Άντε να κάνω την αρχή , μιας και το είχα προαναγγείλει στο fb για το συγκεκριμένο θέμα και το είχα σχεδόν ετοιμάσει πριν γίνει το blackout εδώ . :(
Εξατμίσεις λοιπόν . :ohyes:
Παραγγελία από το ebay στης 23/07/2014 και παραλαβή στης 09/08/2014 , σύνολο δλδ σε , 18 ημερολογιακές ημέρες γρηγορότερα από το αναμενόμενο .
Φυσικά με tracking number μέσω UPS και πληρωμή μέσω paypal . ;)
Γιατί τα γράφω όλα αυτά ?
Γιατί για όσους δεν θυμούνται , ο έμπορος που της έφερνε ήθελε προκαταβολή ένα μεγάλο μέρος του ποσού και παράλληλα μίλαγε για 1 μήνα αναμονή . ebay λοιπόν εύκολα και γρήγορα και τέλος !! :D
Κόστος συνολικό μαζί με μεταφορικά 527 €
Έρχονται σε μια ωραία και προσεγμένη συσκευασία , όπου όλα είναι τοποθετημένα σε σακουλάκια και υφασμάτινες τσάντες με το λογότυπο της GPR .
Στη συσκευασία βρίσκουμε όλες τις βίδες και τα εξαρτήματα που θα χρειαστούμε για τη τοποθέτηση , τους λαιμούς , και τα 2 τελικά φυσικά :D
Σαν εξατμίσεις είναι ιδιαίτερα προσεγμένες και ωραία κατασκευή , με προσοχή στα τελειώματα τους . Εν ολίγοις δεν θα βρείτε ατέλειες επάνω τους , στις ενώσεις τους ή άλλες λεπτομέρειες χτυπητές άσχημες .
Δεν άντεξα και τις έβαλα να τοις ζυγίσω να μου φύγει η περιέργεια . :P
Κάθε τελικό λοιπόν ζυγίζει 2,3 κιλά !! Ενώ οι λαιμοί μαζί βίδες κτλ , δεν έφταναν ούτε το κιλό όλα μαζί , και το λέω αυτό γιατί τους έβαζα στη ζυγαριά και δεν τους έπιανε καθόλου .
Η ζυγαριά έχει όριο το ένα κιλό . Συνολικά δλδ τα 2 τελικά ζυγίζουν 2,3 + 2,3 = 4,6 κιλά . Και άντε να βάλω και 1,5 κιλό ( που λιγότερο είναι αλλά έτσι να χουμε να λέμε ) υα υπόλοιπα πάμε συνολικά στα 6,1 κιλά περίπου .
Όλα αυτά τη στιγμη που η μαμά εξάτμιση , η μία μόνη της δλδ ζυγίζει 6,9 κιλά . Σύνολο δλδ 6,9 + 6,9 = 13,8 κιλά .
Διαφορά
13,8 - 4,6 = 9,2 κιλά κάτω σε συνολικό βάρος !! Όχι και άσχημα θα έλεγα !! :D
υγ. ενδέχεται οι μαμά να είναι και λίγο πιο βαριές μιας και δεν στέκονταν καλά στη ζυγαριά και τις βοήθαγα με το χέρι μου πιθανόν βοηθώντας να χάσουν λίγο βάρος . :D
Η τοποθέτηση τους είναι απλή υπόθεση αρκεί να ξέρουμε τα βασικά . Δλδ να βιδώνουμε και να ξεβιδώνουμε χωρίς να τρώμε σπειρώματα :tez:
Βγάζουμε την ουρά από το capo για να έχουμε περιθώριο κινήσεων . Λύνουμε τις παλιές εξατμίσεις που έχουν από 2 βίδες η καθεμία , βγάζουμε και το ελατήριο που έχουν χαμηλά στο σημείο που ενώνονται με τους λαιμούς , και τραβάμε για να βγουν . :D
σε σχέση με τις μαμά αποτελούνται από 3 κομμάτια , και όχι ένα .
2 κομμάτια λαιμών που ενώνονται με ελατήρια και ένα το τελικό στο τέλος . :D
Αντί για 2 σημεία πρόσδεσης στο υποπλαίσιο όπως έχουν οι μαμά , έχουν μόνο ένα . Αυτό είναι και το μόνο μειονέκτημα τους .
Λόγο δλδ του ενός σημείου που δένουν + πως αποτελούνται από 3 κομμάτια ενωμένα με ελατήρια , έχουν ένα σχετικό παίξιμο ( φυσιολογικό δλδ ) σε σχέση με τη στιβαρή και ακλόνητη θέση των μαμά . ;)
Κουμπώνουμε λοιπόν από κάτω προς τα πάνω , ακολουθώντας τα σημάδια που έχουν οι εξατμίσεις επάνω τους . Χωνεύουμε τη μία μέσα στην άλλη , βάζουμε τα ελατήρια και δένουμε το σκουλαρίκι στο υποπλαίσιο . :D
Εδώ το κλείνω προς στιγμήν το θέμα , και θα επανέλθω . :P
Θα επανέλθω σε καμιά 10αριά μέρες δλδ με φωτογραφίες με τις εξατμίσεις πάνω στο μηχανάκι αλλά και με τα πλαστικά πάνω στο μηχανάκι γιατί τώρα το έχω σε κομμάτια :cry: , και με βιντεάκι για να έχετε άποψη του ήχου που βγάζουν .
Στο τομέα ήχος , εχουν 2 σιγαστήρες ( έναν μπρος και έναν πίσω στο τελικό ) αυτές και 3 επιλογές πως θα τις φορέσεις .
α) και με τους δύο πάνω β) με έναν από τους δύο επάνω γ) με κανέναν
Εγώ το πίσω σιγαστήρα δεν τον έβαλα καθόλου , άφησα μόνο το πίσω που βγαίνει plug n play .
Θα προσπαθήσω να βγάλω βίντεο και με το σιγαστήρα πάνω και χωρίς .... αλλά θα περιμένετε για αυτά .
Σήμερα , μετά από κάτι μήνες δλδ , το μηχανάκι ετοιμάστηκε και βγήκε μια βόλτα 50 χλμ ώστε να τεσταριστεί για τυχόν προβλήματα . Το θέμα αφορά τις εξατμίσεις βέβαια , αλλά ενδεικτικά σας αναφέρω όλες τις εργασίες που έγιναν :
1) sx ανορθωτής απευθείας πάνω στη μπαταρία με ασφαλειοθήκη 2) κατάργηση όλων των φυσών των πηνίων και επαναδρομολόγησει τους από την αντίθετη μεριά 3) αλλαγή τρόμπας βενζίνης με τη παλιά μου 4) φίλτρο ΚnN 5) καθάρισμα του μοτέρ από λάδια και γράσα 6) οι εξατμίσεις φυσικά 7) τοποθέτηση βολτόμετρου στο καντράν 8) τοποθέτηση μπαράκι και usb θύρες στο ταμπλό 9) σωληνάκια υψηλής μπρος πισω 10) αλλαγή δισκόπλακες 11) τετραπίστονες 12) αλλαγή υγρών φρένων και συμπλέκτη 13) αλλαγή θέσεως πολλάπλασιαστών 14) νέα μπουζοκαλώδια
.... :thnk: αυτά θυμάμαι προς στιγμήν .
Τέλος πάντων ,
όλα αυτά γίναν ταυτόχρονα που λέτε και χωρίς να έχω βάλει μπροστά το μηχανάκι τόσο καιρό . Περίμενα απλά τη κατάλληλη ευκαιρία ώστε να το βγάλω στο δρόμο και να δω τι πιθανές βλακείες να έχω κάνει . :ohyes:
Πάτάω μίζα και broooom !!! :D
Ξαφνικά ένα άλλο μηχανάκι παίζει μια περίεργη μουσική στα αυτιά μου . Άγρια , ατίθαση ... πιάνω τον εαυτό μου να χαμογελάει . :) Ανεβαίνω επάνω στο raid ώστε να ξεκινήσω γρήγορα , πριν βγει καμιά κολόγρια και με κράξει για το θόρυβο .
Ανοίγω 1η ..... ψιιιιιιιιιι !!! Μεγαλεία λέμε !! Συμπλέκτης δευτέρα ... να σου και τα σκασίματα του πολέμου !! Πρεπεί να μου ψιλοσηκώθηκε να μην λέω και μ@λ@κιες :h22: :h22:
Ηχος μπάσος , πολεμικός .... σκασίματα πόρωση .
Μετά λέω .... καλά όλα αυτά αλλά στο δρόμο σε πορεία τι γίνεται , παλεύεται ? :thnk: Δεν θα περίμενα πολύ για να μάθω την απάντηση , έτσι έφυγα απευθείας να μπω Ιονία οδό και να ρολάρω στα 120 -130 να δω τι γίνεται .
Μόλις λοιπόν κουμπώσεις 6η και κρατήσεις σταθερό το γκάζι από τα 110 μεχρι τα 130 που δοκίμασα , ο λύκος γίνεται αρνάκι . Ούτε ενοχλητικός θόρυβος , ούτε σκασίματα ούτε τίποτα . :kalo:
Μόνο σε κανά απότομο άνοιγμα προσπέρασης θυμάσαι ότι έχεις εξατμίσεις . :D
Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι αποτελούνται από 3 κομμάτια κάθε εξάτμιση και δένουν σε ένα σημείο στο υποπλαίσιο με αποτέλεσμα σε λακούβες μεγάλες ή απότομες να παίζουν ελαφρώς και αυτό το παίξιμο να γίνεται αισθητό . Από τι έμαθα αυτό είναι σύνηθες και δεν είναι πρόβλημα αλλά για μένα είναι ενοχλητικό και ίσως στο μέλλον ψάξω τρόπου να το λύσω ( εξάλλου ετοιμάζομαι και για πολύ χώμα και δεν θέλω να κοπανανε πανω κάτω συνέχεια :ohyes: )
υγ . το τεστ πήγε άριστα , όλα δούλεψαν ολόσωστα και με τη πρώτη μόνο που η μία δαγκάνα έχει διαροή ρε γμτ από το έμβολο και θέλει καθάρισμα / άλλαγμα :(
Γιώργο ακλορίζικο για μία ακόμα φορά!Τούμπανο... Ρε φίλε γαμ@@@νε οι εξατμίσεις αισθητικά τουλάχιστον....μία απορία μόνο..η δεξιά εξάτμιση όπως βλέπω την φώτο μήπως τίνει λίγο προς τα πάνω ή είναι η ιδέα μου?
μία απορία μόνο..η δεξιά εξάτμιση όπως βλέπω την φώτο μήπως τίνει λίγο προς τα πάνω ή είναι η ιδέα μου?
Παίζουν ρε συ . Αυτό που ανέφερα και παραπάνω δλδ .... αν τις πιάσεις με το χέρι παίζουν και προς τις 4 κατευθύνσεις οπότε διόλου απίθανο ή μια να έχει κάτσει λίγο αριστερά και η άλλη λίγο δεξιά και μετά παό μια βόλτα και 30 λακούβες η μία να κοιτάει λίγο δεξιά και η άλληπάνω ..κτλ
Θα το διευθετήσω κάποια στιγμή αλλα προς στιγμήν δεν με ενοχλεί το δεξια αριστερά αλλά το τρανταγμα που το καταλαβαίνεις σε μεγάλες λακούβες :D
Ερώτηση: Με τις εξατμίσεις είδες καθόλου διαφορά στη συμπεριφορά της μηχανής? (απόδοση)
Μου δίνει μια αίσθηση ότι είναι λίγο πιο κούφιο στις μεσαίες του , αλλά από την άλλη είχα να ανέβω επάνω του κάτι μήνες ενώ την ίδια στιγμή καβάλαγα το yz οπότε όπως καταλαβαίνεις μόλις καβάλησα το capo μου κακοφάνηκε λες και καβάλαγα επικαθήμενο με 40 τόνους φορτίο :tez: :tez:
Όχι και ούτε πρόκειτε να ασχοληθώ με τέτοια θέματα από τώρα και στο εξής . Εκτός αν βρεθώ σε καμιά Πάτρα και στριμώξω το καλυτερότερο μηχανικάρα του σύμπαντος να βάλει τα μέσα του να κάνουμε μία έτσι για να ξέρουμε που βρισκόμαστε . Εεεεεεε φανταστικέ μηχανικάρα από τη Πάτρα ?? :h22: :h22:
Πολύ ωραίος ήχος. Αρκετά καυλωτικός θα έλεγα!!! Μια σπαμοερώτηση μόνο. Οι λάμπες πίσω ανάβουν και οι 2 βλέπω. Στο δικό μου η δεύτερη ανάβει μόνο όταν πατάω φρένο. Το δικό μου είναι ζαβό ή εσύ έχεις κάνει κάτι?
Far αν έρθεις καθόλου αθήνα ρε φίλε πέρνα από τον Παπαγιάννη να στις δει..και σίγουρα θα στις σενιάρει! Μήπως έχει γίνει κάτι λάθος στην τοποθέτηση ρε συ?Τόσο πολύ?
Είναι 3 μέρη κάθε εξάτμιση , 3 ενώσεις δλδ που συγκρατούνται με ελατήρια . Παίζουν , σε μεγάλες λακούβες τις καταλαβαίνεις .... νιώθεις το γκαπ γκουπ που κάνουν .
Οι δικές σου από τι είδα έχουν 2 ενώσεις , δλδ ο λαιμός είναι εννιαίος και δεν σπάσει σε 2 κομμάτια όπως εμένα , οπότε έχεις σίγουρα λιγότερο παίξιμο .
Δεν νιώθεις κανά χτύπημα σε λακούβες με τις δικές σου ? :thnk:
Ρε φίλε ποτέ δεν ένοιωσα κάτι τέτοιο ακόμα και Ικαρία δηλαδή που έκανα ένα μεγάλο ποσοστό χωματόδρομων ,δεν έκαναν κιχ...και γενικά έχω θέμα με τα κοπανήματα...φαντάσου ότι έβγαλα την βαλίτσα γι αυτόν τον λόγο.
Αν δεν θες να ασχοληθείς πάντως ,πέρνα μία βόλτα από τον racetech (δεν έχω κανένα όφελος που το λέω ούτε τον ξέρω προσωπικά τον άνθρωπο ,απλά μου φάνηκε πολύ καλό παιδί ο Πετρος και πολύ εντάξει) .Ετσι για την ιστορία και ο bill στον Πέτρο έφτιαξε τους λαιμούς στο capo. :kalo:
Όντως 2 ενώσεις έχω και σου είχα πει και πιο πάνω ότι το μόνο παίξιμο που κάνουν είναι 2 εκατοστά αριστερά δεξια και μετά τέρμα κόκκαλο..πάνω κάτω τίποτα.
Και μένα 2 εκατοστά αριστερά δεξιά κάνουν , αλλά και λίγο πάνω κάτω .
Το κούνημα δεν με ενδιαφέρει , το τράνταγμα μου τη σπάει στις λακούβες . :dry:
Η λύση είναι να πάνε να κολληθούν στις 2 επάνω ενώσεις αλλά έχω τόσα νεύρα μαζί του που πραγματικά θα το αφήσω έτσι θα το συνυθίσω και να δω στο τέλος τι θα σπάσει πρώτο :
a) τα σκουλαρίκια που τις κρατάνε β) το υποπλαίσιο γ) τα νεύρα μου
δεν έκαναν 30€ και οκ , και όλα καλά , και να κάτσω να ασχοληθώ . ;)
Έκαναν 530 € και όταν δίνεις 530 € θέλεις να δουλευει όπως πρέπει αυτό που αγοράζεις και όχι να ψάχνεις για λύσεις από δω και από εκεί . Και όταν επίσης πουλάς εξατμίσεις σε On off μηχανάκια φροντίζεις τη στήριξη τους . Δεν πουλάς σε gsxr που αφενώς μεν έχει μία και αφετέρου δε , δεν θα περπατήσει ποτέ ούτε σε 1 μέτρο χώμα . :ohyes:
Τις ξέρω τις λύσεις , άλλα έχω τόσα νεύρα που δεν θα ασχοληθώ και ας γίνει ότι θέλει ....
Γράφω απλά τι και πως , για να γνωρίζουν οι επόμενοι υποψήφιοι αγοραστές .
Εγώ αν είχα επιλογή , δεν θα τις έπαιρνα αυτή τη στιγμή .
Δεν ειναι τυχαιο που οι leovinci εχουν 2 κολαρα σε καθε τελικο με ειδικη λαμα για βαση. Σιγουρα παιζει κολημα για να καταργηθει η ανουσια ενωση των 2 link pipe και επειδη ειναι ευκολο, κολλημα μια εξτρα βαση απο την κουρμπα του link pipe πριν το τελικο, ωστε να πιανει στην υπαρχουσα βαση για την μαμα εξατμιση στο υποπλαισιο.
Και αυτός πάντως αν βλέπω καλά με 2 κολάρα έχει πιάσει την κάθε μία και φοράει gpr.
Far..καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και τον θυμό σου ρε φίλε..αλλά δεν φταίει το capo εμείς φταίμε που το πειράζουμε και ακόμη περισσότερο η χ.ψ εταιρία που δεν φροντίζει για την ομαλή λειτουργία των προιόντων της.
Δεν σε ξέρω..αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν θα το αφήσεις έτσι το πράγμα... :ohyes:
Εχει δικιο ο far που εχει νευρα και για να τον νευριαζω ποιο πολυ θα του πω οτι τα λεφτα που θα δωσει για κωλυματα και φλατζες και βασεις θα επερνε ακραπες. Τελος το λαθος εγινε ας προσεχες Τωρα φατες. :blus: :blus: :blus:
Ο bross με εβαλε να τα γραψω αυτα για να τις παρει τσαμπα :tez:
To παίξιμο δεξιά αριστερά το έλυσα , με πατέντα τρελή και εύκολη . :ohyes:
Το πάνω κάτω ελαχιστοποιήθηκε αλλά θέλει και άλλη βελτίωση .
Το εύκολο για κάθε normal άνθρωπο που ζει σε μια normal περιοχή είναι να πάει και να κάνει 2 τσιμπήματα στην ένωση , αλλά στο ''κτηνοτροφική'' περιοχή που κατοικώ εγώ τέτοιες λύσεις προυποθέτουν να πάω να δω τα σκατόμουτρα του κάθε μάστορα του κόλου , να ακούσω τις πίπες του , τις μαγκιές του , και τη τιτανοτεράστια εμπειρία του που παραλίγο να τον πάρουν στη nasa κτλ , :dry:
και επειδή δεν τα ανέχομαι αυτά πλέον μάλλον θα αρκεστώ σε άλλο ένα ζευγάρι κολάρα και ένα λαμάκι που θα μπει σαν γέφυρα ώστε να πιάνουν σε 2 σημεία το τελικό και όχι ένα .
Αργότερα όμως .... προς στιγμήν μένουν ως έχουν και βλέπουμε , μιας και ίσως ήδη η λύση που βρέθηκε να έχει κάνει υποφερτό το πρόβλημα . ;)
To παίξιμο δεξιά αριστερά το έλυσα , με πατέντα τρελή και εύκολη . :ohyes:
Το πάνω κάτω ελαχιστοποιήθηκε αλλά θέλει και άλλη βελτίωση .
Το εύκολο για κάθε normal άνθρωπο που ζει σε μια normal περιοχή είναι να πάει και να κάνει 2 τσιμπήματα στην ένωση , αλλά στο ''κτηνοτροφική'' περιοχή που κατοικώ εγώ τέτοιες λύσεις προυποθέτουν να πάω να δω τα σκατόμουτρα του κάθε μάστορα του κόλου , να ακούσω τις πίπες του , τις μαγκιές του , και τη τιτανοτεράστια εμπειρία του που παραλίγο να τον πάρουν στη nasa κτλ , :dry:
και επειδή δεν τα ανέχομαι αυτά πλέον μάλλον θα αρκεστώ σε άλλο ένα ζευγάρι κολάρα και ένα λαμάκι που θα μπει σαν γέφυρα ώστε να πιάνουν σε 2 σημεία το τελικό και όχι ένα .
Αργότερα όμως .... προς στιγμήν μένουν ως έχουν και βλέπουμε , μιας και ίσως ήδη η λύση που βρέθηκε να έχει κάνει υποφερτό το πρόβλημα . ;)
1 ελατήριο ακόμα και πιάσιμο στη βάση που περίσσευε από τη μαμά εξάτμιση . Ενώ όταν το έκανα ήμουν βέβαιος ότι θα σταμάταγα το πάνω κάτω της εξάτμισης , παραδόξως σταμάτησε το δεξιά αριστερά .
Χρειάζομαι 2 κολιέδες ακόμα για να σταθεροποιήσω τις εξατμίσεις μου . :ohyes:
Μπορεί να ρωτήσει κανείς , αν είναι στο δρόμο του , στο racetech αν έχει και πόσο κάνουν και ανάλογα τι τιμή , να του βάλω τα χρήματα και να μου πάρει ? :thnk:
Φαρ ρώτα εδώ http://racetech.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B1 Γιατί λογικά θα θέλει και το Φ από τις εξατμίσεις κλπ για να σου φτιάξει-δώσει τους κατάλληλους κολιέδες.. Και αν όλα κομπλε...κατεβαίνω εγώ τους τσιμπάω και στους στέλνω! ;)
Απλά κάνε εσύ το τηλ να του εξηγήσεις...για να μην παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο.
Far όποτε μπορέσεις μπορείς να μετρήσεις το μήκος των τελικών σου? Πήρα σήμερα τηλέφωνο τον Racetech και ρώτησα για εξατμίσεις και που είπε για 40 και 45 cm οτι υπάρχει για την μηχανή μας. Τιμή για oval με μπούκα απλή σαν του Soner και σιγαστήρες στα 360€ μου είπε που θαρρώ πως είναι καλή εκτός αν πάω απο κεί και ερωτευτώ κανένα άλλο σχέδιο οπότε θα ανέβει η τιμή.
Far όποτε μπορέσεις μπορείς να μετρήσεις το μήκος των τελικών σου? Πήρα σήμερα τηλέφωνο τον Racetech και ρώτησα για εξατμίσεις και που είπε για 40 και 45 cm οτι υπάρχει για την μηχανή μας. Τιμή για oval με μπούκα απλή σαν του Soner και σιγαστήρες στα 360€ μου είπε που θαρρώ πως είναι καλή εκτός αν πάω απο κεί και ερωτευτώ κανένα άλλο σχέδιο οπότε θα ανέβει η τιμή.
Θοδωρή δεν προλαβαίνω αύριο , θα κοιτάξω το Σάββατο και θα σου πω . :bye:
Όποτε μπορείς, δεν το βιάζομαι Γιώργο. Τέλος Μάη με βλέπω να τις βάζω γιατί θέλει 1 ημέρα ολόκληρη την μηχανή(και ίσως και κατι απο την επόμενη είπε) και τότε έχω άδεια για να πάω.
Καλά σε υποψιάσθηκα εγώ @λητη ότι παραβιάζεις την εκεχειρία των εξοπλισμών και προσπαθείς να ανατρέψεις τις υφιστάμενες ισορροπίες :psdof: :psdof: :psdof: [size=78%] [/size]
Καλά σε υποψιάσθηκα εγώ @λητη ότι παραβιάζεις την εκεχειρία των εξοπλισμών και προσπαθείς να ανατρέψεις τις υφιστάμενες ισορροπίες :psdof: :psdof: :psdof:
Ε ναι λοιπόν το παραδέχομαι! Δρώ υποχθόνια εδώ και μήνες για να μαζέψω τα χρήματα για να βάλω εξατμίσεις!! Μπορεί να μην έχω πάρει γάλα στο παιδί μου για μήνες αλλά μάζεψα το πολυπόθητο ποσό για να τις βάλω!! Μίλησα με την τότε 4 χρονών κορούλα μου και τις εξήγησα το σχέδιό μου και αμέσως και μου απάντησε :Μπαμπά καλύτερα να βάλεις εξατμίσεις στο μηχανάκι, παρά να δυναμώσω εγώ και να ψηλώσω!! :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P
καταρχην δεν σε συμφέρει να μεγαλώσει η κόρη! εδώ έτσι και με μια γλύκα μπορούν να σε κάνουν ότι θέλουν τα παλιοκόριτσα πόσο μάλλον να είναι μεγάλη και δυνατή και να βαστάει παντόφλα! δεν θέλω ούτε να το φκέφτομαι! :tez:
Ωραία ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Τώρα μένει να μετρήσει και ο Άρης τα δικά του για να δώ αν τα δικά του είναι 40 μιας και φάνηκαν πιο μικρά όταν τα είδα σε σχέση με τα δικά σου.
Oκ Άρη. Όποτε αδειάσεις φίλε δεν βιαζόμαστε. Ρε σεις τώρα που διαβάζω τα λεγόμενα μας ακούγεται κάπως η όλη κουβέντα ή ιδέα μου είναι με τα μεγέθη και τις μετρήσεις?? :cry: :cry:
Oκ Άρη. Όποτε αδειάσεις φίλε δεν βιαζόμαστε. Ρε σεις τώρα που διαβάζω τα λεγόμενα μας ακούγεται κάπως η όλη κουβέντα ή ιδέα μου είναι με τα μεγέθη και τις μετρήσεις?? :cry: :cry:
Ψάχνοντας στο Ιταλικό φόρουμ είδα οτι με τις GPR είχαν το ίδιο θέμα και το έψαξψν λίγο και είδαν οτι η λύση είναι αυτή που προτείναμε και εμείς εδώ. Μάλιστα σκέφτομαι να κάνω το ίδιο με τις Racetech όταν με το καλό τις πάρω(βασικά θα του πω αν μπορεί να το κάνει ο ίδιος χεχε). Το σχεδιάγραμμα για το λαμάκι που πρέπει να φτιάξει κάποιος είναι αυτό : (http://i59.tinypic.com/2nb4jef.png)
340 με δωρο τους σιγαστηρες!(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji14.png)
*Θοδωρη πες του οτι ξερεις τον bill .. ειναι φιλοι!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
360 και δεν το κατέβαζε με τίποτα ο άτιμος. Ρε τι απο τον Bill έρχομαι, τι ο Ραματιάς μου είπε σε σένα να έρθω, ανένδοτος!!! 350 να το κάνουμε στρογγυλό ρε αδερφέ γιατί είμαι μακριά και θα πληρώνω βενσίνες και εισιτήρια πάλι τα ίδια. Αι σιχτιρ με 20€ δεν θα γίνω πιο πλούσιος εξάλλου χεχε.
Θοδωρη μαζι με τους σιγαστηρες αυτη η τιμη; Καλα εμενα εχει περασει και ενας χρονος τα κοστολογια μπορει να αλλαξαν.
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
Ναι με σιγαστήρες. Κάτσε να πάω απο κοντά και βλέπουμε. Μπορεί να δώ άλλο σχέδιο και να ξοδευτώ και παραπάνω γιατί μου είπε απο 320 εως 400 η τιμή αναλόγως το σχέδιο χωρίς σιγαστήρες.
Far το μηχανάκι σου έγινε μοντέλο βλέπω εδω: http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-Caponord-ETV1000-Exhausts-Furore-Nero-by-GPR-Exhausts-Made-in-Italy-/152003865519?hash=item236422ebaf:g:WUMAAOSwr7ZW2aS5 (http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-Caponord-ETV1000-Exhausts-Furore-Nero-by-GPR-Exhausts-Made-in-Italy-/152003865519?hash=item236422ebaf:g:WUMAAOSwr7ZW2aS5)
Βασικά πια δεν βγάζει καμμία για το Capo πέρα απο την GPR. Εκτός αν πάρει κάποιος τελικά(oval 40-45 εκατοστών κατα προτίμηση) και κάνει λαιμούς σε εξατμισά μετά.