APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tgeros στις Μάιος 30, 2007, 03:50:51 μμ
-
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Χαίρετε προχτές το απόγευμα στην εκδρομή μου προς το κυπαρίσσι Λακωνίας μετά από αιρετές στροφές και με δεύτερο άτομο και πόλη φρένο για να μπω σε στροφές δεν είχα πίσω φρένο καθόλου .
Αυτό που οφείλετε ο φίλος μου με το gs μου είπε ότι μάλλον έχουν ζεσταθεί τα υγρά .
Τι είναι τελικά υπάρχει πρόβλημα
Τι πρέπει να κάνω
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Α είμαι νέος με μηχανή να σας το πω και αυτό μόνο 2 μήνες την έχω
-
Αν δεν έχεις σωληνάκια υψηλής, πολύ πιθανόν να είναι αυτή η αιτία!!!
Όταν το παρακάνεις με το φρένο ζεσταίνονται τα υγρά και τα λαστιχένια σωληνάκια 'μεγαλώνουν' με αποτέλεσμα να χάνεις το φρένο.
Επίσης σου προτείνω να φρενάρεις περσσότερο με το μπροστινό!
-
Αν δεν έχεις σωληνάκια υψηλής, πολύ πιθανόν να είναι αυτή η αιτία!!!
Όταν το παρακάνεις με το φρένο ζεσταίνονται τα υγρά και τα λαστιχένια σωληνάκια 'μεγαλώνουν' με αποτέλεσμα να χάνεις το φρένο.
Επίσης σου προτείνω να φρενάρεις περσσότερο με το μπροστινό!
Σύμφωνο ότι πρέπει να φρενάρω με το μπροστινό
Δηλ αν βάλλω υψηλής δεν θα έχω τέτοια αποτελέσματα
-
Καταρχήν το πίσω φρένο δεν είναι και το δυνατό σημείο του Caponord
Μια σίγουρη λύση είναι να βάλεις μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης για να μην διαστέλλονται όταν ζεσταθούν τα υγρά για να έχεις φρένο.
Το δικό μου Capo 2005 φοράει υψηλής από μαμά ,του έχω κάνει και μια εξαέρωση και δεν έχω πρόβλημα :ohyes:
-
Σύμφωνο ότι πρέπει να φρενάρω με το μπροστινό
Δηλ αν βάλλω υψηλής δεν θα έχω τέτοια αποτελέσματα
Mε τα υψηλής και σωστό χειρισμό των φρένων, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα! ;)
-
Κανε για αρχη μια εξαερωση και αν δεις οτι δε φτιαχνει,που δεν το κοβω να μη φτιαξει,αλλαξε υγρα πισω.Αλλα δεν πιστευω να τα κουρασες τοσο.Με μια εξαερωση θα εισαι οκ
-
Εξαέρωση 100%
-
Καποια στιγμη ειχα το ιδιο προβλημα καιμε εξαερωση και αλλαγη υγρων που να αντεχουν μεγαλυτερες θερμοκρασιες το προβλημα εφτιαξε...Συμφωνω οτι η χρηση μπροστινου φρενου σε μεγαλυτερο ποσοστο ειναι κατι πολυ σημαντικο...
-
Επειδη την εχω πατησει αρκετες φορες με το πισω...εβγαλα το εξης συμπερασμα.....
σωληνακι υψηλης καλη εξαερωση και σωστη χρηση...
Εννοοιτε οτι τις λυσεις με εξαερωση και αλλαγη υγρων και ολα τα συναφι τα δοκιμασα και...... τζιφος
-
Καλημέρα δεν υπάρχει το πρόβλημα σήμερα αλλά μόνο όταν το έκανε για περίπου 20 λεπτά μετά όλα ένταξη για αυτό ρώτησα τους ειδικούς :kalo: :kalo: :kalo:
-
Καλημέρα δεν υπάρχει το πρόβλημα σήμερα αλλά μόνο όταν το έκανε για περίπου 20 λεπτά μετά όλα ένταξη για αυτό ρώτησα τους ειδικούς :kalo: :kalo: :kalo:
Και βεβαια δεν υπαρχει σημερα γιατι κρυωσε το φρενο και ολα καλα αλλα θα το ξανακανει και μαλιστα οταν θα το χρειαζεσαι....
-
Καλημέρα δεν υπάρχει το πρόβλημα σήμερα αλλά μόνο όταν το έκανε για περίπου 20 λεπτά μετά όλα ένταξη για αυτό ρώτησα τους ειδικούς :kalo: :kalo: :kalo:
Και βεβαια δεν υπαρχει σημερα γιατι κρυωσε το φρενο και ολα καλα αλλα θα το ξανακανει και μαλιστα οταν θα το χρειαζεσαι....
άκου τον Ειδικο...! Haritos... :bye: :bye: :bye: :wine: :wine: :wine: :a21 :a21 :a21
αγόρασε ένα μπουκαλάκι υγρών φρένων...
κάποια στιγμή θα μάθεις -που θα πάει κι εγώ θα μάθω- να κάνεις σωστή εξαέρωση...
μπορεί να κάνεις εξαέρωση και καλά σε 2' λεπτά και μπορεί να τρομπάρεις για 20' λεπτά...έχει διαφορά, αλλά αξίζει....
Haritos for ever...(a..και bill... :bye:) :bye: :bye: :bye:
εννοείται ότι όταν κρυωσει το μοτόρι επανέρχεται αλλά μόλις ζεσταθόύν και κυρίως αμα βράσουν κλαφτα Χαρίλαε.... :bye: :bye: :bye: