APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: SAVAS TSOLAKIS στις Μάιος 29, 2006, 11:28:47 μμ
-
η προφορτιση στο πισω αμορτισερ του capo μετα απο 28000κμ δεν δουλευει.επισκευαζεται¨?θελει αλλαγη ολοκληρο?αν ναι τι μπορω να βαλω,ποσο και απο που?
-
φιλε καλημερα
επειδη ψαχτηκα κι εγω ρωτωντας εχω να σου πω τα εξης
το αμορτισερ του καπονορντ ειναι sachs και δεν επισκευαζεται
ασε που απο μαμα ειναι μαπα και γινεται σουπα πολυ συντομα
η μονη σωστη λυση ειναι να το αλλαξεις ολοκληρο με κομπλε συστημα αμορτισερ-ελατηριο
εχει η bitubo (αλεξοπουλος) και φτιαχνει και η wilbers στα μετρα σου
επειδη εχω επικοινωνησει με τη wilbers στη γερμανια και μου απαντησαν με e-mail αν θελεις στειλε μου μηνυμα στο [email protected] για να στο προωθησω και να δεις απο μονος σου
-
H προφόρτηση υπάρχει σαν spare part και κοστίζει γύρω στα 150¤.28000χλμ δεν είναι πολλά για το αμορτησέρ.Εγω στα 27000 αλλαξα τα ελατήρια εμπρός και πίσω με αυτά της hyperpro και είμαι παραπάνω απο ευχαριστημένος με 240¤.Μπορείς επίσεις να βάλεις την ανάρτηση απο το Raid που έχει σαφώς καλύτερο ελατήριο και extra απόσβεση συμπίεσης με κόστος γύρω στα 400¤
-
w.p υπαρχουν για capo/
-
Υπάρχουν και κοστίζουν από 550¤ στην απλούστερη μορφή τους (δηλ προφόρτηση με γατζόκλειδο κλπ) και 850¤ αν δεν κάνω λάθος με υδραυλική ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ.Εναλλακτικά μπορείς να δεις και αυτό της HYPERPRO ή της Bitubo (πολυ διασημα στους Ιταλούς) η ακόμη και τα OHLINS με επιφυλαξη νομίζω ότι ταιριάζει αυτό που έβγαζε για το Varadero
-
Νομιζω οτι η WP απεσυρε το αμορτισερ για το capo και δεν βγαζει πια. Τωρα για bitubo ειναι λιγο ακριβα και περιεργα γιατι αν διαλεξεις αυτο με την υδραυλικη προφορτιση το χειριστηριο δεν βγαινει στην θεση που ειναι του capo αλλα πανω στο αμορτισερ.
-
Επαναφέρω το θεμα μιας και σημερα ανακαλυψα πως χαλασε και η δικη μου προφορτιση. Σε ολα τα κλικ γυρναει πολυ ευκολα. Μονο στα τελευταια 6 προς το σκληρο δειχνει να ειναι σφιχτη. Το περιεργο ειναι πως δεν εχει αλλαξει καθολου η αισθηση της αναρτησης απο τις προαλλες που δουλευε κανονικα αλλα ουτε και λαδια βλεπω να εβγαλε.
Αυτο τι σημαινει? Πως εχει χαλασει η αναρτηση και δεν λειτουργει ή πως εχει χαλασει η ρυθμιση της προφορτισης και απλα δεν θα μπορω να αλλαζω ρυθμιση μεχρι να την αλλαξω ολοκληρη?
Ευχαριστω.
-
εγω γιατι εχω την εντυπωση οτι επισκευαζεται? ο γιατρος ετσι μου είπε και μαλλον την εστειλε για επισκευη.
-
η πρoφoρτιση επισκευαζεται σιγoυρα.
-
η προφορτιση επισκευαζεται. το αμορτισερ δεν δεχεται αλλαγη λαδιου κ service. αν εχει φτασει στο σημειο η συμπιεση του να ειναι ''σωβρακο'' κ η βιδα της επαναφορας να μην ''ακουει'' τοτε το πετας οπως ειναι
-
Επαναφέρω το θεμα μιας και σημερα ανακαλυψα πως χαλασε και η δικη μου προφορτιση. Σε ολα τα κλικ γυρναει πολυ ευκολα. Μονο στα τελευταια 6 προς το σκληρο δειχνει να ειναι σφιχτη. Το περιεργο ειναι πως δεν εχει αλλαξει καθολου η αισθηση της αναρτησης απο τις προαλλες που δουλευε κανονικα αλλα ουτε και λαδια βλεπω να εβγαλε.
Αυτο τι σημαινει? Πως εχει χαλασει η αναρτηση και δεν λειτουργει ή πως εχει χαλασει η ρυθμιση της προφορτισης και απλα δεν θα μπορω να αλλαζω ρυθμιση μεχρι να την αλλαξω ολοκληρη?
Ευχαριστω.
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να αλλάξεις τη ρύθμιση της προφόρτισης και για αυτό δεν σου φαίνεται κάποια διαφορά άλλωστε στην συμπεριφορά του Capo. Είναι σταθεροποιημένη δλδ η ανάρτηση σε μία θέση.
-
Επαναφέρω το θεμα μιας και σημερα ανακαλυψα πως χαλασε και η δικη μου προφορτιση. Σε ολα τα κλικ γυρναει πολυ ευκολα. Μονο στα τελευταια 6 προς το σκληρο δειχνει να ειναι σφιχτη. Το περιεργο ειναι πως δεν εχει αλλαξει καθολου η αισθηση της αναρτησης απο τις προαλλες που δουλευε κανονικα αλλα ουτε και λαδια βλεπω να εβγαλε.
Αυτο τι σημαινει? Πως εχει χαλασει η αναρτηση και δεν λειτουργει ή πως εχει χαλασει η ρυθμιση της προφορτισης και απλα δεν θα μπορω να αλλαζω ρυθμιση μεχρι να την αλλαξω ολοκληρη?
Ευχαριστω.
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να αλλάξεις τη ρύθμιση της προφόρτισης και για αυτό δεν σου φαίνεται κάποια διαφορά άλλωστε στην συμπεριφορά του Capo. Είναι σταθεροποιημένη δλδ η ανάρτηση σε μία θέση.
Οποτε δεν υπαρχει καποιος κινδυνος μεχρι να βρω κατι οικονομικο και να την αλλαξω ολοκληρη, σωστα?
Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις.
-
an 8es exw olokliro to sisthma pros polisi an 8es pareme ena til 6976247905
-
an 8es exw olokliro to sisthma pros polisi an 8es pareme ena til 6976247905
Αν θελεις ...γραφε ελληνικά ...ειναι καλυτερα για ολους μας !! :ohyes:
-
an 8es exw olokliro to sisthma pros polisi an 8es pareme ena til 6976247905
Άν έχεις κάποιο caponord το οποίο θέλεις να "σπρώξεις" σε κομμάτια φτιάξε μια λίστα και βάλε ένα ποστ.
Είναι καλύτερο για σένα και για όποιον ενδιαφέρεται για κάποια ανταλλακτικά για capo, από το να βάζεις ένα ένα
σε διάφορες αγγελίες ζήτησης από τις οποίες κάποιες σίγουρα θα είναι θα είναι πολύ παλιές.
Παράδειγμα:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8728.0
-
Για να ευλογήσω και τα γένια μου εμένα το capo φοράει αυτή http://www.emcfrance.com/PBProduct.asp?ItmID=1298892
Βέβαια για να λέω και την αλήθεια δεν την αγόρασα εγώ αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης , και επίσης μέχρι πρόσφατα νόμιζα πως αυτή ήταν η μαμά .
Στο θέμα , τώρα . Από τι στιγμή που ανακάλυψα τι έχω άρχισα σε κάθε βόλτα να πειραματίζομαι με τις ρυθμίσεις της για να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται.
Και καταλήγω στο ότι είναι ένα πολύ καλό αμορτισέρ που σου δίνει τη δυνατότητα να το φτιάξεις όπως θες εσύ , δλδ από χαλαρή κατάσταση και άνεση για ταξίδι , μέχρι πολεμικές ρυθμίσεις για να κυνηγήσεις το rossi ... :P :P