APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: themis3000 στις Απρίλιος 15, 2007, 08:56:31 μμ
-
Γεια χαρά
Σήμερα Κυριακή 15/04 και ενώ πήγαινα στο Πόρτο Γερμενό, ένοιωσα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την καύση. Επειδή όμως ήταν ανεπαίσθητο δεν έδωσα σημασία και θεώρησα ότι μπορεί να ήταν ιδέα μου. Αμέσως μετά αναβόσβηνε το λαμπάκι EFI. Θεώρησα καλό να κάνω δεξιά και να σβήσω τον κινητήρα. Πριν όμως τον σβήσω και μόλις έβαλα τη νεκρά το λαμπάκι έσβησε. Έκτοτε και για τα επόμενα 100+ χιλιόμετρα δεν άναψε ξανά. Όμως παρουσιάζει ένα μικρό "μπούκωμα" ιδιαίτερα όταν αλάζεις ταχύτητα ή ξεκινάς από φανάρι. Σαν να μη γίνεται σωστή η καύση. Μάλιστα σε εκκίνηση από στάση ακούω από την εξάτμιση θόρυβο λες και περνά άκαυστο μίγμα όπως τον παλιό καιρό με τα καρμπυρατέρ. Όχι βέβαια τίποτα έντονο. Έχει συμβεί κάτι ανάλογο σε σας;
Θα πίστευα πως είναι τα προεόρτια ενός τελειωμένου ανορθωτή, αλλά τον άλλαξα το προηγούμενο καλοκαίρι στον Bill. Μπορεί βέβαια να είναι και η μπαταρία αλλά μόλις έκλεισε χρόνο που την άλλαξα.
-
Αν και δεν ειμαι ο καταλληλότερος αλλα μήπως αυτό το Link σε βοηθησει?????
http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1028.msg6851#msg6851
Φιλικα
Μακης
:bye:
-
Ευχαριστώ makis για την άμεση ανταπόκριση, αλλά δεν βοηθάει. Θα πρέπει να απευθυνθώ στον ειδικό, ξέρετε τώρα, μη κάνετε πως δεν έχετε ιδέα...
Thanx any way
Y.Γ. Η τελευταία μου ελπίδα είναι ότι φταίει το ίδιο το καύσιμο, γιατί είχα τη "φαεινή" ιδέα, κατόπιν παροτρύνσεως γνωστών μου, να βάλω βενζίνη από την φθηνή σε κάποιο πρατήριο στην εθνική. Προς το τέλος της διαδρομής έβαλα 100άρα καθώς -πάλι από γνωστούς- άκουσα πως είναι καθαρότερη. Αν είναι αυτός ο λόγος, θα πρέπει να κάνω αρκετά χιλιόμετρα για να κάψω την παλιά που είναι μέσα.
-
Τελικά δεν ήταν ανορθωτής, αλλά πολλαπλασιαστής όπως ορθά διέγνωσε τηλεφωνικά ο Bill. Το άλλαξε και όλα είναι όπως πρώτα και καλύτερα.