APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: CAPOMAN στις Φεβρουάριος 15, 2008, 08:49:42 μμ
-
Για όσους φίλου γνωρίζουν η μεταμόσχευση έγινε το μοτέρ ανεβάζει τρελλά με 17-45 γρανάζωμα η 5η μου 230 όμως δεν ανεβάζει η 6η μου τη Δευτέρα θα ξαναβάλω το 16άρι όμως να δω πως θα κάθεται κάτω!! Έτσι όπως είναι και με 1η,2έρα ψιλοσουζέρνει.Έτσι και ανεβάζει η 6 θα γίνει πάρτι.Αυτό που μένει είναι τα σώματα να φτιαχτούν γιατί ακόμα είναι το Κάπο :srry: :srry:Davide με ακούς?όταν θα τα πάρεις στα χέρια σου παράτα ότι κάνεις και ασχολήσου μόνο με τα σωματάκια μου :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Καλοριζικο και "καλοφαγωτο" Ανδρεα! Αντε και καλες σουζες αλλα με μετρο και μην μου στεναχωρεις τους γιαπωνεζους απο δω και περα!!! :bye: :souza: :souza: :souza:
-
καλοριζικο φιλε καλοταξιδο! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
αντε συντομα να παμε καμια βολτα!
:souza: :souza: :souza: :souza: :souza:
-
Για όσους φίλου γνωρίζουν η μεταμόσχευση έγινε το μοτέρ ανεβάζει τρελλά με 17-45 γρανάζωμα η 5η μου 230 όμως δεν ανεβάζει η 6η μου τη Δευτέρα θα ξαναβάλω το 16άρι όμως να δω πως θα κάθεται κάτω!! Έτσι όπως είναι και με 1η,2έρα ψιλοσουζέρνει.Έτσι και ανεβάζει η 6 θα γίνει πάρτι.Αυτό που μένει είναι τα σώματα να φτιαχτούν γιατί ακόμα είναι το Κάπο :srry: :srry:Davide με ακούς?όταν θα τα πάρεις στα χέρια σου παράτα ότι κάνεις και ασχολήσου μόνο με τα σωματάκια μου :tez: :tez: :tez: :tez:
Πότε θα παμε καμια βόλτα να το δούμε? :) :)
-
όποτε μου πείτε εγώ ξέρετε είμαι πάντα μέσα :tez: :tez: :tez:.Πάντως δεν έχει πλέον καμία σχέση με κάπο να δείτε τη 5 στις 10000 στροφές με στεναχωρεί που δεν ανεβάζει η 6η λειτουργεί σα;ν over driveTΗ δευτέρα όμως θα κάνω την αλλαγή και θα σας εννημερώσω ;) ;) ;)
-
Καλοριζικο και "καλοφαγωτο" Ανδρεα! Αντε και καλες σουζες αλλα με μετρο και μην μου στεναχωρεις τους γιαπωνεζους απο δω και περα!!! :bye: :souza: :souza: :souza:
έχουν να κλάψουν γιαπωνεζο ονοφάκια και όχι μόνο :tez: :tez: :tez:
-
ελα ρε θηριο...θα ''γεμισεις'' και την 6η..????
ζηλευώωωωω..... :cry :cry :cry :io: :io: :io:
αντε ρε, Καλές Βολτες και πες νεωτερα.... :bye: :bye:
-
όποτε μου πείτε εγώ ξέρετε είμαι πάντα μέσα :tez: :tez: :tez:.Πάντως δεν έχει πλέον καμία σχέση με κάπο να δείτε τη 5 στις 10000 στροφές με στεναχωρεί που δεν ανεβάζει η 6η λειτουργεί σα;ν over driveTΗ δευτέρα όμως θα κάνω την αλλαγή και θα σας εννημερώσω ;) ;) ;)
Καλοριζικο!!!!!!!!!!!!!!!
Αλλα με συγχωρεις κιολλας 200χλμ βγαζει η δικια μου 5η....... :thnk:και μαλιστα με 16αρι.
-
Κοίτα η διαφορά είναι οι 1800 στροφές παραπάνω που έχει το φάλκο.Αυτό που με απασχολεί είναι άλλο εμένα και 250 να μου δείξει ευχαριστημένος θα είμαι :tez: :tez:.Λοιπόν το πρόβλημα έχει ως εξής το φάλκο φορά 16-41 ενώ το κάπο 17-45 με τις αλλαγές που το κάνουμε εμείς 16-45 μήπως πέφτει πολύ κοντό λέτε η να παραλείψω τη φορά το φάλκο για να σας δω τώρα τι σκέφτεστσι? :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
μπραβο αντρεα καλοριζικο το μοτερ!!!
με τα σωματα τι εγινε??
:kalo: :kalo: :kalo:
-
Κοίτα η διαφορά είναι οι 1800 στροφές παραπάνω που έχει το φάλκο.Αυτό που με απασχολεί είναι άλλο εμένα και 250 να μου δείξει ευχαριστημένος θα είμαι :tez: :tez:.Λοιπόν το πρόβλημα έχει ως εξής το φάλκο φορά 16-41 ενώ το κάπο 17-45 με τις αλλαγές που το κάνουμε εμείς 16-45 μήπως πέφτει πολύ κοντό λέτε η να παραλείψω τη φορά το φάλκο για να σας δω τώρα τι σκέφτεστσι? :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Εχω τον χαρτη απο το futura και το μηχανακι ανεβαζει για πλακα μεχρι τις 9.500 :bye:
Οντως ειναι πολυ κοντο.....γιατι δεν δοκιμαζεις αυτα που δινει για το falco???? :thnk:
-
Κοίτα και εγώ τώρα το χάρτη από το φούτουρα έχω επάνω λίγι ποιο πλούσιο το θέμα είναι ότι έτσι όπως είναι μου πέφτει λίγο μακρυά η 6η και δε φορτώνει όπως θα ήθελα οπότε το 16-41 του φάλκο θα είναι επίσης μακρύ.....Οπότε λέω να πάω στο 16-45 η 16-44 δεδομένου ότι το κάπο έχσδει και 25 -30 κιλά παραπάνω...
-
άντε και καλές βόλτες και με προσοχή τώρα με το hypercaponord.....!!!!!!!!!! :D :D :D
-
Ευχαριστώ παιδιά πάντα πάντα με προσοχή. Σεμνά και ταπεινά :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
μηπως να εβαζες και 2 ζαντουλες 17αρες να ειναι το πρωτο capo motard??? :thnk: :thnk: :ohyes: :ohyes:
-
Δε νομίζω να μπαίνουν έχουμε και το ABS θα βάλω το 16άρι και άμα μου πέφτει πολύ κοντό θα βάλω πίσω 44άρι και ο θεός βοηθός :tez: :tez:
-
Κοίτα και εγώ τώρα το χάρτη από το φούτουρα έχω επάνω λίγι ποιο πλούσιο το θέμα είναι ότι έτσι όπως είναι μου πέφτει λίγο μακρυά η 6η και δε φορτώνει όπως θα ήθελα οπότε το 16-41 του φάλκο θα είναι επίσης μακρύ.....Οπότε λέω να πάω στο 16-45 η 16-44 δεδομένου ότι το κάπο έχσδει και 25 -30 κιλά παραπάνω...
Κατσε δλδ εχεις το μοτερ του falco τον χαρτη του futura και τα αλυσογραναζα και τις εξατμισεις του capo?????? :tez:
Πλακα με κανεις?????
Ε πως να δουλεψει το κακομοιρο???? :cry:
-
Δε νομίζω να μπαίνουν έχουμε και το ABS θα βάλω το 16άρι και άμα μου πέφτει πολύ κοντό θα βάλω πίσω 44άρι και ο θεός βοηθός :tez: :tez:
Μπαινουν λεμε αλλα χανεις το ABS μου φαινεται. :bye:
-
.Αυτό που μένει είναι τα σώματα να φτιαχτούν γιατί ακόμα είναι το Κάπο :srry: :srry: Davide με ακούς?όταν θα τα πάρεις στα χέρια σου παράτα ότι κάνεις και ασχολήσου μόνο με τα σωματάκια μου :tez: :tez: :tez: :tez:
Όπα! τι έγινε με τα σώματα? Γιατί δεν τα έβαλες? :thnk:
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητα...
Όσο για το γρανάζωμα, πιστεύω ότι αυτό που έχεις είναι καλό. Μήπως δεν σου γεμίζει την 6η λόγο σωμάτων ή λόγο προγράμματος? Θα έλεγα να μην το κοντύνεις περισσότερο από 16-43 (φοβάμαι, ότι μετά το μηχανάκι δεν θα πολυκάθεται κάτω)
-
ρε τι τουμπανιασματα ειναι αυτα? Θα μας τρελανετε εντελως???
καλα τα γιαπονεζο ον-οφ την ετρωγαν που την ετρωγαν και ετσι οπως ειναι το καπο απο μαμα ... Σκεψου τωρα!!!
φιλε Capoman μαλλον το προγραμμα και τα σωματα πρεπει να φταινε...
το γραναζωμα καλα μου ακουγετε...
παντως περιμενουμε εντυπωσεις μετα την αλλαγη της Δευτερας
Κ Α Λ Ο Ρ Ι Ζ Ι Κ Ο !!!
-
Y.Γ. Τα 530 της 5ης ακούγονται καλά! ;)
-
Y.Γ. Τα 530 της 5ης ακούγονται καλά! ;)
Τα σώματα επειδή δε ταιριάξαν θα σου στείλουμε του Κάπο για να τα φτιάξεις 54άρια ;) ;)Από οτι μου είπε ο Μπίλι θα τα στείλη κυριακή Τρίτη θα είναι στα χέρια σουΟπότε αν μπορείς φίλε Davide να τους πεις να τα φτάξουν όσο ποιο γρήγορα γίνεται :srry: :srry: :srry:
Bέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψη και παράμετρους όπως ότι το κάπο έχει μεταξόνιο 1544χιλ ενώ το φάλκο 1415 χιλ. βάλε και τη διαφορά βάρους κατά 28 κιλά ίσως τελικά το 16-45 η 16 44 να είναι το καλύτερο
Θα πειραματισθώ αρκεί να έχω και τα σώματα να δω τι θα παίξει ολοκληρωμένο
-
ρε τι τουμπανιασματα ειναι αυτα? Θα μας τρελανετε εντελως???
καλα τα γιαπονεζο ον-οφ την ετρωγαν που την ετρωγαν και ετσι οπως ειναι το καπο απο μαμα ... Σκεψου τωρα!!!
φιλε Capoman μαλλον το προγραμμα και τα σωματα πρεπει να φταινε...
το γραναζωμα καλα μου ακουγετε...
παντως περιμενουμε εντυπωσεις μετα την αλλαγη της Δευτερας
Κ Α Λ Ο Ρ Ι Ζ Ι Κ Ο !!!
Είναι εντυπωσιακό πάντως το αγρίεμα μπορεί και να φταίει το πρόγραμμα η τα σώματα κάπως έτσι το φαντάζομαι εγώ
-
Y.Γ. Τα 530 της 5ης ακούγονται καλά! ;)
:sml1 :sml1 :sml1 Με μετακαυση η dry power ειναι αυτα... :D :D :D Ρε δεν πατε καλα :ke:
-
Αντρεα τελικα εχεις το γρηγοροτερο εργαλειο στην κατηγορια πανελλαδικα :bye: οπως το hayabusa
Να το δουμε και στο δρομο :ohyes:
Μετα απ'αυτο τα κτμ και tiger απλα εξαφανιστηκαν :them2:
-
230 όχι 530 :tez: :tez: :tez:
-
Αντρεα τελικα εχεις το γρηγοροτερο εργαλειο στην κατηγορια πανελλαδικα :bye: οπως το hayabusa
Να το δουμε και στο δρομο :ohyes:
Μετα απ'αυτο τα κτμ και tiger απλα εξαφανιστηκαν :them2:
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ :a007 :a007 Θα είναι το μυστικό του φόρουμ μας :tez: :tez: :tez: :tez: Ξέρεις εγώ εσύ και όλο το χωριό
-
Ok! Περιμένω τα σώματα... ...ας ελπίσουμε ότι έχουν ψωμί για να γίνουν 54άρια! ;)
-
Γειά σου Ανδρέα.... μεγειά το Falconord (Το πειραματικό μοντέλο της Aprilia :D ) τώρα τα υπόλοιπα της κατηγορίας θα σε βλέπουν
έτσι :sml1 :a20
-
Y.Γ. Τα 530 της 5ης ακούγονται καλά! ;)
Τα σώματα επειδή δε ταιριάξαν θα σου στείλουμε του Κάπο για να τα φτιάξεις 54άρια ;) ;)Από οτι μου είπε ο Μπίλι θα τα στείλη κυριακή Τρίτη θα είναι στα χέρια σουΟπότε αν μπορείς φίλε Davide να τους πεις να τα φτάξουν όσο ποιο γρήγορα γίνεται :srry: :srry: :srry:
Bέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψη και παράμετρους όπως ότι το κάπο έχει μεταξόνιο 1544χιλ ενώ το φάλκο 1415 χιλ. βάλε και τη διαφορά βάρους κατά 28 κιλά ίσως τελικά το 16-45 η 16 44 να είναι το καλύτερο
Θα πειραματισθώ αρκεί να έχω και τα σώματα να δω τι θα παίξει ολοκληρωμένο
Αφου σου ειπα με 16-45 το δικο μου δεν καθεται με τιποτα κατω ειδικα 1-2α.
Μηπως να το μακρινεις λιγο, γιατι θα στα δωσει αποτομα ψηλα και απο εκει που δεν θα το περιμενεις....
-
Tώρα που ερχόμουνα είδα 240 με 6η και κοντά στις 9000 στροφές
-
Γειά σου Ανδρέα.... μεγειά το Falconord (Το πειραματικό μοντέλο της Aprilia :D ) τώρα τα υπόλοιπα της κατηγορίας θα σε βλέπουν
έτσι :sml1 :a20
Ευχαριστώ πολύ....Τ ι να κάνεις θέλει αλλαγές η ζωή μας :D :D :D
-
Tώρα που ερχόμουνα είδα 240 με 6η και κοντά στις 9000 στροφές
Τωρα μαλιστα κατι γινεται.....
Αλλα βλεπεις??? Χρειαζεται να το μακρινεις λιγο το μηχανακι και να του δωσεις και κατι να φαει :ohyes:
-
Τωρα μαλιστα κατι γινεται.....
Αλλα βλεπεις??? Χρειαζεται να το μακρινεις λιγο το μηχανακι και να του δωσεις και κατι να φαει :ohyes:
To μηχανάκι θρέφεται με αέρα και καύσιμο... ;)
-
Μα ρε φίλε τώρα το έχω 17-45 και αφού η 6η δεν ανεβάζει πολύ γρήγορα η κρατάει τα ίδια δε θα έπρεπε ένα δύο δοντάκια για να ανεβάζει καλύτερα η θα περιμένω να μπουν τα σώματα του για να έχω καλύτερη άποψη λες.Και πως να το δώσεις παραπάνω νομίζω ο μπιλ τα κανονίζει αυτά εγώ του ζήτησα τρόπο να μπει το πρόγραμμα του φάλκο και μου είπε θα σκεφθεί κανά τρόπο το κακό με μένα είναι πως είμαι λίγο βιαστικούλης
-
Ανδρέα άλλαξα γνώμη τελικά. :blus:
Δεν θα έρχομαι βόλτες μαζί σου γιατί με βλέπω να με κερνάς τσαγάκι στον Πελεκάνο.... ;) :tez:
-
εγώ του ζήτησα τρόπο να μπει το πρόγραμμα του φάλκο και μου είπε θα σκεφθεί κανά τρόπο το κακό με μένα είναι πως είμαι λίγο βιαστικούλης
Το πρόγραμμα του Falco, δύσκολα θα μπει... Το Falco όπως και το Mille (έως το 03), έχουν άλλο εγκέφαλο (Bombarider) που προγραμματίζεται με αλλαγή της eprom. Δεν ξέρω κατά πόσο η καλωδίωση του Capo είναι ίδια με του Mille? Aν ναι, ξεμπερδεύεις γρήγορα με έναν εγκέφαλο από Mille.
-
Ανδρέα άλλαξα γνώμη τελικά. :blus:
Δεν θα έρχομαι βόλτες μαζί σου γιατί με βλέπω να με κερνάς τσαγάκι στον Πελεκάνο.... ;) :tez:
έλα ρε εσείς έχετε τα γρήγορα ;) ;) ;) Εγώ είμαι πατέρας πάω αργά πλέον :ohyes: :ohyes:
-
εγώ του ζήτησα τρόπο να μπει το πρόγραμμα του φάλκο και μου είπε θα σκεφθεί κανά τρόπο το κακό με μένα είναι πως είμαι λίγο βιαστικούλης
Το πρόγραμμα του Falco, δύσκολα θα μπει... Το Falco όπως και το Mille (έως το 03), έχουν άλλο εγκέφαλο (Bombarider) που προγραμματίζεται με αλλαγή της eprom. Δεν ξέρω κατά πόσο η καλωδίωση του Capo είναι ίδια με του Mille? Aν ναι, ξεμπερδεύεις γρήγορα με έναν εγκέφαλο από Mille.
Θα ήθελα να δω και τα σώματα τι διαφορά θα κάνουν μπορεί και να βάλω πίσω ένα δοντάκι παραπάνω....
-
Κρατα τον ιδιο εγκεφαλο και βαλε ενα Tune Boy και καθαρισες.
Τα πλαισιο-αναρτησεις-φρενα(αυτα περισσοτερο) την παλευουν?
:bye:
-
Θα ήθελα να δω και τα σώματα τι διαφορά θα κάνουν μπορεί και να βάλω πίσω ένα δοντάκι παραπάνω....
Κι εγώ θα σου έλεγα να περιμένεις λίγο... ;)
-
Κρατα τον ιδιο εγκεφαλο και βαλε ενα Tune Boy και καθαρισες.
Τα πλαισιο-αναρτησεις-φρενα(αυτα περισσοτερο) την παλευουν?
:bye:
Τα φρένα τα χω φτιάξει τα άλλα δεν έχουν πρόμλημα λαστιχάκι να δω τι θα βάλω τώρα.....
-
Θα ήθελα να δω και τα σώματα τι διαφορά θα κάνουν μπορεί και να βάλω πίσω ένα δοντάκι παραπάνω....
Κι εγώ θα σου έλεγα να περιμένεις λίγο... ;)
Θα περιμένω αλλά μετο ζόρι κρατιέμαι να μην αλλάξω το πίσω γρανάζι :thnk: :thnk:
-
ε....για εμας τος ασχετους τι ειναι τα ''σωματα΄΄ που λετε..???? :thnk: :thnk: :thnk:
-
Οι κοντόχωντροι σωλήνες μέσα απο τους οποίους ο αέρας από το φιλτροκούτι πάει στο χώρο καύσης έχουν συγκεκριμένη διάμετρο πχ Φάλκο 51 χιλ κάπο 46-47 δε θυμάμαι ακριβώς ;) ;)
-
Οι κοντόχωντροι σωλήνες μέσα απο τους οποίους ο αέρας από το φιλτροκούτι πάει στο χώρο καύσης έχουν συγκεκριμένη διάμετρο πχ Φάλκο 51 χιλ κάπο 46-47 δε θυμάμαι ακριβώς ;) ;)
o αέρας και το καύσιμο! Μην ξεχνάμε ότι πάνω στα σώματα έχουμε και τα μπεκ! ;)
-
Μεγαλυτερη διαμετρος=περισσοτερος αερας και καυσιμο=περισσοτερα αλογατα :ohyes:
-
:ohmy: :ohmy:
θα σκιζει το μοτορι........!!!
καλοταξιδο!! :kalo:
-
Οι κοντόχωντροι σωλήνες μέσα απο τους οποίους ο αέρας από το φιλτροκούτι πάει στο χώρο καύσης έχουν συγκεκριμένη διάμετρο πχ Φάλκο 51 χιλ κάπο 46-47 δε θυμάμαι ακριβώς ;) ;)
o αέρας και το καύσιμο! Μην ξεχνάμε ότι πάνω στα σώματα έχουμε και τα μπεκ! ;)
Αν και καθήμενος ορθώς Εμίλησες :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
:ohmy: :ohmy:
θα σκιζει το μοτορι........!!!
καλοταξιδο!! :kalo:
:a016 :a016
-
Οι κοντόχωντροι σωλήνες μέσα απο τους οποίους ο αέρας από το φιλτροκούτι πάει στο χώρο καύσης έχουν συγκεκριμένη διάμετρο πχ Φάλκο 51 χιλ κάπο 46-47 δε θυμάμαι ακριβώς ;) ;)
ευχαριστω... :bye: