APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Juve750 στις Δεκέμβριος 31, 2020, 05:25:39 μμ
-
Καλησπέρα και με το καλό η αλλαγή του χρόνου να μας βρει ελεύθερους και υγιείς!!
Να περάσω στο ''ψητό'' του θέματος!
Ξέρει κανένας πόσο ΕΣΩΤΕΡΙΚΉ διάμετρο έχει το ελατήριο στο πίσω αμορτισέρ????
-
Ας ξαναρωτήσω..... :thnk: :thnk: :thnk:
-
Θα σου απαντήσω λοιπόν. Η εξαιρετική διάμετρο από το ελατήριο είναι 86mm. Για πες μας τι σκέφτεται να κάνεις?
-
Εσωτερική αδερφέ!
-
Εσωτερική αδερφέ!
Εξωτερική 86mm
Πάχος ελατηρίου 13mm με 14mm ανάλογα τι ελατήριο έχεις.
Οπότε 73mm με 72mm είναι η εσωτερική διάμετρο που θέλεις να μάθεις
-
Εσωτερική αδερφέ!
Εξωτερική 86mm
Πάχος ελατηρίου 13mm με 14mm ανάλογα τι ελατήριο έχεις.
Οπότε 73mm με 72mm είναι η εσωτερική διάμετρο που θέλεις να μάθεις
Τα μαθηματικά μου μου λένε ότι έχεις ένα μικρό λάθος!
Αν η έξω διάμετρο είναι 86 και το πάχος ελατήριου 13 τότε η εσωτερική πρέπει να είναι 86-(13*2) δηλαδή 86-26=60
-
Εσωτερική αδερφέ!
Εξωτερική 86mm
Πάχος ελατηρίου 13mm με 14mm ανάλογα τι ελατήριο έχεις.
Οπότε 73mm με 72mm είναι η εσωτερική διάμετρο που θέλεις να μάθεις
Τα μαθηματικά μου μου λένε ότι έχεις ένα μικρό λάθος!
Αν η έξω διάμετρο είναι 86 και το πάχος ελατήριου 13 τότε η εσωτερική πρέπει να είναι 86-(13*2) δηλαδή 86-26=60
Σωστός...
-
Έπεσε η παραγγελία ,έρχεται ελατήριο!
-
Έπεσε η παραγγελία ,έρχεται ελατήριο!
Custom;
-
Έπεσε η παραγγελία ,έρχεται ελατήριο!
Custom;
Με τελωνείο :pray: :pray: :pray: :pray:
-
Εννοούσα custom made
-
Εννοούσα custom made 
Και έπεσες μέσα και στα 2
-
Δυστυχώς μετά από συνεννόηση με το κατασκευαστή του ελατήριου με ενημέρωσε ότι η μεταφορική ζητάει πλέον τα διπλάσια για να στείλει Ελλάδα!
Του απάντησα ότι πλέον η τιμή ακουμπάει τα ελληνικά Hyperpro και θα προτιμήσω να αγοράσω αυτό!!
Κρίμα!!!
-
K-tech;
-
K-tech;
Nitron;
-
Faulkner
-
Στο μαμά αμορτισέρ; Ή σε RR;
-
Στο μαμά αμορτισέρ; Ή σε RR;
Στο μαμά! Δεν βρίσκω RR
-
Απο εμπειρια, θα μιλουσα μονο με Κ-Tech αν και νομιζω δεν αναλαμβανουν μηχανακια-πομωνες, αλλα ποτε δεν ξερεις.
Η ουσια ειναι οτι παλι αχρηστο θα ειναι το αμορτισερ, για λογους που αφορουν την κατασκευη του.
Εαν θες οντως RR και δεν βρισκεις, ξανα-σκεψου το χαλασμενο RR που εχω εγω.
-
Απο εμπειρια, θα μιλουσα μονο με Κ-Tech αν και νομιζω δεν αναλαμβανουν μηχανακια-πομωνες, αλλα ποτε δεν ξερεις.
Η ουσια ειναι οτι παλι αχρηστο θα ειναι το αμορτισερ, για λογους που αφορουν την κατασκευη του.
Εαν θες οντως RR και δεν βρισκεις, ξανα-σκεψου το χαλασμενο RR που εχω εγω.
Δεν θεωρώ άχρηστο το πίσω αμορτισέρ απλά έχει μικρό ελατήριο για τα κιλά μου! Ένα ελατήριο θα το φέρει στα μέτρα μου!
Δυστυχώς δεν έχω το budget να αγοράσω ~ φτιάξω το δικό σου γιατί κι αυτό με την σειρά του θέλει ελατήριο!
-
Απο εμπειρια, θα μιλουσα μονο με Κ-Tech αν και νομιζω δεν αναλαμβανουν μηχανακια-πομωνες, αλλα ποτε δεν ξερεις.
Η ουσια ειναι οτι παλι αχρηστο θα ειναι το αμορτισερ, για λογους που αφορουν την κατασκευη του.
Εαν θες οντως RR και δεν βρισκεις, ξανα-σκεψου το χαλασμενο RR που εχω εγω.
Δεν θεωρώ άχρηστο το πίσω αμορτισέρ απλά έχει μικρό ελατήριο για τα κιλά μου! Ένα ελατήριο θα το φέρει στα μέτρα μου!
Δυστυχώς δεν έχω το budget να αγοράσω ~ φτιάξω το δικό σου γιατί κι αυτό με την σειρά του θέλει ελατήριο!
Πόσα κιλά είσαι?
Εγώ πίσω έχω hyperpro. Δοκιμασμένο σε όλα τα τερέν ακόμα και ταξίδι μαζί με συνεπιβάτη και φουλ φορτωμένο τριβαλιτσο είχε άριστη συμπεριφορά
-
Απο εμπειρια, θα μιλουσα μονο με Κ-Tech αν και νομιζω δεν αναλαμβανουν μηχανακια-πομωνες, αλλα ποτε δεν ξερεις.
Η ουσια ειναι οτι παλι αχρηστο θα ειναι το αμορτισερ, για λογους που αφορουν την κατασκευη του.
Εαν θες οντως RR και δεν βρισκεις, ξανα-σκεψου το χαλασμενο RR που εχω εγω.
Δεν θεωρώ άχρηστο το πίσω αμορτισέρ απλά έχει μικρό ελατήριο για τα κιλά μου! Ένα ελατήριο θα το φέρει στα μέτρα μου!
Δυστυχώς δεν έχω το budget να αγοράσω ~ φτιάξω το δικό σου γιατί κι αυτό με την σειρά του θέλει ελατήριο!
Πόσα κιλά είσαι?
Εγώ πίσω έχω hyperpro. Δοκιμασμένο σε όλα τα τερέν ακόμα και ταξίδι μαζί με συνεπιβάτη και φουλ φορτωμένο τριβαλιτσο είχε άριστη συμπεριφορά
Τώρα είμαι 105 και η συναναβάτης 63 ,κι εγώ πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλή επιλογή το hyper
-
Πόσα κιλά είσαι?
Εγώ πίσω έχω hyperpro. Δοκιμασμένο σε όλα τα τερέν ακόμα και ταξίδι μαζί με συνεπιβάτη και φουλ φορτωμένο τριβαλιτσο είχε άριστη συμπεριφορά
Το hyperpro, είναι πολύ μαλακό στην αρχή και πολύ σκληρό (υπερβολικά σκληρό) στο τέλος της συμπίεσης.
Το αμορτισέρ είναι για κλάματα, γι'αυτό και δεν πρόκειται ποτέ να δουλέψει σωστά ένα συνεχώς προοδευτικό ελατήριο με τέτοια χαρακτηριστικά.
Άριστη συμπεριφορά δεν έχει σε καμία περίπτωση. Εάν είχες αίσθηση, θα έβλεπες ότι συνεχώς είναι απρόβλεπτο (και δεν αναφέρομαι καν σε χώμα ή γρήγορη οδήγηση).
-
Απο εμπειρια, θα μιλουσα μονο με Κ-Tech αν και νομιζω δεν αναλαμβανουν μηχανακια-πομωνες, αλλα ποτε δεν ξερεις.
Η ουσια ειναι οτι παλι αχρηστο θα ειναι το αμορτισερ, για λογους που αφορουν την κατασκευη του.
Εαν θες οντως RR και δεν βρισκεις, ξανα-σκεψου το χαλασμενο RR που εχω εγω.
Δεν θεωρώ άχρηστο το πίσω αμορτισέρ απλά έχει μικρό ελατήριο για τα κιλά μου! Ένα ελατήριο θα το φέρει στα μέτρα μου!
Δυστυχώς δεν έχω το budget να αγοράσω ~ φτιάξω το δικό σου γιατί κι αυτό με την σειρά του θέλει ελατήριο!
Πόσα κιλά είσαι?
Εγώ πίσω έχω hyperpro. Δοκιμασμένο σε όλα τα τερέν ακόμα και ταξίδι μαζί με συνεπιβάτη και φουλ φορτωμένο τριβαλιτσο είχε άριστη συμπεριφορά
Τώρα είμαι 105 και η συναναβάτης 63 ,κι εγώ πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλή επιλογή το hyper
Είναι πολύ καλή επιλογή και σε καλύπτει. Προχώρα άφοβα και επόμενο tuning το εμπρός αμορτισέρ. Andreani σωθικά και τα μυαλά στα κάγκελα
-
Απο εμπειρια, θα μιλουσα μονο με Κ-Tech αν και νομιζω δεν αναλαμβανουν μηχανακια-πομωνες, αλλα ποτε δεν ξερεις.
Η ουσια ειναι οτι παλι αχρηστο θα ειναι το αμορτισερ, για λογους που αφορουν την κατασκευη του.
Εαν θες οντως RR και δεν βρισκεις, ξανα-σκεψου το χαλασμενο RR που εχω εγω.
Δεν θεωρώ άχρηστο το πίσω αμορτισέρ απλά έχει μικρό ελατήριο για τα κιλά μου! Ένα ελατήριο θα το φέρει στα μέτρα μου!
Δυστυχώς δεν έχω το budget να αγοράσω ~ φτιάξω το δικό σου γιατί κι αυτό με την σειρά του θέλει ελατήριο!
Πόσα κιλά είσαι?
Εγώ πίσω έχω hyperpro. Δοκιμασμένο σε όλα τα τερέν ακόμα και ταξίδι μαζί με συνεπιβάτη και φουλ φορτωμένο τριβαλιτσο είχε άριστη συμπεριφορά
Τώρα είμαι 105 και η συναναβάτης 63 ,κι εγώ πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλή επιλογή το hyper
Είναι πολύ καλή επιλογή και σε καλύπτει. Προχώρα άφοβα και επόμενο tuning το εμπρός αμορτισέρ. Andreani σωθικά και τα μυαλά στα κάγκελα
Για μπροστά θα παίξω για αρχή με απόστατες και λάδι και βλέπουμε!!!
-
εχθές έμαθα λοιπον, οτι το μηχανάκι μου έχει να κάνει σέρβις στις αναρτήσεις μια 10ετία. Εμένα εχει ήδη αλλαγμένο ελατήριο πίσω με ενα 150ρι Bitubo. Σε ποιον να απευθυνθώ? Λάδι μπροστά τι παίζει?
-
εχθές έμαθα λοιπον, οτι το μηχανάκι μου έχει να κάνει σέρβις στις αναρτήσεις μια 10ετία. Εμένα εχει ήδη αλλαγμένο ελατήριο πίσω με ενα 150ρι Bitubo. Σε ποιον να απευθυνθώ? Λάδι μπροστά τι παίζει?
Το παλιό το έχεις?
-
Όχι
-
Σε συνέχεια της αναζήτηση μου για την πίσω ανάρτηση, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μπορώ να βρω γραμμικο ελατήριο χωρίς να το πληρώσω όσο ένα HyperPro εδώ!
Σε επικοινωνία μου με γνωστό κατάστημα επισκευής αναρτήσεων μου ανέφερε ότι το Hyper Pro δίνει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για το χαρακτήρα της μηχανής και το σκέφτομαι να το βάλω μετά από σέρβις!!!
Έχει βάλει κανένας σας τέτοιο ελατήριο πίσω??
-
το 99% των capo που θέλουν να λένε ότι έχουν αναβαθμίσει τις αναρτήσεις τους έχουν βάλει hyperpro .
Εξαιρετικό είναι και αξίζει τα λεφτά του
-
Έτσι λένε οι παλιοί :blus:, καί εγώ Hyperpro μπροστά πίσω μετά από επισκευή πίσω (άνοιγμα καί προφόρτιση) . K shock .
Πάντως ο Κονταράκης πού τήν έκανε service & "test drive" είπε ότι μπροστά είναι αρκετά σκληρή . Πώς διορθώνεται ?
Μάλλον θά παίξω μέ τά λάδια όταν πάει στόν "γιατρό".
-
Έτσι λένε οι παλιοί :blus:, καί εγώ Hyperpro μπροστά πίσω μετά από επισκευή πίσω (άνοιγμα καί προφόρτιση) . K shock .
Πάντως ο Κονταράκης πού τήν έκανε service & "test drive" είπε ότι μπροστά είναι αρκετά σκληρή . Πώς διορθώνεται ?
Μάλλον θά παίξω μέ τά λάδια όταν πάει στόν "γιατρό".
Έχω την εντύπωση ότι εμπρός τα λάδια που προτείνει η Hyper pro είναι ''τσιμέντο''
Όπως κι αν έχει το αμορτισέρ θα σταλεί για σέρβις και ελατήριο και θα γράψω εντυπώσεις όταν με το καλό το οδηγήσω!!!