APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: stavros75 στις Αύγουστος 31, 2022, 01:25:58 μμ
-
Έκανα σήμερα μια βόλτα ρε παιδια και άκουσα από μπροστά σαν να χτυπήσαν μέταλλα μεταξύ τους και ήχος γρατζουνισματος μαζί, στιγμιαίος από μπροστά. Δεν κατάλαβα από πού αλλά σαν να έκοψε λιγο κιόλας το μηχανάκι. Το μηχανάκι έχει λάδια πρόσφατα αλλαγμένα. Τι διαλο κολλάει σιγά σιγά? Αγχώθηκα.
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έλεγξε τα ρουλεμάν του εμπρός τροχού πριν αγχωθείς :)
-
Λες να είναι αυτό? Μακάρι, γιατί το μυαλό μου πήγε κατευθείαν κινητήρα.
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
99% είναι αυτό που σου είπε ο lospsi, τα ρουλεμάν εμπρός..
Είναι πολύ εύκολο να το ελέγξεις..
-
Μπορώ να το ελέγξω μόνος μου? Θα το πάω Bill αλλά μέχρι να το πάω μην φάω τα μούτρα μου. Τι πιθανή κατάληξη μπορεί να έχει?
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
σηκωσε την μπροστινη ροδα και γυρισε τη σε πρωτη φαση να δεις αν ακουγεται κατι
-
Μπορώ να το ελέγξω μόνος μου? Θα το πάω Bill αλλά μέχρι να το πάω μην φάω τα μούτρα μου. Τι πιθανή κατάληξη μπορεί να έχει?
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βάλε το μηχανάκι στο διπλό Σταντ, λίγο βάρος στην σχάρα ώστε να σηκωθεί ο μπροστά τροχός.
Γονάτισε στο μπροστινό τροχό, κάνε έλεγχο οπτικά στα ρουλεμάν, αν είναι σε πολύ κακή κατάσταση μπορεί να δεις κάποιο μεταλλικό ελασματάκι να εξέχει. Γύρνα την ρόδα και άκου για θόρυβο, πιάσε το στεφάνι και κουνά το να δεις αν έχει τζόγο ο τροχός.
Γενικά δεν υπάρχει κίνδυνος να το πας σιγά σιγά στο συνεργείο. Όχι σούζες όμως :P
-
Καλησπέρα Σταύρο, σήκωσε τη μηχανή στο διπλό σταντ και με τη βοήθεια δεύτερου ατόμου που θα σταθεί στο πίσω μέρος της μηχανής πιέζοντας τη "σχάρα" προς τα κάτω σηκώνεις το μπροστά μέρος της μοτό στον αέρα για να μπορεί να γυρίσει ελεύθερα ο τροχός. Δοκιμάζεις την κίνησή του να δεις αν η ζάντα γυρνάει χωρίς προβλήματα, ήχους περίεργους ή τζόγους στις διάφορες κατευθύνσεις. Από εκεί θα καταλάβεις αν κάτι παίζει με τα ρουλεμάν.
Επίσης στα 2ης γενιάς capo ακουγόταν πολλές φορές και οι πλευστοί δίσκοι κατά την κύλιση. Κάνε κι εκεί ενα τσεκ μήπως και κάτι έχει χαλαρώσει στο μπροστινό σύστημα. Και φυσικά ρίξε μια ματιά και στα φρένα σου μήπως κανένα τακάκι έχει φαγωθεί ή έχει φύγει από τη θέση του και βρίσκει κατά την κύλιση.
-
Μπορώ να το ελέγξω μόνος μου? Θα το πάω Bill αλλά μέχρι να το πάω μην φάω τα μούτρα μου. Τι πιθανή κατάληξη μπορεί να έχει?
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βάλε το μηχανάκι στο διπλό Σταντ, λίγο βάρος στην σχάρα ώστε να σηκωθεί ο μπροστά τροχός.
Γονάτισε στο μπροστινό τροχό, κάνε έλεγχο οπτικά στα ρουλεμάν, αν είναι σε πολύ κακή κατάσταση μπορεί να δεις κάποιο μεταλλικό ελασματάκι να εξέχει. Γύρνα την ρόδα και άκου για θόρυβο, πιάσε το στεφάνι και κουνά το να δεις αν έχει τζόγο ο τροχός.
Γενικά δεν υπάρχει κίνδυνος να το πας σιγά σιγά στο συνεργείο. Όχι σούζες όμως :P
Μαζί γράφαμε ρε ψηλέ! χαχαχα
-
Μετά από μερικές μέρες ελεγχου από εμένα με βόλτες κλπ προσπαθωντας να το επαναλάβω δεν έβγαζα άκρη. Μια το έκανε μια όχι. Δεν ακουγόταν συνέχεια. Και το έκανε σε φάσεις άσχετες, μερικές φορές στις στροφές μερικές στην ευθεία. Τηλεφωνο Bill και βουρ για συνεργείο. Τελικά είναι το ρουλεμάν τροχού όπως γράψατε και εσείς. Θα το πάω σύντομα για αντικατάσταση. Ευχαριστώ πολύ παιδιά για το ενδιαφέρον σας.





Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk