APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Caponordistas στις Μάρτιος 25, 2022, 08:02:21 μμ
-
Καλησπερα και χρόνια πολλά.
Το τελευταίο διάστημα στη νεκρά κάνει ένα έντονο τακ για ένα δευτερόλεπτο το μηχανάκι. Το καταλαβαίνω περιμένοντας στα φανάρια. Ταυτόχρονα με τον θόρυβο αυτό πέφτουν οι στροφές στο ρελαντι στιγμιαία και κάνει να σβήσει . Τόσο ο θόρυβος όσο και ο κραδασμος που παράγει είναι αρκετά έντονος.. η συχνότητα είναι μια κάθε 20 " με 30 " . Επίσης με ταχύτητα μέσα και σταματημένος αν ανοίξω το γκάζι το μηχανάκι τραβάει μπροστά. Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία η γνώση στο τι θα μπορούσε να είναι??
Ευχαριστώ.
-
Χωρίς να είμαι βέβαιος, καθώς πρέπει να μας περιγράψεις καλύτερα τα συμπτώματα, μια πρώτη αίσθηση που έχω είναι ότι αυτά τα τακ που αναφέρεις ίσως είναι σκασίματα από σκισμένες εισαγωγές στα σώματα ψεκασμού ή ίσως και τεντωτήρας καδένας... Ενώ για το ότι το μηχανάκι δεν αποσυμπλέκει σωστά και τραβάει μπροστά όταν είσαι σε στάση με πρώτη και πατημένο συμπλέκτη (αν κατάλαβα καλά) μπορεί να οφείλετε στα υγρά του συμπλέκτη αν είναι παλιά και θέλει αλλαγή και εξαέρωση το σύστημα ή αν άλλαξε πρόσφατα δίσκους συμπλέκτη πιθανόν να θέλουν κάποια χλμ να στρώσουν.
Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες για τη μοτό, τι χλμ έχει, τι συντήρηση μπορεί να έχει γίνει πρόσφατα καθώς και πιο αναλυτική περιγραφή στα παραπάνω συμπτώματα μήπως μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε πιο εμπεριστατωμένα... :ohyes:
-
Το μηχανάκι το είχα παρατησει για 3 χρόνια. Έγινε ένα μεγάλο σερβις, καθώς αλλάχτηκαν αλυσίδες λαστιχα λαδια υγρά φρένων τσιμουχακια .... τα πάντα. Οι δισκοί συμπλέκτη αλλάχτηκαν προ 10 ετιας, αλλά δεν έχουν πάνω από 10000 χλμ . Η εξατμιση είναι leovince και με νεκρά στο ρελαντι κάνει μικρά σκασιματακια. Όσο για τον θόρυβο θα προσπαθήσω να ανεβάσω αρχείο ήχου.
-
Αν είχε μείνει σε ακινησία ακούγεται πολύ πιθανό να είναι από ξεραμένες εισαγωγές.
Σχετικά με τους δίσκους αν καθίσουν καιρό υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να ψιλο-κολλήσουν μεταξύ τους.
Υποθετικά πάντα το παραπάνω.
Σου είχε ξανακάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν με τους δίσκους ή τώρα που το ενεργοποίησες ξανά το μηχανάκι. :thnk:
-
Μου το έκανε και παλιότερα. Είχα βάλει αντλια της oberon και τότε είχαν ξεκινήσει τα προβλήματα. Αλλάχτηκε τώρα με μια μεραχειρισμενη, κάπως σαν να διορθώθηκε το πρόβλημα αλλά παραμένει ενοχλητικό. Υπάρχει περίπτωση από την ακινησία να έχει αρπάξει το κεραμικό στοιχείο των δίσκων? Τις ξέραμενες εισαγωγες να τις άλλαζα μήπως προληπτικά αν δεν είναι κάτι κοστοβορο ?
-
για το τσακ το στιγμιαιο 99% ξεραμενες εισαγωγες...
-
Οι δίσκοι από την ακινησία συνήθως μπορεί να κολλάνε μεταξύ τους και γι'αυτό να μην κάνει καλή αποσύμπλεξη.
Ίσως αν αφαιρεθούν και τριφτούν λιγάκι με ένα ψιλό γυαλόχαρτο και επανατοποθετηθούν να στρώσουν. Συζήτησέ το με το συνεργείο σου αν είναι σωστό το παραπάνω.
Οι εισαγωγές προληπτικά δεν αλλάζονται. Θέλω να πω ότι ο μάστορας είναι σε θέση αν σηκώσει το ντεπόζιτο να τις ελέγξει οπτικά αν έχουν σκασίματα κτλ και χρήζουν αλλαγής. Επίσης μπορεί να είναι και κάποιο από τα υπόλοιπα σωληνάκια τα πιο λεπτά σκασμένο από αυτά που πάνε στα σώματα ψεκασμού και τα οποία έχουν χαμηλό κόστος. Οι εισαγωγές για αλλαγή και οι δυο υπολόγιζε γύρω στα €150.