APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vasilis στις Δεκέμβριος 30, 2006, 09:27:28 πμ

Τίτλος: Κατάργηση καταλύτη
Αποστολή από: Vasilis στις Δεκέμβριος 30, 2006, 09:27:28 πμ
Χρόνια πολλά καταρχήν και καλή χρονιά, με υγεία για να μπορούμε να χαιρόμαστε τα μηχανάκια μας.
Λόγω εορτών λοιπόν αποφάσισα να κάνω δώρο ένα σετ εξατμίσεις στο capo μου, αλλά με φρέναρε το εξής γεγονός.
Στον Σπηλιώτη που ρώτησα για τις remus revolution μου είπε ότι πρέπει να καταργηθεί ο καταλύτης, ο
οποίος βρίσκεται στο κομμάτι του λαιμού ,ακριβώς μετά το τελικό.Πέρα λοιπόν από την οικολογική συνείδηση
που όλοι πρέπει να έχουμε, υπάρχει κάτι άλλο με την κατάργηση του καταλύτη; θέλω να πω δηλαδή μήπως υπάρχει
κάποιο πρόβλημα για την μηχανη; χρειάζονται κάποιες ρυθμίσεις; Απευθύνομαι κυρίως στα παιδιά που έχουν αλλάξει
εξατμίσεις σε capo, αλλά και σε όποιον ξέρει και μπορεί να με βοηθήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή χρονιά και πάλι.
 :hlp%  :hlp%  :hlp%
Τίτλος: Re: Κατάργηση καταλύτη
Αποστολή από: mark στις Δεκέμβριος 30, 2006, 12:46:07 μμ
Χρόνια Πολλά ,Καλή Χρονιά και σε σένα φίλε μου.Οντως όταν αλλάξεις εξατμίσεις στο Capo καταργείται ο καταλύτης αλλά δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τη μηχανή.Εχω βάλει και γω στο δικό μου Capo τις Remus Revolution και τις έχω πάνω από 18000 χιλιόμετρα.Θα πρέπει όμως να κάνεις και ρυθμίσεις για να δεις μια ουσιαστική διαφορά (ανέβασμα μείγματος).Χωρίς ρυθμίσεις κερδίζεις μόλις 1 Ηρ από τις 4000 στροφές μέχρι τέλος ενώ με ρυθμίσεις 3 με 4,5 Ηρ σε αυτό το φάσμα των στροφών.Και όλα αυτά χωρίς να αυξηθεί καθόλου η κατανάλωση.Και τέλος σε ενημερώνω ότι κάνουν αρκετό θόρυβο ακόμη και με τους σιγαστήρες.
Τίτλος: Re: Κατάργηση καταλύτη
Αποστολή από: Κώστας στις Δεκέμβριος 30, 2006, 02:41:16 μμ
Παράθεση

vaspai έγραψε:
....Πέρα λοιπόν από την οικολογική συνείδηση
που όλοι πρέπει να έχουμε, υπάρχει κάτι άλλο με την κατάργηση του καταλύτη; θέλω να πω δηλαδή μήπως υπάρχει
κάποιο πρόβλημα για την μηχανη; ... .

Εχε υποψην σου επισης και εσυ αλλά ΚΑΙ ΟΛΟΙ που εχουν προχωρησει σε τετοια αλλαγη εξατμισεων που ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ο καταλυτης,οτι ΑΡΧΙΣΑΝ ΕΛΕΓΧΟΙ απο ειδικα συνεργεια σχετικα με τα εκπεμπομενα καυσαερια ΣΤΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ... ;)  ;)  ;)Και τα προστιμα ειναι λιγο...τσουχτερα.Οπότε ζυγισε καλα τι θελεις να κανεις με την μοτοσυκλετα σου... :)Προσωπικα δεν θα προτεινα καταργηση καταλυτη...διοτι περα απο την "οικολογικη συνειδηση" που κατα ποσο απασχολει ΠΟΛΛΟΥΣ ειναι αμφιβολο...εχεις να αντιμετωπισεις και άλλα "ασχημα"...Γιατι μπορει η μοτοσυκλετα σου να μην χαλιέται απο τετοια αλλαγή,ο ιδιοκτητης ομως;...Το αντεχει;... ;)
Τίτλος: Re: Κατάργηση καταλύτη
Αποστολή από: bill στις Δεκέμβριος 30, 2006, 11:34:49 μμ
μην τρελενεστε παιδια.

οταν ειναι να περασει καυσαερια μπορεις να ρυθμισεις το μηχανακι με τετοιο τροπο,δεν θα παει βημα βεβαια,αλλα θα βγαζει πισω μονο αερα.

εαν το μηχανακι ειναι σωστα ρυθμισμενο με τις μαμα εξατμισεις δεν χρειαζετε καμια διορθωση στο μιγμα.την διορθωνει ο λαμδα.
Τίτλος: Re: Κατάργηση καταλύτη
Αποστολή από: Κώστας στις Δεκέμβριος 31, 2006, 09:27:28 μμ
Παράθεση

bill έγραψε:
μην τρελενεστε παιδια.

οταν ειναι να περασει καυσαερια μπορεις να ρυθμισεις το μηχανακι με τετοιο τροπο,δεν θα παει βημα βεβαια,αλλα θα βγαζει πισω μονο αερα.

εαν το μηχανακι ειναι σωστα ρυθμισμενο με τις μαμα εξατμισεις δεν χρειαζετε καμια διορθωση στο μιγμα.την διορθωνει ο λαμδα.

Βασιλη δεν λεω αυτο...Το προγραμματισμενο ΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΝΕΙ ευκολο ειναι να το ξεπερασεις...ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΩς ελεγχοι απροβλεπτα...όπως σε σταματανε μεχρι τωρα για "Τα χαρτια σου" τωρα αρχισαν ειδικα συνεργεια και μετρηση καυσαεριων...ετσι απλά.Οπότε εκει ειναι λιγο στριμωγμενα τα πραγματα ;)
Τίτλος: Re: Κατάργηση καταλύτη
Αποστολή από: στις Ιανουάριος 09, 2007, 06:04:22 μμ
Φιλε vaspai τελικα τις εβαλες τις REMUS?Ενδιαφερομαι και εγω καθως θελω να κανω ενα δωρο στην μηχανη μου(και σε εμενα φυσικα).Το προβληαμ ειναι οτι δεν μπορω να βρω τιποτα αλλο που να μου αρεσει.
Τίτλος: Re: Κατάργηση καταλύτη
Αποστολή από: Vasilis στις Ιανουάριος 09, 2007, 11:45:53 μμ
Ακόμη το σκέφτομαι, το πρόβλημα μου είναι η κατάργηση του καταλύτη.
Πάντως ο Σπηλιώτης με λίγο παζάρι αφήνει τις revolution σε τιτάνιο ή ανθρακόνημα με προσθαφαιρούμενους σιγαστήρες στα 850€.
Αν το μηχανάκι σου είναι μαύρο το ανθρακόνημα του πάει κολύ.
Οι leovince κοστίζουν στο ιντερνετ γύρω στα 450€, νομίζω μαζί με μεταφορικά.Αν ψάξεις σε αυτό το φόρουμ θα βρεις ότι έχει γίνει και ομαδική αγορά.Να ξέρεις όμως ότι οι leovince βγαίνουν μόνο σε αλουμίνιο για το καπο και κατά τη γνώμη μου υστερούν πολύ σε σχέση με τις revolution.
 :io:  :io:  :io:
Τίτλος: Re: Κατάργηση καταλύτη
Αποστολή από: στις Ιανουάριος 10, 2007, 12:06:22 πμ
Το εχω διαβασει το αντιστοιχω topic στις μετατροπες.Δεν βρισκω  νοημα να βαλω leoVinci αφου δεν εχω μειωση βαρους και το βασικοτερο δεν μου αρεσιυν.Δεν τις εχω ακουσει αλλα ενας φιλος μου ειπε οτι δεν ειναι καλες ηχητικα.Αυτα φυσικα ειναι υποκοιμενικα και δεν θελω να παρεξηγηθει καποιος.Το μηχανακι ειναι μαυρο ματ αλλα τα 790 που μου ειπε τα βρισκω πολλα.Ποσο μαλλον τα 850 που μου λες και αν τα αφησει εκει.Θα δειξει το μελλον.Αν κανεις κινηση παντως στειλε ενα pm μπας και παμε μαζι..