APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Γής Μαδειάμ στις Ιούνιος 25, 2017, 11:48:07 μμ

Τίτλος: Κόστος συντήρησης
Αποστολή από: Γής Μαδειάμ στις Ιούνιος 25, 2017, 11:48:07 μμ
Καλησπέρα σας,
σκέφτομαι σύντομα να αγοράσω μια Capo (μάλλον θα είναι του '04) καθώς την θεωρώ μια αξιοπρεπέστατη μηχανή, αν όχι η τέλεια για μένα (με βάση το κόστος και την ποιότητα).
Έχω διαβάσει αρκετά από δω κι από κει αλλά αυτό που δεν έχω βρει είναι το ετήσιο κόστος συντήρησης της.
Θα μπορούσε κάποιος να μου πει περίπου πόσο κοστίζει σε ετήσια βάση κι αν είναι εύκολο τι περιλαμβάνει αυτή; Χωρίς να συνυπολογίζει έκτακτες ανάγκες.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας κι εύχομαι να έχω λόγο να είμαι στην παρέα σας στο άμεσο μέλλον (προϋπόθεση να την πάρω  :ohyes: )
Τίτλος: Απ: Κόστος συντήρησης
Αποστολή από: dimos στις Ιούνιος 26, 2017, 09:12:39 πμ
Καλημερα φιλε,
Αν πας στην ενοτητα caponord θα τα βρεις ολα οσα θες.
επιγραμματικα να ξερεις οτι το μοτερ ειναι αθραυστο αλλα τα ηλεκτρολογικα χαλια.
φροντισε να δεις αυτο που θα παρεις να τα εχει λυμενα τα κλασσικα θεματα και απο εκει και περα θα εχεις την τακτικη συντηρηση οπως ολες οι μεγαλες μηχανες.
Τίτλος: Απ: Κόστος συντήρησης
Αποστολή από: pierregrc στις Ιούλιος 02, 2017, 09:12:35 πμ
Το κόστος συντήρησης πάντα είναι ανάλογο των χιλιόμετρων που κάνεις. Ενδεικτικά και χωρίς καθόλου προσωπική εργασία ( πολλοί από εδώ βάζουν χέρι και κάνουν τα βασικά μόνοι τους) 60-70 Αλλαγή λαδιών φίλτρου κάθε 5000 χλμ. 160 περίπου το μικρό SERVICE λάδια φίλτρα μπουζι και 250- μέχρι όσο το μεγάλο.
Δεν είναι bmw η Ducati στο service και επειδή είναι εύκολο μοτέρ τα μισά μπορείς να τα κάνεις μόνο σου. Άλλα ασχ'ετος την τιμή αγοράς δεν είναι φτηνό να το διατηρήσεις Γιατί είναι 1000ρι V2 made in Italy.

Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Κόστος συντήρησης
Αποστολή από: paramedic στις Ιούλιος 02, 2017, 01:23:55 μμ
Το κόστος συντήρησης πάντα είναι ανάλογο των χιλιόμετρων που κάνεις. Ενδεικτικά και χωρίς καθόλου προσωπική εργασία ( πολλοί από εδώ βάζουν χέρι και κάνουν τα βασικά μόνοι τους) 60-70 Αλλαγή λαδιών φίλτρου κάθε 5000 χλμ. 160 περίπου το μικρό SERVICE λάδια φίλτρα μπουζι και 250- μέχρι όσο το μεγάλο.
Δεν είναι bmw η Ducati στο service και επειδή είναι εύκολο μοτέρ τα μισά μπορείς να τα κάνεις μόνο σου. Άλλα ασχ'ετος την τιμή αγοράς δεν είναι φτηνό να το διατηρήσεις Γιατί είναι 1000ρι V2 made in Italy.


Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οχι και ανα 5.000χλμ λάδια ρε συ Πετράν. Ανα 7.500χλμ λέει το μανουάλι μας δεν είναι ίδιο με το δικό σου. Και το κόστος των service είναι κανένα 50άρι λιγότερο αν ξέρεις που θα το πάς.
Τίτλος: Απ: Κόστος συντήρησης
Αποστολή από: nikerman71 στις Ιούλιος 02, 2017, 01:59:39 μμ
Τα λαδια καθε 7500 χλμ μηχανικα ειναι πολυ αξιοπιστη και καλοφτιαγμενη,αν ειναι ενταξει απο ανορθωτη(mosfet) και αν την πλενεις συχνα θελουν προσοχη ή αλλαγη θεσης οι μπροστινοι πολλαπλασιαστες, η συγκεκριμενη μηχανη ειναι πολυ αξιοπιστη.Συγκρινομενη με την προηγουμενη μηχανη μου Transalp 650 εχει παρομοιο κοστος συντηρησης αλλα ειναι πολυ ανωτερη σε ολα.Προσωπικα την χρησιμοποιω σε καθημερινη βαση στην Αθηνα και Πειραια.
Τίτλος: Απ: Κόστος συντήρησης
Αποστολή από: ksaplostra στις Ιούλιος 03, 2017, 06:09:39 μμ
Ως προειπωθηκε,με εξαιρεση δυο "χαζά" προβλήματα(ανορθωτη-ρελε μίζας) είναι εγγύηση και θέλει κάποια€ ανα 7,5 -8 χιλιάδες χλμ για λάδια/φίλτρο.
Κατά τα λοιπά ουδέν,εκτός κι αν είσαι γκαντέμης σαν εμένα και είναι συνέχεια ξάπλα...
Α! Με διπλό ορθοστατη όπως και δηποτε(ώστε να μην είμαι ξάπλα δλδ)

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Κόστος συντήρησης
Αποστολή από: Γής Μαδειάμ στις Ιούλιος 07, 2017, 09:14:19 μμ
Ευχαριστώ όλους!