0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Mariosx90

  • **
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000 CAPONORD 2007 ABS
  • Αντιδράσεις: +7
Σωληνάκι εξαερισμού.
« - : Απρίλιος 10, 2019, 11:59:01 πμ »
Χαίρετε παιδιά, ελπίζω να είναι όλα καλά...

Έχω ένα πρόβλημα (νομίζω) με το Caponord...
Όταν την αγόρασα τα σωληνάκια του ντεπόζιτου (drain - breather) δεν ήταν πάνω...
Τα τοποθέτησα και έβαλα στην σωστή τοποθεσία (δίπλα από τις ταχύτητες)...

Το θέμα μου είναι...
Όταν έχω την μηχανή παρκαρισμένη στον ήλιο, στάζει βενζίνη από το σωληνάκι εξαερισμού (breather). Όταν λέω στάζει, εννοώ πολύ λίγο, ας πούμε μια σταγόνα κάθε 20-30 λεπτά... Αλλά δεν σταματάει μέχρι τα την βάλω στην σκιά, και αφού το κάνω, σταμάτα να στάζει...

Είναι φυσιολογικό αυτό???
Δεν το ξανά είχα ποτέ σε καμία μηχανή αυτό...

Ευχαριστώ πάρα πολύ...

ΥΓ. Κύπρο είναι χειμώνας ακόμα...
Αλήθεια τώρα???

Στάλθηκε από το A8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: Σωληνάκι εξαερισμού.
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 10, 2019, 01:20:00 μμ »
Στο κάνει όταν είναι γεμάτο το τεποζιτο και γίνεται διαστολή του όγκου του καυσίμου με αποτέλεσμα να φεύγει καύσιμο από την εξαερωση. Νομίζω είναι φυσιολογικό.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Mariosx90

  • **
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000 CAPONORD 2007 ABS
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Σωληνάκι εξαερισμού.
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 10, 2019, 06:59:26 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Εννοείς ξεχειλίζει?
Πότε δε την γεμίζω τόσο ώστε να ξεχειλίζει...

Στάλθηκε από το A8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Σωληνάκι εξαερισμού.
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 19, 2019, 01:49:00 μμ »
Mετά από ταξίδι, από τη μια η μηχανή που δεν ψύχεται πλέον και ο ήλιος από την άλλη, ανεβάζουν τη θερμοκρασία του ρεζερβουάρ και της βενζίνης πάνω από 60°.

Έτσι η βενζίνη εξατμίζεται και μπαίνει στα σωληνάκια. Εκεί όμως υγροποιείται πάλι γιατί η θερμοκρασία τους είναι πολύ χαμηλότερη, και έτσι στάζει.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης