APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: geo706 στις Μάρτιος 14, 2017, 11:27:09 μμ
-
Μετά λοιπόν από 4 μέρες με βροχή και την μηχανή ψιλοσκεπασμένη παρατηρήθηκαν τα εξής.....
Να ανάβει το λαμπάκι του ABS και να μένει αναμμένο ενώ φαίνεται να λειτουργεί σωστά στην πράξη.
Μετά από λίγο σε διαδρομή να κρατάει ψηλές στροφές ρελαντί (Πάνω απο 2000 στροφές έως και 3000).
Πριν λίγο "χόρευε" ο δείκτης ταχύτητας ενώ των στροφών δεν έκανε καθόλου τεστ όταν γύρισα το κλειδί στο on που όμως δούλευε κανονικά μετά.Η μηχανή είναι caponord του 2005
Έχετε παρατηρήσει και εσείς τόσες τρέλες με την υγρασία ή να έχω κάποια ζημιά πιο σοβαρή? :cry:
Είναι τρεις μέρες τώρα...
-
Αυτο με τον δεικτη σημερα στο εκανε ;;; :thnk:
Οταν μου ειχε συμβει εμενα αυτο δηλαδη, abs να αναβει ο δεικτης να ανεβοκατεβαινει τρελα, μετα απο καποια χιλιομετρα με αφησε
απο μπαταρια, ηταν ο ανορθωτης που δεν φορτωνε :ohyes: το νου σου .....
Κράτα το
-
Το abs ειναι πολυ ευαισθητο στα ρευματα,οποτε αυτο που γραφει ο φιλος παιζει να ισχυει.
-
Θέλω να πιστεύω ότι αυτά γίνονται λόγω βροχής. Το θέμα είναι ότι ανορθωτη άλλαξα πριν ενα μήνα και είναι mosfet.. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε διαδρομή ζεσταίνεται πολύ. Σχεδόν δεν μπορείς να τον ακουμπήσεις πάνω από 3 δευτερόλεπτα.
-
Αν έχεις κοίταξε την ασφάλεια αναμέσα σε ανορθωτή και μπαταρία καθως και φύσες του μήπως έχουν νερό μέσα ή υγρασια και δεν δουλεύει σωστά ο ανορθωτής μιας και τα συμπτωματα είναι απο ανορθωτή με όσα έχουμε δει και διαβάσει τουλάχιστον.
-
Θέλω να πιστεύω ότι αυτά γίνονται λόγω βροχής. Το θέμα είναι ότι ανορθωτη άλλαξα πριν ενα μήνα και είναι mosfet.. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε διαδρομή ζεσταίνεται πολύ. Σχεδόν δεν μπορείς να τον ακουμπήσεις πάνω από 3 δευτερόλεπτα.
Ποιον mosfet εχεις βαλει ;;;
Γιατι μια ψυχη απο εδω μεσα :P ειχε βαλει Κινεζικο και του καηκε σε ελαχιστο χρονο :ohyes:
-
Τον πήρα από Κόρινθο από ένα συνεργείο.Έμαθα ότι είναι καλοί.Πριν λίγο άνοιξα την Σέλα και το καπάκι για τις ασφάλειες και φύσηξα λίγο με πιστολάκι βγάζοντας μια μια τις ασφάλειες.Το ταχύμετρο βέβαια συνεχίζει τα τρελά του.Το ABS σήμερα δεν μου άναψε.Τέλος σε διαδρομή που κρατάει υψηλό ρελαντί (2-3000) και πέφτει όταν βάζω νεκρά.Αρχίζω και εγώ και ψιλιάζομαι ρεύματα. Άυριο θα μετρήσω να δω τι γίνεται.Πάντως όντως πήρε πολύ υγρασία εκείνο το τετραήμερο γιατί όταν την ξεσκέπασα ήταν υγρή η κουκούλα από μέσα. Αυτό που με στενοχωρεί ρε παιδιά είναι ότι ενώ γουστάρω που την πήρα, την έχω μόνο 2 μήνες και όλο μου βγάζει κάτι τρελά.....
Κάτι ακόμη. Οι ανορθωτές γενικά έτσι ζεσταίνονται?Σε πιο μεγάλες διαδρομές όταν τον ακουμπάω καίει.
Ξέρω σας ρωτάω πολλά αλλά προσπαθώ να ανοίγω λίγο καπάκια κλπ να μπορώ κάποια βασικά να τα κάνω μόνος...
Ελπίζω να την χαρώ και να μην με κάνει να την δώσω πριν κλείσω χρόνο μαζί της.....Είμαι ερωτευμένος ακόμη... :ohyes:
-
τον ανορθωτή εννοούσα ότι καίει :tez:
-
Τα μηχανάκια δεν χαλάνε μόνα τους φίλε μου. Το γεγονός οτι είχε τόση υγρασία που λες σημαίνει οτι η κουκούλα που την σκέπαζεις δεν είναι κατάλληλη καταρχήν. Καλύτερα να την αφήνεις στην βροχή παρά σε υγρασία στην τελική. Αν έχει υγρασία μέσα λογικό είναι τα ρεύματα να την έχουν ακούσει. Μόνο όταν στεγνώσει τελείως θα βγάλεις συμπέρασμα πάντως για το τί φταίει. Ο ανορθωτής έτσι καίει και έτσι χαλάει κιόλας. Επειδή δεν ψύχεται εκεί που τον έβαλαν τα τζιμάνια στην Aprilia.
Αν λύσεις τα προβλήματα που άφησε ο προηγούμενος και ότι παπάτζα έχει κάνει ο κάθε μάστορας θα σταματήσουν τα προβλήματα εκεί. Μια καλή επίσκεψη στον bill το έχεις πάει?
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν την πήγα.Την μηχανή βέβαια την έβλεπε ο bill γενικά και με βοηθάει τηλεφωνικά όποτε χρειαστεί αλλά δεν θέλω να παίρνω κάθε τρεις και λίγο.Απλά τώρα είμαι Σάμο. Σίγουρα θα ανέβω μέχρι το καλοκαίρι να την πάω...Εκτός αν βγει κάτι σοβαρό τώρα.....
Πάντως όταν το βρω τι είναι θα το γράψω εδώ για να ενημερώσω μήπως τύχει σε κάποιον άλλο(ελπίζω όχι).
Άν κάποιος έχει κάποια ιδέα άλλη ευπρόσδεκτη!!!!
-
Αν ο ανορθωτης είναι mosfet λόγο του τρόπου λειτουργίας του δεν πρέπει να ζεσταθεί καθόλου. Επομενος η ο ανορθωτης δεν είναι mosfet η έχει δημιουργηθεί βραχυκύκλωμα λόγο υγρασίας κάπου. Το καλό είναι ότι οι mosfet δεν κάνουν υπέρταση όταν καούν και έτσι δεν κινδυνεύουν αλλά ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Καλό είναι να βγάλεις το ντεπόζιτο και να καθαρίσεις και να μονώσεις όλες τις φυσες που θα βρεις μέσα σε μία φούσκα στην δεξιά πλευρά του μοτέρ. Από εκεί είναι όλα τα θέματα σου :kalo:
-
Λοιπόν, λόγω του ότι έχω πει ότι θα γράψω νεότερα για να κλείνει κάθε θέμα ώστε αν κάποιος άλλος ψάξει να έχει και απαντήσεις. Οι φίλοι παραπάνω είχαν δίκιο για τον ανορθωτή. Μετρώντας με βολτόμετρο το βολτόμετρο έγραψε 16.5 Βολτ στις 3500 στροφές. Το πιο πιθανόν λοιπόν είναι ο ανορθωτής αν και πρόσφατα αλλαγμένος. Θα ξαναδούμε τα πηνία κλπ για να δούμε τον λόγο που δίνει τόσο ρεύμα Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο σε κάτι η βροχή ή αν ήταν τυχαίο γεγονός .Παίζει βέβαια να είναι και ελαττωματικός παρότι mossfet(συμβαίνουν). Χαίρομαι πολύ που έστω και από απόσταση έχω και την καθοδήγηση του bill(πραγματικά ανταποκρίνεται στην φήμη του) και εύχομαι σύντομα να τα πούμε και από κοντά.
Συνέχεια όταν έχω και άλλες απαντήσεις. :bye:
-
ΑΑΑΑΑα ξέχασσα!!!Η εταιρία που πήρα τον ανορθωτή δίνει και 2 χρόνια γραπτή εγγύηση!!!!Που σημαίνει ότι εάν δεν φταίει το μηχανάκι και υπάρχει κάποια αστοχία σου δίνουν καινούριο δωρεάν......... :ohyes:
-
Στα 16.5 volt δεν φταίει κάτι άλλο πέρα από τον ανορθωτη. Άλλαξε τον.
-
Λοιπόν, λόγω του ότι έχω πει ότι θα γράψω νεότερα για να κλείνει κάθε θέμα ώστε αν κάποιος άλλος ψάξει να έχει και απαντήσεις. Οι φίλοι παραπάνω είχαν δίκιο για τον ανορθωτή. Μετρώντας με βολτόμετρο το βολτόμετρο έγραψε 16.5 Βολτ στις 3500 στροφές. Το πιο πιθανόν λοιπόν είναι ο ανορθωτής αν και πρόσφατα αλλαγμένος. Θα ξαναδούμε τα πηνία κλπ για να δούμε τον λόγο που δίνει τόσο ρεύμα Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο σε κάτι η βροχή ή αν ήταν τυχαίο γεγονός .Παίζει βέβαια να είναι και ελαττωματικός παρότι mossfet(συμβαίνουν). Χαίρομαι πολύ που έστω και από απόσταση έχω και την καθοδήγηση του bill(πραγματικά ανταποκρίνεται στην φήμη του) και εύχομαι σύντομα να τα πούμε και από κοντά.
Συνέχεια όταν έχω και άλλες απαντήσεις. :bye:
Τα πηνια δεν ειναι, προσεξε μην πληρωσεις τσαμπα χρηματα :ohyes:
ΑΑΑΑΑα ξέχασσα!!!Η εταιρία που πήρα τον ανορθωτή δίνει και 2 χρόνια γραπτή εγγύηση!!!!Που σημαίνει ότι εάν δεν φταίει το μηχανάκι και υπάρχει κάποια αστοχία σου δίνουν καινούριο δωρεάν......... :ohyes:
Τι mosfet ειναι ;;;
Βαλε φωτο να δουμε :)
μηπως ειναι mosfet Lee :P
Κράτα το
Κράτα το
-
Μετά απο 2.5 μήνες όντως ήταν ανορθωτής.Η εταιρία μου άλλαξε τότε εντός λίγων ημερών τον ελαττωματικό χωρίς κανένα έξτρα κόστος. Από εξυπηρέτηση δεν έχω κανένα παράπονο και έως τώρα φαίνεται να λειτουργεί μια χαρά.Για όποιον ενδιαφέρεται παραθέτω ενδεικτικά και μια φωτό...Η εταιρία είναι η nakosmoto και δίνει 2 χρόνια εγγύηση και είναι mossfet.
Θερμαίνεται δεν λέω όμως όλα οκ!
-
Μετά απο 2.5 μήνες όντως ήταν ανορθωτής.Η εταιρία μου άλλαξε τότε εντός λίγων ημερών τον ελαττωματικό χωρίς κανένα έξτρα κόστος. Από εξυπηρέτηση δεν έχω κανένα παράπονο και έως τώρα φαίνεται να λειτουργεί μια χαρά.Για όποιον ενδιαφέρεται παραθέτω ενδεικτικά και μια φωτό...Η εταιρία είναι η nakosmoto και δίνει 2 χρόνια εγγύηση και είναι mossfet.
Θερμαίνεται δεν λέω όμως όλα οκ!
Mosfet και 16,5V και να ζεσταινεται δεν εχω ξαναδει.Συμβουλη βαλε γνησιο shiedengen FH08 mosfet ανορθωτη απο ebay και οχι κινεζια για να ξενοιασεις για πολλα χρονια με σωστα και σταθερα ρευματα,ο FH08 ταιριαζει ακριβως στην μαμα θεση.Υπαρχει καποιος στο ebay it που φερνει καινουργιους με λιγα χρηματα αλλα δεν θυμαμαι ακριβως το ονομα του.