Γεια χαρα στην παρεα.Σε μια βολτα που ειχα παει Καρπενησι χθες μου βρηκε ο αριστερος μασπιες που παταμε το ποδι δυο φορες,μου ανασηκωσε το ποδι και με τρομαξε λιγο γιατι δεν το περιμενα.Απο οτι ειδα εχει κατι μακριες βιδες πανω στο μασπιε.Πρωτη φορα μου βρηκε μασπιε σε δρομο και δεν καταλαβα να γυρω και τοσο πολυ.Η αναρτηση φαινεται ενταξει και δεν καθεται πολυ οταν ανεβαινω φυσιολογικα ειναι νομιζω.Μηπως παρα ειναι μακριες οι βιδες?
Μήπως έχεις τέρμα χαμηλή την προφορτιση και είναι χαμηλό το μηχανάκι? Προσωπικά δεν θα άλλαζα τις βίδες. Ναι μεν είναι μακριές, αλλά σου δίνουν μια καλή ένδειξη για το ότι πρέπει να κόψεις λίγο ρυθμο.
Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τις μακριες βιδες για τα μαρσπιε της δινει οταν βαζεις τις πλαϊνες βαλιτσες, (και καλα να βρει πρωτα η βιδα και οχι η βαλιτσα) μετα μπορεις να βαλεις εαν θελεις τις κανονικες βιδες (πιο κοντες) οπως σε βολευει
.Απο οτι ειδα εχει κατι μακριες βιδες πανω στο μασπιε.Πρωτη φορα μου βρηκε μασπιε σε δρομο και δεν καταλαβα να γυρω και τοσο πολυ.
Δεν είναι βίδες αυτά κάτω από τα μασπιε, είναι αποστάτες οι όποιοι ορίζουν και το μέγιστο αποδεκτό όριο κλίσης της μηχανής, πέραν του οποίου υπάρχει το ενδεχόμενο η απώλεια πρόσφυσης να είναι ανεξέλεγκτη. Το μηκος τους οριζετε απο τον κατασκευαστη δεν το επιλεγουμε εμεις
Ευχαριστώ παίδες είστε θησαυρός,γνωρίζετε τα πάντα για το ιταλικό θηριακι.Θα έχω το νου μου σχετικά με το θέμα αυτό.Απλα σου τινάζει λίγο το πόδι δεν είναι πρόβλημα.
Ευχαριστώ παίδες είστε θησαυρός,γνωρίζετε τα πάντα για το ιταλικό θηριακι.Θα έχω το νου μου σχετικά με το θέμα αυτό.Απλα σου τινάζει λίγο το πόδι δεν είναι πρόβλημα.
Εαν σου βρισκει σε ολη την διαρκεια της στροφης (εννοω εκει που εχεις την μεγιστη σου κλιση και την κρατας για καποιο χρονικο διαστημα) τοτε ειναι θεμα κλισης και ειτε πρεπει να εμπιστευθεις το ενστικτο σου και να συνεχισεις ειτε να σηκωσεις λιγο το μηχανακι. Το εωτερικο στην στροφη ποδι, ετσι κι αλλιως πρεπει να παταει ελαφρα το μαρσπιε, οποτε και να θελει να διπλωσει αυτος, απλα τον αφηνεις. Εαν σου βρισκει στιγμιαια επειδη βρηκε σε σαμαρακι, λακουβα, κακοτεχνια του δρομου τελως παντων, εχεις θεμα με τις αναρτησεις. Επισης να προσεχεις και το διπλο σταντ, αυτο ειναι που θα σε ριξει ;)
Για την ιστορια και μονο, εγω εχω μαρσπιε απο μοτοκρος (δεν εχουν μπιλια, ειναι πιο λεπτα), το μηχανακι μου ειναι πιο ψηλο απο το απλο caponord και ξυνω ανετα τα μαρσπιε με τα pirelli scorpion trail. Ολα ειναι θεμα ελαστικων και εμπειριας.
PS. Ξαναλεω, το διπλο σταντ ειναι το προβλημα :bye:
Να ειστε καλα κυριοι ευχαριστω απαντες για τις απαντησεις.Κραταω και την αποψη του bross για τα ελαστικα.Οταν ερθει η ωρα της αλλαγης θα δοκιμασω τα pirelli μιας και τα dunlop που εχει πανω δεν μου εμπνεουν σιγουρια ειναι και 3 ετων βεβαια με αγνωστο αριθμο χιλιομετρων και εχουν τετραγωνισει.
Οι κοντοί πλαγιοστατες, οι κοντοί ορθοστάτες, οι κοντοί αποστάτες, γενικώς τα κοντά εξαρτήματα είναι δια ειδικόν σας πληβείο Caponoδοντο που σέρνετε σαν τη σαύρα επί του εδάφους άρχοντα αργυροχόε. Δια ημάς με τα υψηλότερα και σοβαροτερα RR μηχανάκια, και δια την εξασφάλισην της ημετέρας σωτηρίας εκ της ανάρχου πτώσεως, απατούνε υψηλότεροι και σοβαρότεροι αποστάτες καθόσον ως γνωστόν τοις πάση όλα είναι θέμα ύψους, εκ του οποίου ατενίζει κανείς το πρόβλημα. :a21 :a21
Οι κοντοί πλαγιοστατες, οι κοντοί ορθοστάτες, οι κοντοί αποστάτες, γενικώς τα κοντά εξαρτήματα είναι δια ειδικόν σας πληβείο Caponoδοντο που σέρνετε σαν τη σαύρα επί του εδάφους άρχοντα αργυροχόε. Δια ημάς με τα υψηλότερα και σοβαροτερα RR μηχανάκια, και δια την εξασφάλισην της ημετέρας σωτηρίας εκ της ανάρχου πτώσεως, απατούνε υψηλότεροι και σοβαρότεροι αποστάτες καθόσον ως γνωστόν τοις πάση όλα είναι θέμα ύψους, εκ του οποίου ατενίζει κανείς το πρόβλημα. :a21 :a21
Οι κοντοί πλαγιοστατες, οι κοντοί ορθοστάτες, οι κοντοί αποστάτες, γενικώς τα κοντά εξαρτήματα είναι δια ειδικόν σας πληβείο Caponoδοντο που σέρνετε σαν τη σαύρα επί του εδάφους άρχοντα αργυροχόε. Δια ημάς με τα υψηλότερα και σοβαροτερα RR μηχανάκια, και δια την εξασφάλισην της ημετέρας σωτηρίας εκ της ανάρχου πτώσεως, απατούνε υψηλότεροι και σοβαρότεροι αποστάτες καθόσον ως γνωστόν τοις πάση όλα είναι θέμα ύψους, εκ του οποίου ατενίζει κανείς το πρόβλημα. :a21 :a21
Εμένα μου έσπασε ο ένας ο αποστάτης (αριστερος) μετα από μικροπτώση είχα, ψάχνω στα ανταλλακτικά και δεν τον βρίσκω. Π Ορίστε και το λινκ που αφορά τα μαρσπιε https://www.francesco.gr/parts.asp?id=2803030300020004&catid=030300020004