APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: April6226 στις Μάρτιος 25, 2008, 10:35:33 μμ
-
Θέλω να αγοράσω κεντρικό σταντ για CAPO και να το τοποθετήσω μόνος μου ,παρακαλώ μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο κατάστημα να το αγοράσω και σε περίπτωση που υπάρχουν παραπάνω από μία ποιότητες να μου γνωρίσετε σχετικά;:a016
-
Θέλω να αγοράσω κεντρικό σταντ για CAPO και να το τοποθετήσω μόνος μου ,παρακαλώ μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο κατάστημα να το αγοράσω και σε περίπτωση που υπάρχουν παραπάνω από μία ποιότητες να μου γνωρίσετε σχετικά;:a016
Δε νομίζω ότι υπάρχουν διάφορες ποιότητες, μια είναι.
Σε όποιο εξουσιοδοτημένο και να πας να το παραγγείλεις την ίδια ποιότητα θα πάρεις.
Απο κει και πέρα έχεις να κάνεις με την ποιότητα εξυπηρέτησης του μαγαζιού που θα πας κι όχι με του "stand"
-
Ευχαριστώ Powerphot, θα μιλήσω με το εξουσιοδοτημένο.
-
Σήμερα αξιώθηκα να τοποθετήσω το κεντρικό σταντ που αγόρασα μεταχειρισμένο πριν καμιά 20αριά μέρες, με τη βοήθεια ενός φίλου.
Μας παίδεψε αρκετά γιατί δεν κάθεται σωστά αλλά αυτά θα τα αναπτύξω στο σχετικό νήμα για να μη γεμίζει αυτό με άσχετα πράγματα...
Πάντως τα κιλά μου και τα κιλά της έχουν μια... "ασυμβατότητα", ζωή να 'χει το χρυσό μου... Ασήκωτη είναι!!! 😝 😝
-
Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο :D :D :D
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα "αναβιώνω" το ήδη υπάρχον....
Αφού τοποθετήσαμε λοιπό το κεντρικό σταντ στη μοτοσυκλέτα παρατήρησα και κάποιες διαφορές-προσθήκες σε σύγκριση με τα όσα διάβασα στις οδηγίες και έχω δει σε άλλα σταντ....
Ξεκινάω από το γεγονός ότι ο μοχλός του στάντ έβρισκε πάρα πολύ στην εξάτμιση γιατί η γωνία του ήταν πολύ κλειστή, σαν να είχε πέσει και είχε "μαζέψει". Με ένα σωλήνα "ανοίξαμε" τη γωνία ώστε να μη βρίσκει τόσο πολύ αλλά και πάλι, ενώ δεξιά έχει μια μικρή απόσταση (φωτό 3) βρίσκει στην αριστερή κάτω μεριά της εξάτμισης (φωτό 1). Εϊναι φυσιολογικό αυτό; Επίσης έχω την εντύπωση ότι θα έπρεπε να φτάνει μέχρι το ποδαράκι του συνεπιβάτη, εκεί που θα έμπαινε η λαστιχένια προσθήκη (που δεν έχω) αλλά δεν....
Δεύτερη διαφορά -προσθήκη ... στη δεξιά πλάκα του στάντ μπαίνει ένας πύρος (που υποθέτω λειτουργεί ως stop?) παρόλα αυτά στο δικό μου φαίνεται σαν να λείπει το σπείρωμα και ακριβώς από πίσω υπάρχει κολλημένο ένα παξιμάδι και σε αυτό βίδωνε βίδα που στερέωνε λαμάκι ιδιοκατασκευή προφανώς ως χρήση stop (φωτό 2).
Υποθέτω ότι στον προηγούμενο είχε σπάσει ο πύρος και έκανε αυτό που και άλλοι έχουν κάνει, να ανοίξει την τρύπα και να βάλει μια βίδα αντί του πύρου και κράταγε έτσι το σταντ σε απόσταση από την εξάτμιση.
Όποιος μπορεί να ανεβάσει φωτογραφίες του στάντ του, κλειστό και ανοικτό, για να δω πως θα πρέπει να είναι και σε τι αποστάσεις από εξάτμιση, ποδαράκια κλπ θα με βοηθούσε ώστε να το φέρω όσο το δυνατό κοντύτερα στο εργοστασιακό.
Επίσης οποιαδήποτε συμβουλή, πρόταση είναι ευπρόσδεκτη....
-
1. Το λαμάκι - ιδιοκατασκευή που έλεγα
2. Με τον πράσινο κύκλο το παξιμάδι και στον κόκκινο η θέση του πύρου.
-
Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο :D :D :D
Τρόπο έχω.... κάνα κιλό ακόμα θέλει γιατί είμαι σαν "το μετέωρο βήμα του ακροβάτη" για δυο -τρία δευτερόλεπτα πάνω στο μοχλό του στάντ μέχρι να αποφασίσει η γλυκιά μου να σηκωθεί!! :D :D :D
Μάλλον θα πρέπει να δουλέψει και λίγο παραπάνω γράσσο.... :thnk: :thnk:
-
Καλησπέρα Γιάννη, αν τραμπαλίζεσαι πάνω στο μοχλό για να τη σηκώσεις κινδυνέυεις με αποτελέσματα σαν κι αυτό στις φωτό παρακάτω.
Αν η λαβή του δεξιού σου χεριού είναι πιο χαμηλά, στα κάγκελα της μοτό πχ θα μπορέσεις να ανεβάζεις τη μοτό πιο εύκολα στο διπλό σταντ. ;)
Δοκίμασε και θα βρείς το ιδανικό :bye:
Στο σταντ στις φωτογραφίες που ανέβασες μάλλον κάτι έχει γίνει με το μοχλό. Θα προσπαθήσω να σου ανεβάσω το δικό μου αύριο κάποια στιγμή.
-
Καλημέρα, καλό μήνα Ζήση. Το ξέρω αυτό που γράφεις αλλά δεν έχω κάγκελα για βαλίτσες (βασικά για αυτά έψαχνα και έπεσα πάνω στο σταντ :D) και δεν τραμπαλίζομαι ακριβώς, απλά μένω "μετέωρος" μέχρι να αναλάβει η βαρύτητα...
Μπορεί να θέλει και λίγο γράσσο γιατί το πετρελαίωσα για να καθαρίσει από τα λάδια και τα γράσσα που είχαν γίνει πέτρα και ακουμπά μέταλλο με μέταλλο ...
Πάντως ο μοχλός δε δείχνει σημάδια κόλλησης, όσο μπορώ να καταλάβω από το βάψιμο, αλλά είναι αρκετά λείος οπότε ή πολύ καλή δουλειά έχει γίνει ή καθόλου. Εκτός αν είχε κοπεί στην κόλληση με το λαμάκι στη γωνία που κάνει και έχει κολληθεί λάθος. Αλλά και εκεί φαίνεται "εργοστασιακή" η κατασκευή.
Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ότι βρίσκει στην εξάτμιση - πιστεύω ότι δεν πρέπει - και θα έπρεπε να τερματίζει κοντά στο ποδαράκι του συνεπιβάτη...
-
Προφορτιση έχετε καθόλου στο ελατήριο?
Να ξέρετε πως το να μην σηκώνεται εύκολα στο διπλό σταντ 2 πράγματα σημαίνει:
1) μηδέν προφορτιση άρα και λάθος sag
2) κλασμένο ελατήριο
Όταν αυτά τα δύο είναι σωστά στην ουσία το ίδιο το ελατήριο σηκώνει τη μοτοσυκλέτα και κάνει όλη τη διαδικασία παιχνίδι
-
Εμενα που φοράει ποιο κοντή ανάρτηση πίσω και σηκώνεται περισσότερο ο πίσω τροχός από το μαμά δεν σηκώνεται στο διπλό αν δεν πιάσω με το ένα χέρι το πισω πατάκι
-
Προφορτιση έχετε καθόλου στο ελατήριο?
Να ξέρετε πως το να μην σηκώνεται εύκολα στο διπλό σταντ 2 πράγματα σημαίνει:
1) μηδέν προφορτιση άρα και λάθος sag
2) κλασμένο ελατήριο
Όταν αυτά τα δύο είναι σωστά στην ουσία το ίδιο το ελατήριο σηκώνει τη μοτοσυκλέτα και κάνει όλη τη διαδικασία παιχνίδι
Αναφορικά με αυτά που γράφεις..
1) Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα το sag δεν το έχω μετρήσει, έχω όμως την προφόρτιση "προς το πιο σκληρό" (αν μπορώ να το πω έτσι) ειδικά όταν το καλοκαίρι κυκλοφορώ δικάβαλος (περί τα 145kgr και οι δυο μαζί). Ίσως θα πρέπει να ρυθμίσω και την απόσβεση από τη βίδα εάν αυτό κάνει τη διαφορά.
2) Πριν καμιά βδομάδα παρατήρησα ότι, όταν είμαι μόνος μου στη μηχανή, τα πόδια μου πατούσαν κάτι τι περισσότερο το έδαφος εν στάσει. Συνήθως ακουμπά το ένα πόδι ολόκληρο με ανεπαίσθητη κλίση του σώματος προς το έδαφος ή και τα δύο (με τη μηχανή κάθετα, χωρίς κλίση) αλλά όχι όλο το πέλμα ούτε και μόνο τα δάχτυλα όμως.... Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι μαλάκωσε το ελατήριο και αύξησα την προφόρτιση..
-
Αν φοράς μαμά ελατήριο 99% είναι για άλλαγμα.
-
Εαν χρησιμοποιήσεις για λαβή το στήριγμα από το πατάκι του συνοδηγού και όχι την χειρολαβή του συνεπιβάτη σηκώνεται πιό εύκολα και από βαρύ σκούτερ.Στο δικό μου αφότου μου έφτιαξε ο Bill την πίσω μαμά ανάρτηση σηκώνεται ευκολότερα.Επίσης νομίζω αλλά δεν είμαι και σίγουρος ότι με λιγότερη προφόρτιση σηκώνεται ευκολότερα.
-
Αν και νομίζω προσπάθησα αλλά δε μου "δίνει χέρι"...θα το δοκιμάσω πάλι. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι εξαρτάται και από το ύψος του αναβάτη, αν είναι να σκύβω και να μου "βγει" η μέση δε νομίζω να το εφαρμόσω.
Για την ανάρτηση το έχω υπόψη μου αλλά θα το δω όταν περάσει από service. Για την προφόρτιση είχα την αντίθετη γνώμη αλλά ίσως να αξίζει να το δοκιμάσω και αυτό. Έχει κανείς άποψη πάνω σε αυτό;
Το πρόβλημά μου εξακολουθεί να είναι το ότι ο μοχλός βρίσκει στην εξάτμιση.... Επίσης, κοιτώντας κάποιες φωτογραφίες στο διαδίκτυο, παρατήρησα ότι τα στάντ έχουν από τη μάνα τους αυτό το παξιμάδι που εγώ θεώρησα πρόσθετο (αυτό μέσα στον πράσινο κύκλο στη φωτό που ανέβασα). Επίσης εδώ φαίνεται καθαρά... https://www.wendelmotorraeder.de/central-stand_ap8795035-p-3040004.html?language=en (https://www.wendelmotorraeder.de/central-stand_ap8795035-p-3040004.html?language=en)
Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει; Σε μένα ο πύρος δεν μπαίνει, σαν να μην είναι ευθυγραμμισμένες οι δύο οπές με αποτέλεσμα να "τρώει" τις βόλτες. Υποθέτω ότι είχε σπάσει στον προηγούμενο και άνοιξε με τη βίδα τη διάμετρο του παξιμαδιού ή έχει άλλο "βήμα" το σπείρωμα της βίδας και άλλαξε τις βόλτες.