APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: lospsi στις Αύγουστος 10, 2005, 09:48:31 πμ
-
Για τους κατοχους Caponord υπαρχουν δυο-τρια βασικα πραγματα που μπορεις να κανεις για καλυτερη αποδοση.
1. Aftermarket τελικα. Υπαρχουν Remus, LeoVince, Staintune(αυτα δεν ξερω αν εισαγονται). Τα βαζεις και κερδιζεις σε γεματη αποδοση απο χαμηλα + υπεροχος ηχος.
2. Φιλτρο. ΝΑΙ! Επιτελους. Το πολυποθητο εξαρτημα επιτελους βγηκε απο την DNA. Νομιζω οτι αξιζει και οτι ομαλοποιει ακομα περισσοτερο την αποδοση απο χαμηλα.
3. Γραναζι 16αρι εμπρος. Ισως αυτο να ηταν το πρωτο που επρεπε να γραψω. Φτηνη μετατροπη με το μεγαλυτερο value/money. Μην ανησυχειτε, δεν κοντενει υπερβολικα. Απλα νοιωθεις το νευρο ακομα και με εκτη. Τωρα ισως η καταναλωση να ειναι λιγο τσιμπιμενη αλλα ΟΚ, δεν χαθηκε και ο κοσμος...
Υπολογιστε περιπου +1000rpm στα ιδια χιλιομετρα με 6η.
Ευγενικη προσφορα του κου Lospsi
-
Αγαπητε φιλε κε lospsi, gratsunitsas απο θεσνικη. Γνωριζεις τιμη και απο μπορουμε να προμηθευθουμε του πολυποθητο αυτο φιλτρο. Ευχαριστω εκ των προτερων, ο συμπασχων gratsun.
-
Η καλυτερη βελτιωση για το capo ειναι να το δωσετε και να παρετε TUONO !!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Εχω δει οτι με 16αρι γραναζι εμπρος και σε ταξιδι που εχει ορεινο στροφιλικι δεν χανει καθολου σε καταναλωση. Χανει στην autostrada αλλα κερδιζει στο ορεινο γιατι παει με μια ταχυτητα επανω.
-
Επίσεις...
1) Tuneboy για τους pc-junkies :-D
2)Ελατήρια (WP-Hyperpro) το πίσω ειδικά είναι για τον σούτσο (σ.σ είμαι μόνο 67 κιλά)
3)Προστατευτικό ψυγείου λαδιου της Touratec για τους Off (του νερου είναι υπερβολή).Καλά για σενα Γιωργο δεν ισχύει...εσένα είνα naked....
-
με το 16ρη γραναζι εχω την ιδια καταναλωση.φιλτρο Κ.Ν απο transalp 75 e,με λιγο κοψιμο (πετας το μικρο κοματι του 2πλου φιλτρου)η σιτες ψυγειου της τουρατεκ,150ε κανουν καλη δουλεια.τα φωτα ξενον πραγματικα πολυ καλα,αλλα ακριβα 700ε τα 2.
-
Φιλτρο DNA γύρω στα 55€ απο www.technomoto.gr
-
Έχω ακούσει από συνεργείο ότι έχει ειδικό CD με πρόγραμμα που αλλάζει τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου του Caponord και δίνει 5 περίπου αλογατάκια. :-x
-
Επετρεψε μου φιλε τιμπλας αλλα αυτο με το cd ειναι ιστοριες των "ειδικων" συνεργειων.Και εγω καπο ειχα καποτε και την εψαχνα στην ιταλια και την ψαχνω ακομα και ποτε μα ποτε κανενας δεν μου ειπε οτι προγραμμα (χαρτογραφηση) απο ΜΟΝΟ ΤΟΥ και για κανενα μηχανακι δεν δινει αλογα εαν δεν συνοδευεται και απο αλλαγες στην εισαγωγη εξαγωγη και αλλα πολλα.Το μονο που υπαρχει και ειναι υποχρεωμενος ο αντιπροσωπος να σου περναει ειναι τα διαφορα updates της χαρτογραφησης τα οποια διορθωνουν καποιες ατελειες στην καυση.Παραδειγμα το μιλλε εχει στον εγκεφαλο του δυο προγραμματα ενα για φυσιολογικη λειτουργια και ενα σε περιπτωση που καποιος αλλαξει τις εξατμισεις με εκεινες τις race ακραποβιτς.
-
Κυριοι,
Χαλαρώστε, όταν μιλάμε για Capo και Futura μιλάμε για δυο μηχανάκια με σύστημα ψεκασμού Sagem το οποίο έχει επανεγγράψημη EPROM. To «ειδικό» αυτό εργαλείο είναι το tune boy. www.tuneboy.com , www.t595.net (Sagem έχουν και τα Triumph). Το κόστος κτήσης του περιβόητου αυτού εργαλείου ανέρχεται στα 250€ και εγκαθίσταται σε όλα τα laptops. Η συσκευασία περιλαμβάνει CD με το πρόγραμμα tunedit και το καλώδιο σύνδεσης της com του Η/Υ με την φύσα που συνδέεται το Axone. ΑΑΑ είναι δύσκολο (δεν λέω αδύνατο, στην πληροφορική όλα είναι εφικτα) να το έχει κάποιο συνεργείο διότι το πρόγραμμα αναγνωρίζει μια και μόνο eprom.
Τώρα για χάρτη που δίνει 5 αλόγα…μιλάς για stock μηχανάκι? (αν ναι τότε υπολόγισε 9.5lt/100km από τα 6,7 που είναι το δικό μου…)
Αν τώρα αλλάξεις εξατμήσεις+φίλτρο τότε δεν μιλάς μόνο για 5 αλλά για 8+ ίππους.
Τα tuono και τα mille έχουν denso ψεκασμό αλλά αυτό είναι σε άλλο ανέκδοτο…
-
ημουν λιγο καιρο away απο το site, αδικιολογητος...
Ζελι, εχεις δικιο για το δικο μου, δεν θελω προστατευτικα...μου εχουν μεινει γονιδια στρητα
Τωρα, το tuneboy, ειναι λιγο extreme για τους περισσοτερους, και εγω το πληρωσα αλλα δεν το εχω χρησιμοποιησει πανω απο 3-4 φορες.
Εχω ακουσει και γω για ενα "ειδικο" προγραμμα που δινει πολλααα αλογα μονο αυτο και φιλτρο αερα. ΜΟΥΦΑ!!!!!
Εχω εχω δυναμομετρηση απο το δικο μου μηχανακι με REMUS+DNA φιλτρο και δειχνει 89-90 hp. OK, ηθελε λιγο fine tuning ο ψεκασμος, αντε με ενα προγραμμα να παρω αλλα 3-4 αλογα. Δηλαδη απο 84 αλογα που ειναι μαμα (2002 μοντελο ΟΚ?) θα παρω περιπου ενα 10% με ολα τα παραπανω.
Λετε μονο με προγραμμα κ φιλτρο (χωρις εξατμισεις) να παρετε καμια 10ρια αλογα??
-
Μακραν η καλύτερη βελτιωση...
HYPERPRO FRONT AND REAR SPRINGS KIT.-
Καντε την χάρη στο μηχανάκι σας και θα σας αποζημιώσει.
:-D :-D :-D :-D
-
Είμαι στα πρόθυρα αλλαγής του πίσω αμορτισέρ λόγω της χαλασμένης προφόρτισης του ελατηρίου του. Γενικά έχει μαλακώσει πολύ, το μηχανάκι κάθεται πίσω και απ’ όσο γνωρίζω τα sachs δεν επισκευάζονται. Και βέβαια μαζί με το πίσω αμορτισέρ επιβάλλεται και η αλλαγή των μπροστινών ελατηρίων. Από την συζήτηση των μελών του forum που προηγήθηκε, αλλά και από τις γνώμες φίλων και γνωστών, ειδικών και μη, κατέληξα στο αρκτικόλεξο WP. Η εκταμίευση όμως των 1000 euros για τα εμπρός ελατήρια και το πίσω αμορτισέρ, με το πόμολο ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου του, μου φαίνεται εξωπραγματική. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν.
-
Ασχημα τα πράγματα :-(
Καταρχήν τα μπροστινά WP είναι ποιο ακριβά από τα HYPERPRO
αλλά στα 1000€ τα 40€ είναι αμελητέα.
Για πίσω το φθηνότερο WP χωρίς υδραυλική προφόρτηση και απόσβεση σημπίεσης κοστίζει γύρω στα 550€.Κοίτα και τα Technoflex είναι πολύ διασημα στην Ευρώπη.
Τι ενοείς έχει χαλάσει η προφόρτηση?Εχει σπάσει το υδραυλικό της μέρος?Χάνει λάδια το αμορτησέρ?Τα ρωτάω αυτά διοτι αν το πρόβλημα είναι μόνο στην ρύθμιση της προφόρτησης του ελατηρίου λύνεται ευκολά και οικονομικά με τις ανωτέρω αναβαθμίσεις που προτείνω μιας και στα HYPERPRO κάνεις κατά την τοποθέτηση τις ρυθμίσεις που προτείνουν και δεν ξανασχολείσαι μαζί τους.
-
Φίλε zeli, πρώτα απ’ όλα σ’ ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου. Οι τιμές που έχω για τα μπροστινά ελατήρια WP είναι περίπου 130 euros. Για το πίσω αμορτισέρ χωρίς ρυθμίσεις 650 euros και επιπλέον 250 euros με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις ( ΠΕ και ΑΕ ). Το φθηνότερο ρυθμίζεται μόνο με το ειδικό εργαλείο (γαντζόκλειδο αν δεν κάνω λάθος). Τι γίνεται όμως όταν μπει συνεπιβάτης και φορτωθεί η μηχανή;
Σε ότι αφορά τη χαλασμένη ΠΕ του αμορτισέρ μου : Το πόμολο της ΠΕ περιστρέφεται μεν, χωρίς καμιά αντίσταση όμως και βέβαια χωρίς να υπάρχει καμιά μεταβολή στη λειτουργία της ανάρτησης. Απ’ ότι μου είπαν, μάλλον έχουν κολλήσει κάποια εμβολάκια που φορτίζουν το ελατήριο με αποτέλεσμα η σκληρότητά του να παραμένει στη συγκεκριμένη ρύθμιση. Η βίδα όμως στη βάση του αμορτισέρ που ρυθμίζει την ΑΕ, δουλεύει κανονικά. Το αμορτισέρ δεν χάνει λάδια, οπότε εστιάζω στην τελευταία σου πρόταση. Αν κατάλαβα σωστά, η αναβάθμιση που προτείνεις αφορά την αλλαγή των ελατηρίων μόνο (εμπρός και πίσω). Δεδομένου ότι το Capo έχει διανύσει μέχρι σήμερα περίπου 32000 χλμ θεωρείς ότι είναι προτιμότερο ν’ αλλάξω ολόκληρο το πίσω αμορτισέρ, ή με τα HYPERPRO είμαι καλυμμένος;
-
Εχω δει και wp χωρίς υδραυλικές ρυθμίσεις να δουλέυει καλά αν και ποιο μαλακό από το hyperpro.(Ο άνθρωπος που το είχε το κυνηγούσε το μηχανάκι)
Το sachs που φοράει το capo πάει άνετα μεχρι 50000χλμ(ίσως και παραπάνω) διοτι με το ελατήριο που φορά η ανάρτηση είναι εντελώς αφόρτηστη. Να φανατστείς το manual του capo λέει για ένα άτομο 19 clicks απ το τέλος(απο τα 27 συνολικά) η ΑΕ και 18 clicks απ το τέλος η ΠΕ (απο τα 32) και δίνει διαφορετικές ρυθμίσεις για 2 άτομα και φορτίο.Η HYPERPRO για το ελατήριό της δίνει ανεξάρτητα από φορτίο 12 clicks για την ΠΕ και 2 για την ΑΕ.(Πάντα απ το τέλος).Εγω το έχω 5 ΑΕ και 17 ΠΕ και είτε βάζω 2ο άτομο είτε φορτίο δεν καταλαβαίνω καμία διαφορά.Τα ελατήρια τα άλαξα στις 27000χλμ.
Τα εμβολάκια έχουν κολήσει ή έχουν κλοτσίσει?(Εχω ακούσει να συμβαίνει σε GS με full φορτίο και με την ΠΕ στο τέρμα) Στον Κ-SHOCK ρώτησες? (αν και όταν ακούει aprilia κάτι παθαίνει..).
Ρίξε και καμια ερώτηση στο παγκόσμιο αδελφό forum.Εν το μεταξύ αν βρω το κάτι για το sachs θα σε ενημερώσω.
Καμιά αντιπρόταση-αντιγνωμία ρε παιδιά??? Ο ανθρωπος χρειάζεται βοήθεια.
-
Να είσαι καλά φίλε zeli. Τώρα που ανακάλυψα τον doc, συγγνώμη τον bill εννούσα, είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε την καλύτερη λύση για όλα.
Thanks again!
-
Σας ενδιαφέρει όλους...Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά διότι έχουμε κολλήσει κάπου και αυτό που μας προτείνουν οι αλλοδαποί συνάδελφοι είναι πανάκριβο...
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=74256
-
zeli wrote:
Αν τώρα αλλάξεις εξατμήσεις+φίλτρο τότε δεν μιλάς μόνο για 5 αλλά για 8+ ίππους.
Ρίξε καμμιά καλή ιδέα!
-
Πολλές οι επιλογές.Remus,GPR,Leovince και απ έξω Staintune.
Φιλτρο Κ&Ν,DNA ααα και το σημαντικότερο.Χαρτογράφηση.
-
Από τη φωτογραφία να συμπεράνω ότι προτείνεις τη Leo;
-
Αξιζει να αλλαξω το φιλτρο αερα με καποιο εκ των K&N ή DNA;τι οφελος υπαρχει σε ουσιαστικο επιπεδο λειτουργιας στον κινητηρα; Γνωριζει καποιος;Μηπως ειναι μονο ηχητικο το οφελος;εχω το Capo μοντ.2006...και το σκεφτομαι για αλλαγη φιλτρου,αλλά πριν θα ηθελα τη γνωμη σας.Υπαρχει καποιος φιλος που να εχει κανει την αλλαγη;ποιες οι διαφορές σε χαρακτηριστικα λειτουργιας;Γιατι στο fazer600 που ειχα πριν,το ειχα αλλαξει και μονη διαφορά ήταν στα αυτια μου...ουσιαστικα.Α και λιγο μεγαλυτερη καταναλωση ενω απο οφελος επιδοσεων ή ομαλοτερης λειτουργιας...τζιφος...Ευχαριστω...
-
Γεια σας εβαλα το dna και δεν ενοιωσα καμια διαφορα θα μου πειτε οτι οι λεπτομεριες φενονται στο δυναμομετρο.Αυτο που εκανα και ειδα διαφορα τρελη χωρις κανενα προβλημα και χωρις να παω σε δηναμομετρο ηταν να κανω μεγαλες τρυπες στο φιλτροκουτι!!!!!!!!!Το μοτερ τραβαει σαφος καλητερα τον αερα και χωρις να δημιουργει προβλημα
-
Αν η αλλαγή φίλτρου δεν συνοδευτεί με ένα ζευγάρι πιο ελεύθερων εξατμίσεων δεν υπάρχει καμμία διαφορά ούτε στο δυναμόμετρο.
-
leggos wrote:
Γεια σας εβαλα το dna και δεν ενοιωσα καμια διαφορα θα μου πειτε οτι οι λεπτομεριες φενονται στο δυναμομετρο.Αυτο που εκανα και ειδα διαφορα τρελη χωρις κανενα προβλημα και χωρις να παω σε δηναμομετρο ηταν να κανω μεγαλες τρυπες στο φιλτροκουτι!!!!!!!!!Το μοτερ τραβαει σαφος καλητερα τον αερα και χωρις να δημιουργει προβλημα
Λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν έχεις καταφέρει τίποτα παρά μόνο να «χαλάσεις» το μείγμα.Είτε αλλάξεις το φίλτρο είτε βγάζεις το restrictor.Επίσεις μπορείς να βάλεις aftermarket φιλτρο και να κατασκευάσεις μεγαλύτερο restrictor.Ολα τα ανωτέρω προηποθέτουν ότι έχεις tuneboy και έχεις κάνει αναχαρτογράφηση διοτι ο χάρτης της μαμα είναι για stock μηχανάκι.(Βασίλη , Μιχάλη μιλήστε ;-) ;-) ) Τεσπα είναι μεγάλη κουβέντα και μιας και ξεκινησα για πες τι καίει το μηχανάκι σου?
-
Athos wrote:
Αξιζει να αλλαξω το φιλτρο αερα με καποιο εκ των K&N ή DNA;τι οφελος υπαρχει σε ουσιαστικο επιπεδο λειτουργιας στον κινητηρα; Γνωριζει καποιος;.
1)Δίνεις 55€ και το έχεις μια ζωή.
2)Το χρειάζονται οι Leovince :-D
-
Αρα,συμπεραινω οτι καμμια διαφορά ουσιας(πλην οικονομικης...) με αλλαγη φιλτρου ΚΑΙ μονο με αυτη την αλλαγη.Και επειδη δεν ειμαι διατεθειμενος να αλλαξω ΤΙΠΟΤΑ στη μοτοσυκλετα επειδη πηγαινει μια χαρα(και το λεω με καθε δικαωμα που μου επιτρεπει η 18ετης εμπειρια μου ως μοτοσυκλετιστης και η αλλαγη εως τωρα 8 μοτοσυκλετων,ολων των τυπων...)θα παραμεινει ως εχει...Ευχαριστω για τη βοηθεια σας και τις αποψεις...Τα λεμε
-
Δεν εχω υπολογισει τι καιει. Το μοτερ παντος δουλευει σωστα ουτε σκαμπανευασματα στο ρελαντι εχω ουτε τιποτα.Αν υπαρχει προβλημα με το μιγμα δεν θα αναβε το ΕFI?
-
Στο τελος του μηνα θα το δυναμομετρισω που εκει θα φανουνε ολα πιστευω.
-
Πάντως μιας και το έκανα, ο συνδιασμός 2 τελικών Leovince,φίλτρο αέρα Κ&Ν και άνοιγμα μιας μικρής διόδου εισαγωγής αέρα,είχαν σαν αποτέλεσμα να αποκτήσω καινούρια μηχανή! Φυσικά μετά τις παρεμβάσεις χρειάζεται και η κατάλληλη ρύθμιση μέσω καυσανάλυσης, για σωστό μείγμα! Να' ναι καλά ο doctor Bill!
-
With pleasure we offer you for Aprilia ETV 1000 Caponord year ΄02> as follows:
1 x WILBERS shock absorber EUR 429,00
- type 640, without reservoir
- rebound 22times adjustable
- preload adjustment with special key
- 5 years guarantee!
- Order No.: 640-620-00
1 x WILBERS shock absorber EUR 649,00
- type 641, with reservoir on hose
- rebound 22times adjustable
- preload adjustment with special key
- 5 years guarantee!
- Order No.: 641-620-00
The above called prices are incl. 16 % value tax and plus shipping costs. The shipping costs are always different because it depend on the weight of the parcel.
Wilbers shocks will be individual produced so if you made an order we need your weight and the use of the bike. Further you can choose between two different designs:
- Sport Line with blue spring and red/blue adjustments
- Classic Line with black spring and silver adjustments
The production takes about approximately 14 days. If it is urgent we will produce within 3 work-days for an extra charge of 25 EUR.
The cheapest way for payment is in advance.
If you have further questions please contact us.
Best regards from germany
αυτη ειναι η απαντηση απο τη wilbers εταιρεια που φτιαχνει ποιοτικα αμορτισερ-ελατηρια στη γερμανια και νομιζω ειναι σαν τα τεχνοφλεξ
ριξτε μια ματια εγω μαλλον θα παρω απο κει για το καπονορντ μου
η WP δεν εχει πισω αναρτηση απ οτι μου ειπε ο τασσουλης λογω του οτι αυτη που εβγαζαν παλιοτερα την αλλαξαν λογω καποιου ελαττωματικου συνδεσμου
αλλη λυση ειναι η bitubo απο αλεξοπουλο
μην αλλαξετε μονο ελατηρια πισω αλλαξτε το κομπλε αλλιως τσαμπα τα εξοδα
το αμορτισερ ειναι του κωλου και αργα η γρηγορα θα κλασει ετσι κι αλλιως
δευτερο θεμα γραναζι 16αρι
αν και το μηχανακι κερδιζει σε μπαμ και το ειχα πανω για αρκετα χιλιομετρα ξαναβαζοντας το 17αρι καταλαβα γιατι η μαμα απριλια ξερει καλυτερα απ ολους μας
το μηχανακι ειναι τουριστικο και πρεπει να απλωνει ακομα και στις στροφες εισαι πολυ πιο ομαλος και γλυκος με το μαμισιο γραναζι
το 16αρι απλα το ζοριζεις παραπανω και αξιζει εαν κινεισαι στην πολη που δεν το συνιστω
τριτο θεμα φιλτρο αερα
δε μ εχει πεισει κανεις οτι αξιζει τον κοπο και ειλικρινα δεν θελω να ανακατευτω σε θεματα τροφοδισιας και ρυθμισεων διοτι τρεμει το φυλλοκαρδι μου με τους ασχετους
για εξατμισεις ομως καποια στιγμη τοι σκεφτομαι αλλα χειροποιητες.σιγα μη σκασω 600-700 ευρω για δυο σωληνες με υαλοβαμβακα