Ειναι το παλιο μου που ειχα στην Αμερικη οταν εμενα στο brooklyn και η φωτο ειναι απο βολτα στο route 69 !!πριν παρω το τουμπανιασμενο που εχω τωρα. χαχχχαχαχ.
Τυχαια το ειχα βρει ρε συ μια μερα που καιγομουν στο pc, δεν ειχα τι να κανω και επεσα πανω σε αυτο το στολιδι!
μια ωραία ιδέα για το βάψιμο είναι στα χρώματα του Raid αλλά σε μεταλλικό χρώμα πχ από lamborghini diablo (http://www.autodrome.fr/lamborghini_diablo_6.0_se_oroelios.jpg)(http://www.autodrome.fr/lamborghini_diablo_6.0_se_marrone_eklipsis.jpg) τα χρώματα λέγονται "Oro Elios" (Gold) et "Marrone Eklipsis" (Brown)
Το κόκκινο-μαύρο παραπάνω μου αρέσει αρκετά. Βέβαια προς χάριν συζήτησης και μόνο αν έμπαινα ποτέ στη διαδικασία να βάψω τη μηχανή θα υιοθετούσα το χ΄ρωμα που έβαψε ο Bill το δικό του. Πραγματικά μου αρέσει πάρα πόλυ το χρώμα που χρησιμοποίησε.
Ποιός γνωρίζει να μας πεί αν η aprilia εβγαλε το capo σαν ενδιάμεση έκδοση χωρίς abs με αλλαγμένο fairing και βάσεις για abs( περαν του Raid)?
Tο παρακάτω capo πωλούταν (στο εξωτερικό) ώς μοντέλο 2006(πολύ αμφιβάλω, ίσως πρώτη άδεια και μόνο να το δεχτώ).Κατ'εμέ αν υπήρξε τέτοια έκδοση θα υπήρξε για λίγο σαν μεταβατική έκδοση μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς και λογικά τέλη 2003 αρχές 2004. Προσέξτε καλά τις φωτό και πείτε γνώμες.
Πιο πιθανό το βλέπω ο τύπος να έχει βάλει μούτρο κοστούμι απο το καινούργιο μοντέλο(η απο RAID μιας και δέν έχει το κουμπί του ABS) ή να έβαψε το δικό του στα μαμά χρώματα του γκρί μεταλλικού του 2004(plus το μούτρο όπως είχε κάνει ο FAR) αν δεν κάνω λάθος παρά να έκανε η Aprilia αυτό που λές και μάλιστα να πουλιέται ως μοντέλο του 06 τα οποία κιόλας αν δεν απατώμαι ήταν με μαύρο πλαίσιο.
Αυτό ήξερα κι εγω μέχρι τώρα ρε φίλε, αλλά ο αγοραστής με το οποίο είχα μια συζήτηση φαίνεται πολύ σίγουρος ότι είναι σωστό το μοντέλο και ότι κυκλοφόρησαν κάποια στην Αγγλία... :thnk: :thnk: :thnk:
Εμένα μου φαίνεται ψιλοαπίθανο αλλά you never know που λέν και στο χωρίο μου….Γι'αυτό ρώτηξα μπάς και γνωρίζει κανείς τι πάιζει…
Το συγκεκριμένο μηχανάκι δούλευε με ένα κύλινδρο λόγω απώλειας συμπίεσης στον μπροστινό κύλινδρο και με καμμένο πολλαπλασιαστή. Είναι και αυτοί μερικοί λόγοι που με κάνουν να είμαι καχύποπτος απέναντι στον πρώτο ιδιοκτήτη του και στο κατά πόσο μπορεί να εβγαινε έτσι μαμά…
Εσυ είσαι ο ziskar364 ρε??? Παίζει μια πιθανότητα να είναι πατέντα κάποιας τοπικής αντιπροσωπίας στην Αγγλία για να ξεστοκάρει μοντέλα τι να σου πω? Επίσημα πάντως δεν υπάρχει αυτό το μοντέλο. Κάποιες φορές βγάζουν κάποιες εκδόσεις στο εξωτερικό πάντως νομίζω μιας στο κουτί μου πχ υπάρχει μια έκοδση με κάποια έξτραδάκια που βγαίνουν μόνο στην Ολλανδία.
Αυτή εδώ την πατέντα(οχι ακριβώς) την ξέρατε? ¨Εχει βάλει τα φλαπς του πρώτου μοντέλου στο μούτρο του 2ου και σκέφτομαι μήπως είναι μια πρόσθετη λύση για το θέμα των στροβιλισμών μιας και κάποιος είχε βάλει πρόσθετα εκεί και βρήκε την υγειά του. Αλλά είναι ακριβά ακόμα και μεταχειρισμένα αυτά ρε σεις.
Βασικά έχει βάλει το μούτρο του δέύτερο στο πρώτο μοντέλο…Αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα βοηθήσει στους στροβιλισμούς ή θα δημιουργήσει μαγαλύτερο κενό αέρος πίσω απο τη ζελάτίνα και τα όργανα και με τον τρόπο αυτό θα οξύνει το πρόβλημα...
Βασικά έχει βάλει το μούτρο του δέύτερο στο πρώτο μοντέλο…Αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα βοηθήσει στους στροβιλισμούς ή θα δημιουργήσει μαγαλύτερο κενό αέρος πίσω απο τη ζελάτίνα και τα όργανα και με τον τρόπο αυτό θα οξύνει το πρόβλημα...
Αυτό είπα και εγώ ρε με τον δικό μου μοναδικό τρόπο αλλά δεν το κατάλαβες χεχεχεχε!!! Ο τύπος που σου λέω στο AF1 είπε οτι βρήκε την υγειά του και επειδή εγώ αισθάνομαι τον αέρα να στροβιλίζει στα αυτιά μου με την ζελατίνα της Givi(γιατί με την μαμά είναι παντού) και εχω δει και στο GS πχ να υπάρχουν flaps για τον αέρα οπότε σκέφτηκα μήπως υπάρξει βελτίωση. Απλά πρέπει να βρω θύμα να του τα κλέψω για λίγο.... :thnk: :thnk: :thnk:
εχω δει και στο GS πχ να υπάρχουν flaps για τον αέρα
??? εχουμε καμια φωτο απ αυτα τα flaps :thnk: :ohmy:
Για GS είναι γνωστά βρε συ: http://www.car.gr/parts/view/3468459/ Τώρα αυτά που είχε βάλει ο τύπος στο AF1 ήταν κατι απλά ίσια ούτε καμπύλη ούτε κυρτώσεις ούτε τίποτα. Εγώ πίστευα οτι του παλιού Capo δεν έμπαιναν στο νέο και έλεγα μιας και υπάρχουν έτοιμα να μην έψαχνα άλλες λύσεις. Αλλά θαρρώ οτι γράφουμε σε λάθος θέμα. Αν μπορεί κάποιος να τα μεταφέρει στο θέμα με τις ζελατίνες θα ήταν προτιμότερο νομίζω.
πρεπει να μπαινουν γιατι τα καπακια μας εχουν απανω κατι τρυπουλες που εχουν κατι μικρα ταπακια , λογικα εκει κουμπωνει
δεν μπαινουν. πρεπει να εκοψε τα πλαστικα του μουτρου καθως επισης και τις σιδερενιες βασεις της βασης οργανων εκτος και αν κρατησε την παλια βαση οργανων που δεν εχει βασεις εκει
Πάρτε και ένα Triple Black edition για να τρολλάρουμε και τους φίλους GSάκηδες...
. :ohmy: το capo του φίλου μου του Εnzo! Ηταν να το πουλήσει... με rsv κινητηρα και 125 τροχο :whist: :cry:
Η αλήθεια είναι ότι εκτός από εξειδικευμένων περιπτώσεων δεν του χρειάζονται τα 125 αλογατα. Ένα μηχανάκι με μετωπική επιφάνεια και αεροδυναμική ελαφρού τεθωρακισμένου σίγουρα δεν έχει σαν σκοπό να πηγαίνει με 200+ στην εθνική. Όχι ότι δεν μπορεί, μπορεί. Αλλά είναι ηθικά κολάσιμη, η περιττή και άσκοπη καταστροφή των ενεργειακών πόρων του πλανήτη. Αλλού εστιάζονται τα προτερήματα του και όχι στα 200+ της επάρατης και μιαρής εθνικής, φτου και μακριά από μας. Γνώμη μου βέβαια, βεβαίως βεβαίως
By the way και το capo κάνει τον οδηγό μηχανικό! :bye:
Και παρακαλώ ας βρεθεί κάποιος που να μου πει πως το κάπο (όντας πλέον μηχανάκι 10+ ετών) δεν τον έχει προβληματίσει και ως ιταλικό αλλά και ως παλιό μηχανάκι. Εκτός και αν μιλάμε για τον Βασίλη ή για capo που κάθετε παροπλισμένο τους 10 απο τους 12 μήνες του χρόνου.
Παρών σεβάσμιο γένι, δεν με έχει προβληματίσει ποτές, βάζω μπροστά και φεύγω δίχως δεύτερη σκέψη, και ως γνωστό τοις πασi εγώ όταν φεύγω, φεύγω. Δεν πάω να κάνω τον γύρω της πλατειάς για να πω ότι πήγα κάπου. Ποτέ δεν με άφησε στο δρόμο, και αν κάποτε άναψε και μερικές φορές η εφη σημασία δεν έδωσα και συνέχισα τα επόμενα 700 χιλιόμετρα της βόλτας μου κανονικά χωρίς φόβο χωρίς άγχος αλλά με πολύ πάθος. Επιπλέον δεν χρειάζεται να γίνω μηχανικός, καθόσον διαθέτω μηχανικό μ @ρχιδι@ και ουχί @ρχιδι@ μηχανικό, όπερ και το όποιο σημαίνει ότι το ζωντανό είναι απόλυτες πειθήνιο και συνεργάσιμο σε ότι και αν του ζητήσω στα ενδιάμεσα από το μηχανικό σέρβις :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: Caponord: ValueForMoney ή η χαρα του μηχανικου;
Αποστολή από: nikoscapo στις Αύγουστος 17, 2016, 05:22:50 μμ
By the way και το capo κάνει τον οδηγό μηχανικό! :bye:
Και παρακαλώ ας βρεθεί κάποιος που να μου πει πως το κάπο (όντας πλέον μηχανάκι 10+ ετών) δεν τον έχει προβληματίσει και ως ιταλικό αλλά και ως παλιό μηχανάκι. Εκτός και αν μιλάμε για τον Βασίλη ή για capo που κάθετε παροπλισμένο τους 10 απο τους 12 μήνες του χρόνου.
Παρών σεβάσμιο γένι, δεν με έχει προβληματίσει ποτές, βάζω μπροστά και φεύγω δίχως δεύτερη σκέψη, και ως γνωστό τοις πασi εγώ όταν φεύγω, φεύγω. Δεν πάω να κάνω τον γύρω της πλατειάς για να πω ότι πήγα κάπου. Ποτέ δεν με άφησε στο δρόμο, και αν κάποτε άναψε και μερικές φορές η εφη σημασία δεν έδωσα και συνέχισα τα επόμενα 700 χιλιόμετρα της βόλτας μου κανονικά χωρίς φόβο χωρίς άγχος αλλά με πολύ πάθος. Επιπλέον δεν χρειάζεται να γίνω μηχανικός, καθόσον διαθέτω μηχανικό μ @ρχιδι@ και ουχί @ρχιδι@ μηχανικό, όπερ και το όποιο σημαίνει ότι το ζωντανό είναι απόλυτες πειθήνιο και συνεργάσιμο σε ότι και αν του ζητήσω στα ενδιάμεσα από το μηχανικό σέρβις :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Να σε πάρει στο κατόπι ένα τέτοιο κ να σε πιάσει, επειδή εκλαιγες απ τα γέλια με το χαρο που σε κυνηγούσε. Βάζω στοίχημα ότι θα έχουν ωραίες ιστορίες να διηγηθούν οι συνταξιούχοι πλεον καραμπινιερι.
Η μπαγκαζιερα πίσω είναι δοχείο καυσίμου γιατί με 10-12 λίτρα ανά 100 στην πόλη, δεν φτάνει το 25αρι τεποζιτο (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png)
Ρε παιδιά δεν Έχω τι να κάνω στο μηχανάκι,κάτι να ασχοληθώ... Και όλο γυρνάω στο μυαλό μου,μια βαφή. Θέλω ομως κατι περίεργο..σκεφτόμουν το μουλτικαμ(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170204/ad2a7500d441f09e937799c7960fd8b3.jpg) Τι λέτε; Me plastidip να γίνεται;