APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Πυξιδας στις Νοέμβριος 18, 2019, 10:12:19 μμ
-
Καθόμουνα και το σκεφτόμουνα,αφού έχω τις κάτω δαγκάνες.μπας και ταίριαζα καμιά τρόμπα από 749/999 ή mille/tuono ή super duke/1190/1290/rc8/990smr.εχει γίνει τέτοια μοντα από κανέναν;Πως το βλέπεται σαν σενάριο...
-
Βρες μια 19' από zx10 08+ τις πουλάνε τσάμπα.....!!!!
-
Βρες μια 19' από zx10 08+ τις πουλάνε τσάμπα.....!!!!
για βαλε τιποτα..
-
https://www.ebay.de/itm/Yamaha-R1-R1M-RN32-RN49-Bremspumpe-front-brake-pump-2015-2016-2017-2018-2019/143404737618?hash=item216396a452:g:tyUAAOSwGTRdmwlg
Από R1M
-
https://www.ebay.de/itm/Bremspumpe-Bremszylinder-Handbremspumpe-Griff-Kawasaki-ZX6R-ZX600P-07-08/293197767048?hash=item4443f2e188:g:SiQAAOSw6zNdXvAj
Zx6 08-09
-
https://www.ebay.de/itm/Ducati-1098-S-848-1198-749-999-18er-Radial-Brembo-Handbremspumpe-Bremspumpe/233187772532?hash=item364b130874:g:B8UAAOSwk7ZcfQnK
Πάρε και μαμά Ιταλία!
-
https://www.ebay.de/itm/Bremspumpe-Bremszylinder-Handbremspumpe-Griff-Kawasaki-ZX6R-ZX600P-07-08/293197767048?hash=item4443f2e188:g:SiQAAOSw6zNdXvAj
Zx6 08-09
στο car παιζουν απο ktm που ειναι και brembo στα ιδια λεφτα...θα το ψαξω,αλλα θελω να δω αν εχει γινει η μοντα απο αλλον,για τις εντυπωσεις
-
Να δεις αν είναι οι 16άρες αυτές....
Εγώ λέω βάλε δαγκάνες καλή εξαερώση και μετά βλέπεις για τρόμπα! Υπάρξουν ένα σωρό!!!
-
Να δεις αν είναι οι 16άρες αυτές....
Εγώ λέω βάλε δαγκάνες καλή εξαερώση και μετά βλέπεις για τρόμπα! Υπάρξουν ένα σωρό!!!
απο 990smr δεν ειναι 16αρες πχ,ουτε απο superduke
-
π.χ
https://www.ebay.com/itm/2001-APRILIA-RSV-MILLE-R-BREMBO-FRONT-BRAKE-MASTER-CYLINDER-W-LEVER/293060385260?hash=item443bc299ec:g:5n0AAOSwehRcvhZ9
https://www.ebay.com/itm/Brake-Pump-Front-Aprilia-RSV1000-Mille-Me/303331463418?hash=item469ff6d0fa:g:oaAAAOSw5sxcxbCw
-
Να ξέρετε οτι πέρα απο την καύλα της μετατροπής και μια μικρή βελτίωση δεν θα δείτε κανένα τεράααααααστιο απότελεσμα. Με αλλαγή στις μανέτες θα δείτε καλό αποτέλεσμα. Δεν βρήκα ποτέ ανεπαρκή την μαμα τρόμπα και είχα και τετραπίστονες παλιά.
-
Να ξέρετε οτι πέρα απο την καύλα της μετατροπής και μια μικρή βελτίωση δεν θα δείτε κανένα τεράααααααστιο απότελεσμα. Με αλλαγή στις μανέτες θα δείτε καλό αποτέλεσμα. Δεν βρήκα ποτέ ανεπαρκή την μαμα τρόμπα και είχα και τετραπίστονες παλιά.
τουτη λεω θα ειναι ταμαμ
https://www.ebay.com/itm/12-Ducati-Multistrada-1200-S-Brembo-Front-Brake-Pump-Master-Cylinder-624-4-056-2/401859041122?epid=1762451229&hash=item5d90aa5762:g:NqwAAOSwv5RdYGO0
-
Να ξέρετε οτι πέρα απο την καύλα της μετατροπής και μια μικρή βελτίωση δεν θα δείτε κανένα τεράααααααστιο απότελεσμα. Με αλλαγή στις μανέτες θα δείτε καλό αποτέλεσμα. Δεν βρήκα ποτέ ανεπαρκή την μαμα τρόμπα και είχα και τετραπίστονες παλιά.
τουτη λεω θα ειναι ταμαμ
https://www.ebay.com/itm/12-Ducati-Multistrada-1200-S-Brembo-Front-Brake-Pump-Master-Cylinder-624-4-056-2/401859041122?epid=1762451229&hash=item5d90aa5762:g:NqwAAOSwv5RdYGO0
Κάποιοι έβαζαν απο dorso αν θυμάμαι καλά. Αλλά όποια και να βάλεις είναι θέμα καύλας καθαρά ξαναλέω. Εννοείται οτι θα είναι καλύτερα απλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις εκεί λεφτά. Αλλά για μια καύλα ζούμε...
-
Για τρόμπα φρένου δεν το έχω ψάξει πολύ, κάποια στιγμή όταν έβαλα τις ακτινικές τετραμπιστονες τετρατακακιες είπα στον δόκτορα να βάλουμε και μια τρόμπα από ταουνι να είναι ολόκληρο το πακέτο. Ο δόκτορας είχε αντίθετη άποψη, είπε ότι δεν ταιριάζει σωστά και δεν χρειάζεται κιόλας είναι υπερβολή. Ουδείς δικαιούται να έχει αντίθετη άποψη από αυτή του δόκτορος όποτε δεν το έψαξα παραπάνω. Για την δίπλα μανετα όμως ο δόκτωρ συναίνεσε, και η τρόμπα του συμπλέκτη από σιβερ ταίριαξε αρχοντικά και είναι και πανέμορφη με τον όγκο της, τις καμπύλες και τις καμάρες της
-
Να ξέρετε οτι πέρα απο την καύλα της μετατροπής και μια μικρή βελτίωση δεν θα δείτε κανένα τεράααααααστιο απότελεσμα. Με αλλαγή στις μανέτες θα δείτε καλό αποτέλεσμα. Δεν βρήκα ποτέ ανεπαρκή την μαμα τρόμπα και είχα και τετραπίστονες παλιά.
τουτη λεω θα ειναι ταμαμ
https://www.ebay.com/itm/12-Ducati-Multistrada-1200-S-Brembo-Front-Brake-Pump-Master-Cylinder-624-4-056-2/401859041122?epid=1762451229&hash=item5d90aa5762:g:NqwAAOSwv5RdYGO0
Κάποιοι έβαζαν απο dorso αν θυμάμαι καλά. Αλλά όποια και να βάλεις είναι θέμα καύλας καθαρά ξαναλέω. Εννοείται οτι θα είναι καλύτερα απλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις εκεί λεφτά. Αλλά για μια καύλα ζούμε...
ειμαι 100% οτι θα δουλεψει καλυτερα διοτι οι ανωθεν τρομπες εχουν σχεδιαστει με τετραπιστονες
-
Να ξέρετε οτι πέρα απο την καύλα της μετατροπής και μια μικρή βελτίωση δεν θα δείτε κανένα τεράααααααστιο απότελεσμα. Με αλλαγή στις μανέτες θα δείτε καλό αποτέλεσμα. Δεν βρήκα ποτέ ανεπαρκή την μαμα τρόμπα και είχα και τετραπίστονες παλιά.
τουτη λεω θα ειναι ταμαμ
https://www.ebay.com/itm/12-Ducati-Multistrada-1200-S-Brembo-Front-Brake-Pump-Master-Cylinder-624-4-056-2/401859041122?epid=1762451229&hash=item5d90aa5762:g:NqwAAOSwv5RdYGO0
Κάποιοι έβαζαν απο dorso αν θυμάμαι καλά. Αλλά όποια και να βάλεις είναι θέμα καύλας καθαρά ξαναλέω. Εννοείται οτι θα είναι καλύτερα απλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις εκεί λεφτά. Αλλά για μια καύλα ζούμε...
ειμαι 100% οτι θα δουλεψει καλυτερα διοτι οι ανωθεν τρομπες εχουν σχεδιαστει με τετραπιστονες
Έχε υπόψην σου ότι τα multi φοράνε τις "φθηνές" ακτινικές της brembo με τα 2 τακάκια ανά δαγκάνα. Επίσης η ΟΕΜ τρόμπα είναι 16αρα νομίζω. Αν εσύ βάλεις ακτινικές με 4 τακάκια (από factory πχ ή monoblock) ίσως να μην δουλέψουν σωστά. Κάπου υπάρχει μια σχέση διαμέτρου εμβόλου τρόμπας με έμβολο δαγκάνας...
-
Αξονικες θα βάλει αλλά η αλλαγή τρόμπας δεν είναι μόνο εμφάνιση και κ@@λα... Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε υπάρχει σχέση επιφάνειας τριβής και επιφάνειας εμβολου πίεσης!
Η 'μαμά '' τρόμπα είναι τόσο όσο. Εγώ προσωπικά τα φρένα τα έχω για αλλαγή Αλλά σειρά έχουν οι αναρτήσεις πρώτα από όλα!!!!!
-
Να ξέρετε οτι πέρα απο την καύλα της μετατροπής και μια μικρή βελτίωση δεν θα δείτε κανένα τεράααααααστιο απότελεσμα. Με αλλαγή στις μανέτες θα δείτε καλό αποτέλεσμα. Δεν βρήκα ποτέ ανεπαρκή την μαμα τρόμπα και είχα και τετραπίστονες παλιά.
τουτη λεω θα ειναι ταμαμ
https://www.ebay.com/itm/12-Ducati-Multistrada-1200-S-Brembo-Front-Brake-Pump-Master-Cylinder-624-4-056-2/401859041122?epid=1762451229&hash=item5d90aa5762:g:NqwAAOSwv5RdYGO0
Κάποιοι έβαζαν απο dorso αν θυμάμαι καλά. Αλλά όποια και να βάλεις είναι θέμα καύλας καθαρά ξαναλέω. Εννοείται οτι θα είναι καλύτερα απλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις εκεί λεφτά. Αλλά για μια καύλα ζούμε...
ειμαι 100% οτι θα δουλεψει καλυτερα διοτι οι ανωθεν τρομπες εχουν σχεδιαστει με τετραπιστονες
Έχε υπόψην σου ότι τα multi φοράνε τις "φθηνές" ακτινικές της brembo με τα 2 τακάκια ανά δαγκάνα. Επίσης η ΟΕΜ τρόμπα είναι 16αρα νομίζω. Αν εσύ βάλεις ακτινικές με 4 τακάκια (από factory πχ ή monoblock) ίσως να μην δουλέψουν σωστά. Κάπου υπάρχει μια σχέση διαμέτρου εμβόλου τρόμπας με έμβολο δαγκάνας...
αξονικες θα βαλω και μουλτι εχω οδηγησει αρκετα,καμια σχεση τα φρενα
Αξονικες θα βάλει αλλά η αλλαγή τρόμπας δεν είναι μόνο εμφάνιση και κ@@λα... Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε υπάρχει σχέση επιφάνειας τριβής και επιφάνειας εμβολου πίεσης!
Η 'μαμά '' τρόμπα είναι τόσο όσο. Εγώ προσωπικά τα φρένα τα έχω για αλλαγή Αλλά σειρά έχουν οι αναρτήσεις πρώτα από όλα!!!!!
εσυ δηλ τι θα κανεις?
Για τρόμπα φρένου δεν το έχω ψάξει πολύ, κάποια στιγμή όταν έβαλα τις ακτινικές τετραμπιστονες τετρατακακιες είπα στον δόκτορα να βάλουμε και μια τρόμπα από ταουνι να είναι ολόκληρο το πακέτο. Ο δόκτορας είχε αντίθετη άποψη, είπε ότι δεν ταιριάζει σωστά και δεν χρειάζεται κιόλας είναι υπερβολή. Ουδείς δικαιούται να έχει αντίθετη άποψη από αυτή του δόκτορος όποτε δεν το έψαξα παραπάνω. Για την δίπλα μανετα όμως ο δόκτωρ συναίνεσε, και η τρόμπα του συμπλέκτη από σιβερ ταίριαξε αρχοντικά και είναι και πανέμορφη με τον όγκο της, τις καμπύλες και τις καμάρες της
μα ειμαστε της υπερβολης φιλτατε ναυτιλε,αλλιως και μαμα και τουριστικα,το καπο ειναι μια χαρα
-
εσυ δηλ τι θα κανεις?
Αναρτήσεις :
Εμπρός μεγαλύτερος αποστάτες αλλά λάδια (ίσως και λίγο παραπάνω λάδι)
Πίσω αλλαγή στο ελατήριο, σέρβις και ίσως revalving.
Φρένα : δαγκάνες και τρόμπα όπως και δηποτε αλλαγή υγρά και τακάκια!!!
-
Λεβεντόπαιδα έχω ανοίξει θέμα για τις ακτινικές για τους αποστάτες. Ειναι 2-3 μέλη που ενδιαφέρονται ήδη και υπάρχει και cad. Να βρούμε ένα καλό μηχανουργείο να φτιάξει τους αποστάτες για τις ακτινικές. Όσοι πιστοί προσέλθετε!
http://www.apriliabikers.gr/portal/omadikes-agores/antaptores-gia-aktiniks-brembo-se-caponord-1000/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/omadikes-agores/antaptores-gia-aktiniks-brembo-se-caponord-1000/)
-
Κόστος?? Και μιλάμε για ευρωπαϊκές ή ιαπωνικές δαγκάνες???
-
Κόστος?? Και μιλάμε για ευρωπαϊκές ή ιαπωνικές δαγκάνες???
Αυτό ψάχνουμε το κόστος για τους αντάπτορες σε μηχανουργείο. Από εξωτερικό παίζουν ακριβά ~€170 εγώ σε προηγούμενη ομαδική αν θυμάμαι καλά τους είχα πάρει 120. Μιλάμε για δαγκάνες brembo 4πίστονες πάντα είτε με τα 2 είτε με τα 4 τακάκια.
Στην πρώτη φωτό του link http://www.apriliabikers.gr/portal/omadikes-agores/antaptores-gia-aktiniks-brembo-se-caponord-1000/ θα δεις το capo μου με αυτές που φοράει τωρα. Είναι με 4 τακάκια. Έχω στην κατοχή μου όμως αντίστοιχο σέτ με 2 τακάκια από τις πιο καινουργιες τετραπίστονες που έχει βγάλει η brembo στο 1200 το capo, όπως στις παρακάτω φωτό για να κάνω τράμπα με ένα φίλο.
http://bikereview.com.au/wp-content/uploads/2015/11/2015-Caponord-Rally-bike-review5.jpg
https://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=353739&d=1521749663
-
Κύριοι,
υπάρχει περίπτωση να έχω ένα σετ ακτινικών δαγκάνων brembo (4 τακάκια - 100mm - από Speed Triple 1050 του 2008) προς πώληση λίαν συντόμως αν κάποιος από τους "νέους" caponordisti ενδιαφέρεται...
:D
-
Κύριοι,
υπάρχει περίπτωση να έχω ένα σετ ακτινικών δαγκάνων brembo (4 τακάκια - 100mm - από Speed Triple 1050 του 2008) προς πώληση λίαν συντόμως αν κάποιος από τους "νέους" caponordisti ενδιαφέρεται...
:D
Φώτο και τιμή!!!!
-
εγω δαγκανες και αποστατες εχω,τρομπα σκεφτομαι τι θα ταιριαξω...
-
εγω δαγκανες και αποστατες εχω,τρομπα σκεφτομαι τι θα ταιριαξω...
Να είναι σίγουρα 19άρα στο είπα!
Το κακό είναι ότι θα χρειαστείς κι ένα πίσω πλακάκι με το σπείρωμα για καθρέφτη αν βάλεις από super sport
-
εγω δαγκανες και αποστατες εχω,τρομπα σκεφτομαι τι θα ταιριαξω...
Να είναι σίγουρα 19άρα στο είπα!
Το κακό είναι ότι θα χρειαστείς κι ένα πίσω πλακάκι με το σπείρωμα για καθρέφτη αν βάλεις από super sport
πτεσμα το πλακακι
δηλ απο τuono,mille δεν ειναι 19αρα?
-
Άμα δε δω τι γράφουν τι να σου πω...
Το πιο πιθανό είναι ότι από τα V2 μοντέλα να μην είναι!!!
-
Άμα δε δω τι γράφουν τι να σου πω...
Το πιο πιθανό είναι ότι από τα V2 μοντέλα να μην είναι!!!
οι nissin που εβαλες απο r1 και ζχ einai 19αρες?
-
Ναι!
-
Ναι!
να βαλω nissin ρε στο ιταλικο...θα κανει μουτρα :D :D :D
-
Κύριοι,
υπάρχει περίπτωση να έχω ένα σετ ακτινικών δαγκάνων brembo (4 τακάκια - 100mm - από Speed Triple 1050 του 2008) προς πώληση λίαν συντόμως αν κάποιος από τους "νέους" caponordisti ενδιαφέρεται...
:D
Φώτο και τιμή!!!!
Όταν θα τις έχω στα χέρια μου, θα στα πω όλα!
-
Ναι!
να βαλω nissin ρε στο ιταλικο...θα κανει μουτρα :D :D :D
Εγώ πιστεύω ότι με την παραπάνω δύναμη στα φρένα επιβάλετε να γίνουν επεμβάσεις στην εμπρός ανάρτηση!!!
-
Ναι!
να βαλω nissin ρε στο ιταλικο...θα κανει μουτρα :D :D :D
Εγώ πιστεύω ότι με την παραπάνω δύναμη στα φρένα επιβάλετε να γίνουν επεμβάσεις στην εμπρός ανάρτηση!!!
εσυ θελεις να το κανουμε motogp :D :D :D :D,πρωτα τα φρενα,εκει στον παραλιακο απο 4η- δευτερα θελουμε και φρενα
-
Θα βουτάει απότομα το μπροστινό....
Δοκίμασε πρώτα χωρίς τρόμπα!
-
Μια ενδιαφέρον τρόμπα..καινουρια
https://www.wrs.it/en/master-cylinders/24924-pompa-freno-radiale-braking-19x20-con-kit-montaggio.html
-
Μια ενδιαφέρον τρόμπα..καινουρια
https://www.wrs.it/en/master-cylinders/24924-pompa-freno-radiale-braking-19x20-con-kit-montaggio.html
Πολύ καλή επιλογή φαίνεται αυτή :kalo:
-
Μια ενδιαφέρον τρόμπα..καινουρια
https://www.wrs.it/en/master-cylinders/24924-pompa-freno-radiale-braking-19x20-con-kit-montaggio.html
μια γενικη συμβουλη για "φτηνες" αγορες
να προτιματε προιοντα με ευκολη προσβαση σε ανταλλακτικα...πχ μανετες,σετ επισκευης κλπ
-
Μια ενδιαφέρον τρόμπα..καινουρια
https://www.wrs.it/en/master-cylinders/24924-pompa-freno-radiale-braking-19x20-con-kit-montaggio.html
μια γενικη συμβουλη για "φτηνες" αγορες
να προτιματε προιοντα με ευκολη προσβαση σε ανταλλακτικα...πχ μανετες,σετ επισκευης κλπ
Θεωρώ ότι η braking δεν είναι μια άγνωστη εταιρία
-
Εντάξει αλλά μπρεμπο δεν είναι με την καμια, από την άλλη βεβαία το Capo αυτό δεν είναι και RR όποτε η braking μια χαρά του πέφτει :ohyes: :ohyes:
-
H μαμα τρομπα ειναι μια χαρα. Το μηχανακι δεν ειναι RSV για να εχει απολυτα φρενα. Ακομα και το ταπεινο tuono, που ειναι κλασεις ανωτερο του caponord (ακομα και του RR) φοραει 15αρα αξονικη τρομπα. Σκοπος με τα φρενα ειναι να εχεις αισθηση στον δρομο και ας εχεις λιγο μεγαλυτερη διαδρομη μανετας η οποια βοηθαει στις μικρομετρικες αλλαγες πιεσης αναλογα τις συνθηκες του δρομου.
-
H μαμα τρομπα ειναι μια χαρα. Το μηχανακι δεν ειναι RSV για να εχει απολυτα φρενα. Ακομα και το ταπεινο tuono, που ειναι κλασεις ανωτερο του caponord (ακομα και του RR) φοραει 15αρα αξονικη τρομπα. Σκοπος με τα φρενα ειναι να εχεις αισθηση στον δρομο και ας εχεις λιγο μεγαλυτερη διαδρομη μανετας η οποια βοηθαει στις μικρομετρικες αλλαγες πιεσης αναλογα τις συνθηκες του δρομου.
Δεν ψάχνουμε τα απόλυτα φρένα αλλά τους καλύτερους συνδιασμούς Κοσμά,κάπως έτσι το σκέφτομαι
-
Θεωρώ ότι η braking δεν είναι μια άγνωστη εταιρία
καθε αλλο
ποσο ευκολα βρισκεις μανετα?σετ επισκευης εμβολου?και ποσο κοστιζουν
ο διακοπτης αυτου του τυπου ειναι για τον πεο
προτιμησε μια μαμα ακτινικη απο μηχανη του εμποριου(999-1098-RSVR)που βρισκεις ανταλλακτικα και εχουν διακοπτη κανονικο
my 2 cents
-
Δεν ψάχνουμε τα απόλυτα φρένα αλλά τους καλύτερους συνδιασμούς Κοσμά,κάπως έτσι το σκέφτομαι
Στο ειπα, ο συνδυασμος μαμα με τις brembo 32/30 ειναι μια χαρα για χρηση σε ολες τις συνθηκες οδοστρωματος και καιρου (πλην χωμα). Rolling endo εκανα με το caponord, μπροστα στα ματια του laziali με το 848.
17mm πιστονι εχει η τρομπα του caponord και τα tuono/futura/falco εχουν 16mm (ή 15mm, δεν θυμαμαι). Γνωμη μου, μην ασχοληθεις :bye:
Ps. Τα φρενα ειναι για τις αδερφες :tez: :tez: :tez:
-
Δεν ψάχνουμε τα απόλυτα φρένα αλλά τους καλύτερους συνδιασμούς Κοσμά,κάπως έτσι το σκέφτομαι
Στο ειπα, ο συνδυασμος μαμα με τις brembo 32/30 ειναι μια χαρα για χρηση σε ολες τις συνθηκες οδοστρωματος και καιρου (πλην χωμα). Rolling endo εκανα με το caponord, μπροστα στα ματια του laziali με το 848.
17mm πιστονι εχει η τρομπα του caponord και τα tuono/futura/falco εχουν 16mm (ή 15mm, δεν θυμαμαι). Γνωμη μου, μην ασχοληθεις :bye:
Ps. Τα φρενα ειναι για τις αδερφες :tez: :tez: :tez:
Άμα το κάνεις αυτό στο λάζιαλι..τότε μπαίνω σε δεύτερες σκεψεις
-
Μια ενδιαφέρον τρόμπα..καινουρια
https://www.wrs.it/en/master-cylinders/24924-pompa-freno-radiale-braking-19x20-con-kit-montaggio.html (https://www.wrs.it/en/master-cylinders/24924-pompa-freno-radiale-braking-19x20-con-kit-montaggio.html)
αυτήν πήρα 19mm μαζί με ακτινικές δαγκάνες από tuono και δουλεύουν τέλεια
braking τρόμπα πήρα και για του συμπλέκτη
-
Προσέξτε μόνο
1. μην χρησιμοποιήσετε τρόμπα φρένου από GSXR (για να αποφύγετε το γνωστό γιαπωνέζικο σύμπτωμα)
2. μην χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερου όγκου τρόμπα στον συμπλέκτη γιατί θα σας βγάλει τους δίσκους έξω από την καμπάνα και θα μείνετε καμαρωτοί καμαρωτοί με τον συμπλέκτη μόνιμα σε απεμπλοκή
:bye:
-
Εγώ από το καλοκαίρι έχω βάλει τρόμπα από MANA . Στο πρώτο φρενάρισμα πανικού κόντεψα να φύγω πάνω από τη μηχανή , τώρα έχουμε γνωριστεί πια . Θεωρώ οτι έγινε μια τίμια και οικονομική αναβάθμιση .
-
Εγώ από το καλοκαίρι έχω βάλει τρόμπα από MANA . Στο πρώτο φρενάρισμα πανικού κόντεψα να φύγω πάνω από τη μηχανή , τώρα έχουμε γνωριστεί πια . Θεωρώ οτι έγινε μια τίμια και οικονομική αναβάθμιση .
ποσο ειναι αυτη?16αρα?
-
Δεν γνωρίζω πόσο είναι , ξέρω ότι την φοράνε και τα Shiver . Πάντως με μαμά δαγκάνες που φοράει είδα διαφορά .
-
Δεν γνωρίζω πόσο είναι , ξέρω ότι την φοράνε και τα Shiver . Πάντως με μαμά δαγκάνες που φοράει είδα διαφορά .
θα γραφει καπου πανω