APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: AGENT στις Φεβρουάριος 18, 2008, 05:39:23 μμ

Τίτλος: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: AGENT στις Φεβρουάριος 18, 2008, 05:39:23 μμ
Επειδή μας (μ)πρίζωσε κατιτις η αλλαγη στο μοτέρ του CAPOMAN, για πείτε γιατί τόση διαφορα στα αλογα του capo με τα άλλα δυο? Και οι αλλαγες μπορούν αν γινουν?  αν είναι να βαλεις ένα πιο δυνατο μοτερ στο capo γιατι να μην βάλουμε κατευθείαν απο Mille? Λεω εγω...
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 18, 2008, 06:06:35 μμ
Επειδή μας (μ)πρίζωσε κατιτις η αλλαγη στο μοτέρ του CAPOMAN, για πείτε γιατί τόση διαφορα στα αλογα του capo με τα άλλα δυο? Και οι αλλαγες μπορούν αν γινουν?  αν είναι να βαλεις ένα πιο δυνατο μοτερ στο capo γιατι να μην βάλουμε κατευθείαν απο Mille? Λεω εγω...

  Τα μοτέρ του Falco, του Tuono (μέχρι το 2004) και του Mille (μέχρι το 2002) μοιάζουν πολύ. Οι διαφορές που ξέρω ότι σίγουρα υπάρχουν, είναι στις βαλβίδες (εισαγωγής και εξαγωγής) και στους εκκεντροφόρους. Γενικά η Aprilia αυτό που κάνει, είναι να αλλάζει κάθε 1-2 χρόνια αυτά τα μέρη προκειμένου να ανεβάζει τις επιδόσεις του μοτέρ.
  Το μοτέρ του Mille (2003) και του (Tuono 2005), έχουν νέα κλιμάκωση στο σασμάν (πιο κοντό). Έχουν την κλιμάκωση του νέου μοτέρ (Του RR).
 :bye:
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: AGENT στις Φεβρουάριος 18, 2008, 06:30:25 μμ
Επειδή μας (μ)πρίζωσε κατιτις η αλλαγη στο μοτέρ του CAPOMAN, για πείτε γιατί τόση διαφορα στα αλογα του capo με τα άλλα δυο? Και οι αλλαγες μπορούν αν γινουν?  αν είναι να βαλεις ένα πιο δυνατο μοτερ στο capo γιατι να μην βάλουμε κατευθείαν απο Mille? Λεω εγω...

  Τα μοτέρ του Falco, του Tuono (μέχρι το 2004) και του Mille (μέχρι το 2002) μοιάζουν πολύ. Οι διαφορές που ξέρω ότι σίγουρα υπάρχουν, είναι στις βαλβίδες (εισαγωγής και εξαγωγής) και στους εκκεντροφόρους. Γενικά η Aprilia αυτό που κάνει, είναι να αλλάζει κάθε 1-2 χρόνια αυτά τα μέρη προκειμένου να ανεβάζει τις επιδόσεις του μοτέρ.
  Το μοτέρ του Mille (2003) και του (Tuono 2005), έχουν νέα κλιμάκωση στο σασμάν (πιο κοντό). Έχουν την κλιμάκωση του νέου μοτέρ (Του RR).
 :bye:

αρα οι αλλαγες μπορουν να γίνουν στο μοτερ του capo . με βαλβίδες και εκκεντροφόρους στο capo θα εχουμε τα ιδια αλογα? Αλλα λογικά θα χρειαζεται και αλλαγες το σασμαν και γι άυτο αλλαζουν ολο το μοτερ και για περισσοτερη αξιοπιστια ετσι?
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 18, 2008, 06:35:11 μμ
αρα οι αλλαγες μπορουν να γίνουν στο μοτερ του capo . με βαλβίδες και εκκεντροφόρους στο capo θα εχουμε τα ιδια αλογα? Αλλα λογικά θα χρειαζεται και αλλαγες το σασμαν και γι άυτο αλλαζουν ολο το μοτερ και για περισσοτερη αξιοπιστια ετσι?

Δεν ξέρω αν το σασμάν του Capo είναι διαφορετικό από τα παλιά Mille. Το σίγουρο είναι, ότι για να βάλεις εκκεντροφόρους και βαλβίδες από Mille, σε Capo δεν είναι τόσο απλό και ούτε τόσο οικονομικό. Πιο φτηνά σου έρχεται να βρεις ένα μοτέρ! Επίσης το Capo έχει μικρότερα σώματα από τα Mille/Falco.
Άρα ο λόγος είναι περισσότερο οικονομικός! ;)
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: AGENT στις Φεβρουάριος 18, 2008, 06:42:05 μμ
αρα οι αλλαγες μπορουν να γίνουν στο μοτερ του capo . με βαλβίδες και εκκεντροφόρους στο capo θα εχουμε τα ιδια αλογα? Αλλα λογικά θα χρειαζεται και αλλαγες το σασμαν και γι άυτο αλλαζουν ολο το μοτερ και για περισσοτερη αξιοπιστια ετσι?

Δεν ξέρω αν το σασμάν του Capo είναι διαφορετικό από τα παλιά Mille. Το σίγουρο είναι, ότι για να βάλεις εκκεντροφόρους και βαλβίδες από Mille, σε Capo δεν είναι τόσο απλό και ούτε τόσο οικονομικό. Πιο φτηνά σου έρχεται να βρεις ένα μοτέρ! Επίσης το Capo έχει μικρότερα σώματα από τα Mille/Falco.
Άρα ο λόγος είναι περισσότερο οικονομικός! ;)

οποτε παιρνεις ένα μοτερ έτοιμο και ξεμπερδέυεις ... λογικό
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: CAPOMAN στις Φεβρουάριος 18, 2008, 06:45:29 μμ
Ρε μπας και έγινα φυτιλάκιας? Οι σχέσεις στο σασμάν φάλκο και κάπο είναι ιδιες:whist: :whist: :whist: :whist: :whist:
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: AGENT στις Φεβρουάριος 18, 2008, 06:59:15 μμ
Ρε μπας και έγινα φυτιλάκιας? Οι σχέσεις στο σασμάν φάλκο και κάπο είναι ιδιες:whist: :whist: :whist: :whist: :whist:

Αλλα στο tuono kai mille οχι? Για αυτο  είναι καλυτερη  η τοποθέτηση μοτερ  falco? Να ταν η ζήλια ψώρα.... :tez:
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: CAPOMAN στις Φεβρουάριος 18, 2008, 07:02:45 μμ
Και μιλε του 2001-2002 μπαίνει απλά εγώ το βρήκα εύκαιρο και δε το άφησα :kalo: :kalo:Δε βαριέσαι μωρέ 12 -15 άλογα δε κάνουν και τεράστια διαφορά :clpn: :whist: :whist:
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: AGENT στις Φεβρουάριος 18, 2008, 07:15:59 μμ
Και μιλε του 2001-2002 μπαίνει απλά εγώ το βρήκα εύκαιρο και δε το άφησα :kalo: :kalo:Δε βαριέσαι μωρέ 12 -15 άλογα δε κάνουν και τεράστια διαφορά :clpn: :whist: :whist:

ναι μωρε τι να μας πουν 15 αλογακια....? :P :tez: καλη συνέχεια παντως στο project Falconord. Σου εχουν προκύψει αλλες διαφορές?
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: CAPOMAN στις Φεβρουάριος 18, 2008, 07:24:19 μμ
Εκτός από τα σώματα που τώρα φοράω ακόμα του κάπο τίποτα άλλο απλάσου φαίνεται παράξενο στην αρχή να λλάζεις ταχύτητα στις 9500 στροφές
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 18, 2008, 07:25:39 μμ
Αλλα στο tuono kai mille οχι? Για αυτο  είναι καλυτερη  η τοποθέτηση μοτερ  falco?

Falco - Caponord - Mille (έως και τα '02) - Tuono (έως και τα '04) έχουν το ίδιο σασμάν!
 :bye:
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: CAPORAID στις Φεβρουάριος 28, 2008, 02:26:38 πμ
μας βαζετε πολυ ασχημα στη πριζα και δεν μας βλεπω καλα.....

 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:


βλεπω επισκεψη στο bill οπου να 'ναι..
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Φεβρουάριος 28, 2008, 05:19:11 μμ
εντάξει για να ''σοβαρευτουμε'' και λίιγο...ειναι και
πως το χρησιμοποεις
και τι θελεις...

σκεφτειτε ότι με μοτέρ με +15 αλογατα  :knt: θα πρέπει να....σταματά κιόλας ε...????
να αντεχει γενικώς το πλαισιο τα κιλά και τις πιέσεις του capo...
ξεπερνώ το οτι θα ρουφαει τη βενζίνη και μόνο ''ταξιδιαρικο'' δε θα ειναι....

Σημ. δε λεω ότι κακώς το εφτιαξε ο capoman, αλλά ειναι τι γουσταρει ο καθενας,,,

Αν ήταν ετσι θα το εβγαζε και η aprilia..όλα ειναι μελετημένα...οιταχύτητες vs φρενων, vs πλαισίου vs AΣΦΑΛΕΙΑ κτλ...

Ξέρω ότι το γνωριζετε όλοι απλά κανω μια σημείωση μιας και διαβάζει πολύς κοσμος....

Φιλικά... :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Διαφορές σε μοτερ Capo, Falco, Mille
Αποστολή από: davide στις Φεβρουάριος 28, 2008, 07:17:00 μμ
Γενικά είμαι σύμφωνος με τον Θέμη...
...Όποιος κάνει αυτήν την μετατροπή πρέπει να ξέρει ότι τα 250-260χλμ. με ένα Capo, δεν είναι ότι καλύτερο. :cry:
Από την άλλη, καταλαβαίνω απόλυτα την 'διασκέδαση' που μπορεί να προσφέρει ένα Capo με αυτήν την εξτρά δύναμη! ;)


Υ.Γ. Από θέμα κατανάλωσης καυσίμου, δεν νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές... Ο Capoman θα ξέρει να μας πει καλύτερα.
 :bye: