APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vasilis Infinity στις Απρίλιος 20, 2021, 04:07:27 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους!
Πρόσφατα αγόρασα ένα CapoNord του 2007 γνωρίζοντας ότι θα μπλέξω! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Χρειάζεται να λυθούν αρχικά οι "παιδικές ασθένειες" γιατί ο προηγούμενος δεν πρέπει να είχε ανοίξει ούτε την σέλα!
Μου κάνει ένα μπέρδεμα χαμηλά... (απ ότι διάβασα πολλαπλασιαστές).
Θα ήθελα να με κατατοπίσετε ώστε να αποφύγω τις πανάκριβες λύσεις όπου είναι δυνατόν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Περίεργο. 11 στα 10 μέλη εδώ μέσα ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχουν πλέον caponord με παιδικές ασθένειες
-
Περίεργο. 11 στα 10 μέλη εδώ μέσα ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχουν πλέον caponord με παιδικές ασθένειες
Κι όμως έχω εγώ! Κ καφέ φύσες έχω κ σωληνάκια πλαστικά θα έχω.... :D :D :D
-
Το μπέρδεμα στα χαμηλά μπορεί να είναι αρκετά πράγματα πέραν του πολλαπλασιαστη .
Κάνει σκασιματα?
Είδες κατανάλωση?
-
Το μπέρδεμα στα χαμηλά μπορεί να είναι αρκετά πράγματα πέραν του πολλαπλασιαστη .
Κάνει σκασιματα?
Είδες κατανάλωση?
Καθόλου σκασίματα. Σαν να μην μπορεί να ανοίξει .... Κάποια στιγμή μου άναψε κ το EFI αλλά για πολύ λίγο.
-
Μπορεί να ναι τρόμπα βενζίνης
η ρεύμα και να κόβει στιγμιαία,
και άλλα πολλά .
Για πολλαπλασιαστη δεν μου κάνει αλλά δεν το αποκλείω.
-
Μπορεί να ναι τρόμπα βενζίνης
η ρεύμα και να κόβει στιγμιαία,
και άλλα πολλά .
Για πολλαπλασιαστη δεν μου κάνει αλλά δεν το αποκλείω.
Μπορεί να οφείλεται στον ανορθωτή? Γιατί στην μέτρηση μου έδειχνε λιγοτερα volt όταν άνοιγα γκάζι απ το ρελαντί.
Κ αν είναι ανορθωτής (που σίγουρα δεν μας τα λέει καλά) αγοράζουμε απο aprilia?
-
Εεε ναι , άμα μέτρησες και σε άνοιγμα γκαζιού κατέβαζε αντί να ανεβάζει βολτ .
Τι μετρήσεις είχες δλδ σε ρελαντί και 4000 στροφές?
-
Κι εγώ όταν πήρα το δικό μου έκανε κάτι μυστήρια τσαφ.
Στην δική μου περίπτωση ήταν ένα σωληνάκι ξερό που είχε κάνει τρυπίτσα απο την πολυκαιρία + το ότι η βενζίνη που είχε μέσα καθόταν κάποιους μήνες.
Άλλαξα όλα τα σωληνάκια, πρόσθεσα και μέχρι το φουλάρισμα 100άρα βενζίνη και όλα οκ.
Έχεις δουλειά μπροστά σου. Μπορεί να μην είναι κάτι χοντρό αλλά θα χρειαστεί να τα ψάξεις όλα τα ψιλικοκό του.
Το δικό μου ήταν γκαραζωμένο και με λιγότερα χλμ και πάλι αυτά τα θέματα της πολυκαιρίας και της ακινησίας έπρεπε να τα λύσω.
Για εμένα άλλαξε όλα τα σωληνάκια με φρέσκα (μιας και το δικό σου όπως το βλέπω καθόταν και έξω), και μετά βλέπεις για πολλαπλασιαστές (που αμφιβάλω, επειδή θα σου άναβε συνεχόμενα η ΕΦΙ) ή αντλία βενζίνης που δύσκολα χαλάει στο μοντέλο μας.
-
Εεε ναι , άμα μέτρησες και σε άνοιγμα γκαζιού κατέβαζε αντί να ανεβάζει βολτ .
Τι μετρήσεις είχες δλδ σε ρελαντί και 4000 στροφές?
Σε ρελαντί 13.9 με 14.02 ενώ στις 4000 13.4 13.1 αν θυμάμαι καλά....
-
ανορθωτη βαλε ενα τυπου mosfet
επισης τα λαστιχα των εισαγωγων ισως να εχουν ανοιξει..
στην ενοτητα caponord εχει πολυ πραμα..
εγω ειχα βαλει ανορθωτη απ τον νακο...
-
ανορθωτη βαλε ενα τυπου mosfet
επισης τα λαστιχα των εισαγωγων ισως να εχουν ανοιξει..
στην ενοτητα caponord εχει πολυ πραμα..
εγω ειχα βαλει ανορθωτη απ τον νακο...
Μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ?
-
Αγορίνα 99% είναι ο ανόρθωσης σου .
Άλλαξε τον και αν παραμείνει το πρόβλημα τα ξαναλέμε,
αν όχι τότε τα ξαναλέμε στο επόμενο πρόβλημα :h22:
-
Πριν κανεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ,μιλα με το μελος bill,κ αν εισαι Αθηνα,απλα ΣΩΘΗΚΕΣ.
PS.στειλε του πμ κ θα επικοινωνησει μαζι σου.
-
ανορθωτη βαλε ενα τυπου mosfet
επισης τα λαστιχα των εισαγωγων ισως να εχουν ανοιξει..
στην ενοτητα caponord εχει πολυ πραμα..
εγω ειχα βαλει ανορθωτη απ τον νακο...
Μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ?
https://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/problhma-sth-mpataria-apo-yperfortish-anoruwth/330/
https://www.apriliabikers.gr/portal/proswpiko-hmerologio-mhxanhs-paroysiash-ths/caponord-abs-mayro-katrami-pyjidas-edition/60/
-
ανορθωτη βαλε ενα τυπου mosfet
επισης τα λαστιχα των εισαγωγων ισως να εχουν ανοιξει..
στην ενοτητα caponord εχει πολυ πραμα..
εγω ειχα βαλει ανορθωτη απ τον νακο...
Μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ?
Το θέμα καθαρίστηκε από περιττά σχόλια.
Επανερχόμαστε στο πρόβλημα. Βασίλη ψάξε για ανορθωτή είτε αυτόν που σου έγραψε ο Πυξίδας, είτε κάποιον από τα μοντέλα της shindengen. Το πιο συνηθισμένο που εβαζαν οι περισσότεροι είναι fh020aa.
Προσωπικά έχω τον fh012 και παιζουν και fh016 αν θυμάμαι καλά για το δικό μας μοντέλο.
-
ανορθωτη βαλε ενα τυπου mosfet
επισης τα λαστιχα των εισαγωγων ισως να εχουν ανοιξει..
στην ενοτητα caponord εχει πολυ πραμα..
εγω ειχα βαλει ανορθωτη απ τον νακο...
Μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ?
Το θέμα καθαρίστηκε από περιττά σχόλια.
Επανερχόμαστε στο πρόβλημα. Βασίλη ψάξε για ανορθωτή είτε αυτόν που σου έγραψε ο Πυξίδας, είτε κάποιον από τα μοντέλα της shindengen. Το πιο συνηθισμένο που εβαζαν οι περισσότεροι είναι fh020aa.
Προσωπικά έχω τον fh012 και παιζουν και fh016 αν θυμάμαι καλά για το δικό μας μοντέλο.
Τέλεια θα το ψάξω! Ευχαριστώ πολύ!
-
Αν αποσυνδεθεί ο ανορθωτης μπορεί εύκολα να διαπιστωθεί τυχόν βλάβη με ένα πολύμετρο. Έχοντας το πολύμετρο στην συνέχεια (εκεί που κάνει το μπιπ) συνδέουμε την αρνητική έξοδο του ανορθωτή με το θετικό του πολύμετρου και το αρνητικό του πολύμετρου στα πινάκια της άλλης φυσάς ένα ένα. Πρέπει να βγάζει ένδειξη μέχρι περίπου μισό βολτ και τόνο. Βάζοντας το θετικό του πολύμετρου στη θετική έξοδο δεν πρέπει να πάρουμε μέτρηση ούτε τόνο από το πολύμετρο. Το ίδιο κάνουμε και με την άλλη έξοδο.