APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 14, 2015, 01:49:20 πμ
-
Σήμερα λοιπόν ημέρα για μερικα μερεμετάκια στο capo και νάσου μια ωραία έκπληξη όταν αφαιρέθηκε η ποδιά! στη δεξιά της μεριά όπως κοιτάμε μια μεγάλη κοιλίδα λαδιού!
Κοιτάω λοιπόν και λέω εντάξει απο τα σωληνάκια αποστράγκιξης θα είναι όπως ειχά διαβάσει παλαιότερα κι εδώ… Ανοίγω λοιπόν το σωληνάκι που είναι ταπωμένο και όντως έχει γύρω στα 3 εκατοστά λάδι στο εσωτερικό του το οποίο και αδειάζει μόλις αφαιρώ την τάπα του. Προφανώς το σωληνάκι αυτό έρχεται απο το φιλτροκούτι και συγκεντρωνει τις αναθυμιάσεις.
Με μια πριο προσεκτική ματιά βλέπω πιο ψηλά οτι στη γύρω περιοχή της κεφαλής του μπροστά κυλινδρου και απο κει και κάτω είναι γεμάτο λάδια όπως μπορεί να φανεί και στις φωτό. Δυστηχώς ο φωτισμός δεν είναι ο καλύτερος αλλα φαίνεται αρκετά καλά.
Ακούω απόψεις απο που μπορεί να είναι τα λάδια???
Έχω σκοπό μόλις ξαναβγάλω την ποδιά για αλλαγή στις κόρνες να καθαρισω όλη την περιοχή και να παρακολουθώ ενδελεχώς να δώ απο που δακρύζει... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
Έλα εντάξει δεν έγινε και κάτι..... Το ψευτοκαπακο είναι τς κεφαλής..... Όσο κ να το σφιξεις δεν πατάει άλλο γιατί έχει αποστάτες..... Άνοιξε καθάρισε καλά λίγο φλατζοκολλα και είσαι έτοιμος.... :bye:
-
Όταν σε ενημέρωνα σερσελέ τις σημειώσεις ΔΕΝ τις κράταγες!!!! :psdof:
Σου είπα
1. ότι έχω επιμηκήνει το σωληνάκι των αναθυμιάσεων που κατεβαίνει απο το φιλτροκούτι
2. ότι λόγω αυτού και ότι η ταπούλα που έχει δεν ασφαλίζει 100% ελευθερώνει λάδι. (Φαίνεται και απο την φώτο)
3. στο σημείο αυτό λοιπόν ΠΑΝΤΑ θα βλέπεις λαδίλα ΕΚΤΟΣ και αν αλλάξεις μήκος ή κατεύθυνση στο σωληνάκι ή ΤΑΠΑ!
ΜΗΝ σου φαίνεται περίεργη η ποσότητα γιατί στο σημείο που είναι μπορεί ανετα εν κινήση να τα κάνει χάλια.
ΞΕΚΙΝΑ λοιπόν απο αυτό και αφου καθαρίσεις τα υπολλείματα με σπρέυ καρμπυρατέρ :bye: :bye:
και τσέκαρε στα πρώτα 10-20 αν όντως χάνεις απο τον κύλινδρο.
Αλλιώς θα πρέπει να ακολουθήσεις αυτό που λέει ο bip ή να το αφήσεις όπως έχει και στο επόμενο μεγάλο σερβις να το φροντίσεις!
-
Έλα εντάξει δεν έγινε και κάτι..... Το ψευτοκαπακο είναι τς κεφαλής..... Όσο κ να το σφιξεις δεν πατάει άλλο γιατί έχει αποστάτες..... Άνοιξε καθάρισε καλά λίγο φλατζοκολλα και είσαι έτοιμος.... :bye:
το πιο πιθανο ειναι αυτο Ζηση, η αλλαξε την λαστιχενια φλαντζα στο καπακι που και παλι καλο ειναι να βαλεις λαστιχοκολλα
και στην καινουργια :ohyes: :bye: ;)
υ.γ. και μην πειραζεις το CAPO του ψηλου τσαντιζεται τον ποναει !!! :P :P :P :tez:
-
Έλα εντάξει δεν έγινε και κάτι..... Το ψευτοκαπακο είναι τς κεφαλής..... Όσο κ να το σφιξεις δεν πατάει άλλο γιατί έχει αποστάτες..... Άνοιξε καθάρισε καλά λίγο φλατζοκολλα και είσαι έτοιμος.... :bye:
το πιο πιθανο ειναι αυτο Ζηση, η αλλαξε την λαστιχενια φλαντζα στο καπακι που και παλι καλο ειναι να βαλεις λαστιχοκολλα
και στην καινουργια :ohyes: :bye: ;)
υ.γ. και μην πειραζεις το CAPO του ψηλου τσαντιζεται τον ποναει !!! :P :P :P :tez:
Η φλάντζα Ανέστη έχει αλλαχθεί πριν 10.000 km όπου έγινε και η ρύθμιση βαλβίδων...
Οπότε ή θέλει φλαντζόκολλα σε εκείνο το σημείο για στεγανοποίησει ή θέλει φροντίδα και προδέρμ
-
Βρε σερσελέ το θυμάμαι πολύ καλά για το σωληνάκι και τη λαδίλα που μου είχες πεί απλά δεν περίμενα σε τέτοια έκταση και τόσο ψηλά γι'αυτό μου κάνει εντύπωση.
Με την πρώτη ευκαιρία θα το καθαρίσω επιμελώς και θα δούμε τα αποτελέσματα στη συνέχεια.
Θα σηκώσω τεπόζιτο να το καθαρίσω καλύτερα και να έχω πλήρη εικόνα.
-
Μάλλον απο τα λαστιχάκια είναι.Το ίδιο είχα πάθει και εγω και οταν το γύμνωσα είχαν γίνει όλα χάλια.
-
Εφοσον το σωληνακι ηταν στην θεση του πανω στο φιλτροκουτι ειναι λιγο απιθανο να ανεβει προς το καπακι κ να μην εχει κανει κωλος ολο το μοτερ.
Καθαρισε το εφοσον η φλατζα εχει αλλαχθει κ τσεκαρε μηπως την εχει μασησει.
-
Μετά απο καιρό που δεν είχα ασχοληθεί με το θέμα, σε πρόσφατες εργασίες πήρα ένα tie wrap και έσφιξα την τάπα απο το σωληνάκι των αναθυμιάσεων που είχε αλλάξει ο Αργύρης και δεν εφάρμοζε τόσο σφιχτά. Καθαρισα καλά την γύρω περιοχή στην ποδιά και υστερα απο 2 εβδομάδες δεν είδα ίχνος λαδιών επομένως τελικά δεν έχει διαρροή το ψεφτοκάπακο αλλά με την κίνηση της μηχανης τα λάδια απλώθηκαν στον κινητήρα! :bye: