APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: dimos στις Δεκέμβριος 27, 2020, 11:05:12 μμ
-
Οτι λεει ο τιτλος...
Αφου αγκωμαχουσε κ φωταγωγουσε κ μετα απο 5-10 μιζιες επαιρνε,ξαφνικα τιποτα...
Αναβουν ολα,αντλια βενζινης κανονικα,παταω μιζα...τιποτα..
Τι να φταιει,τι να κοιταξω?
-
Οτι λεει ο τιτλος...
Αφου αγκωμαχουσε κ φωταγωγουσε κ μετα απο 5-10 μιζιες επαιρνε,ξαφνικα τιποτα...
Αναβουν ολα,αντλια βενζινης κανονικα,παταω μιζα...τιποτα..
Τι να φταιει,τι να κοιταξω?
Δήμο η μίζα γυρνάει ?
-
Δήμο πάρτο από την αρχή φίλε και δώσε μας πληροφορίες φούλ γιατί το να παίρνει μετά από 5-10 μιζιές η μηχανή μπροστά δεν το λες και φυσιολογικό! Την είχες αφημένη καιρό? Η μπαταρία τί ενδείξεις έχει? Την είχες αφήσει σε βροχές κτλ μέρες (συνδυάζεται με το παρατημένη καιρό)? Όσο περισσότερες πληροφορίες μας δώσεις τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχεις να λάβεις βοήθεια. Το πρώτο μήνυμα σου δεν αρκεί για τηλεδιαγνώσεις...:P
-
Άμα πατάς το μπουτόν της μίζας και δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα, για ρελέ μίζας θα σου έλεγα να κοιτάξεις.
Εννοείται ότι η μπαταρία είναι σε καλή κατάσταση ετσί;
-
καλημερα παιδια,λοιπον η μηχανη δουλευε ας το πουμε ''κανονικα'',μου εκανε αυτα τα χαζα που εκανε ανεκαθεν κ δεν εχουν βελτιωθει,δηλαδη το πρωι πας να την βαλεις μπροστα και ενω αναβουν ολα κανονικα μαζι κ η αντλια,ενω παταω μιζα γυρναει λιγο αυτη,αναβοσβησηματα στο ταμπλω,ανεβοκατεβασματα στις βελονες των κοντερ,σβησιματα ολα τα φωτα στο κοντερ κ καταληγω να κλεινω τον διακοπτη.Τον ξανανοιγω,κανει τα ιδια 2-3-4-5 φορες κ καποια στιγμη παιρνει κ φευγω μαζι με μια ευωδια βενζινης που με συνοδευει για καμμια 100 μετρα.
Μπαταρια φθηνη,6 μηνων,ζωντανη ομως,χρηση μηχανης ελαχιστη ομως,ισως να κανω κ καμμια βδομαδα να την χρησιμοποιησω.
Τωρα στο προκειμενο,ενω την δουλευα ολη μερα,ενα βραδυ που πηγα σε δουλεια,μετα απο 3-4 ωρες παω να την βαλω μπρος κ κανει ακριβως οσα ανεφερα παραπανω κ ξαφνικα αφου εκλεισα-ανοιξα διακοπτη παταω το κουμπι μιζας και..τιποτα,δεν κανει τιποτα,ενω αναβουν τα φωτα του ταμπλω κ λειτουργει η αντλια βενζινης κανονικα,απλα παταω το κουμπι κ δεν κανει τιποτα απολυτως.
Φωτα,φλας,κορνα δουλευουν κανονικα.Η αντλια βενζινης καινουργια (by bill),αλλαγμενες οι εισαγωγες με ολοκαινουργιες.
Αν σκεφτεστε κατι που θα με βοηθησει..εκτος του να την κανω...χριστουγεννιατικο δεντρο...
-
Καλημέρα και από μένα.
Καταρχήν πρέπει να βάλεις μια καλή μπαταρία. Τα ''χαζά'' συμπτώματα που λες είναι λόγω πεσμένης μπαταρίας. Είχα ακριβώς τα ίδια όταν η μπαταρία μου άρχισε να τα φτύνει. Την άλλαξα και ησύχασα.
Μια πεσμένη μπαταρία λοιπόν, καταπονεί το ρελέ της μίζας, οπότε η γνώμη είναι να κοιτάξεις το ρελέ και φυσικά να φορτίσεις ή να αντικαταστήσεις την μπαταρία σου γιατί όλα από εκεί πρέπει να ξεκινάνε. :bye:
-
Καλημερα και απο εμενα συνονοματε, συμφωνω απολυτως με αυτα που προανεφεραν τα παιδια παραπανω και θα σου προτεινα να καθαρισεις ολες τις επαφες πχ. πολοι μπαταριας, ρελε μιζας, καλωδιωσεις, τσεκαρε και τα σωληνακια της βενζινης μην εχεις τπτ σαπιο
Αυτα καλη επιτυχια!
-
Δεν είναι καλή η μπαταρία σου!
Για να στο κάνω λίγο πιο εύπεπο, αν έχεις πάνω μαμά set up ανόρθωτη /καλώδια τότε δεν την φορτίζει όπως πρέπει!
Και τώρα στα κρύα που θέλει λίγο Παραπάνω δύναμη να γυρίσει το μοτέρ σε άφησε...
Βγάλε την, κάνε της ένα καλό φόρτισμα μέτρησε την,άσε την μια μέρα, ξανά μέτρησε την.
Αν έχει πέσει κάτω από 13 βολτ τότε έχει χάσει δύναμη αρκετή! Αν έχει πάει κάτω από 12 ..... :bye: :bye: :bye:
-
Μόνο που είπες τη.μαγικη λέξη ότι το κοντέρ κάνει τα δικά του με το που γυρνάς διακόπτη..αυτό σημαίνει χαμηλ μπαταρ 🔋 😜
-
Δεν είναι καλή η μπαταρία σου!
Για να στο κάνω λίγο πιο εύπεπο, αν έχεις πάνω μαμά set up ανόρθωτη /καλώδια τότε δεν την φορτίζει όπως πρέπει!
Και τώρα στα κρύα που θέλει λίγο Παραπάνω δύναμη να γυρίσει το μοτέρ σε άφησε...
Βγάλε την, κάνε της ένα καλό φόρτισμα μέτρησε την,άσε την μια μέρα, ξανά μέτρησε την.
Αν έχει πέσει κάτω από 13 βολτ τότε έχει χάσει δύναμη αρκετή! Αν έχει πάει κάτω από 12 ..... :bye: :bye: :bye:
επανερχομαι παιδια,
αφου καταφερα να την βγαλω την γαμωμπαταρια,την εβαλα σ'αυτον τον φορτιστη απο το λιντλ που μολις πηρα και εδειξε 12,1v και τωρα την εβαλα να φορτιζει(νομιζω το κανει αυτοματα).Η μπαταρια ειναι τον 6/20,και ηδη την εχω μιση ωρα και εχει παει στο 12,5 (ποτε θα σταματησει?θα σταματησει αυτοματα αραγε?ποσο πρεπει να δειχνει οταν φορτισει κομπλε?)
προσπαθησα να την βαλω μπροστα και ενω την εχω κανα 2-3 μηνες σε ακινησια,αναψαν ολα,αντλια βενζινης ζωηροτατη,αλλα...δεν...
εσκυψα πανω στην μπαταρια και ακουγα ενα ελαφρυ τακ-τακ οποτε πατουσα μιζα,εικαζω οτι ερχονταν απο ενα σαν βαρελακι που εχει πανω απο τον θετικο πολο,αυτο ειναι το ''ρελε μιζας''?
αν νομιζετε οτι φταιει αυτο ,πως μπορω να το καταλαβω?επισης,που το βρισκω,τι τυπο να ψαξω και ποσο κανει?
αν νομιζετε οτι ειναι κατι αλλο,ελευθερα πειτε γιατι θελω να τελειωνω ,να την ετοιμασω τη μηχανη :bye:
-
αν νομιζετε οτι φταιει αυτο ,πως μπορω να το καταλαβω?επισης,που το βρισκω,τι τυπο να ψαξω και ποσο κανει?
αν νομιζετε οτι ειναι κατι αλλο,ελευθερα πειτε γιατι θελω να τελειωνω ,να την ετοιμασω τη μηχανη :bye:
ψηλε μου,δοκιμασε να το βοηθησεις με καλωδια απο αμαξι
νομιζω πως η μπαταρια σου θελει καλο φορτιστη για να ορθοποδησει
-
Δεν είναι καλή η μπαταρία σου!
Για να στο κάνω λίγο πιο εύπεπο, αν έχεις πάνω μαμά set up ανόρθωτη /καλώδια τότε δεν την φορτίζει όπως πρέπει!
Και τώρα στα κρύα που θέλει λίγο Παραπάνω δύναμη να γυρίσει το μοτέρ σε άφησε...
Βγάλε την, κάνε της ένα καλό φόρτισμα μέτρησε την,άσε την μια μέρα, ξανά μέτρησε την.
Αν έχει πέσει κάτω από 13 βολτ τότε έχει χάσει δύναμη αρκετή! Αν έχει πάει κάτω από 12 ..... :bye: :bye: :bye:
επανερχομαι παιδια,
αφου καταφερα να την βγαλω την γαμωμπαταρια,την εβαλα σ'αυτον τον φορτιστη απο το λιντλ που μολις πηρα και εδειξε 12,1v και τωρα την εβαλα να φορτιζει(νομιζω το κανει αυτοματα).Η μπαταρια ειναι τον 6/20,και ηδη την εχω μιση ωρα και εχει παει στο 12,5 (ποτε θα σταματησει?θα σταματησει αυτοματα αραγε?ποσο πρεπει να δειχνει οταν φορτισει κομπλε?)
προσπαθησα να την βαλω μπροστα και ενω την εχω κανα 2-3 μηνες σε ακινησια,αναψαν ολα,αντλια βενζινης ζωηροτατη,αλλα...δεν...
εσκυψα πανω στην μπαταρια και ακουγα ενα ελαφρυ τακ-τακ οποτε πατουσα μιζα,εικαζω οτι ερχονταν απο ενα σαν βαρελακι που εχει πανω απο τον θετικο πολο,αυτο ειναι το ''ρελε μιζας''?
αν νομιζετε οτι φταιει αυτο ,πως μπορω να το καταλαβω?επισης,που το βρισκω,τι τυπο να ψαξω και ποσο κανει?
αν νομιζετε οτι ειναι κατι αλλο,ελευθερα πειτε γιατι θελω να τελειωνω ,να την ετοιμασω τη μηχανη :bye:
Θα πρέπει να την αφήσεις να ολοκληρώσει την φόρτιση.
13,2 + αν θυμάμαι καλά, ναι σταματάει μόνη!
Εγώ το πέταξα το βαρελάκι κι έβαλα έναν από F800GS
-
αφου ολοκληρωθει η φορτιση και βαλεις ξανα επανω τη μπαταρια αν πατωντας μιζα δεν παρει αλλα ακουγεται ενα τσακ τσακ τοτε γεφυρωσε στο βαρελακι τα δυο χοντρα καλωδια κι αν τοτε γυρισει η μιζα σημαινει οτι θελει αλλαγη το ρελε μιζας,ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΤΑΝ ΓΕΦΥΡΩΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ γιατι θα φυγει το εργαλειο
-
αφου ολοκληρωθει η φορτιση και βαλεις ξανα επανω τη μπαταρια αν πατωντας μιζα δεν παρει αλλα ακουγεται ενα τσακ τσακ τοτε γεφυρωσε στο βαρελακι τα δυο χοντρα καλωδια κι αν τοτε γυρισει η μιζα σημαινει οτι θελει αλλαγη το ρελε μιζας,ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΤΑΝ ΓΕΦΥΡΩΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ γιατι θα φυγει το εργαλειο
Τι θα πει "γεφυρωσε" το βαρελακι φιλε?
Πολυ γελασα με το "θα φυγει το εργαλειο" :D
13,1 δειχνει ο φορτιστης κ δειχνει οτι τελειωσε την φορτιση,τωρα λεει να την αφησω ετσι οπως ειναι κ θα την συντηρει.
-
Βάλε την πάνω και δώσε μίζα!
-
Update
Λογω βροχης δεν μπορω να την βαλω την μπαταρια κ να δοκιμασω να βαλω μπροστα.
Ομως βλεπω οτι ανεβασε 14,1V και τωρα την συντηρει ο φορτιστης.
Καλα δεν ειναι 14,1 παιδια?
-
Update
Λογω βροχης δεν μπορω να την βαλω την μπαταρια κ να δοκιμασω να βαλω μπροστα.
Ομως βλεπω οτι ανεβασε 14,1V και τωρα την συντηρει ο φορτιστης.
Καλα δεν ειναι 14,1 παιδια?
Εκανα λαθος,14,3V εφτασε.
-
Με 14+ είναι μια χαρά η μπαταρία. Απλά να ξέρεις ότι η φόρτιση απλά δίνει μία μικρή παράταση ζωής.
Σε κανένα 6μηνο θα χρειαστείς σίγουρα καινούρια μπαταρία. Γνώμη μου είναι να βάλεις μία καλή.
Εγώ με yuasa βγάζω μέχρι και 4 χρόνια. Χωρίς η μηχανή να κινείται πολύ συχνά.
-
Με 14+ είναι μια χαρά η μπαταρία. Απλά να ξέρεις ότι η φόρτιση απλά δίνει μία μικρή παράταση ζωής.
Σε κανένα 6μηνο θα χρειαστείς σίγουρα καινούρια μπαταρία. Γνώμη μου είναι να βάλεις μία καλή.
Εγώ με yuasa βγάζω μέχρι και 4 χρόνια. Χωρίς η μηχανή να κινείται πολύ συχνά.
Φιλε οτι κ να βαλω,φτηνη/μεσαια/ακριβη,ολες 2-3 χρονια με κρατανε..
Εν τω μεταξυ η μπαταρια τωρα που τσεκαρα ανεβασε 14,6,τρελλαθηκε απ τη χαρα της :D
-
Με 14+ είναι μια χαρά η μπαταρία. Απλά να ξέρεις ότι η φόρτιση απλά δίνει μία μικρή παράταση ζωής.
Σε κανένα 6μηνο θα χρειαστείς σίγουρα καινούρια μπαταρία. Γνώμη μου είναι να βάλεις μία καλή.
Εγώ με yuasa βγάζω μέχρι και 4 χρόνια. Χωρίς η μηχανή να κινείται πολύ συχνά.
Φιλε οτι κ να βαλω,φτηνη/μεσαια/ακριβη,ολες 2-3 χρονια με κρατανε..
Εν τω μεταξυ η μπαταρια τωρα που τσεκαρα ανεβασε 14,6,τρελλαθηκε απ τη χαρα της :D
Χωρίς τον συντηρητή/φορτιστή πάνω της;
-
Με 14+ είναι μια χαρά η μπαταρία. Απλά να ξέρεις ότι η φόρτιση απλά δίνει μία μικρή παράταση ζωής.
Σε κανένα 6μηνο θα χρειαστείς σίγουρα καινούρια μπαταρία. Γνώμη μου είναι να βάλεις μία καλή.
Εγώ με yuasa βγάζω μέχρι και 4 χρόνια. Χωρίς η μηχανή να κινείται πολύ συχνά.
Φιλε οτι κ να βαλω,φτηνη/μεσαια/ακριβη,ολες 2-3 χρονια με κρατανε..
Εν τω μεταξυ η μπαταρια τωρα που τσεκαρα ανεβασε 14,6,τρελλαθηκε απ τη χαρα της :D
Χωρίς τον συντηρητή/φορτιστή πάνω της;
ελα κοσμα,με τον συντηρητη/φορτιστη επανω της,δειχνει πλεον πληρως φορτισμενη στα 14,6 κ μπηκε σε συντηρηση.
ΟΜΩΣ,
μολις τωρα την εβαλα επανω κ πατησα μερικες μιζιες,αλλα τιποτα,το κλασσικο τικ τικ απο το ''βαρελακι'' ομως ακουγεται κανονικα.
ξαναεβαλα την μπαταρια στον φορτιστη και εδειξε 12,2 και εδω και 10 λεπτα που την εχω στον φορτιστη,τωρα δειχνει 13,3.
να φταιει το γαμωβαρελακι που δεν παιρνει μπρος λοιπον?αυτο ειναι το ''ρελε μιζας''?
-
Γι'αυτό σε ρωτάω. Το νούμερο που βλέπεις είναι του φορτιστή και μάλιστα για να είναι τόσο ψηλό, σημαίνει ότι την φορτίζει. Εάν έχουν περάσει και ώρες που το κάνει αυτό, τότε δώσε χαιρετίσματα στην μπαταρία και από μένα και άφησε την να πεθάνει με την ησυχία της


-
Γι'αυτό σε ρωτάω. Το νούμερο που βλέπεις είναι του φορτιστή και μάλιστα για να είναι τόσο ψηλό, σημαίνει ότι την φορτίζει. Εάν έχουν περάσει και ώρες που το κάνει αυτό, τότε δώσε χαιρετίσματα στην μπαταρία και από μένα και άφησε την να πεθάνει με την ησυχία της 


κοιτα,την εβαλα χτες για φορτιση και εδειχνε 12,1,σημερα-μετα απο 24 ωρες δηλαδη-εφτασε 14,6,και ετσι την εβαλα πριν επανω στη μηχανη.
το ρελε δε φταιει ομως ρε φιλε?
βρηκα αυτο
https://www.car.gr/parts/view/19961521-rele-mizas-caponscootpegaso
-
Έχει χαιρετήσει η μπαταρία!!
:bye: :bye: :bye: :bye:
-
Έχει χαιρετήσει η μπαταρία!!
:bye: :bye: :bye: :bye:
οκ λοιπον,ας υποθεσουμε οτι παει η μπαταρια παιδια.
τι να κανω για να δω αν φταιει η μπαταρια η το ρελε της μιζας (το βαρελακι)
να δωσω ρευμα απο αμαξι για να δω αν παιρνει?
με αυτο τον φορτιστη απο το λιντλ που πηρα,μπορω να την βαλω μπρος παιδια?
να συνδεσω δηλαδη τα κροκοδειλακια που εχει ο φορτιστης απ ευθειας στους πολους της μηχανης ΧΩΡΙΣ να εχω επανω την μπαταρια?
-
Όχι μην βάλεις καλώδια!
Αν θες να δεις πόσο ''ρεύμα'' κρατάει η μπαταρία η διαδικασία είναι η εξής.
Φορτίζεις και μετράς την μπαταρία μετά το τέλος της φόρτισης αφού την αφήσεις λίγο να ηρεμήσει από το ''βράσιμο'' του φορτιστή. Θα λέει πχ 13.8
Την αφήνεις 24 ώρες και μετράς πάλι....
Αν είναι από 12 και κάτω τότε ή μπαταρία έχει αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο....
Για εμένα η λύση είναι άλλο set up ρελέ /ανορθωτη/ καλωδίων και από μπαταρία μια λιθίου....
Πολύ καλό σου μεσημέρι!!
-
Όχι μην βάλεις καλώδια!
Αν θες να δεις πόσο ''ρεύμα'' κρατάει η μπαταρία η διαδικασία είναι η εξής.
Φορτίζεις και μετράς την μπαταρία μετά το τέλος της φόρτισης αφού την αφήσεις λίγο να ηρεμήσει από το ''βράσιμο'' του φορτιστή. Θα λέει πχ 13.8
Την αφήνεις 24 ώρες και μετράς πάλι....
Αν είναι από 12 και κάτω τότε ή μπαταρία έχει αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο....
Για εμένα η λύση είναι άλλο set up ρελέ /ανορθωτη/ καλωδίων και από μπαταρία μια λιθίου....
Πολύ καλό σου μεσημέρι!!
σ'ευχαριστω φιλε,αλλα...φωτιες μ'αναψες!!!
ακολουθω αυτο που με ειπες κ μολις την ξεσυνδεσα απ τον φορτιστη με τιμη 14,7.
θα την μετρησω αυριο ,οπως μου ειπες.
στο μεταξυ θα φωναξω τωρα την οδικη να μου δωσει ρευμα κ να προσπαθησω να την βαλω μπροστα για να δω αν παιρνει
η αν οντως φταιει το ρελε της μιζας,και θα ενημερωσω,
δεν ξερω τι αλλο να κανω γαμωτο! :(
-
Το δεύτερο πράγμα που άλλαξα στο μηχανάκι, το πρώτο ήταν ένας Oberon, ήταν το Ρέλε και καπάκι ο ανορθωτης με τα καλώδια προς την μπαταρία....
Δεν φόρτιζει καλά και η μπαταρία αργοπεθαίνει!!
-
Το δεύτερο πράγμα που άλλαξα στο μηχανάκι, το πρώτο ήταν ένας Oberon, ήταν το Ρέλε και καπάκι ο ανορθωτης με τα καλώδια προς την μπαταρία....
Δεν φόρτιζει καλά και η μπαταρία αργοπεθαίνει!!
φιλε μου,ολα αυτα που γραφεις τα χω αλλαξει πολλακις...εδω κ κατι χρονια εχω βαλει ανορθωτη απο βαρκαδερο κ ησυχασα.
και το βαρελακι αλλαξα 2-3 φορες,αλλα νομιζω κατατασεται στα αναλωσιμα πλεον...
θα δω με την οδικη,και αν δεν παρει θα ψαξω για ρελε..
εκτος αν καποιο παιδι εδω ριξει καμμια ιδεα...
αυτο που εγραψε ενα παιδι,να βραχυκυκλωσω το ρελε,δεν το κανα..
-
Έχεις μετρήσει ποτέ τι τάση έχει όταν δουλεύει??
-
Έχεις μετρήσει ποτέ τι τάση έχει όταν δουλεύει??
οχι και ουτε ξερω πως γινεται!δεν εχω κ εργαλειο να μετρησω!
-
Έχεις μετρήσει ποτέ τι τάση έχει όταν δουλεύει??
οχι και ουτε ξερω πως γινεται!δεν εχω κ εργαλειο να μετρησω!
Με voltομέτρο
Αν δεν έχεις βρίσκεις εύκολα
Το + του οργάνου στο + της μπαταρία
Και μάντεψε...
Το - στο - !!
Όταν είναι στο ρελάντι πρέπει να είσαι πάνω από 13.8 +
-
αφου ολοκληρωθει η φορτιση και βαλεις ξανα επανω τη μπαταρια αν πατωντας μιζα δεν παρει αλλα ακουγεται ενα τσακ τσακ τοτε γεφυρωσε στο βαρελακι τα δυο χοντρα καλωδια κι αν τοτε γυρισει η μιζα σημαινει οτι θελει αλλαγη το ρελε μιζας,ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΤΑΝ ΓΕΦΥΡΩΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ γιατι θα φυγει το εργαλειο
Τι θα πει "γεφυρωσε" το βαρελακι φιλε?
Πολυ γελασα με το "θα φυγει το εργαλειο" :D
13,1 δειχνει ο φορτιστης κ δειχνει οτι τελειωσε την φορτιση,τωρα λεει να την αφησω ετσι οπως ειναι κ θα την συντηρει.
γεφυρωσε σημαινει παρε ενα χοντρο καλωδιο και ενωσε τα δυο χοντρα καλωδια που βλεπεις επανω στο βαρελακι (ρελε).αν με τη γεφυρα που θα κανεις γυρισει ο κινητηρας τοτε φταιει το βαρελακι και οχι η μπαταρια.το θα φυγει το εργαλειο το εγραψα γιατι με τη γεφυρα παρακαμπτεις τους διακοπτες ασφαλειας που υπαρχουν για να μην παιρνει μπρος η μηχανη με ταχυτητα οποτε αν εχεις μεσα ταχυτητα και γεφυρωσεις θα πατησει μιζα που σημαινει οτι θα προχωρησει.φυσικα απ τα γραφομενα σου καταλαβαινω οτι δεν γνωριζεις απο καλωδια και ρευματα και καλο θα ηταν να το δει καποιος που ασχολειται με τετοια για να μη γινει καποια ζημια
-
αφου ολοκληρωθει η φορτιση και βαλεις ξανα επανω τη μπαταρια αν πατωντας μιζα δεν παρει αλλα ακουγεται ενα τσακ τσακ τοτε γεφυρωσε στο βαρελακι τα δυο χοντρα καλωδια κι αν τοτε γυρισει η μιζα σημαινει οτι θελει αλλαγη το ρελε μιζας,ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΤΑΝ ΓΕΦΥΡΩΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ γιατι θα φυγει το εργαλειο
Τι θα πει "γεφυρωσε" το βαρελακι φιλε?
Πολυ γελασα με το "θα φυγει το εργαλειο" :D
13,1 δειχνει ο φορτιστης κ δειχνει οτι τελειωσε την φορτιση,τωρα λεει να την αφησω ετσι οπως ειναι κ θα την συντηρει.
γεφυρωσε σημαινει παρε ενα χοντρο καλωδιο και ενωσε τα δυο χοντρα καλωδια που βλεπεις επανω στο βαρελακι (ρελε).αν με τη γεφυρα που θα κανεις γυρισει ο κινητηρας τοτε φταιει το βαρελακι και οχι η μπαταρια.το θα φυγει το εργαλειο το εγραψα γιατι με τη γεφυρα παρακαμπτεις τους διακοπτες ασφαλειας που υπαρχουν για να μην παιρνει μπρος η μηχανη με ταχυτητα οποτε αν εχεις μεσα ταχυτητα και γεφυρωσεις θα πατησει μιζα που σημαινει οτι θα προχωρησει.φυσικα απ τα γραφομενα σου καταλαβαινω οτι δεν γνωριζεις απο καλωδια και ρευματα και καλο θα ηταν να το δει καποιος που ασχολειται με τετοια για να μη γινει καποια ζημια
φιλε μου,εγραψες την σωστη στιγμη,ουτε ραντεβου να ειχαμε!
μολις ηρθε η οδικη βοηθεια και προσπαθησαμε να το βαλουμε μπροστα με καλωδια ΧΩΡΙΣ την μπαταρια επανω.
ΔΕΝ πηρε ,και το βαρελακι κλασσικα τακ τακ.
τσακωσα ενα χοντρο κατσαβιδι και βραχυκυκλωσα το βαρελακι οπως μου ειπες και φυσικα εκανε τσαφ τσαφ με σπιθες,ΑΛΛΑ ΓΥΡΙΣΕ Η ΜΙΖΑ!!!!εκλαψα απο συγκινηση λεμεεεεεεεε :D
Αρα επομενο βημα,αλλαγη του ρελε παιδια?και αν ναι,τι βαζω???
-
https://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/rele-mizas-9542/
-
Όχι μην βάλεις καλώδια!
Αν θες να δεις πόσο ''ρεύμα'' κρατάει η μπαταρία η διαδικασία είναι η εξής.
Φορτίζεις και μετράς την μπαταρία μετά το τέλος της φόρτισης αφού την αφήσεις λίγο να ηρεμήσει από το ''βράσιμο'' του φορτιστή. Θα λέει πχ 13.8
Την αφήνεις 24 ώρες και μετράς πάλι....
Αν είναι από 12 και κάτω τότε ή μπαταρία έχει αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο....
Για εμένα η λύση είναι άλλο set up ρελέ /ανορθωτη/ καλωδίων και από μπαταρία μια λιθίου....
Πολύ καλό σου μεσημέρι!!
καλημερα,εκανα αυτο που μου ειπες φιλε,ξεσυνδεσα την μπαταρια και την αφησα κ την μετρησα τωρα,μετα απο σχεδον 1 μερα ,και δειχνει 13V.
καλα ειμαστε?
-
Όχι μην βάλεις καλώδια!
Αν θες να δεις πόσο ''ρεύμα'' κρατάει η μπαταρία η διαδικασία είναι η εξής.
Φορτίζεις και μετράς την μπαταρία μετά το τέλος της φόρτισης αφού την αφήσεις λίγο να ηρεμήσει από το ''βράσιμο'' του φορτιστή. Θα λέει πχ 13.8
Την αφήνεις 24 ώρες και μετράς πάλι....
Αν είναι από 12 και κάτω τότε ή μπαταρία έχει αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο....
Για εμένα η λύση είναι άλλο set up ρελέ /ανορθωτη/ καλωδίων και από μπαταρία μια λιθίου....
Πολύ καλό σου μεσημέρι!!
καλημερα,εκανα αυτο που μου ειπες φιλε,ξεσυνδεσα την μπαταρια και την αφησα κ την μετρησα τωρα,μετα απο σχεδον 1 μερα ,και δειχνει 13V.
καλα ειμαστε?
σβηστο 13 ειναι τουμπανο
-
Να πω κ εγώ την εμπειρία μου με τις μπαταρίες....
Όλες σχεδόν οι μπαταρίες στο αυτοκίνητο επώνυμες με άφηναν μία και έξω μάλλον από βραχυκύκλωμα της ίδιας.... στον φορτιστή έφταναν πάνω από 13 volt και μετά από δύο και τρεις μέρες της μέτραγα και εξακολουθούσαν να κρατάνε 12.6 σαν μία μπαταρία καινούργια εάν τις δοκιμάσεις δεν μπορώ να κάνω ούτε μία περιστροφή τη μίζα....., ο τρόπος που κρίνω εγώ εάν είναι καλή μία μπαταρία είναι αν στο όχημα τοποθετείται έχουμε παραγωγή στο σύστημα φόρτισης πάνω των 13,5 volt σταθερά και προς τα πάνω σε όλο το φάσμα στροφών εάν δω αυτό και πάλι εξακολουθώ να έχω πρόβλημα στην εκκίνηση της μοτοσυκλέτας τότε αλλάζω μπαταρία....
-
Όχι μην βάλεις καλώδια!
Αν θες να δεις πόσο ''ρεύμα'' κρατάει η μπαταρία η διαδικασία είναι η εξής.
Φορτίζεις και μετράς την μπαταρία μετά το τέλος της φόρτισης αφού την αφήσεις λίγο να ηρεμήσει από το ''βράσιμο'' του φορτιστή. Θα λέει πχ 13.8
Την αφήνεις 24 ώρες και μετράς πάλι....
Αν είναι από 12 και κάτω τότε ή μπαταρία έχει αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο....
Για εμένα η λύση είναι άλλο set up ρελέ /ανορθωτη/ καλωδίων και από μπαταρία μια λιθίου....
Πολύ καλό σου μεσημέρι!!
καλημερα,εκανα αυτο που μου ειπες φιλε,ξεσυνδεσα την μπαταρια και την αφησα κ την μετρησα τωρα,μετα απο σχεδον 1 μερα ,και δειχνει 13V.
καλα ειμαστε?
Είσαι σε καλό επίπεδο.
Τσεκάρισε αν παίρνει τώρα, αχ όχι πας για ρελε !
-
Όχι μην βάλεις καλώδια!
Αν θες να δεις πόσο ''ρεύμα'' κρατάει η μπαταρία η διαδικασία είναι η εξής.
Φορτίζεις και μετράς την μπαταρία μετά το τέλος της φόρτισης αφού την αφήσεις λίγο να ηρεμήσει από το ''βράσιμο'' του φορτιστή. Θα λέει πχ 13.8
Την αφήνεις 24 ώρες και μετράς πάλι....
Αν είναι από 12 και κάτω τότε ή μπαταρία έχει αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο....
Για εμένα η λύση είναι άλλο set up ρελέ /ανορθωτη/ καλωδίων και από μπαταρία μια λιθίου....
Πολύ καλό σου μεσημέρι!!
καλημερα,εκανα αυτο που μου ειπες φιλε,ξεσυνδεσα την μπαταρια και την αφησα κ την μετρησα τωρα,μετα απο σχεδον 1 μερα ,και δειχνει 13V.
καλα ειμαστε?
Είσαι σε καλό επίπεδο.
Τσεκάρισε αν παίρνει τώρα, αχ όχι πας για ρελε !
το πηρα το ρελε φιλε!
περιμενω να φτιαξει ο παλιοκαιρος να το βαλω,να κοτσαρω κ την μπαταρια και να πατησω μιζα επιτελους!
-
Βαλτο τωρα που εχει παλιοκαιρο για να ειναι ετοιμο οταν θα ειναι καλος ο καιρος :h22: :h22: :h22: