APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: john3471 στις Ιούνιος 18, 2021, 02:34:54 μμ

Τίτλος: Κεντρικός Διακόπτης
Αποστολή από: john3471 στις Ιούνιος 18, 2021, 02:34:54 μμ
Καλησπέρα
Είχε κάποιος από την παρέα πρόβλημα με τον κεντρικό διακόπτη; Πολλές φορές πρέπει να παίζω το κλειδί για να κρατήσει τα ρεύματα και μου έσβησε εν κινήσει μια δυο φορές.
Έβαλα και σπρει επαφών αλλά δεν έγινε και κάτι
Τίτλος: Απ: Κεντρικός Διακόπτης
Αποστολή από: cool στις Ιούνιος 19, 2021, 04:10:37 πμ
πρεπει να βγαλεις τις επαφες του διακοπτη για ελεγχο και επισκευη αν δεχεται αλλιως αγοραζεις καινουριες επαφες αν υπαρχουν και πρεπει να βαλεις και ενα ρελε ωστε το φορτιο να περναει απο το ρελε και οχι απο τον διακοπτη ετσι δε θα ξαναχαλασει ποτε ο διακοπτης.
Τίτλος: Απ: Κεντρικός Διακόπτης
Αποστολή από: M-Power στις Ιούνιος 19, 2021, 01:17:17 μμ
Καλησπέρα
Είχε κάποιος από την παρέα πρόβλημα με τον κεντρικό διακόπτη; Πολλές φορές πρέπει να παίζω το κλειδί για να κρατήσει τα ρεύματα και μου έσβησε εν κινήσει μια δυο φορές.
Έβαλα και σπρει επαφών αλλά δεν έγινε και κάτι
Εγώ που είχα το ίδιο πρόβλημα πήγα και άλλαξα κλειδαριά με καινούρια 140€ έχει. γιατί αν σου σβήσει σε καμιά στροφή σε στενό θα φας τούμπα . έχω πέσει με ένα yamaha από χαλασμένη κλειδαριά

άλλαξα μόνο την κεντρική κλειδαριά και μετά πήγα σε κλειδαρά να πηραξει τις άλλες δυο για να έχουν το ίδιο κλειδί
Τίτλος: Απ: Κεντρικός Διακόπτης
Αποστολή από: john3471 στις Ιούνιος 19, 2021, 05:07:19 μμ
πρεπει να βγαλεις τις επαφες του διακοπτη για ελεγχο και επισκευη αν δεχεται αλλιως αγοραζεις καινουριες επαφες αν υπαρχουν και πρεπει να βαλεις και ενα ρελε ωστε το φορτιο να περναει απο το ρελε και οχι απο τον διακοπτη ετσι δε θα ξαναχαλασει ποτε ο διακοπτης.

Κάπου διάβασα ότι επισκευάζεται το κάτω μέρος του διακόπτη καθώς αποτελείται από δύο μέρη. Εκεί είναι οι επαφές; Και πως βγαίνει;
Τίτλος: Απ: Κεντρικός Διακόπτης
Αποστολή από: cool στις Ιούνιος 20, 2021, 01:16:55 μμ
πρεπει να βγαλεις τις επαφες του διακοπτη για ελεγχο και επισκευη αν δεχεται αλλιως αγοραζεις καινουριες επαφες αν υπαρχουν και πρεπει να βαλεις και ενα ρελε ωστε το φορτιο να περναει απο το ρελε και οχι απο τον διακοπτη ετσι δε θα ξαναχαλασει ποτε ο διακοπτης.

Κάπου διάβασα ότι επισκευάζεται το κάτω μέρος του διακόπτη καθώς αποτελείται από δύο μέρη. Εκεί είναι οι επαφές; Και πως βγαίνει;
ακριβως εκει ειναι οι επαφες,για το πως βγαινει δεν ξερω