και μεχρι να την γυρισω σπιτι εκανε τα ιδια. Τι μπορει να εχει γινει? Υπ"οψιν οτι για τρεις μερες μετα το service, η μηχανη κινουνταν κανονικα χωρις προβλημα.
Xρηστο, καποιος σου πειραξε τον ρυθμιστη ισως για να παρει τα τυχον κενα του λεβιε και στο εκανε λαθος, ξεσφιξε το λιγο να εχει κενο
γιατι οταν ζεσταινονται τα υγρα θα στο φρεναρει /μπλοκαρει
Επισης καλο ειναι τωρα να αλλαξεις παλι τα υγρα του πισω φρενου γιατι στα εβρασε :ohyes: αλλαξε τα, δεν ειναι τιποτα, βαλε λιγο πιο κατω
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,αλλα επειδη ειμαι τελειως αμπαλος,μηπως μπορειτε να μου δωσετε να καταλαβω καλυτερα που ειναι αυτος ο ρυθμιστης? Και μια φωτο θα βοηθουσε.Τωρα κραξτε με ελευθερα...
Λοιπον σημερα,πηγα συνεργειο,(εκανα αυτο που ειπες Ανεστη αλλα δεν λυθηκε το προβλημα) και ηταν και το πρωτο που κοιταξε ο μαστορας.Κατοπιν εβγαλε τη δαγκανα,καθαρισε πολυ καλα τα εμβολα,(σε ολες τις εργασιες ημουν παρον) αλλαξε τακακια διοτι ειχαν αποδημησει εις κυριον,εκανε εξαερωση και εφυγα για βολτα να δω τι εγινε....δυστηχως τα ιδια συμπτωματα,πυρωμενος δισκος και μαγκωμα τροχου.Μου ειπε λοιπον ειτε οτι ειναι τρομπα φρενου 稨 υπαρχει ενα ενδεχομενο να εχει θεμα η μοναδα του ΑΒS.Κοινως...τη γα....με.Οταν εχω νεα θα ενημερωσω,αλλα ηδη η τσεπη μου αρχιζει και ποναει... :psdof:
Πέραν της ρύθμισης που μπορεί να πιέζει συνέχεια το έμβολο και να πηγαίνει φρενάριστός, όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω να κοιτάξεις οπωσδήποτε και τη στάθμη των υγρών! Παραπάνω υγρά στο κύκλωμα προκαλούν το ίδιο ακριβώς φαινόμενο!
Πέραν της ρύθμισης που μπορεί να πιέζει συνέχεια το έμβολο και να πηγαίνει φρενάριστός, όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω να κοιτάξεις οπωσδήποτε και τη στάθμη των υγρών! Παραπάνω υγρά στο κύκλωμα προκαλούν το ίδιο ακριβώς φαινόμενο!
Παιδια το προβλημα ηταν η τρομπα την ανοιξαμε σημερα,και το εμβολο τα ειχε φτυσει.Παμε για αλλαγη.Η σταθμη των υγρων ηταν οκ,κατι λιγο με κοβει κι εμενα.
Παιδια το προβλημα ηταν η τρομπα την ανοιξαμε σημερα,και το εμβολο τα ειχε φτυσει.Παμε για αλλαγη.Η σταθμη των υγρων ηταν οκ,κατι λιγο με κοβει κι εμενα.
Δε νομιζω και πολυ-φιλικα ετσι? Οι τρομπες επισκευαζονται με αστειο κοστος. Για ψαξου.
Εδώ και λίγο καιρό, το πίσω φρένο έχει χάσει κάθε ίχνος δύναμης στο φρενάρισμα. Το πεντάλ φτάνει στο τέρμα της διαδρομής του και το φρενάρισμα είναι σχεδόν ανύπαρκτο. Τα συμπτώματα είναι πάντα τα ίδια, είτε σβηστό, είτε αναμμένο, είτε το πατήσω μια φορά, είτε πολλές συνεχόμενες (τρομπαρισμα). Η μονάδα του abs λειτουργεί, και στο μπροστά και στο πίσω φρένο. Δοκίμασα σε χωματόδρομο και πατώντας τέρμα το πεντάλ, μπλοκάρει ο τροχός και ενεργοποιειται το abs και αμολαει. Μάστορας μου είπε ότι είναι τα τσιμουχακια και ότι είναι πολύ φθηνή επισκευή, και να μην διανοηθώ να δώσω λεφτά για αλλαγή τρόμπας. Το ερώτημα είναι, γνωρίζετε κάποια σελίδα που να πουλάει κιτ επισκευής για τις τρόμπες μας, ή κάποια άλλη εναλλακτική σε ανταλλακτικά, καθώς είμαι επαρχία και δεν υπάρχει δυνατότητα αναζήτησης στα μαγαζιά της αθηνας? Ψάχνω εδώ και ώρα και δεν βγάζω άκρη.
Καταρχήν το πίσω φρένο στο :smc1000: είναι για να γεμίσει τον χώρο. Βάλε Dot 5 σε υγρά φρένων, κάνε μια καλή εξαέρωση και μετά ψάξε για οτιδήποτε άλλο.
Καταρχήν το πίσω φρένο στο :smc1000: είναι για να γεμίσει τον χώρο. Βάλε Dot 5 σε υγρά φρένων, κάνε μια καλή εξαέρωση και μετά ψάξε για οτιδήποτε άλλο.
Πριν 4 μήνες άλλαξα υγρά με dot4 (από όσο ξερω, τα dot5 μπορούν να κάνουν ζημία στο κύκλωμα, αν το κύκλωμα δεν είναι σχεδιασμένο για αυτα. Χρειάζεται dot5.1) έγινε κανονικά εξαερωση και δούλευε άψογα για αρκετό καιρό. Μετά από καιρό άρχισε να υποχωρεί το πεντάλ όλο και περισσότερο. Και δεν γινόταν μετά από πιεσμένη οδηγηση για να πω ότι εβραζαν τα υγρα. Είτε κρύα είτε ζεστα, απλα το πεντάλ έφευγε όλο και πιο κατω, και πλέον έχει πιάσει πάτο.
Ειλικρινά δεν μπορώ να οδηγήσω σε στροφές χωρίς το πίσω φρένο. Φτάνω στην στροφή με μπροστινό φρενο, αλλά με το πίσω φρένο κάνω τις μικροδιορθωσεις σε περίπτωση κακής εκτίμησης μέσα στην στροφή.
Μετά από πολλή αναζήτηση χθες, βρήκα ότι ο moto-abruzzo συστήνει Αυτό το κιτ επισκευής για το capo. Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει? www.trevorpopemotorcycles.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=4038&zenid=ijq8hubchj6l1j1t55l0qef466
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
H σταθμη στο δοχειακι να ειναι στην μεση μεταξυ min και max. Εαν κανεις εξαερωση και δουλευει το φρενο αλλα σε βολτα το χανεις, νομιζω δεν χρειαζεσαι τσιμουχα ή το κιτ, αλλα να δεις μηπως κολλαει η δαγκανα. Διαφωνω καθετα (και οριζοντια) οτι το πισω φρενο ειναι διακοσμητικο στο caponord, αλλα σιγουρα δεν αντεχει σε παρατεταμενη χρηση, οπως δεν αντεχει σχεδον σε κανενα αλλο μηχανακι. Ειναι θεμα οδηγου.
H σταθμη στο δοχειακι να ειναι στην μεση μεταξυ min και max. Εαν κανεις εξαερωση και δουλευει το φρενο αλλα σε βολτα το χανεις, νομιζω δεν χρειαζεσαι τσιμουχα ή το κιτ, αλλα να δεις μηπως κολλαει η δαγκανα. Διαφωνω καθετα (και οριζοντια) οτι το πισω φρενο ειναι διακοσμητικο στο caponord, αλλα σιγουρα δεν αντεχει σε παρατεταμενη χρηση, οπως δεν αντεχει σχεδον σε κανενα αλλο μηχανακι. Ειναι θεμα οδηγου.
Το φρένο είναι πλέον μονίμως χαμένο. Είτε παρκαρισμένο είτε εν κινήσει είτε ζεστο είτε κρύο. Απλά φεύγει το πεντάλ στο τέρμα, φρενάρει ελάχιστα και όταν το αφήνω επιστρεφει, και ο τροχός γυρνάει ελεύθερα. Όλα δείχνουν πρόβλημα στην τρόμπα.
Μια ακόμα ερωτηση, η τρόμπα μας είναι ίδια με του bmw f650 00-07??? Βρήκα Ελλάδα κιτ επισκευής για bmw το οποίο είναι πανομοιότυπο με αυτό που έβαλα στο link παραπάνω.
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ανάλογο πρόβλημα που αντιμετώπισα, δηλαδή να πατώ πίσω φρένο το πετάλ να κατεβαίνει μέχρι κάτω και το μηχανάκι να μη φρενάρει, το αντιμετώπισα ως εξής. Πήρα τηλέφωνο το δόκτορα και του ανέφερα ότι το ζωντανό τσιμπάει στην κατανάλωση και ότι έχασα το πίσω φρένο. Εντάξει φέρε το και θα τα επαναφέρουμε μου απάντησε, το πήγα το άφησα για σέρβις πήγα το πηρά και συνέχισα την πορεία μου με το πρόβλημα ως μηδέποτε υπάρχον.
Σε ανάλογο πρόβλημα που αντιμετώπισα, δηλαδή να πατώ πίσω φρένο το πετάλ να κατεβαίνει μέχρι κάτω και το μηχανάκι να μη φρενάρει, το αντιμετώπισα ως εξής. Πήρα τηλέφωνο το δόκτορα και του ανέφερα ότι το ζωντανό συμπάει στην κατανάλωση και ότι έχασα το πίσω φρένο. Εντάξει φέρε το και θα τα επαναφέρουμε μου απάντησε, το πήγα το άφησα για σέρβις πήγα το πηρά και συνέχισα την πορεία μου με το πρόβλημα ως μηδέποτε υπάρχον.
Αν ήμουν Αθήνα θα ακολουθούσα την ίδια οδο. Αλλά από Τρίκαλα δύσκολο. Θα πάρω όμως ένα τηλέφωνο αύριο για μια ιατρική συμβουλή. Έχω και το Πήλιο να προλάβω, και δεν με παίρνει να στρίβω Πήλιο χωρίς πίσω φρενο
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υδροφιλο (οπως ολα τα dot 4 k 5.1) καργα. Μονο αγωνιστικη χρηση με συχνες αλλαγες. Ειχα το RBF660 στο SXV και στο RSV παλια. Πολυ μικρη πτωση στην μανετα κατα την διαρκεια του session, αλλα καθε χρονο αλλαγη. :bye:
Υδροφιλο (οπως ολα τα dot 4 k 5.1) καργα. Μονο αγωνιστικη χρηση με συχνες αλλαγες. Ειχα το RBF660 στο SXV και στο RSV παλια. Πολυ μικρη πτωση στην μανετα κατα την διαρκεια του session, αλλα καθε χρονο αλλαγη. :bye:
Δυο μπουκαλάκια motul rbf660 πήρα μαζί με τα λάδια (παρεπιπτόντως 13/λίτρο από μαγαζί Αθήνα τα silkolene pro4 15/50) για την αλλαγή που θέλω να κάνω (1 rbf για καβάτζα) και επιβεβαιώνω την πολύ καλή απόδοση αλλά πιο συχνή αλλαγή. Ούτως ή άλλως ρε συ Κοσμά δεν είναι λογικό 1 φορά το χρόνο να αλλάζει κάποιος υγρά φρένων? Φρένα είναι αυτά όχι νερό για τους υαλοκαθαριστήρες...:P
Σου κρατάει ρε , ένα χρόνο το πίσω χωρίς να τερματίσει στο πάτωμα ?
Φρενα; Φρενα; Τι ειναι αυτο; Τα φρενα ειναι για τις αδερφες. Εδω κοιτουσα να βαλω ενα δισκο μπροστα στο caponord μπας και γλιτωσουμε μη αναρτωμενο βαρος. Απορω με αυτους δηλαδη που βαζουν ανταπτορες για φρενα, με 4εμβολες, με ακτινικες... Δεν λυπουνται οτι δεν οδηγειται μετα το μηχανακι με τοσο βαρος εκει; :thnk: :thnk: :thnk: