Ανέστη, έτσι και αλλιώς από την μαμά του είναι καραπιπερίμ απο μόνο του :psdof: . Οταν ανάβει, αντι για πέντε λίτρα έχει μέσα τουλάχιστον οκτώ :mlk . Εμένα μου το άλλαξαν στην εγγύηση,αλλά πάλι τα ίδια δείχνει. Μάθε να ζείς με το κουσούρι του!!! :thup::
Χα! Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ. Εκεί που το όργανο δούλευε αψόγως άψογα ξαφνικά έχασε το τελευταίο κομμάτι της πίτσας. Πανικός!!! το δικό μου όργανο να έχει απολέσει ένα ολόκληρο κάτι? Ανεπίτρεπτο. Στο δόκτορα κατευθείαν να αλλάξουμε το ανυπότακτο όργανο που δεν λειτουργούσε καλά. Τώρα χάνω δυο κομμάτια από την πίτσα, ενιοτε και τρία. Η το όργανο είναι για τον πεουλο γενικώς, η οι ρυθμίσεις του πολύ δύσκολες και επιτυγχάνονται με αλλεπάλληλες προσπάθειες
απο ότι θυμάμαι απο το μάνιουαλ του πήγασου το φλοτέρ δείνει κάποια ωμική αντίσταση (συγνώμη αν λέω κάτι λάθος). οπότε νομίζω ότι δεν αρκεί π.χ να έχεις φούλ το τεπίζο και να ρυθμίσεις και στο φλοτέρ ώστε να σου δείχνει φούλ. γιατί π.χ αν αντιλαμβάνεται μια διαφορά π.χ απο 50-200 και εσύ στο φούλ το μετρήσεις και σου δίνει 300 όταν θα πέσει η στάθμη λογικά αντί για 50 θα δείχνει π.χ 130 άρα και 1-2-3 κουτάκια παραπάνω. μπορεί να λέω και μεγάλη κοτσάνα δεν κατέω πράμα!
Ενώ το Capo μου???? Του 03 και την ''πίτσα'' την τρώω ολόκληρη!!!! :D
Γεμίζει μέχρι τέρμα και όχι μόνο αυτό...αργεί να κατέβει κιόλας :P
Το μόνο που μου κάνει όταν φουλάρω είναι που μπορεί με το που βάλω μπροστά να χάνει την τελευταία αλλά μετά από κάνα λεπτό την συμπληρώνει κανονικότατα.
Το φλοτέρ όταν είναι γεμάτο το ντεπόζιτο έχει αντίσταση 14Ω και όταν είναι άδειο 240Ω. Όμως αν η καλωδίωση ή οι επαφές(φισες) έχουν κάποιο πρόβλημα που ανεβάζουν την αντίσταση πχ πάει στα 20Ω στο κοντέρ θα λείπει το ένα τρίγωνακι.
θέλω να ελέγξω το καλώδιο που πάει από το φλοτέρ στο κοντέρ για να δω τι αντίσταση έχει κανονικά θα πρέπει να είναι μηδέν αλλά δεν ξέρω ακόμα να λύνω την μηχανή για να βάλω χέρι (ένα χρόνο την έχω). στην χειρότερη πάντως θα αντικαταστούσα το καλώδιο.
και ένα άλλο που πρόσεξα είναι ότι όταν το φουλαρεις και αφρίσει η βενζίνη το μπαλάκι που είναι μέσα στο φλοτέρ που επιπλέει την βενζίνη δεν πάει πάνω πάνω αλλά ποιο χαμηλά , μετά από λίγο όμως αυτό στρώνει μόνο του.
Γενικα αυτο το χαμαιτυπειο ειναι τοσο ευαισθητο που παιζει ρολο ακομα και η προφορτιση.Οταν επισκευασα το αμορτισερ και αλλαχτηκε το ελατηριο δεν ελεγε ν αναψει η ρεζερβα αλλα και στο γεμισμα εβλεπε για πολυ λιγο ολη την πιτσα.Μολις κατεβασα τις πλακες του τιμονιου ενα κλικ δουλευε κανονικα.Τωρα που εβαλα αλλο αμορτισερ πλεον δεν γεμιζει ολοκληρο και αναβει πολυ γρηγορα η ρεζερβα οποτε παιζει ρολο και ποτε εχεσες τελευταια φορα γενικα δεν συνισταται σαν λυση για δυσκοιλιους λοιπον.
:oo! . Οπως καταλάβατε είναι για τον μπιπ :knt: . Οπότε χαλαρώστε όλοι και απολαύστε τα capo σας. Θα ζήσουμε και με καναδυο κομματια πίτσα λιγότερα ή περισσότερα :w3%
Γενικα αυτο το χαμαιτυπειο ειναι τοσο ευαισθητο που παιζει ρολο ακομα και η προφορτιση.Οταν επισκευασα το αμορτισερ και αλλαχτηκε το ελατηριο δεν ελεγε ν αναψει η ρεζερβα αλλα και στο γεμισμα εβλεπε για πολυ λιγο ολη την πιτσα.Μολις κατεβασα τις πλακες του τιμονιου ενα κλικ δουλευε κανονικα.Τωρα που εβαλα αλλο αμορτισερ πλεον δεν γεμιζει ολοκληρο και αναβει πολυ γρηγορα η ρεζερβα οποτε παιζει ρολο και ποτε εχεσες τελευταια φορα γενικα δεν συνισταται σαν λυση για δυσκοιλιους λοιπον.
αμαν Δημητρη τι ειπες τωρα !!!!!!! λες??? γιατι και μενα εχει αλλαξει λιγο απο τοτε με τα ελλατηρια μπροστα και γερνει πιο πολυ
Τελικά όλα τα caponord είναι απαισιόδοξα στο μετρητή της βενζίνης . Όσοι ανοίξατε φλοτέρ ελέγξατε αν έχει όλη τη διαδρομή ? Από παλιά μου εμπειρία με αυτοκίνητο που έδειχνε άλλα αντί άλλων το πρόβλημα ήταν ότι δεν είχε όλη τη διαδρομή γιατί είχαν κλείσει κάποια ελάσματα που είχε στις 2 άκρες . . πάντως πιο καλά απαισιόδοξο παρά αισιόδοξο . γιατί τότε μένεις και σπρώχνεις .
Oταν ειχα αλλαξει φλοτερ στο δικο μου (παρολο που ο bill μου ειχε πει να μην το κανω) ειχα ακριβως τα ιδια συμπτωματα με το παλιο: Το τελευταιο κομματι της πιτας, δεν αναβε. Με την αντλια ολη εξω και λυνοντας το, καταφερα να δω το τελευταιο πιτακι αρα δεν ηταν θεμα φλοτερ. Κατεληξα στο συμπερασμα οτι ειναι λαθος τοποθετημενο μεσα στο ρεζερβουαρ και λογω των τριβων δεν μπορει να σηκωθει πιο ψηλα (η ανωση του καυσιμου δεν μπορει να το σπρωξει αλλο πανω. Απο κατω, εχει ενα βιδακι, το οποιο λειτουργει σαν προφορτιση αλλα δεν κανει τιποτα. Καμια φορα γεμιζωντας το, δουλευει σωστα για λιγο, αλλα μετα απο μερικα χλμ, πεφτει παλι ενα.
Ανεστη δεν το λεω απλα ειναι σιγουρο ακομα και με την προφορτιση να παιξεις η να το φορτωσεις παραπανω παιζει ρολο.Απλα μαθαινεις στο πρωτο γεμισμα ποσο χανει η αν θες ποσο γρηγορα αναβει η ρεζερβα και σε συνδιασμο με το τριπ κανεις τους υπολογισμους
Ανεστη δεν το λεω απλα ειναι σιγουρο ακομα και με την προφορτιση να παιξεις η να το φορτωσεις παραπανω παιζει ρολο.Απλα μαθαινεις στο πρωτο γεμισμα ποσο χανει η αν θες ποσο γρηγορα αναβει η ρεζερβα και σε συνδιασμο με το τριπ κανεις τους υπολογισμους
ΟΧΙ απο ενα σημειο και μετα μετραει καλα, καινουργιο που το φορτωνα 3βαλιτσα 2καβαλος κ.λ.π. σε ταξιδια δεν ειχα θεμα,
απο τοτε που το σκαλισα :psdof: και μετα :ohyes: :P
ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CAPONORD ΠΟΤΕ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΜΕ ΑΝΑΜΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΕΝΩ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΛ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ????????????
Εμένα πάλι σε αντίθεση με εσάς του προβληματικούς άπαξ και γιομίσει το εργαλείο μια χαρά ανεβαίνει και κάθεται όρθια και γεμάτη σαν ατσάλι. Μάλιστα κρατάει για ώρα και δεν πέφτει εύκολα. Όταν πια πέσει λίγο πέφτει λίγο πιο απότομα αλλά κοντά στα τελειώματα του πάλι κρατάει για ώρα ώσπου κάποια στιγμή τελειώνει και ανάβει όπως είναι λογικό. :tez: :tez: :tez:
Υ.Γ : Βάλτε τις λέξεις: ένδειξη ντεπόζιτου,βενζίνη, λαμπάκι κλπ κλπ κατά το δοκούν!!!!
Εμένα πάλι σε αντίθεση με εσάς του προβληματικούς άπαξ και γιομίσει το εργαλείο μια χαρά ανεβαίνει και κάθεται όρθια και γεμάτη σαν ατσάλι. Μάλιστα κρατάει για ώρα και δεν πέφτει εύκολα. Όταν πια πέσει λίγο πέφτει λίγο πιο απότομα αλλά κοντά στα τελειώματα του πάλι κρατάει για ώρα ώσπου κάποια στιγμή τελειώνει και ανάβει όπως είναι λογικό. :tez: :tez: :tez:
Υ.Γ : Βάλτε τις λέξεις: ένδειξη ντεπόζιτου,βενζίνη, λαμπάκι κλπ κλπ κατά το δοκούν!!!!
αμα δηλαδη σου αναψει , μετα σου σηκωνεται ??? η πρεπει να γεμισει παλι το μπουκαλακι...εεε... το τεποζιτο !!! :P :P :P :tez: :tez: :tez:
Εμένα πάλι σε αντίθεση με εσάς του προβληματικούς άπαξ και γιομίσει το εργαλείο μια χαρά ανεβαίνει και κάθεται όρθια και γεμάτη σαν ατσάλι. Μάλιστα κρατάει για ώρα και δεν πέφτει εύκολα. Όταν πια πέσει λίγο πέφτει λίγο πιο απότομα αλλά κοντά στα τελειώματα του πάλι κρατάει για ώρα ώσπου κάποια στιγμή τελειώνει και ανάβει όπως είναι λογικό. :tez: :tez: :tez:
Υ.Γ : Βάλτε τις λέξεις: ένδειξη ντεπόζιτου,βενζίνη, λαμπάκι κλπ κλπ κατά το δοκούν!!!!
αμα δηλαδη σου αναψει , μετα σου σηκωνεται ??? η πρεπει να γεμισει παλι το μπουκαλακι...εεε... το τεποζιτο !!! :P :P :P :tez: :tez: :tez:
Αν την έχω στο πλάι μερικές φορές ανάβει ρε συ αλλά όταν την φέρνεις όρθια ξανασηκώνεται.
Η ενδειξη σε σχεση με τη θεση τησ μηχανησ εχει να κανει με τη θεση του φλοτερ που ειναι δεξια σε σχεση με τη μηχανη που γερνει αριστερα. Οσον αφορα την ενδειξη οταν ειναι γεματο αυτη ειναι συμπληρωμενη μονο με γεμισμα στο πλαινο σταντ. Αν την γεμισετε ορθια τοτε θα λειπουν 1-2 γραμμεσ η οποιεσ θα επανελθουν μολισ κατεβει η σταθμη στο σημειο που θα γεμιζατε στο πλαινο σταντ. Σε αυτη την φαση η γραμμεσ πεφτουν μετα από περίπου 120-150χλμ οχι 1 αλλα 2 αμεσωσ απο κει κ περα το φλοτερ δειχνει να αρχιζει να μετρ σταδιακα με την τελευταια γραμμη να αδειαζει σε ρεζεργ σχετικα γρηγοροτερα. Υ.γ. Μην αφησετε το μηχανακι σε σταση στο πλαγιο με ρεζερβα μιασ που θα στεγνωσει η τρομπα κ δε θα περνει μπροστα.
Στάλθηκε από το GT-I5500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Όσο δούλευε το φλοτέρ κανονικά ποτέ δεν είχα το πρόβλημα που αναφέρεις με το πλαϊνό σταντ. Πάντα γέμιζα, και γεμίζω τη μηχανή στον κεντρικό ορθοστάτη, και όταν γεμίζω γεμίζω πεισματικά μέχρι το χείλος, άμα δεν μου το γεμίσουν καλά επιστρέφω σπίτι και συμπληρώνω από το απόθεμα μέχρι το χείλος ακριβώς (είμαι ιδιότροπος τι να κάνουμε). Ποτέ δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που αναφέρεις. Πάντα γεμίζοντας για μερικά λεπτά μου έλειπαν 1-2 κομμάτια της πίτσας αλλά στο πρώτο χιλιόμετρο είχαν γεμίσει όλα και μάλιστα το πρώτο κομμάτι αργούσε να πέσει χαρακτηριστικά, ήθελε τουλάχιστον 80-100 χιλιόμετρα για να πέσει. Τώρα παρ όλο που άλλαξα το φλοτέρ, αρχής εξ αρχής αρνείται να δουλέψει σωστά και μου λείπουν πάντα 2-3 κομμάτια πίτσας Επίσης έτυχε προχθές να με πιάσει ρεζέρβα γυρνώντας από καφέ στη νέα μάκρη ενώ πήγαινα για μπύρα στο περιστέρι καμιά 40αρια, χιλιόμετρα μακρια η μηχανή έμεινε στο πλαϊνό σταντ και κανένα πρόβλημα με την εκκίνηση που πήρε τσακμάκι. Επίσης φεύγοντας από εκεί πέρασα από το σπίτι στην Παλλήνη καμιά 30αρια χιλιόμετρα ακόμα και έκανα στάση να πάρω κάτι πράγματα και επίσης δεν αντιμετώπισα πρόβλημα στην εκκίνηση με το πλαϊνό σταντ από εκεί φεύγοντας για Λαύριο έκανα αλλά 20 χιλιόμετρα για να φτάσω στο βενζινάδικο της αρεσκιας μου που βάζω βενζίνα τη νύχτα όταν το βενζινάδικο της περιοχής μου είναι κλειστό. 90χιλιομετρα με ρεζέρβα και ούτε υποψία δισταγμού στην εκκίνηση. Αλλά βέβαια το δικό μου ζωντανό δεν έχει καμιά σχέση με τα άλλα… το δικό μου ζωντανό έχει ψυχή. :ohyes: :ohyes:
Όσο δούλευε το φλοτέρ κανονικά ποτέ δεν είχα το πρόβλημα που αναφέρεις με το πλαϊνό σταντ. Πάντα γέμιζα, και γεμίζω τη μηχανή στον κεντρικό ορθοστάτη, και όταν γεμίζω γεμίζω πεισματικά μέχρι το χείλος, άμα δεν μου το γεμίσουν καλά επιστρέφω σπίτι και συμπληρώνω από το απόθεμα μέχρι το χείλος ακριβώς (είμαι ιδιότροπος τι να κάνουμε). Ποτέ δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που αναφέρεις. Πάντα γεμίζοντας για μερικά λεπτά μου έλειπαν 1-2 κομμάτια της πίτσας αλλά στο πρώτο χιλιόμετρο είχαν γεμίσει όλα και μάλιστα το πρώτο κομμάτι αργούσε να πέσει χαρακτηριστικά, ήθελε τουλάχιστον 80-100 χιλιόμετρα για να πέσει. Τώρα παρ όλο που άλλαξα το φλοτέρ, αρχής εξ αρχής αρνείται να δουλέψει σωστά και μου λείπουν πάντα 2-3 κομμάτια πίτσας Επίσης έτυχε προχθές να με πιάσει ρεζέρβα γυρνώντας από καφέ στη νέα μάκρη ενώ πήγαινα για μπύρα στο περιστέρι καμιά 40αρια, χιλιόμετρα μακρια η μηχανή έμεινε στο πλαϊνό σταντ και κανένα πρόβλημα με την εκκίνηση που πήρε τσακμάκι. Επίσης φεύγοντας από εκεί πέρασα από το σπίτι στην Παλλήνη καμιά 30αρια χιλιόμετρα ακόμα και έκανα στάση να πάρω κάτι πράγματα και επίσης δεν αντιμετώπισα πρόβλημα στην εκκίνηση με το πλαϊνό σταντ από εκεί φεύγοντας για Λαύριο έκανα αλλά 20 χιλιόμετρα για να φτάσω στο βενζινάδικο της αρεσκιας μου που βάζω βενζίνα τη νύχτα όταν το βενζινάδικο της περιοχής μου είναι κλειστό. 90χιλιομετρα με ρεζέρβα και ούτε υποψία δισταγμού στην εκκίνηση. Αλλά βέβαια το δικό μου ζωντανό δεν έχει καμιά σχέση με τα άλλα… το δικό μου ζωντανό έχει ψυχή. :ohyes: :ohyes:
Θωμά αν προσέξεις τι γράφω θα δείς ότι δεν διαφέρουν αυτά που λες πολύ απο αυτά που γράφω.
Η ενδειξη σε σχεση με τη θεση τησ μηχανησ εχει να κανει με τη θεση του φλοτερ που ειναι δεξια σε σχεση με τη μηχανη που γερνει αριστερα. Οσον αφορα την ενδειξη οταν ειναι γεματο αυτη ειναι συμπληρωμενη μονο με γεμισμα στο πλαινο σταντ. Αν την γεμισετε ορθια τοτε θα λειπουν 1-2 γραμμεσ η οποιεσ θα επανελθουν μολισ κατεβει η σταθμη στο σημειο που θα γεμιζατε στο πλαινο σταντ. Σε αυτη την φαση η γραμμεσ πεφτουν μετα από περίπου 120-150χλμ οχι 1 αλλα 2 αμεσωσ απο κει κ περα το φλοτερ δειχνει να αρχιζει να μετρ σταδιακα με την τελευταια γραμμη να αδειαζει σε ρεζεργ σχετικα γρηγοροτερα. Υ.γ. Μην αφησετε το μηχανακι σε σταση στο πλαγιο με ρεζερβα μιασ που θα στεγνωσει η τρομπα κ δε θα περνει μπροστα.
Στάλθηκε από το GT-I5500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Όταν λέω αφήσετε σε στάση δεν ενοώ για 1-2 ώρες αλλά για 2-3 βδομάδες! :D :D
Απο κει και πέρα η συγκεκριμένη συμπεριφορά αφορά σχεδόν ΟΛΑ τα capo, εκτός του δικου σου που έχει χαρακτήρα φυσικά :P :P
Όσο δούλευε το φλοτέρ κανονικά ποτέ δεν είχα το πρόβλημα που αναφέρεις με το πλαϊνό σταντ. Πάντα γέμιζα, και γεμίζω τη μηχανή στον κεντρικό ορθοστάτη, και όταν γεμίζω γεμίζω πεισματικά μέχρι το χείλος, άμα δεν μου το γεμίσουν καλά επιστρέφω σπίτι και συμπληρώνω από το απόθεμα μέχρι το χείλος ακριβώς (είμαι ιδιότροπος τι να κάνουμε). Ποτέ δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που αναφέρεις. Πάντα γεμίζοντας για μερικά λεπτά μου έλειπαν 1-2 κομμάτια της πίτσας αλλά στο πρώτο χιλιόμετρο είχαν γεμίσει όλα και μάλιστα το πρώτο κομμάτι αργούσε να πέσει χαρακτηριστικά, ήθελε τουλάχιστον 80-100 χιλιόμετρα για να πέσει. Τώρα παρ όλο που άλλαξα το φλοτέρ, αρχής εξ αρχής αρνείται να δουλέψει σωστά και μου λείπουν πάντα 2-3 κομμάτια πίτσας Επίσης έτυχε προχθές να με πιάσει ρεζέρβα γυρνώντας από καφέ στη νέα μάκρη ενώ πήγαινα για μπύρα στο περιστέρι καμιά 40αρια, χιλιόμετρα μακρια η μηχανή έμεινε στο πλαϊνό σταντ και κανένα πρόβλημα με την εκκίνηση που πήρε τσακμάκι. Επίσης φεύγοντας από εκεί πέρασα από το σπίτι στην Παλλήνη καμιά 30αρια χιλιόμετρα ακόμα και έκανα στάση να πάρω κάτι πράγματα και επίσης δεν αντιμετώπισα πρόβλημα στην εκκίνηση με το πλαϊνό σταντ από εκεί φεύγοντας για Λαύριο έκανα αλλά 20 χιλιόμετρα για να φτάσω στο βενζινάδικο της αρεσκιας μου που βάζω βενζίνα τη νύχτα όταν το βενζινάδικο της περιοχής μου είναι κλειστό. 90χιλιομετρα με ρεζέρβα και ούτε υποψία δισταγμού στην εκκίνηση. Αλλά βέβαια το δικό μου ζωντανό δεν έχει καμιά σχέση με τα άλλα… το δικό μου ζωντανό έχει ψυχή. :ohyes: :ohyes:
Θωμά αν προσέξεις τι γράφω θα δείς ότι δεν διαφέρουν αυτά που λες πολύ απο αυτά που γράφω.
Το ξαναδιάβασα και εξακολουθώ να καταλαβαίνω το ίδιο. Ότι δηλαδή πρέπει να γεμίζουμε τη μηχανή βενζίνη στο πλαϊνό σταντ για να γεμίσουν όλες οι πίτες στο καντράν. Αν την γεμίσουμε σε όρθια θέση θα μας λείπουν μια δυο πίτες στην οθόνη μέχρι η στάθμη να πέσει εκεί που φυσιολογικά θα γέμιζε αν ήταν στο πλαϊνό σταντ, και τότε θα γεμίσουν όλες οι πίτες. Έχω παρερμηνευσει κάτι και έχω καταλάβει λάθος? :thnk: :thnk: Στον καφέ έχεις να διώκεις πολλές διευκρινήσεις :P
Το ξαναδιάβασα και εξακολουθώ να καταλαβαίνω το ίδιο. Ότι δηλαδή πρέπει να γεμίζουμε τη μηχανή βενζίνη στο πλαϊνό σταντ για να γεμίσουν όλες οι πίτες στο καντράν. Αν την γεμίσουμε σε όρθια θέση θα μας λείπουν μια δυο πίτες στην οθόνη μέχρι η στάθμη να πέσει εκεί που φυσιολογικά θα γέμιζε αν ήταν στο πλαϊνό σταντ, και τότε θα γεμίσουν όλες οι πίτες. Έχω παρερμηνευσει κάτι και έχω καταλάβει λάθος? :thnk: :thnk: Στον καφέ έχεις να διώκεις πολλές διευκρινήσεις :P
Θωμά δεν υποστηρίζω ότι ΠΡΕΠΕΙ να γεμίζουμε στο πλαινό σταντ. Απλά επισημαίνω ότι σχεδόν σε όλα τα κάπο ΑΝ ΦΟΥΛΑΡΕΙΣ στον ορθοστάτη και μέχρι το χείλος τότε στο καντραν θα λείπουν 1-2 ίσως στιγμιαία και 3 πίτσες. Αυτά κρατά για κάποια λεπτά- χιλιομετρα και μετά βλέπεις το καντραν γεμάτο. Σε εκείνο το σημείο αν σταματήσεις και βάλεις την μηχανή στον πλαγιοστατη θα δείς ότι ειναι περιπου σαν να το είχες γεμίσει εκείνη την στιγμή στην συγκεκριμένη θέση.
Οπότε αυτό που πρασπαθώ να πω ειναι ότι η συγκεκριμένη συμπεριφορά ειναι "φυσιολογική" για την πληοψηφία των caponord χωρίς να σημαίνει κάποια βλάβη που θα πρέπει να μας οδηγήσει σε αντικαταστασεις φλοτερ ή περιττα έξοδα.
Το ίδια ισχύει και για τις πρώτες πίτσες που αργούν να πέσουν και μετά πέφτουν απότομα οι 2 πρώτες
Κοινώς πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον χαρακτήρα της μηχανής μας. :ohyes: :ohyes:
Τι συμβαίνει εδώ? Έλειψα δι ολίγον και αμερικαν μπαρ το εκαματε. Ο άρχοντας Αργυρογιαλιστης πταιει που πάει και παρενοχλεί τον δόκτορα και δεν τον αφήνει να συγκεντρωθεί στην παραγγελία των οργάνων και μένουμε πίσω. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Τα φυσεκλικιααααα μουυυυυυυυυυυυυυυ!!!!
Γεια σας και απο μενα.Την πρωτη φορα που ανεβασα το capo στο car για πουλημα αρχισε να δακρυζει το προστινο το φρενο το οποιο και διορθωθηκε.Την δευτερη φορα που λεω 'θα το πουλησω' αρχισε να τα παιζει η ενδειξη βενζινης.Ενω ηταν φουλαρισμενο ή εδειχνε ενα κομματι ή το λαμπακι της βενζινης ηταν αναμενο.Προσωρινα φτιαχτηκε αλλα τωρα τελευταια παλι τα ιδια και επειδη πλεον δεν το πουλαω γιατι απολαμβανω την παρεα του τα τελευταια 7 χρονια αλλα απο οτι καταλαβα δεν θελει να φυγει απο μενα, υπαρχει καποια λυση στο προβλημα για μας που ειμαστε μακρια απο Αθηνα και δεν μπορουμε να παμε στον bill[size=78%]?[/size]
καλημερα Τασο εχεις δικιο θα το ελεγα , λοιπον αν πιανουν τα χερια σου και μπορεις να λυσεις το φλοτερ που ειναι μεσα στο
τεποζιτο μαζι με την αντλια βενζινης, να κοψεις 1-2 σπειρες απο το ελατηριο που εχει μεσα, τοτε γινεται πιο μαλακο και εχει
πιο ευαισθησια οποτε η ενδειξη ανεβαινει πιο ευκολα, εχθες που το γεμισα εδειξε οπως παλια, τωρα θα το παρακολουθησω μηπως
χρειαζεται και αλλο κοψιμο θα δουμε.
αλλαξα φιλτρο βενζινης και ηταν ευκαιρια μιας και λυθηκε :D :bye:
Bill και παλι :brv: :bow: :bow: :bow:
Τα χερια μου δεν πιανουν (αν και θα'πρεπε aprilia αγορασες θα ελεγε καποιος :D αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν μου εβγαλε καθολου προβληματα), θα το πιασω ομως με ενα φιλαρακι να το φτιαξουμε οπως εγραψες. Ευχαριστω για τις πληροφοριες
Ανέστη, στο ταξίδι με ρυθμισμένο catfish το capo μου όπως και του Γιώργου, έκαψε απο 5.8-6.2/100 εμένα με ανώτατο σε εθνική Πατρών Κορίνθου με αρκετά ανοίγματα γυρώ στα 140-160 για αρκετή ώρα, ενώ τα 5.8 απο Άρτα πρός Λεωνίδιο με ελαφρώς χαμηλότερες ταχύτητες. Λογικά με αυτά τα λίτρα στα 103 km θα έπρεπε να έχεις 6-7 απο τις 9 πιτσούλες του δείκτη όπως λές, τώρα δεν έχει πεσει καθόλου???
Εμένα πάντως δουλεύει καλά φτού να μη το ματιάσω. Μόνο αν το γεμίσω στο διπλό στάντ μέχρι πάνω φούλ κάνει μερικά κολπάκια, γεμίζει πέφτει μια πίτσα και μετά απο λίγα km ξαναγεμίζει ο δείκτης.
Ανέστη, στο ταξίδι με ρυθμισμένο catfish το capo μου όπως και του Γιώργου, έκαψε απο 5.8-6.2/100 εμένα με ανώτατο σε εθνική Πατρών Κορίνθου με αρκετά ανοίγματα γυρώ στα 140-160 για αρκετή ώρα, ενώ τα 5.8 απο Άρτα πρός Λεωνίδιο με ελαφρώς χαμηλότερες ταχύτητες. Λογικά με αυτά τα λίτρα στα 103 km θα έπρεπε να έχεις 6-7 απο τις 9 πιτσούλες του δείκτη όπως λές, τώρα δεν έχει πεσει καθόλου???
Εμένα πάντως δουλεύει καλά φτού να μη το ματιάσω. Μόνο αν το γεμίσω στο διπλό στάντ μέχρι πάνω φούλ κάνει μερικά κολπάκια, γεμίζει πέφτει μια πίτσα και μετά απο λίγα km ξαναγεμίζει ο δείκτης.
αυτο ειναι το φυσιολογικο που σου κανει Ζηση , οχι δεν εχει πεσει καθολου και μαλλον ετσι που το βλεπω ουτε στα 203 χιλ.
δεν θα πεσει :ohyes: οποτε οπως ειπε και Αλεξ σε καθε δευτερο βενζιναδικο θα γεμιζω :P μεχρι να το φτιαξω γιατι θα το φτιαξω
Σε ταξίδι μου το έχει κάνει και εμένα αυτό και μετά έπεφταν πολύ πιο γρήγορα τα κομμάτια πάντως. Σε καθημερινές συνθήκες όχι. Πάντως πιο πολύ θα γούσταρα να είχα ένδειξη βενζίνης όπως το σωληνάκι του δοχείου λαδιού μας παρά ηλεκτρονικές παπαριές!!
Αμφιβαλλω εαν εχουν αλλαξει προμηθευτει. Ειχα βαλει και εγω καποτε ενα καινουριο, γιατι δεν μου αναβε το τελευταιο πιτακι. Τοτε ο bill μου ειχε πει, να μην το αλλαξω. Δεν τον ακουσα, το αλλαξα και 19 στις 20 φορες δεν γεμιζει το τελευταιο πιτακι :D
Σε ταξίδι μου το έχει κάνει και εμένα αυτό και μετά έπεφταν πολύ πιο γρήγορα τα κομμάτια πάντως. Σε καθημερινές συνθήκες όχι. Πάντως πιο πολύ θα γούσταρα να είχα ένδειξη βενζίνης όπως το σωληνάκι του δοχείου λαδιού μας παρά ηλεκτρονικές παπαριές!!
Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!! Τι είπε ο βλάσφημος, σιγά μη μετράμε τη στάθμη καυσίμου με εμβαπτιζόμενη βέργα και βυθομέτρηση :sh%
Άλλη μια τέτοια προσπάθεια να μας επιστρέψεις στην εποχή των σπηλαίων και δεινοσαύρων, και θα στο πάρουμε το capo και θα σε στείλουμε να κυκλοφορείς με γάιδαρο :psdof:
Σε ταξίδι μου το έχει κάνει και εμένα αυτό και μετά έπεφταν πολύ πιο γρήγορα τα κομμάτια πάντως. Σε καθημερινές συνθήκες όχι. Πάντως πιο πολύ θα γούσταρα να είχα ένδειξη βενζίνης όπως το σωληνάκι του δοχείου λαδιού μας παρά ηλεκτρονικές παπαριές!!
Για πλακα. Μια τρυπα στο πιατελο της τρομπας, σπειρωμα, σωληνακι με ρακωρ και ανεβασμα του στα πλαγια, μεχρι το πανω μερος.
Στο ειπα οτι αργει να πεσει στις πρωτες πιτες, γιατι ειναι λαθος η θεση ολου του φλοτερ. Εγω σκεφτομαι τωρα να βαλω εκεινο το ματζαφλαρι την οθονουλα και να καταργησω τις πιτες. Εκεινο νομιζω εχει στηλες που θυμιζουν μπουκαλια νερο? Διαιτητικο :tez: :tez: :tez:
Στο ειπα οτι αργει να πεσει στις πρωτες πιτες, γιατι ειναι λαθος η θεση ολου του φλοτερ. Εγω σκεφτομαι τωρα να βαλω εκεινο το ματζαφλαρι την οθονουλα και να καταργησω τις πιτες. Εκεινο νομιζω εχει στηλες που θυμιζουν μπουκαλια νερο? Διαιτητικο :tez: :tez: :tez:
το ξερω οτι μου το ειπες :ohyes: αλλα σου ξαναλεω οτι οταν ηταν ενταξει, φυσιολογικα η πρωτη πιτα επεφτε στα 40 - 50 + χιλιομ.
λογικα η καθε πιτα ειναι περιπου 2,2 - 2,3 λιτρα χονδρικα, δεν μπορει να καιει... εγω σου λεω και 3 λιτρα, στα 120 χιλιομ. :P
δεν παει να εχει και δυο catfish επανω !!! :ohyes: :D
υ.γ. ωρε τι σου κανω με τις πιτες πρωι-πρωι :them3: :them1: :them2: :h22: :h22: :h22:
λογικα η καθε πιτα ειναι περιπου 2,2 - 2,3 λιτρα χονδρικα, δεν μπορει να καιει... εγω σου λεω και 3 λιτρα, στα 120 χιλιομ. :P
Δεν ισχυει αυτο. Το φλοτερ μετραει υψος σταθμης και το τεποζιτο, εξαιτιας του σχηματος του (ψηλα ειναι ενιαιο, πιο χαμηλα κανει μια εσοχη για το φιλτροκουτι), για καθε μοναδα υψους δεν εχει τα ιδια λιτρα. Για να ισχυσει αυτο που λες, επρεπε να ηταν ενα ορθογωνιο κουτι ;) Σκεψου το, αφου φας καμια πιτα :P
Η θερμοκρασία του αέρα είναι απλά όχι κάτι το φοβερό. Όσον αφορά τις πίτες είναι λογικό μετά απο τόσα χρόνια να μην δείχνει καλά λόγω της "καλής" ποιότητας της βενζίνης που έχουμε και της θφοράς του χρόνου οπότε μάθε να ζείς μαζί του δεν είναι κάτι το τραγικό εξάλλου.
Όταν το capo φαίνεται (& και είναι) φούλ από βενζίνη,μετά σου δείχνει 3-4 πίτες & κατόπιν καμμία και ανάβει το λαμπάκι κ.ο.κ,τι κάνουμε σύντροχοι ? Θέλω τα φώτα σας & τις λύσεις σας.
Aνέστη,όπως σου το γράφω.Το έχω φουλαρισμένο και μετά από λίγο μου δείχνει 3-6 πίτες. Κατόπιν μου δείχνει 1 ή 2 ή περισσότερες πίτες,μετά από άναψε-σβήσε το διακόπτη μπορεί να μου ξαναδείξει φούλ ή να μη δείχνει καμιά πίτα & να ανάβει το λαμπάκι. Επίσης(δεν ξέρω αν είναι άσχετο),όταν έχω αναμένα τα φώτα(xenon),η μια λάμπα αναμοσβήνει κάμποσες φορές στιγμιαία.Το πήγα και στον Μπίλ προχθές,οπότε και έκανα το μεγάλο σέρβις,αλλά τίποτα. Εκτός κι αν δεν πρόλαβε να το δεί. Μπίλ βοήθειαααα,έχω ταξίδι!
Ανέστη, καλά σε είδα εχτες το μεσημέρι που πήγαινες προς Αρμακολα. Συναντηθηκαμε κάτω απο την γέφυρα. Εσυ πήγαινες και εγώ έφευγα. Σε κατάλαβα πέρα απο το γυάλισμα της μηχανής :psdof: :psdof: , από το παντελονι παραλαγής που φόραγες!!! :D :D
Ανέστη, καλά σε είδα εχτες το μεσημέρι που πήγαινες προς Αρμακολα. Συναντηθηκαμε κάτω απο την γέφυρα. Εσυ πήγαινες και εγώ έφευγα. Σε κατάλαβα πέρα απο το γυάλισμα της μηχανής :psdof: :psdof: , από το παντελονι παραλαγής που φόραγες!!! :D :D
αμα σου πω οτι ηθελα μετα να σε παρω τηλ. να σε πειραξω :P και εγω σε ειδα μπαγασικο παιδι ;)
Υπάρχει και το google translate φίλος! Βασικά την έκανε κομμάτια και καθάρισε τους αισθητήρες με γόμα ή με λεπτό γυαλόχαρτο για να φύγουν οι βρωμιές και οι οξειδώσεις (και το κενό εκεί που πιάνει ο αισθητήρας και μετά σου δείχνει πως να ξαναβάλεις με το σύρμα το ελατήριο το μικρό με την βίδα. Μπες στην σελίδα με google chrome και πάτα δεξί κλικ και πάτα transate to english και κάνει άριστη μετάφραση(γενικά σε όλες τις ξένες γλώσσες αυτό κάνω και αν δεν είναι και καλή η μετάφραση μια καλή ιδέα θα την πάρεις).
Εγώ πριν από λίγο τέλειωσα με την αλλαγή φίλτρου βενζίνης και τρομπας..Εβαλα μια kenzo. Βέβαια είδα και τις φωτογραφίες του Ιταλου, αλλά κολαω στην μέγγενη που δεν έχω και έτσι δεν θα ασχοληθώ με τα πιτσακια :tez: :D :D
Βασικά την έκανε κομμάτια και καθάρισε τους αισθητήρες με γόμα ή με λεπτό γυαλόχαρτο για να φύγουν οι βρωμιές και οι οξειδώσεις (και το κενό εκεί που πιάνει ο αισθητήρας και μετά σου δείχνει πως να ξαναβάλεις με το σύρμα το ελατήριο το μικρό με την βίδα.
Μωρε και εγω κομματια το ειχα κανει μετα τα εμπλεξα :P
παντως αυτοι οι αισθητηρες ειναι χρυσωμενοι η κατι τετοιο τελος παντων για να μην οξειδωνονται, :thnk: μπορει να ειναι και ετσι δεν ξερω
Και τώρα αναρωτιέμαι...να ασχοληθώ ή θα γράψω πάλι 500 σελίδες; (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji13.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji13.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji13.png)
Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου
Οταν θα λυσεις το τεποζιτο για να αλλαξεις φιλτρο βενζινης η τρομπα η τιποτα λαστιχακια τοτε ριξτου μια ματια :ohyes: ;)
Εγώ πριν από λίγο τέλειωσα με την αλλαγή φίλτρου βενζίνης και τρομπας..Εβαλα μια kenzo. Βέβαια είδα και τις φωτογραφίες του Ιταλου, αλλά κολαω στην μέγγενη που δεν έχω και έτσι δεν θα ασχοληθώ με τα πιτσακια :tez: :D :D
...δε ξέρω τι έκανε ο dottore (Dettori) αλλά εμένα ο δόκτωρ (κατά κόσμο bill) το περασμένο Μάη αφού την έκανε κομμάτια και έχοντας στην μαγική υπόγα του 2 άλλες σε τεύχη προσθαφαίρεσε κάτι τμήματα , μέτρησε με τα πολυόργανα, πρόσθεσε λίγο προσούτο κ μοτσαρέλα .... και τώρα πλέον έχω ολόκληρη πίτσα με ψιλή ζήμη αλλά Ιταλικά :P :tez: :bye:
...δε ξέρω τι έκανε ο dottore (Dettori) αλλά εμένα ο δόκτωρ (κατά κόσμο bill) το περασμένο Μάη αφού την έκανε κομμάτια και έχοντας στην μαγική υπόγα του 2 άλλες σε τεύχη προσθαφαίρεσε κάτι τμήματα , μέτρησε με τα πολυόργανα, πρόσθεσε λίγο προσούτο κ μοτσαρέλα .... και τώρα πλέον έχω ολόκληρη πίτσα με ψιλή ζήμη αλλά Ιταλικά :P :tez: :bye:
...δε ξέρω τι έκανε ο dottore (Dettori) αλλά εμένα ο δόκτωρ (κατά κόσμο bill) το περασμένο Μάη αφού την έκανε κομμάτια και έχοντας στην μαγική υπόγα του 2 άλλες σε τεύχη προσθαφαίρεσε κάτι τμήματα , μέτρησε με τα πολυόργανα, πρόσθεσε λίγο προσούτο κ μοτσαρέλα .... και τώρα πλέον έχω ολόκληρη πίτσα με ψιλή ζήμη αλλά Ιταλικά :P :tez: :bye: