APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sotirakos στις Φεβρουάριος 26, 2020, 08:52:07 μμ
-
Το προβλημα με τα kickstand των caponord 1000 ειναι γνωστο και ιδιαίτερα ενοχλητικο. Η μηχανη γέρνει πολυ και αυτο εχει ως αποτέλεσμα να δεχεται το stand περισσότερη πιεση λογω βαρους. Τωρα φταιει οτι ειναι αμερικανικο (?) , οτι δεν είναι του RR, δεν ξερω, αλλα βρηκα λυση με 0 εξοδα. Πηρα λοιπον το stand και το εκοψα ακριβως στη μεση
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200226/02b2c96af99ef2358e3bb6ea74303747.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200226/0bfc8859a64721217573c2e1ac0391fe.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με εναν απλο τροχο εκανα μια τομη και ειδα οτι μεσα ο σωληνας εχει μεγαλο κενο οπως φαινεται στην επομενη φωτο(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200226/c19260911b84c958376cd46437a02fcc.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στην συνέχεια βρηκα μια σιδερενια βεργα, πεταμενη στον κηπο, η οποια ηταν πολυ γερη. Οποιος δεν βρει ας παει στην ταρατσα να κοψει μια μπετοβεργα(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200226/6b25a80f0648956d45a6ca1b3b96f762.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μετρησα με ενα κοντρα πλακε την διαφορα που μου λείπει σε μηκος και ειναι 2 με 2,5 εκ. Ναι, δυο εκατοστα κανουν την διαφορα!!! Μετα με τον τροχο λειανα τις ακρες της σιδεροβεργας ωστε να μπορει να μπει στα δυο κομματια του stand και να δημιουργήσει και την αποσταση μεταξυ τους(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200226/527cbc20127302afb2ef470b4a144d7c.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200226/c84225d890396d8a37c226faae054f63.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
... Οποιος δεν βρει ας παει στην ταρατσα να κοψει μια μπετοβεργα
:pray: :a010 :prm
Και πιο γερό και πιο όρθιο
-
Αψογος..θα έλεγα ότι θέλει ντύσιμο να φαίνεται ενιαιο :thnk:
-
Τη σιδεροβεργα την κολησες με κατι η απλα τη σφηνωσες ?
-
Πέρα απο αυτό που λέει ο Faraway δεν πρέπει να φτιαχτεί και η πατούρα μιας και η κλίση θα είναι σε άλλες μοίρες πια?
-
Καλημέρα, εχτες οι vikings κατελαβαν το σπιτι μου γιαυτο δεν απαντησα. Το επομενο βημα λοιπον ηταν η συγκοληση και ιδου(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200227/5b44c39e666997edadea6989c9e216b0.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200227/9ee19ae09ea1ffedcdebacd1f66d8298.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πέρα απο αυτό που λέει ο Faraway δεν πρέπει να φτιαχτεί και η πατούρα μιας και η κλίση θα είναι σε άλλες μοίρες πια?
Κανονικα θα έπρεπε, αλλα ειναι τοσο μικρη η αλλαγη κλισης και τοσο τσαλακωμενη η πατουρα που δεν υπαρχει λογος να ασχοληθώ....
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μετα απο τριψιμο με τροχο(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200227/ecb5ad57c8742f6a69fdf845d1672ce1.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αψογος λέμε... :kalo:
-
Αψογος λέμε... :kalo:
Ευχαριστώ, να και το αποτέλεσμα βαμμενο(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200227/cadcaab3714c5f7337d9c6fda58fb348.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200227/0dc0f7280ccd59ac959dc5633dafa427.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραιος!
Στην πραξη πως ειναι,το τοποθετησες?
-
Ωραίος !! Εύγε νέε :kalo:
-
Παιζει να ειναι πρωτο τεχνικο εδω και πολυυυυ καιρο :kalo: :kalo: :kalo:
-
Ωραιος!
Στην πραξη πως ειναι,το τοποθετησες?
Αυριο θα το τοποθετησω κ θα σου πω εντυπώσεις
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραιος!
Στην πραξη πως ειναι,το τοποθετησες?
Αυριο θα το τοποθετησω κ θα σου πω εντυπώσεις
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λοιπόν το stand ειναι πααααρα πολυ σταθερο και με πολυ καλη κλιση. Δυστυχως δεν τραβηξα φωτο το πριν, αλλα φαινεται οτι στέκεται σωστα(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200228/22675d5e2fec39c32f479a54facac228.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος το δικό μου είναι σε αυτή την κλίση από τη μάνα του. Έχω την εντύπωση ότι εσένα είναι μάλλον "αμερικάνικο" το σταντ, δηλαδή κοντύτερο. Το πρόβλημα αυτό το είχαν όλοι στην Αμερική δεν ξέρω όμως αν επρόκειτο μόνο για τα πρώτης γενιάς ή για όλα τα Caponord.
Πάντως και εγώ, επειδή με ενοχλεί να γέρνει τόσο η μηχανή, επειδή φοβάμαι μη ζορίζεται το σταντ, τι να πω; όταν την παρκάρω σπίτι βάζω ένα χοντρό ξύλο από κάτω για να στέκεται πιο ίσια.
-
Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος το δικό μου είναι σε αυτή την κλίση από τη μάνα του. Έχω την εντύπωση ότι εσένα είναι μάλλον "αμερικάνικο" το σταντ, δηλαδή κοντύτερο. Το πρόβλημα αυτό το είχαν όλοι στην Αμερική δεν ξέρω όμως αν επρόκειτο μόνο για τα πρώτης γενιάς ή για όλα τα Caponord.
Πάντως και εγώ, επειδή με ενοχλεί να γέρνει τόσο η μηχανή, επειδή φοβάμαι μη ζορίζεται το σταντ, τι να πω; όταν την παρκάρω σπίτι βάζω ένα χοντρό ξύλο από κάτω για να στέκεται πιο ίσια.
Κοιτα πως ηταν σε μια παλιοτερη φωτο. Ξαπλωνε τελειως κ με ξενερωνε. Αν εσενα ειναι ετσι εισαι ωραιος, δεν χρειάζεται να μπεις στον κοπο. Λογικά κι οταν καβαλας δεν θα θελει ιδιαιτερη δυναμη να ισορροπησει, εμενα ηθελε δυστυχως και με κουραζε...
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200228/c505cd391cc9c2856a185cbccfc0136e.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200228/b0b3622611333cc0c75dd41d7f31c869.jpg)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λογικά κι οταν καβαλας δεν θα θελει ιδιαιτερη δυναμη να ισορροπησει, εμενα ηθελε δυστυχως και με κουραζε...
[/quote]
Μόνο αν έχει αρκετή κλίση και το οδόστρωμα δυσκολεύομαι. Παίζει βέβαια ρόλο και το ύψος του αναβάτη και δεν είμαι πρώτο μπόι... 1,80...
Η κλίση αυτή είναι η "κανονική" του... Το πρόβλημα φυσικά έγκειται στο ότι είναι ασήκωτο το άτιμο... 240+ κιλά και αν έχει πάρει και κλίση φαίνεται ακόμα πιο βαρύ. Όσες φορές μου έχει πέσει είναι σταματημένο και γι αυτό το λόγο... Αν γύρει λίγο παραπάνω από το όριο...ξέχνα το! :cry:
-
Λογικά κι οταν καβαλας δεν θα θελει ιδιαιτερη δυναμη να ισορροπησει, εμενα ηθελε δυστυχως και με κουραζε...
Μόνο αν έχει αρκετή κλίση και το οδόστρωμα δυσκολεύομαι. Παίζει βέβαια ρόλο και το ύψος του αναβάτη και δεν είμαι πρώτο μπόι... 1,80...
Η κλίση αυτή είναι η "κανονική" του... Το πρόβλημα φυσικά έγκειται στο ότι είναι ασήκωτο το άτιμο... 240+ κιλά και αν έχει πάρει και κλίση φαίνεται ακόμα πιο βαρύ. Όσες φορές μου έχει πέσει είναι σταματημένο και γι αυτό το λόγο... Αν γύρει λίγο παραπάνω από το όριο...ξέχνα το! :cry:
[/quote]Ελα ρε, μια χαρα ειναι εσενα. Ξερω αμα κανει και γειρει δεν κρατιεται με τιποτα, αλλα δεν νομιζω οτι εχεις θεμα. Η δεν φαίνεται τουλάχιστον. Απ'οσα μηχανακια ειχα, δεν θυμαμαι ποτε σε κανενα να με απασχολησε τοσο πολυ το σταντ!! Κανενα ομως...
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Jojo72 που εισαι εδω στο λιβαδι;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Jojo72 που εισαι εδω στο λιβαδι;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο μικρό σπίτι στο λιβάδι!!! Έβγαλα το ζωντανό να βοσκήσει! :P :P :P
Στον Ισθμό είμαι, κοντά στη Δίολκο...
-
Το επιμηκυνες τελικα εεε ;;; :D
Καλα του εκανες :kalo:
-
Το επιμηκυνες τελικα εεε ;;; :D
Καλα του εκανες :kalo:
Ναι, ντρεπομουν πριν γιατι ηταν πολυ κοντο
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το επιμηκυνες τελικα εεε ;;; :D
Καλα του εκανες :kalo:
Ναι, ντρεπομουν πριν γιατι ηταν πολυ κοντο
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τωρα με το που θα το καβαλας και θα το σηκωνεις :P θα γινεται ανετα ;)
-
Λογικά κι οταν καβαλας δεν θα θελει ιδιαιτερη δυναμη να ισορροπησει, εμενα ηθελε δυστυχως και με κουραζε...
Μόνο αν έχει αρκετή κλίση και το οδόστρωμα δυσκολεύομαι. Παίζει βέβαια ρόλο και το ύψος του αναβάτη και δεν είμαι πρώτο μπόι... 1,80...
Η κλίση αυτή είναι η "κανονική" του... Το πρόβλημα φυσικά έγκειται στο ότι είναι ασήκωτο το άτιμο... 240+ κιλά και αν έχει πάρει και κλίση φαίνεται ακόμα πιο βαρύ. Όσες φορές μου έχει πέσει είναι σταματημένο και γι αυτό το λόγο... Αν γύρει λίγο παραπάνω από το όριο...ξέχνα το! :cry:
Ελα ρε, μια χαρα ειναι εσενα. Ξερω αμα κανει και γειρει δεν κρατιεται με τιποτα, αλλα δεν νομιζω οτι εχεις θεμα. Η δεν φαίνεται τουλάχιστον. Απ'οσα μηχανακια ειχα, δεν θυμαμαι ποτε σε κανενα να με απασχολησε τοσο πολυ το σταντ!! Κανενα ομως...
φαίνεται,πως δεν ειχες ποτε ducati multistrada....
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
[/quote]
-
Λογικά κι οταν καβαλας δεν θα θελει ιδιαιτερη δυναμη να ισορροπησει, εμενα ηθελε δυστυχως και με κουραζε...
Μόνο αν έχει αρκετή κλίση και το οδόστρωμα δυσκολεύομαι. Παίζει βέβαια ρόλο και το ύψος του αναβάτη και δεν είμαι πρώτο μπόι... 1,80...
Η κλίση αυτή είναι η "κανονική" του... Το πρόβλημα φυσικά έγκειται στο ότι είναι ασήκωτο το άτιμο... 240+ κιλά και αν έχει πάρει και κλίση φαίνεται ακόμα πιο βαρύ. Όσες φορές μου έχει πέσει είναι σταματημένο και γι αυτό το λόγο... Αν γύρει λίγο παραπάνω από το όριο...ξέχνα το! :cry:
Ελα ρε, μια χαρα ειναι εσενα. Ξερω αμα κανει και γειρει δεν κρατιεται με τιποτα, αλλα δεν νομιζω οτι εχεις θεμα. Η δεν φαίνεται τουλάχιστον. Απ'οσα μηχανακια ειχα, δεν θυμαμαι ποτε σε κανενα να με απασχολησε τοσο πολυ το σταντ!! Κανενα ομως...
φαίνεται,πως δεν ειχες ποτε ducati multistrada....
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
[/quote]Οχι, αν κ θα ήθελα, γιατι ειναι μουναρες
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
και οχι μονο... αλλα σοβαρο προβλιμα το σταν
-
Ακολουθώντας το παράδειγμα του φίλου Σωτήρη, ασχολήθηκα με το πλαϊνό σταντ μου καθώς ειχε μεγάλη κλίση παρά τον εξτρα "τάκο" που του ειχα βαλει στο πάτημα.
Πήγα λοιπόν σε ενα σιδεράδικο και μας εκανε επιμήκυνση 3 ολόκληρα εκατοστά! Ενώ πρόσθεσε και μια μεταλική πλάκα στο πάτημα.
Παρέλαβα και ως κλασικός ψείρας δε μου άρεσε το φινίρισμα. Ο σιδεράς κολλησε τα κομμάτια και το εβαψε μάλιστα ο άνθρωπος αλλά θα μπορούσε να ειναι πιο προσεκτικός και να μη φάινεται τπτ.
Ετσι πήρα γυαλόχαρτα, έτριψα όλο το στάντ, στόκαρα με σιδερόστοκο, έτριψα καλά μεχρι να φαίνεται εργοστασιακό σχεδόν και εν συνεχέια 2-3 χέρια μάυρο ματ και αλλα 2 βερνίκι για μεγαλύτερη αντοχή. Φυσικά με τους ανάλογους χρόνους που απαιτούνται για το στέγνωμα.
Μελλοντικά μια μικρή παρέμβαση ακόμα σε αυτό το κομμάτι ειναι μια ποντα στη βάση του σταντ ετσι ωστε οταν ανοιγει να μην πηγαινει τοσο μπροστά και πλαγιαζει αλλά να σταματάει λιγο πιο νωρίς. Εχω δει και στο σταντ αλλα και στη βάση μια μικρη φθορά από το βάρος αν μπρορεί να γίνει αντιληπτό τί εννοώ.
Κόστος στο σιδερά ενα 10ρικο. Στόκος, σπρέι και βερνικι ένα 15άρι. Σύνολο ενα 25ρι. Αν καποιος ήταν οκ με το αρχικό αποτέλεσμα από το σίδερα, με 10 ευρώ εκανε δουλειά.
Φωτό πως το παρέλαβα...
-
Στοκαρισματάκι...
-
Βάψιμο...
-
Έπεσε και βερνίκι και νομίζω το αποτέλεσμα βγήκε καλό...τι λετε κι εσείς? ;)
-
Φιλε ειναι τελειο!!Ζηλεύω λιγο τωρα που δεν ασχοληθηκα τοσο πολυ κι εγω να το φτιαξω τοσο καλο. Εχω κι ενα δεύτερο ομως... Παλια ειχες ενα προσθετο πελμα που φαινοταν αρκετα ψηλο, τι ηταν; aliexpress?
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εργοστασιακό !!
-
Ευχαριστώ παιδιά!
Φιλε ειναι τελειο!!Ζηλεύω λιγο τωρα που δεν ασχοληθηκα τοσο πολυ κι εγω να το φτιαξω τοσο καλο. Εχω κι ενα δεύτερο ομως... Παλια ειχες ενα προσθετο πελμα που φαινοταν αρκετα ψηλο, τι ηταν; aliexpress?
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι Σωτήρη από ali το ειχα πάρει. Ηταν για αλλο μηχανάκι και με παίδεψε για να κουμπώσει. Δεν ηταν κακό αλλα δεν ήταν σχεδιασμένο για το δικό μας στάντ.
-
Παιδιά υπάρχει κάποιο τεχνικό θέμα για αφαίρεση του σταντ; Θέλω να κάνω το ίδιο μιας και είναι σπασμένο στο πάνω μέρος.
Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
-
Καλησπέρα Σταύρο,
Είναι πολύ εύκολη η αφαίρεση.
Μια βίδα συγκρατεί τον αισθητήρα του στάντ που πρέπει να αφαιρεθεί πρώτη για να απελευθερώσεις τον αισθητήρα και αλλη μια μετά που συγκρατεί το στάντ.
Με λίγη προσοχή θα είσαι κομπλέ.
-
Καλησπέρα Σταύρο,
Είναι πολύ εύκολη η αφαίρεση.
Μια βίδα συγκρατεί τον αισθητήρα του στάντ που πρέπει να αφαιρεθεί πρώτη για να απελευθερώσεις τον αισθητήρα και αλλη μια μετά που συγκρατεί το στάντ.
Με λίγη προσοχή θα είσαι κομπλέ.
Η ιδια βιδα ειναι!προσοχη στο καλωδιακι του αισθητήρα, χαλανε για πλακα
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ζήση ωραία δουλειά! Ζήλεψα κ μάλλον θα το κάνω και εγώ. Έχω βαρεθεί με τον τάκο. Ερώτηση: Το κεντρικό Σταντ πως βγαίνει? Έχει αναρτήσει κανείς οδηγίες?
Θέλει και αυτό φρεσκαρισμα και μια σχετική περιποίηση.
-
Καλησπέρα Αντώνη, ευχαριστώ! :D
Η αλήθεια είναι ότι με το κεντρικό σταντ δεν έχω ασχοληθεί.
Πιστεύω τα παρακάτω σχεδιαγράμματα να βοηθήσουν στην αποσυναρμολόγηση, τόσο για το πλαϊνό όσο και για το κεντρικό σταντ. ;)
-
Μπερδεύτηκα.

Αν βγει το σταντ πρέπει να ξαναμπεί ο αισθητήρας; Δεν μπορώ να τον αφαιρεσω;
Επίσης η επιμήκυνση, δεν μπορεί να είναι πάνω στο μηχανάκι μαζί με το κεντρικό σταντ; Πρέπει να βγει το κεντρικό;
Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
-
Καλησπέρα Αντώνη, ευχαριστώ! :D
Η αλήθεια είναι ότι με το κεντρικό σταντ δεν έχω ασχοληθεί.
Πιστεύω τα παρακάτω σχεδιαγράμματα να βοηθήσουν στην αποσυναρμολόγηση, τόσο για το πλαϊνό όσο και για το κεντρικό σταντ. ;)
Είσαι ωραίος Ζήση!!!
-
Κάπου μπερδεύτηκες Σταύρο.
Το ένα είναι ανεξάρτητο του άλλου.
Απλά ο Αντώνης ρώτησε γιατί θέλει να βγάλει το διπλό στάντ να το βάψει.
-
Α οκ. Γιατί εγώ κατάλαβα ότι αν έχεις το ένα δεν μπορείς να έχεις το άλλο. Θα δοκιμάσω αύριο να το βγάλω και θα ποσταρω φωτογραφίες.
Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
-
Τελικά παιδιά δεν τα κατάφερα. Έλυσα την βίδα που είναι μπροστά αλλά η μικτή πίσω δεν έβγαινε. Δεν ξέρω αν πρέπει να βγει βασικά. Πάντως το σταντ δεν κουνιόταν καθόλου. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210306/f5a2ef0bfd1c8ae7197d8f70a556b483.jpg)
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κατι πρέπει να εκανες λαθος ρε Σταύρο. Αρχικα εβγαλες τα ελατηρια;
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όχι δεν τα έβγαλα. Πρώτα βγάζω αυτά; Γιατί μου φάνηκε ότι το σταντ είναι με κάποιο τρόπο ενωμενο με τον αισθητήρα που σβήνει τον κινητήρα όταν είναι κάτω.
Δοκίμασα με ένα μικρό κλειδακι να λύσω την πίσω μικρή αλλά με τίποτα δεν γυρναγε. Εντωμεταξυ γυρνάει όταν ανοίγω κλείνω το σταντ.
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210306/602eff8cb5d69421670bf28fcce5414b.jpg)