0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φώτα
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 08, 2018, 10:50:20 πμ »
Ναι. Δες πώς είναι τα led. Πάνω κάτω;

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος panos. mel

  • **
  • 65
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Φώτα
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 08, 2018, 11:19:57 πμ »
Φίλε αν θες στείλε μου το τηλέφωνό σου να σε πάρω να συνεννοηθούμε γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνετε.

*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φώτα
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 08, 2018, 11:54:20 πμ »
Έχεις μήνυμα

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φώτα
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 12, 2018, 10:11:24 μμ »
Μάπα αυτό που παράγγειλα. Επιστράφηκε και αλλαγή με g5. Νεοτερα όταν μπουν

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 976
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +664
Απ: Φώτα
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 13, 2018, 05:09:30 μμ »
Γιατι μαπα τη σου εκανε και τη διαφορα θα εχουν οι αλλες  :thnk:  :thnk: :thnk:
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φώτα
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 13, 2018, 05:12:32 μμ »
Δεν ξεχώριζα καν δέσμη και επειδή ήταν με ανταπτορα ήταν πολύ δύσκολη η τοποθέτηση σε σωστό σημείο. Όταν τελικά βρήκα το σημείο είδα ότι το φως δεν ήταν καλό. Ίσως γι αυτό ήταν τόσο φτηνές. Περιμένω αύριο το άλλο σετ. Χωρίς ανταπτορα και με 4 led

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 976
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +664
Απ: Φώτα
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 13, 2018, 08:11:41 μμ »
Παντως αυτες που εβαλα εγω δεν ηταν με ανταπτορα
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φώτα
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 17, 2018, 11:05:13 μμ »
Τοποθετήθηκαν και οι g5.
Αφού έφαγα τον τόπο να βρω οδηγίες βρήκα τελικά ότι η μικρή σκάλα πρέπει να είναι πάνω και η μεγάλη κάτω.
Η μεγάλη τα κάνει μέρα καθώς ανάβουν και τα τέσσερα led. Η μικρή λαδοφαναρο.
Αφήστε που η μια λάμπα είχε τοποθετημένο τον ανταπτορα ανάποδα. Δεν βγάζω άκρη με τα led. Μάλλον θα γυρίσω στα κλασσικά φώτα που είχα. Το φανάρι είναι σχεδόν καινούριο. Αλλάχτηκε πέρυσι.


Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5585
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4933
Απ: Φώτα
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 18, 2018, 12:26:00 πμ »
Μου φαίνεται περίεργο!
Δοκίμασα τις λάμπες που έβαλες στο πρώτο λίνκ γιατί τώρα τελευταία εν κινήσει στο voltometro μόλις αναβα τα φώτα έπεφταν αρκετά τα volt και πλέον με τις led ειναι πολύ καλύτερα τα πράγματα στα ρεύματα ~ +0,7/0,8V πάνω είμαι (στο voltometro ξαναλέω το οποίο μετράει στην πλεξούδ κι όχι στη μπαταρία direct).Βλέπω εμφανή διαφορά στα επίπεδα φωτισμού της μικρής και της μεγάλης σκάλας.

Πολύ πιο λευκό φώς και πιο έντονος φωτισμός και στις δύο σκάλες χωρίς κάν ρύθμιση στο κάτοπτρο του φαναριού!
Κατά την τοποθέτηση έβαλα τη μηχανή στο διπλό σταντ σε μια άλφα απόσταση (νύχτα) από ένα συγκεκριμένο τοιχο κι με τις osram που είχα σημάδεψα περίπου που έφεγγαν και συνέκρινα με τις led για να βεβαιωθώ οτι δεν τυφλώνω τους απέναντι οδηγούς.

Οι λάμπες μπαίνουν με συγκεκριμένο τρόπο με βάση τα δοντάκια που έχουν οπότε δύσκολα να κάνεις λάθος.
Όμως όπως είπες επειδή έχουν αντάπτοράκι ίσως να είχε γυρίσει η λάμπα σου σε σχέση με τη σωστή θέση και να οφείλεται εκεί το θέμα που είχες. Τέλος όλοι λίγο πολύ ξέρουμε οτι οι κινεζιές που βάζουμε ενέχουν και πιθανό ρισκο σε σχέση με μια πιο αναγνωρισμένη λάμπα μιας γνωστής εταιρέιας.

Το μέλλον θα δείξει πόσο θα αντέξουν.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Vaggelis DD12

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Φώτα
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 18, 2018, 08:31:09 μμ »
Εγώ πάντως που έχω βάλει τις c6 στο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικές.  Πόσο μάλλον με αυτή την τιμή.  Ο μόνος λόγος που δεν έχω βάλει στο dorso είναι γιατί δεν ξέρω πως θα τα πάνε με την θερμοκρασία.  Επίσης το 1200 είναι λίγο ευαίσθητο με τα ηλεκτρονικά,  μην γίνει καμία στραβή κ για μια λάμπα κάψουμε τίποτα ακριβό.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φώτα
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 18, 2018, 11:25:46 μμ »
Επειδή άλλαξα φανάρι πέρυσι ίσως φταίνε οι καθρέπτες. Πριν είχα τις osram night braker laser ωραίο φως δυνατό. Ήθελα να πάω για κάτι καλύτερο... Πιο λευκό. Αλλά δεν βγάζω άκρη. Η τοποθέτηση λογικά είναι σωστή μιας και δεν χτυπάνε όπου να ναι αλλά δεν με ικανοποιεί η μικρή σκάλα και η απόσταση φωτισμού.  Σε επαρχιακό δρόμο τις δοκιμάσατε; Εκεί φαίνεται η διαφορά

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Φώτα
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 20, 2018, 12:25:27 πμ »
Επειδή άλλαξα φανάρι πέρυσι ίσως φταίνε οι καθρέπτες. Πριν είχα τις osram night braker laser ωραίο φως δυνατό. Ήθελα να πάω για κάτι καλύτερο... Πιο λευκό. Αλλά δεν βγάζω άκρη. Η τοποθέτηση λογικά είναι σωστή μιας και δεν χτυπάνε όπου να ναι αλλά δεν με ικανοποιεί η μικρή σκάλα και η απόσταση φωτισμού.  Σε επαρχιακό δρόμο τις δοκιμάσατε; Εκεί φαίνεται η διαφορά

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

θελεις να μας δειξεις λιγο τα λαμπιονια μονα τους αλλα και εγκατεστημενα και αναμμενα σε εναν σκοτεινο ισο δρομο;

*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φώτα
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 21, 2018, 10:08:57 μμ »
Τις έχω βγάλει. Δεν ξαναβάζω led. Αν θελήσω καλύτερο θα πάω σε αλογόνο piaa

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος dimos47ki7

  • ***
  • 148
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 06
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Φώτα
« Απάντηση #28 - : Οκτώβριος 13, 2018, 07:04:03 μμ »
Τέλος όλοι λίγο πολύ ξέρουμε οτι οι κινεζιές που βάζουμε ενέχουν και πιθανό ρισκο σε σχέση με μια πιο αναγνωρισμένη λάμπα μιας γνωστής εταιρέιας.

Το μέλλον θα δείξει πόσο θα αντέξουν.

αυτο ακριβως. θελουμε με 30-40 ευρω να κανουμε την νυχτα μερα, οταν τα σωστα και επωνυμα κιτ LED ξεκινουν απο 120-130 και πανω.
προσωπικα εβαλα nighteye απο κινα με 30 ευρω, συγκρινοντας κατα κυριο λογο την θεση των chip πανω στην πλακετα συγκριτικα με μια κλασσικη Η4 ωστε το σημειο εστιασης να ειναι οσο το δυνατον πιο κοντα στο εργοστασιακο. επιπλεον πλεονεκτημα των συγκεκριμενων οτι η ψυξη τους ειναι παθητικη, χωρις ανεμιστηρακι που μπορει ανα πασα στιγμη να τα φτυσει.
σε σχεση με τις αλογονου ειναι προφανως πιο λευκο το χρωμα, χωρις να βλεπω καποια ιδιαιτερη διαφορα στην αποδοση. αυτο που με ενδιαφερει ειναι οτι, χωρις καμμια απολυτως ρυθμιση δεν τυφλωνω κανεναν και δεν μου εχουν κανει σχεδον ποτε σινιαλο απο απεναντι. υπαρχει μια επιπλεον διαχυση φωτος πανω απο την δεσμη, αλλα σε σχεση με οσα εχω δει απο αλλες λαμπες αντιστοιχης τιμης, ειναι αρκετα μικρη και καθολου ενοχλητικη.

*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φώτα
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 26, 2018, 12:49:20 πμ »
Να ξεκαθαρίσω κάτι. Όσα led δοκίμασα έβγαζαν ωραίο δυνατό λευκό φως.
Περισσότερο τα g5 όχι τα c6
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν σωστή δέσμη. Δεν βλέπω γραμμή για να τα ρυθμίσω. Απλά δεν παίζουν σωστά (ίσως με το δικό μου φανάρι).



Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιάννης

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης