APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Teacher στις Αύγουστος 07, 2023, 06:22:39 μμ

Τίτλος: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: Teacher στις Αύγουστος 07, 2023, 06:22:39 μμ
Καλησπέρα σε όλους/ες. Μετά από μία μετακόμιση και 10 μέρες ακίνητο, έβγαλα το Capo να το κάνω βολτίτσα. Δεν πήρε μπροστά με τη μία, λέω θα ναι λόγω ακινησίας. Με το που πήρε μπρος είχε ένα τραχύ δούλεμα σα να δουλεύει μονοκύλινδρα. Το τραχύ δούλεμα συνοδεύεται από τρέμουλο (στο ρελαντί με πατημένο συμπλέκτη φεύγει το τρέμουλο) και χωρίς να έχει το Capo δύναμη. Κράτησα συμπλέκτη παραπάνω για να μη σβήσει στο ξεκίνημα με πρώτη.   Επίσης, μυρίζει σαν άκαυτη βενζίνη από εξατμίσεις. Έλεγξα τα πίσω μπουζί ήταν στεγνά τελείως. Πολλαπλασιαστές πίσω καλά νομίζω μια και δίνουν ρεύμα και τα μπουζί βγάζουν σπίθα κανονικά.  Τώρα πάω και στα μπροστά (πολλαπλασιαστές - μπουζί). Πριν από λίγο καιρό στον δρόμο μου αναβόσβησε στιγμιαία το EFI χωρίς να αλλάξει κάτι στη λειτουργία του (δεν ξέρω αν έχει σχέση με αυτό που γίνεται τώρα).  Όλα αυτά ενώ βρίσκομαι στο χωριό και ο μάστορας που θα το πάω και μιλήσαμε (πρότεινε ο γιατρός του φόρουμ) θα λείπει μέχρι τέλος του μήνα οπότε, βοηθάτε σύντροχοι.
1) Πώς μπορώ να φτάσω στους μπροστά πολλαπλασιαστές; Από πλάγια καπάκια ή βγάζω τεπόζιτο φιλτροκούτι;
2) Έχει αντιμετωπίσει κάποιος/α κάτι παρόμοιο; Τι άλλο να ελέγξω εκτός από πολλαπλασιαστές - μπουζί;

Αυτά προς το παρόν. Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 07, 2023, 06:58:22 μμ
Α ρε Νικόλα, δεν σε θέλει και πολύ!
Για πολλαπλασιαστές αν δεν έχουν μετακινηθεί από τη θέση τους την original πρέπει να βγάλεις ντεποζιτο. Το ίδιο και για να φτάσεις τα μπουζί.
Αν θυμάμαι καλά φιλτροκούτι δεν χρειάζεται να βγάλεις.

Έπεσε κανένα πλύσιμο καλό πρόσφατα με κανένα πιεστικό?

Έβαλες βενζίνη κάπου με αμφίβολη αξιοπιστία?
Τίτλος: Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: Teacher στις Αύγουστος 07, 2023, 07:16:06 μμ
Δε με θέλει είναι η αλήθεια. Βενζίνη από Κέρκυρα από εκεί που έβαζα συνήθως. Για πλύσιμο ήταν να το πάω σήμερα αλλά δεν... Έχω πριν το Πάσχα να βάλω πιεστικό.
Τίτλος: Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 07, 2023, 08:28:20 μμ
Δε με θέλει είναι η αλήθεια. Βενζίνη από Κέρκυρα από εκεί που έβαζα συνήθως. Για πλύσιμο ήταν να το πάω σήμερα αλλά δεν... Έχω πριν το Πάσχα να βάλω πιεστικό.
Θυμάμαι πρόσφατα άλλαξες ανορθωτή. Κάνε ένα τσεκ ότι όλα είναι οκ σε καλωδιώσεις, πόλους μπαταρίας κτλ κτλ. Απλά για το τυπικό της υπόθεσης. Μέτρα και τα βολτ της μπαταρίας σου να ξέρεις που βρίσκεται και πες μας. Ξεκίνα δηλαδή από τα basic να πάμε βήμα βήμα προς τα πιο σύνθετα.
Τίτλος: Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: Teacher στις Αύγουστος 07, 2023, 10:40:06 μμ
Μπαταρία κτλ οκ. Τα μπουζί από τον μπροστινο μυρίζουν βενζίνη που σημαίνει πλούσιο. Τον λόγο που είναι πλούσιο δεν τον ξέρω. Επίσης, άνοιξα φιλτροκουτι και έχει μέσα λάδι αρκετό
 Δεν ξέρω αν είναι νορμάλ
Τίτλος: Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: bill στις Αύγουστος 08, 2023, 05:19:41 πμ
αλλαξε απλα μπουζι στον κυλινδρο που δεν δουλευει, θα τον βρεις κοιτώντας ποια εξατμιση δεν ζεσταίνεται
Τίτλος: Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: Teacher στις Αύγουστος 08, 2023, 02:28:33 μμ
Τελικά ήταν οι πολλαπλασιαστές μπροστά. Θα τα αλλάξω και τα 4 προληπτικά. Για μπουζί η aprilia είδα ότι δίνει DCPR9E. Αυτά που είχε μπροστά ήταν DCPR8E και εδώ σε κατάστημα βρήκα μόνο DCPR8E -N (όπου Ν= Special Ground Electrode). Γνωρίζει κάποιος ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στο 8 και το 9 και τι είναι αυτό το -Ν σε αυτά που βρήκα;  Έψαξα στο σχετικό νήμα αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό.
Τίτλος: Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: Juve750 στις Αύγουστος 10, 2023, 07:57:50 πμ
Να βάλεις τον τύπο που λέει το μανιουαλ.

Όσο πιο μικρός είναι ο αριθμός τόσο
πιο θερμό είναι το μπουζί.
Τίτλος: Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
Αποστολή από: kostaskk στις Αύγουστος 22, 2023, 09:36:18 μμ
Βάλε ότι νούμερο λέει το μανουαλ..

Ποιο μικρό,ποιο θερμό μπορεί να παίρνει ευκολότερα μπρος, να μη λαδωνει,βρέχεται βραχυκυκλωνει αλλά μπορεί να λιώσει τα πάντα, κόλλημα,τρύπιο πιστόνι, ραγισμένη κεφαλή, να λιώσει και να φύγει η ακίδα του μπουζί, παραπάνω θερμοκρασίες στο μοτέρ, πυρακια κτλ,, ποιο μεγάλο βαθμό,ποιο ψυχρό συνιθος βάζουν στα αγωνιστικά φτιαγμένα,  ποιο κρύα λειτουργία αλλά στο τέρμα γκάζι δεν υπερθερμαίνεται, ποιο ευάλωτο στο λαδωμα-βρεξιμο..  κάθε νούμερο πάνω η κάτω αλλάξει την θερμοκρασία κατά 70 βαθμούς αν θυμάμαι καλά,, μπουζί η κεφαλής, και αλλάζει και ο Ρυθμός που αποβάλει μεταφερει θερμότητα από το μπουζι