Ο λόγος για το caponord
Πριν 15 ημέρες παρέδωσε πνεύμα ο ανορφωτής, δεδομένου ότι ήταν μέσα στην εγγύηση αλλάχτηκε και μπήκε ο καινούργιος. Και από τότε δεν έχουμε ησυχάσει.
Πρώτα πρώτα δεν έπαιρνε η μηχανή μπροστά. Ωραία λέω το κάψαμε το ρελέ . δοκιμάζουμε 2 άλλα τίποτα. Πάνω στο ψάξιμο αφού έχουν λυθεί διακόπτες και ότι άλλο μπορούσα να φανταστώ ανακαλύπτω ότι στο πριζάκι που έρχεται το σήμα στο ρελέ έρχεται το + αλλά όχι και η γη. Τραβάω μια γη πάνω από τη μπαταρία και το σύστημα λειτουργεί κανονικά
Παράλληλα όμως είχε κι άλλο θέμα . . Σβήνοντας τη μηχανή τα όργανα θερμοκρασίας το ρολόι και τα φώτα του ταμπλό δεν έσβηναν και αναγκαζόμουν να βγάζω την γενική ασφάλεια κάτω από τη σέλα.
Μετά άρχισε το στροφόμετρο να μην πέφτει στο 0 με σβηστή τη μηχανή έδειχνε κάποιες χιλιάδες στροφές , αυτή τη στιγμή έχει περάσει τις 10000 .
Μια επίσκεψη από την αντιπροσωπεία είπαν ότι κάποιο ρελέ θα έχει κολλήσει ,επειδή βιαζόμουν δε περίμενα να το δουν και είπα το 3ήμερο να το ψάξω μόνος μου
Εντωμεταξύ άρχισε τα τρελά του κι με τα φώτα . ενώ λειτουργούσε η αριστερή μεσαία σκάλα ξαφνικά έσβησε και άρχισε να ανάβει η δεξιά που για μήνες τη θεωρούσα καμένη , αλλά δεν είχα καθόλου μεγάλη σκάλα
Ελέγχοντας όλα τα ρελέ και όλα τα πριζάκια της μηχανής δεν βγήκε καμία άκρη , αλλά άρχισα να φοβάμαι ότι η καλωδίωση κάπου έχει διαρροή και στέλνει ρεύματα όπου βρει.
Από εχθές μου καίει την ασφάλεια για τα φώτα έτσι δεν έχω καθόλου φώτα και κοιτώντας τους κονέκτορες στον εγκέφαλο τους βλέπω να έχουν παραμορφωθεί από ζέστη .
Έχει κανείς καμία ιδέα? Λέτε να χρειαστώ καλωδίωση , θα προλάβω η θα με γράψει το βιβλίο συμβάντων της πυροσβεστικής ?