APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: CAPOMAN στις Δεκέμβριος 24, 2007, 03:47:30 μμ
-
Θέλω να ακούσω τα σχόλεια σας για το τιγράκι και να μου πείτε όλοι ειλικρινώς (όσο μπορείτε) αν σκεφτήκατε να το αγοράσετε(το τιγράκι) :bye:
-
Θέλω να ακούσω τα σχόλεια σας για το τιγράκι και να μου πείτε όλοι ειλικρινώς (όσο μπορείτε) αν σκεφτήκατε να το αγοράσετε(το τιγράκι) :bye:
Το 1050 δεν είναι σαν το "τιγράκι" το προηγούμενο. Το 1050 είναι ένα άλλο μηχανάκι οπότε έχουμε να συγκρίνουμε πρώτα το παλιό "τιγράκι" με το νέο και μετά βλέπουμε με το capo.
-
Πολυ ωραιο το "τιγρακι" αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθει με το capo, ειναι διαφορετικα μηχανακια...
-
Εντάξει είναι ποιο street αλλά στα on-off τo συγκαταλέγουν :thnk:
-
Κατα τη γνωμη μου το καπο θα ηταν παλι αυτο που θα διαλεγα....καλο και το τιγρακι αλλα μεχρι εκει δεν με καλυπτει οσο το θηριο μου........αν τα δειτε και διπλα διπλα δεν νομιζω οτι συγκρινονται!!!
-
Πολυ ωραιο το "τιγρακι" αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθει με το capo, ειναι διαφορετικα μηχανακια...
σωστοοοοος!
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Το riger είναι το ποιο ωραίο από της άλλες μηχανές μετά από CAPONORD
-
Θέλω να ακούσω τα σχόλεια σας για το τιγράκι και να μου πείτε όλοι ειλικρινώς (όσο μπορείτε) αν σκεφτήκατε να το αγοράσετε(το τιγράκι) :bye:
Οντως πολύ ωραίο μηχανάκι ο τίγρης πιο στρητάδικο μεν και με ένα καταπληκτικό κινητήρα δε.
Μου είχε περάσει σαν σκέψη απ το μυαλό να το αγοράσω κυρίως λόγω του κινητήρα του αλλά τελικά είπα ότι αν αλλάξω το Capo
θα αλλάξω και κατηγορία (σε sport touring)
-
Ο Τιγρης ειναι σουπερ εργαλειο ...στην ασφαλτο ειναι σιγουρα καλυτερα στημενο μηχανακι με υφος ον-οφφ αλλα καμια σχεση στην ουσια με ον-οφφ αφου ακομα και οι διαστασεις των τροχων του ειναι 17αρηδες και οι δυο
απο την αλλη το Καπονορντ ειναι κατουσιαν ποιο ον-οφφ (19αρι τροχο μπροστα) και πραγματικα τα καταφερνει ..μιας και σε δυο εντουραδες που ετυχε να ειναι καπονορντ μαζι ...στην μια ηταν του ανατιλ τα καταφερε χωρις κανενα προβλημα ακομα και σε δυσκολα σημεια.
Νομιζω πως ειναι δυο διαφορετικα μηχανακια και τα δυο τρομερα εργαλεια και απολυτα ξεχωριστα ....δηλαδη ευρωπαικα !!!
-
Ο Τιγρης ειναι σουπερ εργαλειο ...στην ασφαλτο ειναι σιγουρα καλυτερα στημενο μηχανακι με υφος ον-οφφ αλλα καμια σχεση στην ουσια με ον-οφφ αφου ακομα και οι διαστασεις των τροχων του ειναι 17αρηδες και οι δυο
απο την αλλη το Καπονορντ ειναι κατουσιαν ποιο ον-οφφ (19αρι τροχο μπροστα) και πραγματικα τα καταφερνει ..μιας και σε δυο εντουραδες που ετυχε να ειναι καπονορντ μαζι ...στην μια ηταν του ανατιλ τα καταφερε χωρις κανενα προβλημα ακομα και σε δυσκολα σημεια.
Νομιζω πως ειναι δυο διαφορετικα μηχανακια και τα δυο τρομερα εργαλεια και απολυτα ξεχωριστα ....δηλαδη ευρωπαικα !!!
Παει Γιωργο ... παει το ατιμο!!! ακομα και με δικαβαλο παει μια χαρα σαν "jeep" ενα πραμα!!! αλλα ειπαμε ο "τιγρης" ειναι και μ@μω τα μηχανακια ... μονο για το δρομο ομως...οταν τελειωνει η ασφαλτος και ο "τιγρης".... αρχιζει το capo!!!
-
κοιταξε για να μιλαμε ξεκαθαρα.. εξαρταται απο το τι ζητας απο μια μηχανη...
το τιγρακι το εχω οδηγησει αρκετα το εχει φιλος μου ...
στην ασφαλτο ειναι κορυφαιο και καλυτερο μαλλον απο το καπο αλλα σε σημεια μονο ,δηλαδη στριψιμο φρενα και βαρος. κατα τα αλλα δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα σε ανεση,φορτωμα και ταξιδι μακρινο με το καπο οπου εκει τα σκηπτρα παιρνει το καπο διοτι φορτωνεται περισσοτερο και σε βαραει ο αερας πολυ λιγοτερο καθως και η σελα του ειναι πολυ ανωτερη. το τιγρακι ομως απο την αλλη ειναι πολυ πιο σβελτο χαμηλα κυριως αλλα και ψηλα(με λιγα λογια πιο παιχνιδιαρικο), με τιποτα ομως δεν προκειται να ταξιδεψεις φορτωμενος με 2 ατομα και φουλ βαλιτσες πιο γρηγορα απο οτι με το καπο σε ιδιες συνθηκες!!
να σου πω την αληθεια μετα τα 160 χιλιομετρα οταν οδηγησα το τιγρακι εκοψα γιατι με φοβισε ο πολυς αερας και ενιωσα οτι το μηχανακι δεν βιδωνε κατω οπως το καπο στα πολλα που ειναι οντως ακλονητο (παντα προσωπικη μου γνωμη ομως διοτι οδηγωντας ξενη μηχανη με πολλα εχεις παντα μια ανασφαλεια και φοβια)
οσο αναφορα τωρα για κινηση στα εκτος δρομου κομματια δεν νομιζω ο τιγρης να μπορει να ακολουθει το καπο με ευκολια διοτι το στησιμο του ειναι εντελως διφορετικο και αρκετα πιο street!
παντως να σου πω την αληθεια αν δεν υπηρχε το καπο μαλλον τον τιγρη θα αγοραζα διοτι ειναι πολυ πιο ομορφο απο τα υπολοιπα και ειναι και ευρωπαικο!!!! επιβαλλετε ομως η αμεση αλλαγη της εξατμισης η οποια ειναι αθλια και χαλαει αρκετα την ουρα σε ομορφια !! (το ειδα με 2πλες remus hexagon) και επαθα..... :bye: :bye: :bye:
-
capo capo capo capo :a!: :a!: :a!: :grpa: :grpa: :grpa: :er:
-
Να κάνω μία κουέστιονς.Ο τίγρης μετρήθηκε με gps αι έδωσε 221 πραγματικά τα οποία δεν είναι και τίποτα αγιόλογο σίγουρα είναι ποιο γρήγορο από το κάπο αλλά άμα μιλάμε για 4 χιλιόμετρα τελική διαφορά;,,,
-
κοιταξε σε απολυτη τελικη τα νουμερα που χωριζουν ειναι μηδαμηνα της ταξεως των 3-4 χιλιομετρων οπως και εσυ λες φιλε capoman. στο δικο μου καπο με gps εχω δει τελικη 219! ισως ομως το τιγρακι τα πιανει λιγο πιο γρηγορα αυτο ειναι ολο αλλα απο την αλλη το καπο τα πιανει και τα παει ......
το τιγρακι ισως να κουραζει πιο πολυ σε αυτα τα χιλιομετρα..
αρα η επιλογη (προσωπικη μου παντα ) ειναι καπο!!
σε θεμα επιδοσεων παντως γενικοτερα μεταξυ αυτων των δυο δεν θα βρεις μεγαλες διαφορες!!
:bye:
-
Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε το κάπο 1200 :ohyes:
-
Δεν μπορουν να συγκρηθουν γατι το capo ειναι 7 χρονια πισω στην τεχνολογια ενω ο τιγρης φετινο μοντελο :dry:
-
Και ποια τεχνολογία αιχμής φέρει? :thnk:Ώστε να δικαιολογεί τα 7 έτη διαφοράς?
-
Δεν νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης .....
Ειναι διαφορετικά μηχανάκια !!!!
-
Δεν νομίζω πως τίθεται θέμα σύγκρισης .....
Ειναι διαφορετικά μηχανάκια !!!!
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
κοιταξε για να μιλαμε ξεκαθαρα.. εξαρταται απο το τι ζητας απο μια μηχανη...
το τιγρακι το εχω οδηγησει αρκετα το εχει φιλος μου ...
στην ασφαλτο ειναι κορυφαιο και καλυτερο μαλλον απο το καπο αλλα σε σημεια μονο ,δηλαδη στριψιμο φρενα και βαρος. κατα τα αλλα δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα σε ανεση,φορτωμα και ταξιδι μακρινο με το καπο οπου εκει τα σκηπτρα παιρνει το καπο διοτι φορτωνεται περισσοτερο και σε βαραει ο αερας πολυ λιγοτερο καθως και η σελα του ειναι πολυ ανωτερη. το τιγρακι ομως απο την αλλη ειναι πολυ πιο σβελτο χαμηλα κυριως αλλα και ψηλα(με λιγα λογια πιο παιχνιδιαρικο), με τιποτα ομως δεν προκειται να ταξιδεψεις φορτωμενος με 2 ατομα και φουλ βαλιτσες πιο γρηγορα απο οτι με το καπο σε ιδιες συνθηκες!!
να σου πω την αληθεια μετα τα 160 χιλιομετρα οταν οδηγησα το τιγρακι εκοψα γιατι με φοβισε ο πολυς αερας και ενιωσα οτι το μηχανακι δεν βιδωνε κατω οπως το καπο στα πολλα που ειναι οντως ακλονητο (παντα προσωπικη μου γνωμη ομως διοτι οδηγωντας ξενη μηχανη με πολλα εχεις παντα μια ανασφαλεια και φοβια)
οσο αναφορα τωρα για κινηση στα εκτος δρομου κομματια δεν νομιζω ο τιγρης να μπορει να ακολουθει το καπο με ευκολια διοτι το στησιμο του ειναι εντελως διφορετικο και αρκετα πιο street!
παντως να σου πω την αληθεια αν δεν υπηρχε το καπο μαλλον τον τιγρη θα αγοραζα διοτι ειναι πολυ πιο ομορφο απο τα υπολοιπα και ειναι και ευρωπαικο!!!! επιβαλλετε ομως η αμεση αλλαγη της εξατμισης η οποια ειναι αθλια και χαλαει αρκετα την ουρα σε ομορφια !! (το ειδα με 2πλες remus hexagon) και επαθα..... :bye: :bye: :bye:
αχ...να είσαι καλά..με κάλυψες πλήρως από το να λεω ακριβώς τα ίδια... :D :P
όχι, όμωςδεν έχω οδηγήσει tiger, αλλά είναι τι θελεις τι ζητάς...
εμενα πάντως εξαιρώντας την γκουμουτσα για εξάτμιση και αν δεν εκανα ταξίδια θα ήταν το επόμενο μου... :bye: :bye: :bye:
-
Τελικά σε όλους πέρασε από το μιαλό να το ψηλοπάρουν όπως και εμένα.Να πω την αλήθεια εγώ χώμα δε πάω είμαι ασφάλτινος αλλά αυτό το ότι κουνάει μετά από τα 160 με απονθαρίνει δεδομένου ότι σπάνια πηγαίνω στη δουλειά μου με κάτω από 180-190(Μέγαρα Φιλοθέη).
-
Σύμφωνα με τα δικά μου γούστα πάντα, το Tiger είναι κουκλί (εντάξει με εξαίρεση την εξάτμιση). Και η φωτογραφία (μαύρο) στην πρώτη σελίδα το αδικεί. Εγώ αν δεν ήθελα μέχρι 650 (γι΄αυτό κατέληξα στον Pegaso) θα το χτύπαγα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Καλό το capo αλλά λίγο τεράστιο για τα γούστα μου.
Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι μιλάμε για διαφορετικά μηχανάκια και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης (πλήν το εμφανισιακό).
-
Αν ήξερα τη συμπεριφορά έχει στα 200 με μια ψηλότερη ζελατίνα ίσως και να έμπαινα στο πειρασμό......
-
Ωραίος ο τίγρης αλλά εγώ πάλι capo θα αγόραζα
-
απο που και ως που κουναει το Tiger στα 160?
Και αντε καποιος το ειπε, το εδεσες φιλε capoman οτι ετσι ειναι?? Νομιζω οτι το συγκρινεις μηχανακια απο τον πινακα τεχνικων χαρακτηριστικων, απο τις επιδοσεις και απο οτι ειπε ο ενας και ο αλλος ειναι ατοπο και λαθος. Εκτος και αν δεν σε ενδιαφερει να αποκτησεις μια ΣΩΣΤΗ αποψη συμφωνα με τα δικα σου γουστα για την μηχανη και απλα κουβεντα να γινεται περι ανεμων και υδατων!
Κατα τα αλλα, ο νεος τιγρης ειναι πολυ ωραιο μηχανακι, διαφορετικο απο το Καπο και συμφωνα με τα δικα μου γουστα, μια πολυ σοβαρη υποψηφιοτητα για επομενη μηχανη (αν αποφασισω να κινηθω σε τετοια επιπεδα τιμων)!
-
Και μένα μου φαίνεται παράξενο να κουνάει ο τίγρης πάνω από τα 160.
Το τίγρη δεν τον έχω οδηγήσει αλλά το Speed Triple που οδήγησα και το πήγα μέχρι τα 190 δεν κουνούσε καθόλου
Μήπως ο συγκεκριμένος τίγρης φορούσε πίσω βαλίτσα και επηρεαζόταν κατά πολύ η αεροδυναμική του?
-
Μάγκες να σας πω μια αλήθεια..???
Όσοι από εδώ καβαλήσουν tiger θα ξετρελλαθύν... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
αυτοί που ΔΕΝ θα το αφοράσουν θα ειναι οι full caponordisti ταξιδιάρηδες με φόρτωμα κτλ...
αυτοί που θα το αγοράσουν θα ειναι όσοι ταξιδεύουν αλλά όχι στο full φορτωμα και πολλές φορες....
-
ίσως και να έχετε δίκιο μόνο κατ'ιδίαν μπορείς να σχηματίσεις άποψη..... :thnk:Αλλά Tiumph ίσον γάμος όλοι μου λένε.Για το κούνημα ήτανε λόγω του αέρα που μάλλον έτρωγε ο συνάδελφος πάνω στο τίγρη..
-
Μάγκες να σας πω μια αλήθεια..???
Όσοι από εδώ καβαλήσουν tiger θα ξετρελλαθύν... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
αυτοί που ΔΕΝ θα το αφοράσουν θα ειναι οι full caponordisti ταξιδιάρηδες με φόρτωμα κτλ...
αυτοί που θα το αγοράσουν θα ειναι όσοι ταξιδεύουν αλλά όχι στο full φορτωμα και πολλές φορες....
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
συμφωνω απολυτα εξαλλου το ειπα και παραπανω αν θες φορτωμα και μακρινα ταξιδια ξεχνα τον τιγρη ,αν οχι τοτε μαζι σου και γω τρεξε να το παρεις γιατι οπως ειπα ειναι σουπερ!
:bye:
-
..... :thnk:Αλλά Tiumph ίσον γάμος όλοι μου λένε. Ναι...χμ... Ενω το capo πριν καν σκεφτεις να βαλεις την αγγελια εχει φυγει κιολας... :tez: :tez: :tez: :P :P :P ...................................... Τιποτα δεν παντρευομαστε... απλα καποια διαζυγια κοστιζουν πιο ακριβα!!!!!! :bye:
-
έχουμε και ίδιο κάπο ρε φίλε... :psdof:Ατιμη ζωή να μην έχουμε 2-3 μηχανές να αλλάζουμε....Πρέπει να τη βρίσκουμε πάντα με μία τελικά είμαστε μονογαμικοί κατά ανάγκη :D
-
έχουμε και ίδιο κάπο ρε φίλε... :psdof:Ατιμη ζωή να μην έχουμε 2-3 μηχανές να αλλάζουμε....Πρέπει να τη βρίσκουμε πάντα με μία τελικά είμαστε μονογαμικοί κατά ανάγκη :D
ναι μωρέ...καθε φορά με μια.... :blus: :P
-
έχουμε και ίδιο κάπο ρε φίλε... :psdof:Ατιμη ζωή να μην έχουμε 2-3 μηχανές να αλλάζουμε....Πρέπει να τη βρίσκουμε πάντα με μία τελικά είμαστε μονογαμικοί κατά ανάγκη :D
ναι μωρέ...καθε φορά με μια.... :blus: :P
οχι απαραίτητα .....χιχιχχιχιχι για την μηχανή μιλάω !!!!!!!!
-
Υπομονή τώρα θα κληρώσει το πρωτοχρωνιάτικο :tez:
-
Παιδιά,ο τίγρης είναι και μαμώ τα μηχανακια!!!!
Είναι ενα στριτ που φορτώνεται και ταξιδευει ΑΝΕΤΑ με 200 δικάβαλο!!!
-
Λοιπον σήμερα εδωσε ένα φιλαρακι το Vstrom 650 που είχε και πήρε ένα Τιγρη με κατι Remus τιτανίου πίσω απιστευτες! Καλα ανέβηκα επάνω και νόμισα ότι ανέβηκα σε παπί μετα το capo... ( παρεπιπτόντως η κοπέλα του που ήρθαν μαζί να με δούνε του ψιλογκρίνιαζε για την πισω σέλλα μετά το Strom...) το μηχανάκι είναι απίστευα μαζεμένο και σε βάζει σε τρελλή πριζα. Πολύ ωραίο αλλα εγω προτιμώ την προστασία του capo...αν δεν παινέψεις το σπιτι σου...
Εν τω μεταξυ του είπε αυτός που του το πούλησε οτι με τις εξατμίσεις και το φίλτρο το έχει ρυθμίσει και βγάζει 120 στο τροχο! Παιζει αυτο??
-
ε,απευθεινεται σε ποιο καγκουρες ο τιγρης,η αληθεια ειναι!!αναλογα τη χρηση διαλεγεις!!εγω τιγρη θα επαιρνα!!ειναι απιστευτα ομορφος!!!και λιγο πιο γρηγορος!!! ;)
-
Δυστηχώς το κάπο μου το πούλησα το έχει ο Αρχοντής πλέον και αν βρεθούν ποτέ στο δρόμο μάλλον το αποτέλεσμα θα είναι αμφίβολο δε μιλάω για τελική το κάπο θα νικήσει..
-
Αγαπητοί συμφορουμήτες δε μου τα λέτε καλά.Τι ακριβώς συγκρίνουμε εδώ? Πόση σχέση έχει το 1050 με το Capo? Το οτι κάποιος αποφάσισε να αλλάξει κατηγορία βάζει τα μηχανάκια στον ίδιο παρανομαστή? Ποια η σχέση τους? Θα πάς δηλαδή με πολύ ή λίγο φορτίο και δυο άτομα να βρείς την τρελή παραλία απο το δρομάκι πάνω στο 1050? Θα μπείς στην άμμο με το 1050? Θα μαζέψεις την παρέα και θα μπείς στο δασος σε πατημένο χώμα με το 1050 και διάθεση εξερεύνησης ή βόλτας στη φύση? Όχι. Καφέ στο Λουτράκι ή στο Ναύπλιο όμως? Σίγουρα. Τι το θες το Capo τότε? Μια χαρά το τιγράκι και το Phazer ταμαμ... το δε tdm με ξετάπωτες... λουκούμι και ακούγεται κιόλας. Μπορεί το Capo λόγω χαρακτήρα να κάνει τα πάντα και να σε βάζει στην πρίζα για γκάζια και στρίψιμο μέχρι μασπιέ αλλά και ξεκάθαρο χαρακτήρα έχει και πολύ συγκεκριμένη χρήση που εξυπηρετεί, και όποιος την έχει αξιοποιήσει δύσκολα θα βρεί αντίπαλο. Τώρα για μόστρα και καφέ ε όχι και Capo σιγά...
-
Έχει κάποιο δίκιο ο συμφουρίτης παραπάνω απλά είναι στη φύση των μηχανόβιων να συγκρίνουν τα γκάζια τους :D.
Ξέρεις όπως τα μικρά παιδιά το δικό μου είναι καλύτερο τι λε ρε το δικό μου είναι ποιο γρήγορο :ohmy:κ.λ.π.
-
Μια γνωμη παραπανω...Η.. [εμπιρια Τ.Π...] Η....Αναλυση...Τ.Π..!
θελησα να κανω ενα testrait...στο taiger...
τον μαρτιο του 2008''' μια παρασκευη απογευμα με αρκετα παγωμενο καιρο...
Αφηνω το capo... διπλα στα αλλα μηχανακια στην καληροης...Και ζεσταινω το..taiger..
φευγω απο συγρου και κατευθηνωμαι προς εθνικη, και να γυρισω απο αττικη υμητο...
Που αυτην την διαδρομη την κανο τακτικα με το capo'''
για να μην μακρηγορησω θα γραψω την εμπηρια μου....
Μηλαμε για δυο τελειος διαφορετικα μηχαν...
το taiger εχει πολλυ ποιο σφηκτες αναρτησεις και φρενα...[αποτελεσματικα]
που μου θυμηζει '''τουονο''' το μοτερ πολλυ δυνατο γραμικο και αμεσο που μου θυμησε
DDM''' και η θεση οδηγησης ψιλη....Και το σωμα πολλυ μακρια απο την ζελατηνα....
[με αποτελεσμα να παγωσης ολοκληρος]...και αρκετα κουραστηκη η θεση οδηγησης...
Αρα το capo... δεν εχει να ζηλεψη τιποτα απο το taiger...Γιατι ειναι τελειος διαφορετικα μηχανακια.... :bye: :bye:
-
πολύ πιο κοντά στον τίγρη είναι το τουόνο παρά το κάπο....
-
Καμμιά μα καμμιά σύγκριση ....δεν υπάρχει !!! Ειναι 2 τελείως διαφορετικά μηχανάκια !!
Και αυτό είναι προφανές !!
Οσο για τα υπόλοιπα ( ανοιγματα με τετάρτες ...και άλλα πολλά ) .........
:a008 :a008 :a008 :a008 :a008 :a008 :a008 :a008
Πάντως ο Τίγρης ....καίει λιγότερο ...περίπου 20 % σε μικτες συνθήκες !
-
μπαααααααααα το tuono είναι άλλη ιστορία... μην μπερδευεστε...κάνει εκπληκτικό σπορ τουρισμό (όπως λέει και ο Δράκος κάγκουρας τουριστας) αλλά καμία σχέση με tiger...ουτε από μακριά...
-
μπαααααααααα το tuono είναι άλλη ιστορία... μην μπερδευεστε...κάνει εκπληκτικό σπορ τουρισμό (όπως λέει και ο Δράκος κάγκουρας τουριστας) αλλά καμία σχέση με tiger...ουτε από μακριά...
Ασε που το Τουόνο ....μπαινει και χώμα !!
ΑΜΕ!!!!!! :ohyes: :ohyes:
-
μπαααααααααα το tuono είναι άλλη ιστορία... μην μπερδευεστε...κάνει εκπληκτικό σπορ τουρισμό (όπως λέει και ο Δράκος κάγκουρας τουριστας) αλλά καμία σχέση με tiger...ουτε από μακριά...
Ασε που το Τουόνο ....μπαινει και χώμα !!
ΑΜΕ!!!!!! :ohyes: :ohyes:
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :D :D :D :D :D :D :D :P :P :P :P :P
μην το γελατε καθολου !!! :D :D :D :D
-
ναι αλλα στο χωμα χανει βιδες.... ;)