APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: zisakos_1986 στις Φεβρουάριος 23, 2020, 11:43:23 μμ
-
Καλησπέρα, ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα ότι τα πρώτα ducati mts 1200 φοράνε marzocchi 50 upside down.
Το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Αναρωτιόμουν αν τα σωθηκά από το συγκεκριμένο πηρούνι θα κούμπωναν σε αυτό του capo χωρίς πατέντες και θα αποκτούσαμε με αυτό τον τρόπο ένα πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό?
Παραθέτω μερικές φωτογραφίες από το πηρούνι του MTS 1200.
Κοσμά εσύ που έχεις κάνει σέρβις και στο πηρούνι του raid μόνος σου και το ξέρεις καλύτερα, τί λες? Θα μπορούσε να προσαρμοστεί στα καλάμια του απλού?
(http://www.rubbersideup.com/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/d/s/dsc_4365_2.jpg)
(http://www.rubbersideup.com/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/d/s/dsc_4371_1.jpg)
(http://www.rubbersideup.com/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/d/s/dsc_4372_2.jpg)
-
Πάρτε ένα ολόκληρο μπροστινό και αλλάξτε τιμονόπλακες
και πιθανόν αποστάτες για τον άξονα .
-
Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι ....
όσο θα κάνει το μπροστινό από το multi 1200 + ότι μετατροπές χρειαστείτε
θα υπερβαίνει τη συνολική αξία του capo !! :hha%
-
και γιατι οχι ενα αναποδο απο stelvio :thnk:
-
Και γιατί ανάποδο γενικώς ?? :thnk:
-
Και γιατί ανάποδο γενικώς ?? :thnk:
Γιατι ετσι κιαλλιως ολα αναποδα πανε με το caponord :P :tez:
-
Ρε σείς μιλάμε να βρούμε σωθηκά από ένα χτυπημένο πηρούνι κτλ και να μην ξεπεράσουμε ένα κόστος γυρω στα 200-250 οι λύσεις που λέτε για ολοκληρα πηρούνια κτλ φτάνουν και ξεπερνάνε το χιλιάρικο... :cry:
Όπως συνέβαινε και με τα σωθηκά του raid που αν βρίσκαμε δούλευαν καλά και στου απλού τα καλάμια έτσι λέω μήπως κάνουν από το mts καθώς είναι σίγουρα πιο εύκολο να βρεθούν σε σχέση με του raid!
-
Και γιατί ανάποδο γενικώς ?? :thnk:
γιατι αναποδα παιζουν απο διαφορα...συμβατικα σπανιζουν..
Ρε σείς μιλάμε να βρούμε σωθηκά από ένα χτυπημένο πηρούνι κτλ και να μην ξεπεράσουμε ένα κόστος γυρω στα 200-250 οι λύσεις που λέτε για ολοκληρα πηρούνια κτλ φτάνουν και ξεπερνάνε το χιλιάρικο... :cry:
Όπως συνέβαινε και με τα σωθηκά του raid που αν βρίσκαμε δούλευαν καλά και στου απλού τα καλάμια έτσι λέω μήπως κάνουν από το mts καθώς είναι σίγουρα πιο εύκολο να βρεθούν σε σχέση με του raid!
ποσο διαφορα εχουν οι διαδρομες?
-
Έλα εδώ είσαστε
https://traxxion.com/product/cartridge-kit-ak20a-caponord/ (https://traxxion.com/product/cartridge-kit-ak20a-caponord/)
https://www.spiliotis.gr/matris-kit-%CF%80%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%85-fke-aprilia-etv1000-caponord-00-07 (https://www.spiliotis.gr/matris-kit-%CF%80%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%85-fke-aprilia-etv1000-caponord-00-07)
https://www.sonicracingparts.com/en/andreani-group-cartridges/18689-105-a07-cartuccia-andreani-misano-aprilia-etv-1000-caponord-2001-2004.html (https://www.sonicracingparts.com/en/andreani-group-cartridges/18689-105-a07-cartuccia-andreani-misano-aprilia-etv-1000-caponord-2001-2004.html)
-
Γιώργο εχει ξαναγραφτεί ότι το κιτ της matris δεν φτάνει σε καμια περίπτωση τη μετατροπή με raid πήρούνι.
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ζήση ,
ο καθένας γράφει σύμφωνα με την οδηγική του εμπειρία και τις οδηγικές του ανάγκες .
Αυτό που έχω να καταθέσω εγώ , έχοντας στη κατοχή μου caponords Με τα εξής set up :
- Μαμά μπρος πίσω
- Εmc πίσω μαμά μπροστά
- Εmc πίσω hp μπροστά με 20αρι λάδι
- Raid μαμά μπρος πίσω
- Raid hp μπρος πίσω
Το καλύτερο set up ever , που είχα και πήγα γρηγορότερα ,
ήταν το το Emc πίσω και hp μπροστά με 20αρι λάδι .
Αν και το τελευταίο set up δεν πρόλαβα πολύ να το δουλέψω ...
-
Δε διαφωνώ καθόλου σε αυτό Γιώργο, απλά λέω να δούμε το ενδεχόμενο η λύση από mts αν ειναι κοντά σε απόδοση στη λύση andreanni kit μιας που μοιάζει αρκετά το εσωτερικό του πηρουνιού σαν setup. Τέσπα θα το ψάξω και θα ενημερώσω εν καιρώ!
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γιατί δεν βάζεις το MATRIS να τελειώνεις? Και εγώ αυτό έβαλα. :kalo:
-
Γιατί δεν βάζεις το MATRIS να τελειώνεις? Και εγώ αυτό έβαλα. :kalo:
Βάλε μια φώτο από πάνω μπορείς?
-
Αυτό είναι το matris. Για τα λεφτά του νομίζω ότι κάνει δουλειά
-
Και άλλη μία.
-
Ναι ειχες εξαντλησει τα ορια της αναρτησης και ηθελες και MATRIS . Αφου ουτε τα ρυθμιζεις ουτε ξερεις τι κανουν.
Τον εδωσα στεγνα :P
-




Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπορεί να μην ξέρω τι κάνουν, αλλά είναι ωραία. :hha% :hha% :hha%
-
Εδώ σας έχω... ;)
(https://s.sbito.it/images/64/6411a1ee-b1b7-46f8-8d73-6c41da9b8af2.jpg)
(https://s.sbito.it/images/bc/bc59dfba-ab24-43ca-8d47-89bf9ea79c7e.jpg)
(https://s.sbito.it/images/58/587502ab-6491-4360-9aef-7e8d88562983.jpg)
-
Όπως βλέπω τα bitubo είναι πιο παράμετροποίησιμα!!!!
-
Το σετάκι που ανέβασα έχει περάσει από andreani για revalving...Τωρα πώς θα κουμπώσει στο capo και τί σετάρισμα θέλει θα δείξει στην πράξη!
Μου κάνει εντύπωση που προτείνει λαδάκι 7.5 ohlins... :thnk:
Πολύ ψιλό μου φαίνεται αλλά για να το λέει...
-
Το σετάκι που ανέβασα έχει περάσει από andreani για revalving...Τωρα πώς θα κουμπώσει στο capo και τί σετάρισμα θέλει θα δείξει στην πράξη!
Μου κάνει εντύπωση που προτείνει λαδάκι 7.5 ohlins... :thnk:
Πολύ ψιλό μου φαίνεται αλλά για να το λέει...
τα bitubo για αμορτισερ που ξερω,εχουν περιεργο σερβις...
-
Το σετάκι που ανέβασα έχει περάσει από andreani για revalving...Τωρα πώς θα κουμπώσει στο capo και τί σετάρισμα θέλει θα δείξει στην πράξη!
Μου κάνει εντύπωση που προτείνει λαδάκι 7.5 ohlins... :thnk:
Πολύ ψιλό μου φαίνεται αλλά για να το λέει...
5αρι και 2.5αρι βάζουν στα αγωνιστικά, οπότε και καταλαβαίνεις την διαφορά ποιότητας.
Το ohlins στο rsv έπαιρνε 5αρι.
Η φωτό που ανέβασες είναι από μετατροπή σε caponord;
-
Οχι η φωτό είναι από σωθηκά από mts 1200 τα πρωτα με το marzocchi το 50ρι. Εχει περάσει από εξουσιοδοτημένο andreani service κι εχει γινει revalving. Το ψάχνω αν κουμπώνει στο capo μιας που μιλάμε πρακτικά για παρόμοια καλάμια.
-
Οχι η φωτό είναι από σωθηκά από mts 1200 τα πρωτα με το marzocchi το 50ρι. Εχει περάσει από εξουσιοδοτημένο andreani service κι εχει γινει revalving. Το ψάχνω αν κουμπώνει στο capo μιας που μιλάμε πρακτικά για παρόμοια καλάμια.
Απορώ αν κάνει πως θα βιδωσουν οι τάπες στα καλάμια μας μιας και τα ανάποδα 50αριά έχουν μεγαλύτερη διάμετρο τάπα μιας και η τάπα πάει στη μπότα κι όχι στο ''καλάμι''
-
Εγω νομιζα οτι κανετε πλακα οτι θελετε να κουμπώσει αναποδο 50αρι στο marzocchi του caponord :h22: :h22: :h22:
-
Γι' αυτό είπα ο,τι το ψάχνω για να δω αν μπορεί να κουμπώσει ή όχι... :ohyes: :D
-
Γι' αυτό είπα ο,τι το ψάχνω για να δω αν μπορεί να κουμπώσει ή όχι... :ohyes: :D
μηπως πρεπει να ψαξεις λύση απο την ΚΤΜ? δλδ τα παλαιοτερα enduro ,ηταν με συμβατικα πιρούνια wp exreme 50 mm! (παααρα πολυ καλο..) . και marzochi 50mm.(πολυ καλο)
ισος λεω ΙΣΟΣ , τα εσωτερικά τους με δυο καλα ελατήρια εκαναν δουλεια καλη...
-
Γι' αυτό είπα ο,τι το ψάχνω για να δω αν μπορεί να κουμπώσει ή όχι... :ohyes: :D
μηπως πρεπει να ψαξεις λύση απο την ΚΤΜ? δλδ τα παλαιοτερα enduro ,ηταν με συμβατικα πιρούνια wp exreme 50 mm! (παααρα πολυ καλο..) . και marzochi 50mm.(πολυ καλο)
ισος λεω ΙΣΟΣ , τα εσωτερικά τους με δυο καλα ελατήρια εκαναν δουλεια καλη...
Ποια Ktm φορούσαν θυμάσαι???
-
LC4 620-640
-
LC4 620-640
Marzocchi ???
-
Nαι εβγαιναν καποια μοντελα με marzochi 50mm. και τα φορούσαν και μερικα husqvarna
-
marzochi magum 50 mm. ειναι πολυ διαδεδομένο σε εργοστασιακες ομαδες . enduro ,motocross supermotard...
-
marzochi magum 50 mm. ειναι πολυ διαδεδομένο σε εργοστασιακες ομαδες . enduro ,motocross supermotard...
Καλύτερα να ψάχνω για λευκό μονόκερο..... :D :D :D
-
απο husqvana te 610 .sm ... καποια μοντελα φορουσαν marzochi magum 50 mm. πολλα απο αυτα ειναι σε αχρηστία . περνουμε τα εντόσθια τοις ταπες ρύθμισης κλπ..
-
Το Ktm που λες αν ειναι το 640 lc4 adventure που αρχικά έβγαινε με συμβατικό και μετά με ανάποδο, φοράει White power.
Άλλο KTM μπορεί να φοράει marzocchi αλλά μου φαίνεται περίεργο, οι αυστριακοί πάντα wp φορούσαν...
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_640_lc4_adventure_r%2001.htm (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_640_lc4_adventure_r%2001.htm)
Πάντως οι διαδρομές του αμορτισέρ πρέπει να είναι διαφορετικές και πάλι εδώ έχουμε το ίδιο θεματάκι με τα καπάκια στα καλάμια και την διάμετρό τους για να βιδώσουν στο capo...
-
μιλαμε για 50 mm διαμετρο ...
δες WP EXREME , marzochi magum 50mm.
-
Το Ktm που λες αν ειναι το 640 lc4 adventure που αρχικά έβγαινε με συμβατικό και μετά με ανάποδο, φοράει White power.
Άλλο KTM μπορεί να φοράει marzocchi αλλά μου φαίνεται περίεργο, οι αυστριακοί πάντα wp φορούσαν...
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_640_lc4_adventure_r%2001.htm (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_640_lc4_adventure_r%2001.htm)
Πάντως οι διαδρομές του αμορτισέρ πρέπει να είναι διαφορετικές και πάλι εδώ έχουμε το ίδιο θεματάκι με τα καπάκια στα καλάμια και την διάμετρό τους για να βιδώσουν στο capo...
Η διαδρομή φτιάχνεται εφόσον θέλεις να γίνει κοντύτερη της αρχικής
-
Για βρείτε μου... Γιατί δεν!!!
-
με μια γρυγορη ματια στο car .gr βρικα αρκετα πιρουνια συμβατικά 50 mm και σε wp και σε marzochi.. σε πολυ καλες τιμες. ουσιαστικα εμεις θελουμε τα εντοσθια τους . και ενα εμπειρο χειρουργο αναρτησιολογο ... :bye: :bye: :bye:
-
Ερώτηση γιατί δεν είμαι σίγουρος και πρέπει να αποσαφηνιστεί καθώς γράφτηκε παραπάνω ο,τι οι διάμετρος στο capo είναι μικρότερη από τα ανάποδα που είχα αναφέρει του mts και με βάση αυτό θεώρησα ό,τι δεν βιδώνουν.
Το capo δεν εχει 50mm διάμετρο στην κορυφή και 60 mm στις μποτες? :thnk:
-
εμας μας ενδιαγερουν τα φυσίγγια μεσα . και οι ταπες ρυθμησης... απο την στιγμη που ειναι 50 mm διαμετρο το καλαμι ,και στο cap και σε αυτα . τα υπολυπα ΝΟΜΗΖΩ πως λύνονται.
-
μιλάω για ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ πιρουνια και οχι usd..
-
50αρια wp φοραγαν μεχρι το 99 τα κτμ 640 ,ποτε δεν φορεσαν μαρτζοκια
-
πιο ευκολο μου φαινεται να προσαρμοσετε ενα τετοιο στο capo
https://www.car.gr/25122176?utm_source=android-app&utm_medium=push-button&utm_campaign=facebook-shareSearchByUrl&utm_content=aggelia
παρα τα σωθηκα απο οποιοδηποτε καλαμι .
-
πιο ευκολο μου φαινεται να προσαρμοσετε ενα τετοιο στο capo
https://www.car.gr/25122176?utm_source=android-app&utm_medium=push-button&utm_campaign=facebook-shareSearchByUrl&utm_content=aggelia
παρα τα σωθηκα απο οποιοδηποτε καλαμι .
Ενα ανάποδο από 990...η 640 adv τελευταίας γενιάς...το βάζουν στο Άφρικα πολλοί πχ
-
http://marzocchimoto.blogspot.com/2013/07/marzocchi-magnum-faq.html