APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vasilis στις Οκτώβριος 20, 2021, 09:57:54 μμ
-
Πριν κάμποσο καιρό που είχα πάει να αλλάξω τα λάστιχα του Caponord, ο τεχνικός με το αεροπίστολο μου έσπασε τη μια βίδα από τις 4 που υπάρχουν στο μπροστινό πιρούνι και ασφαλίζουν τον μπροστινό τροχό. Η μισή βίδα έχει μείνει μέσα.
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να πάω να την βγάλουν χωρίς να χρειαστεί να λύσω το πιρούνι ;
(https://www.apriliagenuineparts.co.uk/wp-content/uploads/2018/11/image-862-1.png)
Είναι μία από αυτές με το νούμερο 5
-
Γεια! Πολλές τεχνικές γνωσεις δεν έχω αλλά με κάτι σαν αυτό δε θα μπορούσες να κανεις δουλειά;
https://www.skroutz.gr/c/2947/exolkeis/f/848211/exolkeas-vidon.html
-
Αερόκλειδο σε αυτές τις βίδες που θέλουν σφίξιμο με το χέρι??? :pray: :psdof: :psdof: :psdof:
Τι να πω ρε γαμ@το! Νομίζω φίλε Βασίλη, το λινκ με τα εξαρτήματα που σου έδωσε ο Διονύσης παραπάνω θα βοηθήσει.
Αν δε γνωρίζεις και δεν θες να μπεις στη διαδικασία να το κάνεις μόνος, τότε νομίζω σε κάποιο μηχανουργείο δε θα δυσκολευτούν να την αφαιρέσουν.
-
Με.εξολκεα λογικά θα βγει χωρίς να βγει το πιρούνι.
Θέλει προσεκτικό τρύπημα και ανάποδο βιδωμα μετά τον εξολκεα και λογικά θα βγει.
Απαράδεκτοι οι αρκουδιαρεοι λαστιχαδες με τα αεροκλειδα τους.
Τους λες για ροποκλειδο και σε ρωτάνε αν τρώγεται αυτό.
Μη τους αφήνετε παιδιά.
Καλύτερα παράξενος και σπαστικός σε κάτι τέτοια παρά να τρέχω μετά να μπαλωσω τις μαλακίες τους.
-
Με.εξολκεα λογικά θα βγει χωρίς να βγει το πιρούνι.
Θέλει προσεκτικό τρύπημα και ανάποδο βιδωμα μετά τον εξολκεα και λογικά θα βγει.
Απαράδεκτοι οι αρκουδιαρεοι λαστιχαδες με τα αεροκλειδα τους.
Τους λες για ροποκλειδο και σε ρωτάνε αν τρώγεται αυτό.
Μη τους αφήνετε παιδιά.
Καλύτερα παράξενος και σπαστικός σε κάτι τέτοια παρά να τρέχω μετά να μπαλωσω τις μαλακίες τους.
Συμφωνω,απο πανω πρεπει να σαι..
Κ εμενα μου ειχε σπασει την μια κ μετα αρχισε τα "να δε φταιει το παιδι" κλπ.
Τελικα το πηγαμε στο συνεργειο απεναντι κ με χρεωσε για να την βγαλει,γιατι "εγω εφταιγα που την ειχα αφησει τοσο καιρο χωρις να την αλλαξω" κ λοιπες μ...κιες...
Ασχετο,
εχουμε μηπως καμμια φωτο απ αυτη την βιδα,νομιζω εμενα μου τις αλλαξε κ τις 4,θελω να τις συγκρινω
-
Αερόκλειδο στην βιδίτσα ρε πστ μου! :psdof:
Με ένα ψιλό τρυπανάκι και έναν εξωλκέα, θα κάνεις δουλειά, όπως έγραψαν και οι παραπάνω.
-
Τα έχω δοκιμάσει αυτά. Δυστυχώς δεν τα κατάφερα, για αυτό ρωτάω αν γνωρίζετε που μπορώ να πάω για να τη βγάλουν.
-
Από την πίσω πλευρά του πιρουνιου έχεις πρόσβαση στη βίδα; αν ναι δοκίμασε με τρυπάνι απ αυτή την πλευρά που είναι πιο επίπεδη η επιφάνεια.
Πριν βάλεις τρυπάνι όμως πρέπει να κάνεις πονταρισια με μια ποντα στο κέντρο της βίδας για να σου παει κέντρο ή τρυπα.
Μετά, ανάλογα προς τα που θα σου ξεβιδώνει ευκολότερα βάζεις κανονικό η ανάποδο κολαουζο.
Τέλος με ένα κολαουζο καθαρίζεις το σπείρωμα και είσαι έτοιμος.
Αλλά προσοχή γιατί σπάνε πολύ εύκολα αυτά και μετά βγαίνουν πολύ δυσκολότερα από ότι η κομμένη βίδα. Αν δεν είσαι σίγουρος πήγαινε σε ένα μηχανουργείο, είναι 15 λεπτά υπόθεση γι αυτούς και με σίγουρο αποτελεσμα
Στάλθηκε από το STK-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οι βίδες αυτές υπάρχουν ΜΟΝΟ για να κρατάνε τον άξονα όταν σφίγγει το κεντρικό παξιμάδι του .
Αν με τις υπόλοιπες 3 ο άξονας μένει σταθερός ( που θα μένει) και έτσι να το αφήσεις δεν έχεις θέμα.
-
Έτσι είμαι καινγω , το είχα άγχος , με έβρισε ο μηχανικός
Στάλθηκε από το CPH2023 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έτσι είμαι καινγω , το είχα άγχος , με έβρισε ο μηχανικός
Στάλθηκε από το CPH2023 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για ποιο λόγο σε έβρισε ο μηχανικός ;
Τελικά τι έκανες ;
-
Του είπα ότι φοβάμαι λόγω της βίδας κτλ και επειδή είναι πολύ φίλος με στόλισε . Μου εξήγησε ακριβώς τι κάνει
Στάλθηκε από το CPH2023 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk